Croisette Malmö Hyllie

Croisette Malmö Hyllie

En del av Croisette croisette.se
  • BadgeFiveYears

Vi tar hand om bostadsaffären åt dig! Här på kontoret i Hyllie möts du av fastighetsmäklare som är specialister på bostadsmarknaden i området och som alltid strävar efter att du ska bli fullt nöjd med den mäklartjänst vi erbjuder. Vårt fokus ligger alltid i att skräddarsy vår tjänst för dig och enligt dina önskemål. Utöver...

337 omdömen om Croisette Malmö Hyllie

Sedan starten hos Reco 2017

Dick Patrick Johannes M
Oxie

Efterfrågade en annan mäklare men efter övervägande så bestämdes det att Fredrik på Hyllie va rätt mäklare att sälja vårt hus. Så va det. Riktigt bra och kompetent att ta hand om blivande köpare på rätt vis. Sålt hus inom 1 månad.

Catharina L
Borgmästaregården

Mycket professionellt bemötande och levde upp till förväntningar. Mycket bra kan varmt rekommendera Croisette.

Annica P
Dammfri

Mycket bra och professionella!

Rickard N

Bra mäklsre,proffessionell,,kan rekommendera!

Truls B
Hyllie

Snabb och hjälpsamma med försäljning. Brett kontaktnät och en snabb och lyckad försäljning.

Lars Richard L

Väldigt rosa, trevlig personal

Jörgen Andreas U
Tegelbruket

Extremt duktig mäklare. Men allt allt är EXTREMROSA på kontoret gör lite ont i ögonen......

Alexander V
Dammfri

Andres är en lyhörd och duktig mäklare! Snabb på återkoppling och engagerad i försäljningen.

Sirvan H
Limhamn

Jag fick riktigt bra hjälp vilket är jag väldigt tacksam för🙏

Maria Charlotte D
Bunkeflostrand

Proffsig, trevlig, inkännande och kunnig mäklare

Christina R
Östra Sorgenfri

Fint bemötande , seriöst och kompetent!

Gunnel Majvi Rose-Charlott P
Kristineberg

Vi blev bemötta på ett förtroendeingivande och proffsigt trevligt sätt. Mäklaren har utfört visningar och uppdaterat oss hela vägen mycket bra. Vi är så nöjda och kan bara rekommendera honom.

Rebecca N
Kristineberg

Otroligt bra bemötande och bra service. Snabb återkoppling och professionellt möte.

Camilla Kentsdotter M
Bara

Sandra har varit lyhörd och engagerad vid vår försäljning. Hon har hela vägen funnits till hands vid frågor o funderingar vi haft. Vi är mycket nöjda o vi rekommenderar henne gärna till andra

Iris P
Oxie Kyrkby

Mäklaren Jonas Birgerdahl är påläst och har stor erfarenhet av försäljningar i vårt område. Han är lyhörd och kommunicerade utveckling och strategier inför och efter varje visning. Försäljningen gick dock trögt då vi sålde i en tid av skakiga räntor och stundande lågkonjunktur, vilket också gjorde att vi fick långt under det vi hade förväntat oss. Men Jonas jobbare hårt och efter cirka 8-10 visningar så släppte det och buden började så sakta komma in och till slut dök "rätt köpare" upp. Vi tackar för hans arbetet med...

Vahideh B
Oxie Kyrkby

Mycket trevlig att prata med och väl informerade.Ett proffsigt företag.

Bruce N
Oxie Kyrkby

kompetent och trevlig och välinformerad.

Kim Göran Christer M
Bara

Jag har redan svarat på den här enkäten, det räcker med en gång.

Nadia A
Slottsstaden

Kunnig och skicklig mäklare. Rekommenderar starkt

Rasim A
Hyllie

Was professional, correct and very cooperative / understanding

Flamur H
Oxie

Bra och kan rekommendera till vem som

Linda J
Åkerbruket

Jonas bemötande kändes engagerat och förtroendeingivande. Han vet vad han gör och det märks. Han var inlyssnande på våra önskemål om snabb försäljning av vårt parhus (bostadsrätt) och lade upp en tydlig plan utifrån de förutsättningar vi hade. Vilket gav ett resultat över förväntan, trots en trög bostadsmarknad. Jonas är ett proffs och har vi skulle rekommendera honom till 100%.

Jacob Engbæk S
Åkerbruket

Jeg mødte en super professionel mægler, som hele vejen igennem har holdt hvad han har lovet, og hele tiden informeret om nyt. En helt igennem god oplevelse. Tack Jonas😊

Glenn N
Bara

Mycket trevligt och profficinelllt bemötande.

Joakim F
Oxie

Trevligt bemötande. Klar och tydlig genomgång samt ödmjuk inför båda parter.

Sara Charlotte D
Oxie

Jonas var så professionell och vänlig. Han lotsades oss genom husförsäljningen och alla momenten som följde. Vi är super nöjda och hade kunnat anlita honom igen.

Cecilia E
Bulltofta

Tryggt, tydligt, förtroendeingivande, visade på erfarenhet, smidigt, genomtänkt.

Jonas S
Köpte sitt hus med hjälp av
Svedala

Toppen bra mäklare, tydlig och noggrann genom hela processen, rekommenderar Fredrik starkt är en nöjd köpare!!

Carl E
City

Grymt bra jobbat av Jonas Birgerdahl!

Anna Ingemarsdotter B
City

Fantastiskt service, svarade alltid i telefon, inga frågor var för mycket. Alltid ett glatt humör.

Erik Per-Olof O
Kristineberg

Bra kommunikation med mäklare. God kunskap om marknaden.

Joanna R
Hyllie

Säljprocessen kunde inte bli enklare med Anni. Rekommenderar stark att man väljer Anni som mäklare.

Goran D
Nydala

Har blivit bra bemöt av er mäklare

Stefan I
Hyllie

Superbra mäklare inget negativt bara massa 👍👍👍👍👍👍

Hampus L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Croisette Malmö Hyllie

Blev trevligt bemött, mäklaren hjälpte till när jag behövde hjälp, från start till slut så har det inte varit några problem eller konstigheter.

Jakob F
Oxie

Vi valde Jonas för att han är omtyckt och har sålt bra tidigare. Han är naturlig och trevlig i sitt bemötande. I en tid när bostadsmarknaden är skakig arbetade han med god uppföljning både av potentiella köpare och oss som säljare. Det resulterade i en försäljning på ca 300 000:- över utgångspris. Vi är mycket nöjda och rekommenderar varmt Jonas Birgerdahl och Våningen och Villan.

Inez Hanna Linnéa J
Sålde sitt hus med hjälp av
Hjärup

Min syster och jag har via fullmakt från vår mor sålt villan på Trastvägen 118. Jag har tidigare erfarenhet av Fredrik Berglunds gedigna kunskaper och mycket trevliga bemötande.så det var självklart att välja honom som vår mäklare. Ända från första träffen, där en tydlig plan över processen lades fast, via annonsering, visning, budgivning och avslut har vi fått ta del av Fredriks professionalitet och engagemang. Planen följdes till punkt och pricka och slutbudet/avslut för villan blev över förväntan.Tilläggas bör att köparna...

Ann S
Elinegård

Trevlig mäklare med god och snabb service!

Elin N
Elinegård

Proffesionellt bemötande och snabb återkoppling.

Anton L
Elinegård

Anni är en trevlig, proffsig och ambitiös mäklare med koll på läget.

Mindy G
Tygelsjö

En erfaren mäklare som kan sitt jobb proffsigt :)

Denisse A
Hyllie

Sharon var fantastiskt och försäljningen gick jättebra!

Mirela C
Oxie Kyrkby

Trevligt och lyhörd mäklare som sätter fokus på sina kunder.

Julia  S
Tygelsjö

Vi träffade Fredrik i samband med vårt husköp och kan inte vara mer än nöjda med hans bemötande!

Joshua S
Pildammarna

Sharon has been incredibly helpful, and available to make the process of selling my apartment as easy and convenient as possible. It’s been a great experience working with her.

Carina H
Ribersborg

Trevligt o proffsigt bemötande.

Peter E
Ribersborg

Han e mycket bra, tar hand om allt och löser uppgiften, grymt bra!

Anton S
Kulladal

Kurosh erbjuder alltid ett professionellt och varmt bemötande. Jag förväntade mig att han skulle leverera snabbt och sälja till rätt pris vilket han gjorde!

Michael L
Lindeborg

Mycket bra, men ärendet EJ avslutat än.

Freddy N
Lindeborg

En utmärkt mäklare som jag nu anlitat till sammanlagt 3 uppdrag mellan 2016-2023 Mycket goda resultat på samtliga försäljningar