Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Dockan Nina Berglund
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2017-12 - 2018-11

Läs vad 23 kunder tycker om Nina Berglund

• Maria H sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    -Sålt 1:a i Dockan

-Mycket nöjd med Ninas professionella bemötande

-Att Nina skulle sköta bostadsaffären från början till slut och att vi skulle få ut ett så bra pris som möjligt. Jag var mycket nöjd med Nina. Hade kanske hoppats på ett lite högre pris men är nöjd med affären. Läs mer
  • Martina D köpte sitt hus med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Ålstorp
    Köpte vårt första hus via Nina. En super mäklare! Allt har känts tryggt och allting har gått smidigt till, vilket har varit viktigt för oss som första husköpare. Kan varmt rekommendera Nina! Läs mer
  • Cecilia L köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Dockan
    Professionell och tillgänglig, överlag mycket nöjd med Ninas bemötande och hantering genom min lägenhetsaffär.

Köpt lägenhet i västra hamnen, 1:a. Läs mer
  • Charlotta I sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Västra Hamnen
    Sålt lgh. Enormt nöjd med Nina som vår mäklare, kan inte bli bättre! Otroligt proffesionell, kunnig och trevlig! Ska vi nån gång sälja igen vill vi absolut anlita henne igen. Läs mer
  • Lars S köpte sitt hus med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Hyllieby
    Försäljningen var korrekt handlagd och vi fick tydliga svar på våra frågor. Våra kontakter med Nina Berglund har varit positiva. Läs mer
  • Henrik T köpte sitt hus med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Fridhem
    Nina är duktig. Proffsig, tillmötesgående och rak. Löser problem på ett snabbt och relevant sätt. "Lagom" pushig på både säljer och köpare. Läs mer
  • Lars Göran L sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Dockan
    Snabb, effektiv och bra feed-back Läs mer
  • Karin Hallgren S köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Dockan
    Ett bra bemötande. Nina var säljande men tog hänsyn till hur vi som kunder var. Hon kändes genuin i sitt sätt att hantera försäljningen som vi var hennes "enda" kunder fast man vet att det är fler. Läs mer
  • Thomas D sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Dockan
    Hitills utmärkt.Affären avslutas 31/5 2018.Nina Berglund har vad jag kan bedöma levt upp till den höga förväntan man kan ställa på en fastihetsmäklare i toppklass. Läs mer
  • Ebba H
    Ebba H sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Fridhem
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande. Hade en bra dialog - mycket öppen och entusiastisk och slutförde sitt uppdrag på ett alldeles superbt bra sätt! Läs mer

Senaste försäljningarna

Reginavägen