Sofi Fridolf
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 22 Läs vad Sofi Fridolf

• Tim B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-04-04

Värnhem
    Köpte en 2:a i malmö av Sofi, kunde inte fått en bättre första bostadsköps upplevelse ! 100%igt Läs mer
  • Anton J köpte sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-27

Slottsstaden
    Sofi var väldigt tillmötesgående och upprätthöll en bra kommunikation under hela processen. I de fall frågetecken dök upp gav Sofi både snabba och bra svar som var till stor nytta när viktiga beslut skulle tas. Läs mer
  • Tobias L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-22

Tio av tio! Rekommenderar varmt!!! Läs mer
  • Juan Camilo R sålde sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-21

Ribersborg
    Sofi helped us sell our apartment in Slottstaden. We chose her because she had successfully sold several other apartments in the same area as ours. She was easy to work with and kept us informed. We were able to sell the apartment for the price we had agreed with Sofi. Läs mer
  • Rebecca N köpte sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-19

Ribersborg
    Min sambo och jag har köpt en trea på Regementsgatan i malmö.
    Vi är enormt nöjda med Sofis insats.
    Sofi är tillmötesgående, har en väldigt proffsig attityd och har fått oss att känna oss väldigt trygga i affären.
    Hela processen gick fort och vi är nöjda!
    Rekommenderar mer än gärna Sofi vidare. Läs mer
  • Benaz M sålde sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-07

Erikslust
    Sofi hjälpte oss sälja vår bostadsrätt! Sofi har ett professionellt samt härligt bemötande. Hon var lyhörd och förstod vad vi förväntade oss. Det som vi uppskattade mycket med Sofi var att hon var snabb, flexibel med mötestider och tillgänglig. Sofi är väldigt kunnig, vi märkte snabbt att hon var uppdaterad på vårt område, vilket var en stor fördel i försäljningen av vår lägenhet.
    Vi rekommenderar Sofi helhjärtat! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Hans K köpte sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-06

Erikslust
    Strukturerad.. noggrann ... lyssnande... punktlig... uppmärksam och trevlig😊 Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Dan I sålde sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-05

Värnhem
    Vi sålt en lägenhet och Sofi var vid första mötet väldigt trevlig och lyhörd. Vi fick en bra känsla direkt och det blev ett utmärkt samarbete där Sofi lyssnade på våra önskemål och förväntningar och kom med sin erfarenhet och idéer för att göra hela processen så bra som möjligt.
    Alltid tillgänglig och svara snabbt. Glad och positiv och tydlig med hur vi skulle göra för att få ut det bästa av försäljningen. Sofi har varit väldigt proffsig och visat stort engagemang. Vi har bara gott att säga och kommer rekommendera andra att välja Sofi. Läs mer
  • Per F skrev om Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-02-26

Sofi levererar snabb försäljning till bästa pris. Dessutom med glimten i ögat. Kan verkligen rekommendera Sofi. Läs mer
  • Nurija B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2019-12-02

Högaholm
    Jag har köpt en lägenhet på Almvik.
    Allt har gått så smidigt så jag rekommenderar Sofi till alla jag känner.
    Bemötande ***** utmärkt Läs mer

Senaste försäljningarna