Sofi Fridolf

Sofi Fridolf

Sofi Fridolf är mäklare på Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

Sofi Fridolf har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Sofi Fridolf har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofi Fridolf har haft 45 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 64 Läs vad Sofi Fridolf

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen
    • Centrum
    2021-07-30
    Alltigenom bra! Tydlig och kunnig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen
    • Västra Hamnen
    2021-07-27
    Välbemöttande ,bra kontakt o klar o tydligt
    • Västra Hamnen
    2021-07-15
    Det var trevligt att göra affär med Sofi som mäklare. Hon verkar ha full koll, är glad och hjälpsam och skapade en god relation mellan mig och säljare.
    Hon var väldigt tydlig och förklarande genom hela processen. Jag rekommenderar henne som mäklare.
  • Martin N
    • Pildammarna
    2021-06-25
    Sofi gjorde ett ypperligt jobb med vår lägenhetsförsäljning. Hon ger ett mycket professionellt och ambitiöst intryck samtidigt som hon är avslappnad och trevlig.
    • Ellstorp
    2021-06-19
    Proffsig, tydlig. Informerade om för och nackdelar med vår lägenhet och vad vi som säljare kunde tänka på och förvänta oss. Rekommenderade styling och det gjorde jättestor skillnad i vår lägenhet utan att plocka bort vår egna stil. Sofi är mån om sina kunder och är snabb med återkoppling och har besvarat alla våra funderingar vi haft. Rekommenderar Sofi varmt inför en försäljning, hon gör verkligen allt för er som säljare, vi är mycket nöjda!
    • Ellstorp
    2021-06-19
    I think in this kind of cases 2 things are important:

1. I barely interact with Sofi and I bought a house in the smoothest way possible. I know some people like to be babysit and taken by the hand, but I am more a guy of the type "no news = good news"

2. I wanted to buy a house in the minimum steps possible with the less amount of time waste possible. Sofi made all these and more possible.

Super efficient and super goal oriented broker. We loved her!
    • Erikslust
    2021-06-18
    Jag blev bemött av Sofi väldigt bra. Mäklaren levde upp till alla förväntningar. Sofi är otroligt driven och väl initiativförmågen med hög kunskap och passion för sitt yrke. Med tillmötesgång, stor engagemang och de goda egenskaperna som Mäklare såldes min lägenhet med storm och häpnad av Sofi.
    Stort tack Sofi!
    • Triangeln
    2021-05-28
    Köpt lgh på S:t Johannesgatan 3C i Malmö.
    Bra bemötande samt snabb återkoppling från Sofi, så långt nöjd till 100%
    • Klostergården
    2021-05-20
    Inkännande och trevlig, inte påträngande vilket jag uppskattar.
    Gjorde för mig ett toppen jobb
  • Susanne B
    • Klostergården
    2021-05-20
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Sofi Fridolf. Hon mötte mig på ett mycket trevligt och ödmjukt sätt. Hon var inkännande, entusiasmerande och professionell. Hon stöttade mig genom hela säljprocessen och jag kände mig trygg med henne. Jag kan varmt rekommendera Sofi Fridolf!