Emir Salkic
Registrerad mäklare sedan 2012-04-23
Aktiv på Reco.se sedan 2014-12-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 128 Läs vad Emir Salkic

• Milica A köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-06-30

Triangeln
    Jag och min sambo fick ett fint bemötande av Emir som ställde upp med att visa lägenheten, som vi nu köpt, för oss utöver utställda visningstider. Mäklaren har ett professionellt tillvägagångssätt samt visade stöd och engagemang vilket kändes tryggt när man gör sitt första lägenhetsköp. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Rocco Roland O köpte sitt hus med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-06-02

Hindby
    Köpte hus bra bemötande bra mäklare
    Lite stressad snabbt avslut det gillar vi Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Ari Juhani L sålde sitt hus med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-05-16

Teckomatorp
    Pågående försäljing.rak och tydligt kommunikation.bra bemött.mycket nöjd. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Jonas P köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-05-13

3:a
    Vi har köpt bostad på per Albin Hanssons väg.
    Vi hade den bästa mäklaren jag har stött på.
    Alltid snabb att svara, hjälper en när man var fundersam med något. Ärlig.
    Och allmän smidig när något skulle krångla sig. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Mattias E köpte sitt hus med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-05-13

Teckomatorp
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Hjälpte till med allt och var alltid tillgänglig. Full pott Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Tinna P sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-19

Slottsstaden
    God tillgänglighet. Trevlig, tillförlitlig, Inger förtroende. Snabbt agerande service inriktad. God kvalitet på staying och fotgraf - fin annons. Läs mer
  • Abir N köpte sitt hus med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-07

Teckomatorp
    Emir erbjöd oss all hjälp vi behövde för att utföra köpet.
    Han gav oss ärliga rekommendationer och var snabb på att svara på mailen/sms.
    Köpet gick väldigt smidigt och vi är supernöjda! Läs mer
  • Anabela R sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-02

4:a
    Söderkulla
    Jag hade inte så mycket kontakt med maklaren eftersom det var sonen som hade fullmakt att sköta all kontakt med mäklaren. Men det gick snabbt och enkelt att sälja lägenheten. Vi i familjen var väl överens om att det var att sälja så fort som möjligt och inte göra någon vinst på försäljningen.
    Vänliga hälsningar / Anabela Läs mer
  • Gerardo A sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-26

3:a
    Slottsstaden
    Profecionellt bemötande, alltid anträffbar och snabba svar.
    Rokomenderar varmt! Läs mer
  • Matts W köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-26

Nobeltorget
    Bodtadsrätt två rum och balkong i Malmö. Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam. Läs mer

Senaste försäljningarna

Lönngatan