Sofi Fridolf
Registrerad mäklare sedan 2019-03-18
Aktiv på Reco.se sedan 2019-06-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 29 Läs vad Sofi Fridolf

• Håkan L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-06-18

3:a
    Slottsstaden
    Sofi var riktigt väl förberedd inför vårt första möte. Hon hade en bättre strategi och ett bättre erbjudande än de andra mäklarna jag träffade.

Så jag fick ett gott intryck av henne redan från början och det förstärktes under tiden hon sålde lägenheten. Vad jag förstår så gillade spekulanterna Sofi väldigt mycket också. Sofi är en jättebra mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Tom B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-05-30

Slottsstaden
    Sålt en lgh på Köpenhamnsv i Malmö.

Duktig och engagerad mäklare som är tydlig och ärlig i sin framställan. Uppvisar ett sätt som Inger och bygger förtroende. Det kändes tryggt att anlita Sofi.
    Vi fick kontinuerlig information och uppdateringar om försäljningen.

Kommer att rekommendera henne till andra. Hon lämnade ett mycket bra helhetsintryck. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Sofie B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-05-28

Slottsstaden
    Vi har sålt en bostadsrätt via Sofie Fridolf, bästa betyg till en proffsig mäklare som levererade tryggt, snabbt & smidigt. Sofie levde upp till våra förväntningar med råge & vi kan varmt rekommendera henne till alla som funderar på att sälja! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Daniel J köpte sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-05-16

Ellstorp
    Jag har köpt en bostadsrätt.

Redan på visningen var hon väldigt trevlig och välkomnande.
    Under köpets gång har hon varit mycket hjälpsam med alla delar och snabbt återkopplat vid frågor och funderingar. Då detta är min första bostadsrätt var detta en trygghet för mig. Jag är 100% nöjd! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Cecilia P köpte sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-04-13

Ribersborg
    Jag har köpt en lägenhet och blev positivt och personligt bemött vid visningen. Mäklaren återkopplade snabbt och jag upplever köpeprocessen som informativ och professionell. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Carl W köpte sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-04-09

Slottsstaden
    Snabb och smidig affär samt väldigt bra bemötande av mäklare Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Emil R sålde sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-04-09

Slottsstaden
    Kan inget annat än rekommendera Sofi! Väldigt trevlig, engagerad och lätt att prata med. Hon har hjälpt mig med min första försäljning och allting har gått väldigt smidigt. Hon arbetar dessutom med en fotograf som är både grym på sitt jobb och väldigt trevlig. Sofi hjälpte mig att få till det priset jag ville ha och är hur nöjd som helst med hela försäljningsprocessen och Sofi!
    Ska du sälja? Kör på Sofi, hon är en klippa :) Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Tim B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-04-04

Värnhem
    Köpte en 2:a i malmö av Sofi, kunde inte fått en bättre första bostadsköps upplevelse ! 100%igt Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Anton J köpte sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-27

Slottsstaden
    Sofi var väldigt tillmötesgående och upprätthöll en bra kommunikation under hela processen. I de fall frågetecken dök upp gav Sofi både snabba och bra svar som var till stor nytta när viktiga beslut skulle tas. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Tobias L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-03-22

3:a