Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan - Malmö Claudia Hamington

4.9 / 5 i betyg — 51 rekommendationer

Läs vad 51 användare tycker om Claudia Hamington

• Peter
    Peter skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Sena förhandlingar och kvällssena sms, allt för att hjälpa oss till en fantastisk försäljning.
    Helt i särklass den absolut mest professionella fastighetsmäklaren i Malmö om inte i Sverige.
    - Grym förhandlingsförmåga och - instinktiva mål. - Närvarande och pålitlig.

Kör sin egna stil rakt av, väldigt välklädd och varm i personligheten men inger pondus då hon inte blir för personlig. Precis vad vi behövde under en svår tid av separation. Raka rör, inte snoffsig utan en folklig mäklare, lättsam att ha att göra med.
    Varma sommarhälsningar Claudia, du rockar din bransch
  • Sofie T
    Sofie T skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Första intrycket av Claudia inger en lite dyrare känsla men klart värd sitt arvode.
    Vi valde bland fyra mäklarfirmor och Claudia förklarade väldigt tidigt i processen att hon förmedlar bostäder med strategibearbetning och var väldigt samlad och harmonisk även under hela förhandlingsprocessen. Professionell och engagerad mäklare. Claudia gjorde försäljningen fantastiskt lyckad. Hon är strategisk och mycket påläst.
    Vår lägenhet har verkligen inte varit lättsåld då den varit till salu med två firmor tidigare. Vi hade nästan tappat hoppet tills vi kom i kontakt med Våningen & Villan. Vi har haft andra mäklare tidigare men ingen som mäter sig med henne
    Kan bara rekommendera.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Försäljningen och slutpris gick högt över förväntan. Claudia är påläst, driven och väldigt självgående. Det sistnämnda uppskattas mycket av en person, som jag, som arbetar mycket. För henne var det en självklarhet att arbeta över långt in på kvällen dagen för försäljningen så att alla papper och signaturer kom på plats.
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia var mycket professionell! Förtroendeingivande!
  • Hans S
    Hans S skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket tillmötesgående men utan att bli för personlig vilket är bra. Engagerade sig i försäljningen och även köpet av den villa vi gjorde. C förmedlade nämligen både vårt köp av villa samt vår försäljning av bostadsrätt.
  • Fam Herzlow H
    Fam Herzlow H skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi kan varmt rekommendera Claudia! duktig, lyhörd och driftig mäklare, bra närvaro och förhandlade hela vår affär galant på affärsengelska. Något som de flesta mäklare inte klarar av ( maken är engelsktalande ). Enormt driv! många +++++
  • Olof F
    Olof F skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Bästa mäklare jag mött,mina varmaste rekomendationer önskar jag Dig mvh,Olof
  • Pernilla Åse  L
    Pernilla Åse L skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Bekymmersfritt för mig. Kändes tryggt & enkelt från början till slut. Bra återkoppling och snabba resultat
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia är i särklass den mest drivna mäklaren vi stött på. Hon inger förtroende och levererar kvalité. Välklädd, trevlig och väldigt kunnig. En sån mäklare man gärna ser representerar bostaden.

Hon har en förmåga att styra dialoger väldigt bra och då även föra diplomati mellan oss som sålde och de som köpte på ett väldigt proffsigt sätt när vi inte lyckades. Jag har hittat min mäklare även för framtida affärer.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    En av Sveriges bästa mäklare.
    Claudia arbetar strukturerat och effektivt.
    Ringde sent på kvällen dagen efter kommer homestylingen och fotografen. Riktiga proffs där äktheten lyftes fram. Annonsen publicerads dagen därpå. Köparens kommentar; "Äntligen en bostad som ser likadant ut i verkligheten".
    Min bostad såldes redan efter förhandsvisningen till rekordpris för området.
  • Björn E
    Björn E skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    En mycket duktig fastighetsmäklare som sticker ut från mängden. Hon är analytisk och lägger inget åt slumpen. Tillgänglig, trevlig och hjälpte oss till en mycket bra affär.

Vi upplevde helheten väldigt professionellt skött av Claudia.
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    En ledande stjärna i mäklarvärlden! Claudia är fantastisk att ha att göra med: otroligt representativ, lyhörd för underliggande budskap och önskemål, snabbfotad och kvicktänkt i pressade situationer, omsorgsfull med detaljer. Hon har en enorm drive, självständig stil, lämnar inget att önska när det gäller tillgänglighet och framförallt allt – hon levererar, gör distinkta prognoser och lever upp till sin målbeskrivning. Tack för all din hjälp Claudia och en försäljning över förväntan!
  • Peter F
    Peter F skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia har varit en väldigt trevlig mäklare att ha att göra med! Allting har gått supersmidigt och för mig som för första gången varit inblandad i någonting sånt här så har jag begripit allting väldigt bra tack vare henne. Hon är väldigt driven och skulle jag behöva hjälp av en mäklare i framtiden skulle jag både anställa och rekommendera henne :)
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Finslipad mäklare som inger pondus
  • Luis
    Luis skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Kompetent, realistisk och mån om att hålla mig informerad genom hela processen. Precis som jag förväntade mig så var Claudia ett superproffs. Säkerligen Malmös bästa i sin bransch. Jag skulle absolut rekommendera henne vidare
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket nöjd med det sätt som Claudia skötte hela försäljningsprocessen från första möte till avtalsskrivning. Claudia är professionell, engagerad och kunnig med ett driv och affärsmannaskap som verkligen imponerar på mig. Rekommenderar stark Claudia till andra som ska sälja något.
  • Ammad N
    Ammad N skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia rendered me with some really good advice regarding the selling of apartment in Malmö. At the end it really worked out to our benefit. Her extremely professional attitude coupled with her profound acumen about the real estate market in Sweden makes her one of the best realtors in the Malmö City. For those seeking a thoroughly expert realtor for selling their property; Miss Hamington would be my only recommendation.
    Thanks for all your help!
  • Martin
    Martin skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia Hamington inger förtroende från första stund och är mycket professionell. Hon har varit mycket kunnig i många olika frågor och har visat på stort engagemang under hela försäljningsperioden.
  • Anna J
    Anna J skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vill varmt rekommendera Claudia Hamington när ni tänker köpa/sälja!
    Jag mötte en drivande, säker och väldigt kunning tjej på visningen.
    Skönt och tryggt med kunnig hjälp när man ska köpa bostad.
    Raka och ärliga svar på alla mina frågor och på ett väldigt proffsigt sätt. Vi gjorde affär samma dag och det är Claudias förtjänst.
    Önskar henne all lycka till i framtiden och jag vet vem jag tänker ringa om/när jag ska sälja.
  • André
    André skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Väldigt bra bemötande och inga konstigheter. Proffsigt jobbat, stort tack!
  • Enver D
    Enver D skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Helt enkelt bäst på sitt jobb . Rekommenderas definitivt till alla som säljer sin bostad . Tusen tack från Enver och Azelma
  • Tobias
    Tobias skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag sålde mitt första boende med claudia hamington och det var ingen tvekan om vem jag skulle ringa när det var dags igen. Hon är väldigt professionell och inger tillit och trygghet för en säljare. En väldigt varm och engagerad mäklare som är ärlig mot dig som konsument. Hon säger som det är, inget sockrande direkt. Mycket kompetent och en av få som kan bemästra förhandlingstekniker jag sällan skådat. Är mycket nöjd och fantastiskt bra jobbat claudia!
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Initialt professionell,. Dock försvann förtroendet för henne då vi upplevde att hon "dealade" mer åt köparen än för oss och mest ville "bli av med" vår lägenhet så snabbt som möjligt. Helt övertygad om att vi hade fått mer för vår lägenhet med en annan mäklare!
    2015-12-15 Claudia H svarar Cecilia J
    Hej Cecilia, tråkigt att du känner så.
    Jag har jobbat väldigt hårt för att få önskat pris till Er och vi fick faktiskt enligt statistiken prisrekord per kvadratmeterpris i föreningen.
    Jag hoppas att när allt har lagt sig att ni ändå kan känna er nöjda med den process som varit och jag finns självklart här för Er i framtiden också. Önskar Er allt gott i det nya boendet!
  • Alexandra
    Alexandra skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Hon påminner väldigt mycket om en mäklare man ser på tv, inte så lätt att få tag på alltid men grym på det hon gör!
    Äntligen en mäklare som kan konsten att förhandla, trygg, förtroendegivande och skarp!
    Jag är mycket nöjd, tack!
  • Ebba F
    Ebba F skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Fantastiskt proffsig, effektiv och kunnig! Jag rekomenderar Claudia varmt.
  • Carolina T
    Carolina T skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia har verkligen gjort ett kanonjobb med min lägenhet!

Jag har träffat många mäklare genom åren (mestadels i Sthlm) och jag måste säga att Claudia har en enormt bra förmåga att på ett ödmjukt sätt ta järngrepp om köparen, inge förtroende och få till ett snabbt avslut.

Att "hålla handen" med köparen och inte släppa är tyvärr få mäklare som klarar av men Claudia gör detta med finess.

Jag är väldigt imponerad över Claudias sätt att arbeta. Våningen och Villan ska vara väldigt stolta och tacksamma att ha mäklare i Claudias kaliber i sitt stall.

Jag ger henne mina bästa rekommendationer.
  • Helene
    Helene skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Det var ett nöje att anlita Claudia. Hon är fantastiskt driven och inte alls som de mäklare jag anlitat tidigare. Väldigt aktiv och har ett bra öga för hur saker och ting ska presenteras! Hon stylade själv om hela min garderob inför fotografering. Hon kavlade upp sin finstrykta mäklarblus för att göra det 100% tillfredställande för mig som kund när jag inte han med att få allt i ordning inför fotot. Sålde dessutom på högt över förväntan. Vilken tjej, Tack Claudia för snyggt arbete!
  • Andy S
    Andy S skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Exceptionellt smart, lyhörd och driftig fastighetsmäklare. Claudia sticker verkligen ut från massan på alla sätt och vis. Hon fick mitt boende sålt på rekordpris innan jag hade städat klart inför visning. Hon kan utan tvekan vara den bästa jag någonsin stött på i mäklarvärlden, grymt trevlig! Jag kommer rekommendera henne och våningen & villan vidare
  • Vincenzo D
    Vincenzo D skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Great work. Very fast process. Exceed expectation. I am sure I will work with Claudia again in the future.
  • Sven O
    Sven O skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia är proffsig och driven och hjälpte mig sälja på rekordpris i min förening. Hon har en förmåga att göra båda parter bekväma i en viktig affär. Jag rekommenderar henne till alla!

Best of malmö!
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia sticker ut i mängden och får saker att hända. Jag har kommit i kontakt med henne ett år innan jag på riktigt har bestämt mig för att sälja min lägenhet. När jag ett år senare nästan har fattat mitt beslut, har det varit självklart för mig att kontakta henne. Vårt möte skulle handla om värdering, men slutade med ett påskrivet kontrakt.

Tjejen är hungrig, bestämd och agressiv på ett stillsamt sätt. Hon är den säljaren man vill ska representera en. Hon utstrålar självsäkerhet och stolthet över det hon säljer. Det är väldigt tilltalande egenskaper både för säljaren och köparen. Jag rekommenderar henne varmt.
  • Amar S
    Amar S skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    I hired Claudia to sell my apartment in Malmö, which turned out to be a wonderful idea. So here some words of appreciation for her excellent work and efforts in recently selling my home.

Claudia is an absolute CHAMPION in her field. Not only she sold my apartment as the most expensive in the "forening", she did it in a very short time, causing us less trouble :-) She helped us navigate through the entire sales process keeping us weel informed all the time. It was pure pleasure working with her, from the very beginning "styling the apartment" and setting the price, and all the way to closing the deal and signing the contract.

Thanks a million, Claudia!
  • Måns G
    Måns G skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia visade sig vara min guide till min drömlägenhet. Allt gick supersmidigt och jag är helnöjd! Jag kan varmt rekommendera Claudia till alla som vill köpa eller sälja lägenhet!
  • Nöjd kund .
    Nöjd kund . skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    I särklass den bästa mäklaren i Malmö. Proffisionell serviceminded tjej som sköter rubbet åt en och säljer till bästa pris samt förutsättningar! Både jag och min sambo är väldigt nöjda med Claudia och hon står som snabbnummer på båda våra telefoner när det gäller fastighetsaffärer. Skulle varmt rekommendera henne med gott samvete till alla vi känner
  • Pär J
    Pär J skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia var ett proffs jävligt driven och seriös. Väldigt trevlig och snygg tjej .
    Kommer att rekomendera henne till andra som ska sälja sin lgh i malmö.
  • Pete G
    Pete G skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Effektiv, noggran och mycket kunnig!
    Malmös bästa om du frågar mig, kan varmt rekommendera Claudia
  • Maria N
    Maria N skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Är supernöjd! Allt har gått över förväntan! Kan varm rekomendera Claudia och Våningen och Villan!!
  • rickard h
    rickard h skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia Hamington har levererat. Jag fick henne rekommenderad av en bekant efter att ha haft antalet försäljningar med andra konkurrerande mäklarföretag valde jag att testa våningen & villan. Det är inte så mycket mäklarföretaget som mäklaren i sig som är den faktiska produkten och glad är jag för rekommendationen för jösses vad det kan skilja sig mäklare emellan!

Redan vid första mötet visade Claudia ett helt annat upplägg, hon är kunnig och väldigt professionell. Målmedveten och lyhörd. Claudia lägger upp sin försäljningsstatistik och vad jag gillade var en viss nyans av ödmjukhet mot sina konkurrenter som jag stämt möten med innan. Inget fokus på de andra utan fullt fokus på sina egna prestationer. Hon kunde svara med namn och likviditet i alla grannföreningar och var extremt påläst. Dyrast av dem alla vi bjöd hem men kvalité är viktigt!
    Alltid tillgänglig och duktig i förhandling. Vi är väldigt nöjda och kommer anlita Våningen och villan igen om vi vill flytta.
  • Ulf M
    Ulf M skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Min erfarenhet av Claudia är att hon är trevlig, och har mycket energi. Hon vilar inte på hanen, utan det är snabba pockar som gäller. Bra nåbarhet. Kan rekommendera henne som mäklare.
    2015-04-09 Claudia H svarar Ulf M
    Tack Ulf,
    jag önskar dig lycka till i Lomma och trivs du inte där så vet du vem du ringer ;)
  • Eva G
    Eva G skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia Hamington och mäklarfirman Våningen&Villan representerar definitivt det bästa inom sitt område! Från det allra första samtalet blev vi positivt överväldigade av Claudias förhållningssätt och sättet hon och firman arbetar på - genomtänkta strategier, snabbt och professionellt omsatta i handling, initiativrikedom, otroligt engagemang och energi, supertrevligt bemötande - och tänk, en lägenhet som tidigare anlitad mäklare inte lyckats sälja på ett halvår, såldes av Claudia på fyra dagar, redan efter den första förvisningen!
    Stort tack Claudia - det var ett nöje att se dig i arbete, du förtjänar de bästa lovord, och en bättre förebild för en proffsig mäklare kan vi inte tänka oss.
    Ett stort tack också till firmans samarbetspartner stylingfirman C/O Home - ni har förvandlat vår fina lägenhet till en mysig hemmalya - hade vi anlitat er tidigare hade vi kanske aldrig bestämt oss för att sälja vår lägenhet...

Vår erfarenhet av Claudia och Våningen&Villan blev vinterns höjdpunkt och vi kan inte nog rekommmendera er.
    Ewa och Tore Gislen
    2015-04-09 Claudia H svarar Eva G
    Tack Ewa och Tore för era värmande ord. Det var ett nöje att samarbeta med Er, jag önskar Er lycka till och på återseende! Mvh Claudia
  • Nazneen A
    Nazneen A skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia är en ytterst driven, professionell och duktig mäklare. Hon skötte uppdraget att sälja min lägenhet ypperligt. Hon lämnar inget åt slumpen och gör sitt yttersta. Jag kan varmt rekommendera Claudia.
    2015-10-14 Claudia H svarar Nazneen A
    Tack Nazneen, jag önskar dig lycka till i stockholm!
  • Vibeke O
    Vibeke O skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Kvalitésäkrad fastighetsmäklare, vassast i Malmö enligt mig!
    2015-04-09 Claudia H svarar Vibeke O
    Lycka till Vibeke och hör av dig om du behöver hjälp med något. Mvh Claudia
  • Pierre C
    Pierre C skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Grymt nöjd med claudia hamington i alla avseenden. Grym kontakt, svarar snabbt, kommer alltid med bra lösningar. Jag kommer garanterat ALLTID använda henne som mäklare i mina framtida köp!!!
    11 av 10 möjliga stjärnor. GULD

//pierre
  • Beril B
    Beril B skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Försäljning av bostadsrättslägenhet HSB 2 rum o kök.
    Vi fick mycket bra bemötande och fin kontakt med Claudia från första början.Claudia är en mycket trevlig och social person som vi fick fint förtroende för.
    Allt har fungerat perfekt med både Claudia och Våningen & Villan så vi är jättenöjda med uppdraget.
    Vi rekommenderar Er gärna till vänner och bekanta.
    MVH/Lisbeth o Bertil
    2015-04-09 Claudia H svarar Beril B
    Tack Bertil, det var ett nöje att få representera Er försäljning! På återseende!
  • Julia
    Julia skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia Hamington är en extremt driven fastighetsmäklare som utmärker sig från mängden och hon levererade över förväntan. Hon gav ett mycket professionellt intryck och känns oerhört kunnig, hon var behjälplig sen kvällstid i skattefrågor gällande en annan bostadsförsäljning och hjälpte mig även med det
    Claudia gjorde en fantastiskt fin presentation av vår bostad och stylingen var hon noga delaktig i. Grymt jobbat och jag kommer rekommendera henne till alla framöver.
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia Hamington på Våningen & Villan utstrålar energi, inger förtroende, jobbar effektivt och skötte min lägenhetsförsäljning som det verkliga proffs hon är. Hon skrev en utmärkt och personlig objektpresentation, återkopplade efter varje visning och var genomtydlig med information under hela försäljningsprocessen. Det var inte mycket jag behövde undra över eller fråga om. Det märks att Claudia älskar sitt jobb och att hon är rätt kvinna på rätt plats.
    2015-04-09 Claudia H svarar Hanna K
    Tack Hanna för dina ord, jag hoppas du har kommit på plats i ditt nya. Tills vi hörs igen, varma vår hälsningar!
  • Lena S
    Lena S skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag köpte lägenhet genom Claudia och hon var väldigt snabb och professionell och lyssnade på mig som kund, affären gick väldigt smidigt.
    Av den anledningen valde jag Claudia till att även sälja min egen lägenhet. Vi behövde snabbt komma igång med försäljningen och snart låg lägenheten ute med professionell objektsbeskrivning och fina foton. Vi hade lite otur med några oseriösa köpare men Claudia var uthållig och lyhörd och såg till att ro iland en försäljning till andra köpare till ett pris högre än utgångspriset.
    Tack igen, Claudia! Hälsar Lena, en nöjd köpare/säljare,
    2015-04-09 Claudia H svarar Lena S
    Tack Lena, jag hoppas du trivs fint i ditt nya! Håll kontakten och kom gärna in och ta e kaffe med mig någon dag. Mvh Claudia
  • Therése L
    Therése L skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mitt helhetsintryck av Claudia Hamington är starkt positivt. Hon är en dedikerad säljare som jobbar hårt för sina kunder. Hon ger alltid 120% och gör allt med ett leende på läpparna. Vi kunde ringa henne om alla våra frågor, även dem som rörde vårt nya köp av hus och inte försäljningen av lägenheten.
    2015-04-09 Claudia H svarar Therése L
    Tack Therese! Hälsa Goran så gott! på återseende!
  • Andreas
    Andreas skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Claudia blev snabbt ett självklart val efter vårt första möte där hon stack ut från de andra mäklarna som jag bjöd hem. Hon är extremt driven och professionell i tal och framförallt oerhört kunnig. Impakten av hennes arbetssätt var annorlunda och hon förhandlade upp mitt pris kvicktänkt! Väldigt trevlig, tillmötesgående och vacker som en soldag dessutom. Jag har bara gott att säga om Våningen & Villan, ett mycket professionellt företag och kommer enbart vända mig hitåt i framtida affärer.
  • Victor L
    Victor L skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan - Malmö
    Tycker att Claudia har ett väldigt bra bemötande och gör ett otroligt bra jobb. Hon är alltid glad och den glädjer sprids till alla andra runt om i hennes närvaro. Jag är 100% nöjd med att ha haft henne som mäklare och vet i framtiden så kommer jag vända mig till henne igen för man bygger lätt upp ett bra band mellan varandra. En väldigt trygg och trevlig mäklare!
    2014-11-11 Claudia H svarar Victor L
    Hej Victor! Jag är glad över att ha fått hjälpa dig och ser fram mot vårt samarbete även framöver!
Johan Dahlgren
Michaela Thulin
Emir Salkic
Mikaela Malmgren
Claudia Hamington
Johanna Mjöfors (fd. Frank)
Nina Ollhage
Niclas Håkansson