Johan Dahlgren
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 247 Läs vad Johan Dahlgren

• Ulrika G köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-26

Dockan
    Köpt bostad
    Professionellt o trevligt bemötande Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Alexander M sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-23

Klågerup
    Vi är mycket nöjda med Johans tjänst! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Birgitta W sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-22

S:t Knut
    Sålt en tvåa på Sorgenfri i Malmö. Trevligt bemötande. Johan är kunnig, hjälpsam och effektiv. Lägenheten såldes väldigt snabbt. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Eva T köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-22

S:t Knut
    Köpt en två till dotter. Den låg ute på hemmet på fredag och vi fick förhandsvisning på lördag och skrev kontrakt samma dag. Allt klart på två timmar med visning och kontrakt.
    Johan hade fortlöpande kontakt med oss under fredag för att stämma av tid och att det var ok med förhandsvisning och pris. Trevlig och tillmötesgående vid visning. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Sigrid F köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-09

Ribersborg
    Johan var till stor hjälp under vårt köp av min nya bostad. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Claes L köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-08

Limhamn
    Snabba och ärliga svar på mina många frågor.
    Bra informationsmaterial. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Julius M köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-05

Hästhagen
    Johan är mycket trevlig och alltid tillgänglig, skulle varmt rekommendera honom för både köpare & säljare! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Nasrulla K sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-02

Annestad
    Superbra mäklare rekommenderas starkt! Läs mer
  • Paolo D
    Paolo D köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-01

Slussen
    Jag köpte en ny lägenhet och i processen att sälja min gamla lägenhet
    Jag hittade honom professionell och väl förberedd Läs mer
  • Jens B köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-01

City
    Vi har köpt en lägenhet. Johan gav ett proffesionellt intryck och var både hjälpsam och kunnig. Han kändes effektiv, påläst och tillgänglig. Läs mer

Senaste försäljningarna

Storabackegatan