Läs vad 35 Läs vad Cristina Forsnor Hattenhauer

• 2020-12-04
    Min bedömning om Cristin:
    Hon är kunnig om sitt arbete
    Hennes personlighet är väldigt bra
    Som fastighets mäklare hon har bra karisma, kunderna känner sig väldigt lungt i hela prossen.
    Md Jahangir K
    • 109.0 m²
    • Arlöv
    sålde sitt hus med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
  • 2020-11-14
    Jag har sålt en villa i Anderslöv. Cristina har ett mycket professionellt bemötande och ett lättsamt och förtroendeingivande sätt.
    Hon engagerade sig i försäljningen och vi kände att vi kunde lita på hennes råd och instruktioner.
    Sammanfattningsvis en trygg och säker upplevelse med fullt förtroende för hennes yrkeskunskaper.
    Inger L
    • 125.0 m²
    • Anderslöv
  • 2020-11-06
    Vi har sålt hus i Staffanstorp
    Vi har bemött på bästa sättet man kan önska sig
    Hon levde upp mer änn våra förväntningar
    Lätt sammanfattning hor är super
    Hassan A
  • 2020-11-06
    Nyligen köpte vi en villa i Staffanstorp. Men sedan tidigare stötte jag/vi på henne i samband med hus visningar.

Första mötet då skulle vi lägga en dold bud på en villa också i samma områden (Staffanstorp) , var hon mycket i frågande om lånelöfte och hon ville att vi åter igen kontakta banken, trotts att vi påpekade att vi hade lånelöfte från tre olika banker! Vi upplevde henne att hon såg ner på oss?!
    Hon sade att hon skall inte kontakta säljaren om den dolda budet tills vi återkom med besked om lånelöfte från banken! Dagen efter kontaktade jag banken
    och dem blev mycket förvånad och bad oss att mäklaren får kontakta oss om hon känner sig osäker. Jag kontaktade henne och hon vägrade ta budet på allvar och ställa in kommande visningen. Eter den andra visningen...Huset blev sålt till andra budgivare till lägre pris utan vårt medvetande och det kändes mycket obehagligt.

Det är första gången vi köper hus och i kontakt med mäklar världen. Jag hade stora förväntningar på människans ärlighet framför allt i västvärlden. Men tyvärr jag ändrade till och med min uppfattning och tro på civilisationen i anmälhet. Girighet och pangar kommer alltid i vägen för ett civilt samhälle!

Att hon råkade sälja den andra huset till oss hade med omständigheterna att göra, men jag skulle aldrig rekomundera mäklaren Våningen & Villa till varken köpare eller säljare i framtiden...
    Kawa A
    • Staffanstorp
    köpte sitt hus med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
  • 2020-11-04
    Mina upplevelser av Cristina. Återkom inte med klara besked utan försökte slingra sig från frågor. Vid en dold bud på ett hus hade hon inte meddelat säljaren samt sa att hon inte kunde ta bort visningar på kort varsel trots att erfarenheten och verkligheten säger annat. Man kan visst ta bort visningar om säljaren hade accepterat den dolda buden som Christina inte förmedlat.
    Upplever inte henne som rak mäklare. Kan ej lita på henne viket var en svår beslut för oss när vi åter möttes i en annan objekt och köpte huset denna gång. Här kände vi säljaren därav allt gick igenom.
    Jwan D
  • 2020-10-26
    Sålt en lägenhet med 3 rum och kök i Malmö.
    Förväntningarna av mäklaren uppfylldes och vi hade en bra kommunikation genom hela processen.
    ROBIN H
    • 3:a
    • 85.0 m²
    • Dammfri
    sålde sin lägenhet med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
  • 2020-06-19
    Köpt radhus i Klagshamn.
    Väldigt vänligt och proffsigt bemötande och svar på de frågor man har.
    Marie-louise S
    • 3:a
    • 70.0 m²
    • Limhamns Sjöstad
  • 2020-06-18
    Sålt radhus/ villa. Mycket trevligt bemötande. Proffsig, kunnig , vi är mycket nöjda.
    Maire Pirkko L
    • 132.0 m²
    • Oxie Kyrkby
  • 2020-06-17
    Såld Radhus/Villa I Oxie
    Mycket trevlig och proffsig
    Bra kontakt mellan båda oss
    Väldigt nöjd.
    Pedro Celestino M
    • 132.0 m²
    • Oxie Kyrkby
  • 2020-06-15
    Vi har sålt ett parhus i Klagshamn.
    Cristina är kunnig, professionell och lätt att ha en dialog med.
    Jag upplever henne trygg och lugn och att hon har god erfarenhet av bostadsförsäljning
    Hon har goda kunskaper om Klagshamn med omnejd.
    Gunilla R
    • 4:a
    • 123.5 m²
    • Klagshamn

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte