Cristina Forsnor Hattenhauer

Cristina Forsnor Hattenhauer

Cristina Forsnor Hattenhauer är mäklare på Våningen & Villan Malmö Hyllie

Cristina Forsnor Hattenhauer har varit registrerad mäklare sedan 2001-08. Cristina Forsnor Hattenhauer har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.8. Cristina Forsnor Hattenhauer har haft 17 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 50 Läs vad Cristina Forsnor Hattenhauer

• sålde sitt hus med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    • Limhamn
    2021-06-07
    Vi hade jättehöga förväntningar på mäklaren Cristina Forsnor Hattenhauer när vi skulle sälja vårt radhus.
    Vi förväntade oss gedigen erfarenhet, stor kunskap om både hus och folk, affärsmässighet, både vänlighet och saklighet och att vi skulle känna oss trygga med henne som mäklare för vårt hus.
    Alla våra förväntningar överträffades med råge!
    Vi är mycket nöjda!
    • Bjärred
    2021-05-06
    Cristina ger en trygghet från början av affären till signerat kontrakt. Fin personlig kontakt & det är andra gången vi säljer ett hus med Cristina.
  • köpte sitt hus med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Malmö Hyllie
    • Bjärred
    2021-05-06
    Vi har köpt bostad. Cristina har varit väldigt bemötande och professionell.
    2021-03-20
    Väldigt hjälpsam och trevlig. Förstod mig och vad jag ville. Blev en jätte smidig affär samt mycket bra service!
  • Alexandra I
    2021-03-18
    Vi har både sålt och köpt villa av Christina. Christina har ett gott och trevligt bemötande och är positiv, driven och engagerad. En mäklare som alltid är tillgänglig.
    Väldigt nöjda kunder och kommer rekommendera henne vidare.
    • Tygelsjö
    2021-03-11
    Köpte hus, tycker att Cristina var snabb på att svara och bra tillgänglighet på konstiga tider med.
    2020-12-04
    Min bedömning om Cristin:
    Hon är kunnig om sitt arbete
    Hennes personlighet är väldigt bra
    Som fastighets mäklare hon har bra karisma, kunderna känner sig väldigt lungt i hela prossen.
    • Anderslöv
    2020-11-14
    Jag har sålt en villa i Anderslöv. Cristina har ett mycket professionellt bemötande och ett lättsamt och förtroendeingivande sätt.
    Hon engagerade sig i försäljningen och vi kände att vi kunde lita på hennes råd och instruktioner.
    Sammanfattningsvis en trygg och säker upplevelse med fullt förtroende för hennes yrkeskunskaper.
    • Staffanstorp
    2020-11-06
    Vi har sålt hus i Staffanstorp
    Vi har bemött på bästa sättet man kan önska sig
    Hon levde upp mer änn våra förväntningar
    Lätt sammanfattning hor är super
    • Staffanstorp
    2020-11-06
    Nyligen köpte vi en villa i Staffanstorp. Men sedan tidigare stötte jag/vi på henne i samband med hus visningar.

Första mötet då skulle vi lägga en dold bud på en villa också i samma områden (Staffanstorp) , var hon mycket i frågande om lånelöfte och hon ville att vi åter igen kontakta banken, trotts att vi påpekade att vi hade lånelöfte från tre olika banker! Vi upplevde henne att hon såg ner på oss?!
    Hon sade att hon skall inte kontakta säljaren om den dolda budet tills vi återkom med besked om lånelöfte från banken! Dagen efter kontaktade jag banken
    och dem blev mycket förvånad och bad oss att mäklaren får kontakta oss om hon känner sig osäker. Jag kontaktade henne och hon vägrade ta budet på allvar och ställa in kommande visningen. Eter den andra visningen...Huset blev sålt till andra budgivare till lägre pris utan vårt medvetande och det kändes mycket obehagligt.

Det är första gången vi köper hus och i kontakt med mäklar världen. Jag hade stora förväntningar på människans ärlighet framför allt i västvärlden. Men tyvärr jag ändrade till och med min uppfattning och tro på civilisationen i anmälhet. Girighet och pangar kommer alltid i vägen för ett civilt samhälle!

Att hon råkade sälja den andra huset till oss hade med omständigheterna att göra, men jag skulle aldrig rekomundera mäklaren Våningen & Villa till varken köpare eller säljare i framtiden...