Malin Ekenheim
Registrerad mäklare sedan 2019-06-24
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-12
2019-07 - 2020-06

Läs vad 14 Läs vad Malin Ekenheim

• Freja M sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Ekenheim en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-07-09

2:a
    Sålde bostadsrätt med hjälp av Malin. Malin är varm, proffsig, kunnig och serviceminded. Skötte försäljningen väldigt smidigt och höll oss uppdaterade genom processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Daniel D sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Ekenheim en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-07-09

2:a
    Sålde bostadsrätt genom Malin, smidig affär från början till slut.
    Kommer absolut rekommendera till vänner och familj. Läs mer
  • Stefan J köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Ekenheim en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-07-06

Limhamn
    Malin gav ett väldigt kunnigt och förtroendegivande intryck. Jag kommer att rekommendera andra att använda sig av henne och Våningen & Villan i framtiden. Läs mer
  • Carolin S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Ekenheim en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-07-06

Limhamn
    Sålde min lägenhet genom Malin.
    Malin är alltid väldigt hjälpsam och gör allt för att allt skall bli så bra som möjligt. Hon lyssnade på mina önskemål samt la fram hennes åsikter på ett bra sätt.
    Tryggt och smidigt genom hela affären. Har inte behövt oroa mig för något.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Alen H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Ekenheim en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-06-24

Segevång
    En väldig bra mäklaren, bra samarbete. Kan väldig bra sitt jobb rekommenderar till alla. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Malin S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Ekenheim en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-06-21

Dammfri
    Jag fick äran att träffa Malin en mäklare som fick mig känna en trygghet sedan dag ett vi träffades. Malin Ekenheim är en engagerande, ärlig, står vid din sida i hela processen, tillgänglig och ni gör det tillsammans! Jag kan varmt rekommendera Malin som mäklare och kommer använda henne i min nästa försäljning. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Quang V köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Ekenheim en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

Segevång
    Malin actively assisted us in the whole process from vising, bidding to signing the transfer contract. She displayed great professionalism in the whole process with timely responses, helpful and accurate explanation to our concerns.
    Malin supported us finalizing the contract with a reasonable and satisfied price. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Ngoc H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Ekenheim en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

Segevång
    I am really happy with the service provided by Malin during the entire process. She was always nice, helpful and supportive to us. It is the first time we buy an apartment in Sweden so we were so inexperienced, but Malin was very kind to answer for every questions we had. We are so pleased to have her as the broker, and with no doubt, I would love to rate her as 5 stars. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Cecilia A köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Ekenheim en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

Dammfri
    Som köpare ger jag Malin 5 av 5 för sin hängivenhet, tillgänglighet och sociala förmåga. Att hon tycker om sitt jobb och ger allt för en bra köpupplevelse märks, på ett positivt sätt! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Ina K köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Ekenheim en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

- Bostadsrätt
    - Jag blev bemött mycket trevligt av mäklaren och hon var positiv och hjälpsam i alla aspekter.
    - Malin levde upp till mina förväntningar av en alldeles utmärkt och kunnig mäklare.
    - Min upplevelse har varit smidig och bra. Skulle jag i framtiden sälja min bostad så skulle jag vilja ha en mäklare som henne. Rekommenderar! Läs mer

Senaste försäljningarna

Västanväg