Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Dockan Nina Berglund
2018-02 - 2019-01

Läs vad 24 kunder tycker om Nina Berglund

• Ida W skrev om Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2019-02-05

Vi köpte lägenhet som Nina förmedlade. Nina har varit till tillmötesgående och lätt att ha att göra med under hema processen. Vi som köpare har varit rätt stressade och uppjagade, särskilt när vår bank strulade till det, men Nina var en god hjälp, var lugn och trygg och hjälpte oss med lösning. Hon har återkopplat till oss snabbt och är lätt att ha dialog med. Mitt intryck av henne är också att hon är noggrann. Läs mer
  • Maria H sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-06-15

1:a
    41m²
    -Sålt 1:a i Dockan

-Mycket nöjd med Ninas professionella bemötande

-Att Nina skulle sköta bostadsaffären från början till slut och att vi skulle få ut ett så bra pris som möjligt. Jag var mycket nöjd med Nina. Hade kanske hoppats på ett lite högre pris men är nöjd med affären. Läs mer
  • Martina D köpte sitt hus med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-06-15

165m²
    Ålstorp
    Köpte vårt första hus via Nina. En super mäklare! Allt har känts tryggt och allting har gått smidigt till, vilket har varit viktigt för oss som första husköpare. Kan varmt rekommendera Nina! Läs mer
  • Cecilia L köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-06-14

1:a
    41m²
    Dockan
    Professionell och tillgänglig, överlag mycket nöjd med Ninas bemötande och hantering genom min lägenhetsaffär.

Köpt lägenhet i västra hamnen, 1:a. Läs mer
  • Charlotta I sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-06-14

130m²
    Västra Hamnen
    Sålt lgh. Enormt nöjd med Nina som vår mäklare, kan inte bli bättre! Otroligt proffesionell, kunnig och trevlig! Ska vi nån gång sälja igen vill vi absolut anlita henne igen. Läs mer
  • Lars S köpte sitt hus med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-02-02

137m²
    Hyllieby
    Försäljningen var korrekt handlagd och vi fick tydliga svar på våra frågor. Våra kontakter med Nina Berglund har varit positiva. Läs mer
  • Henrik T köpte sitt hus med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-01-31

140m²
    Fridhem
    Nina är duktig. Proffsig, tillmötesgående och rak. Löser problem på ett snabbt och relevant sätt. "Lagom" pushig på både säljer och köpare. Läs mer
  • Lars Göran L sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-01-30

103m²
    Dockan
    Snabb, effektiv och bra feed-back Läs mer
  • Karin Hallgren S köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-01-29

5:a
    118m²
    Dockan
    Ett bra bemötande. Nina var säljande men tog hänsyn till hur vi som kunder var. Hon kändes genuin i sitt sätt att hantera försäljningen som vi var hennes "enda" kunder fast man vet att det är fler. Läs mer
  • Thomas D sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-01-29

2:a
    86m²
    Dockan
    Hitills utmärkt.Affären avslutas 31/5 2018.Nina Berglund har vad jag kan bedöma levt upp till den höga förväntan man kan ställa på en fastihetsmäklare i toppklass. Läs mer

Senaste försäljningarna

Gullbergagatan