Emir Salkic
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 123 Läs vad Emir Salkic

• Tinna P sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-19

Slottsstaden
    God tillgänglighet. Trevlig, tillförlitlig, Inger förtroende. Snabbt agerande service inriktad. God kvalitet på staying och fotgraf - fin annons. Läs mer
  • Abir N köpte sitt hus med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-07

Teckomatorp
    Emir erbjöd oss all hjälp vi behövde för att utföra köpet.
    Han gav oss ärliga rekommendationer och var snabb på att svara på mailen/sms.
    Köpet gick väldigt smidigt och vi är supernöjda! Läs mer
  • Anabela R sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-02

Söderkulla
    Jag hade inte så mycket kontakt med maklaren eftersom det var sonen som hade fullmakt att sköta all kontakt med mäklaren. Men det gick snabbt och enkelt att sälja lägenheten. Vi i familjen var väl överens om att det var att sälja så fort som möjligt och inte göra någon vinst på försäljningen.
    Vänliga hälsningar / Anabela Läs mer
  • Gerardo A sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-26

Slottsstaden
    Profecionellt bemötande, alltid anträffbar och snabba svar.
    Rokomenderar varmt! Läs mer
  • Matts W köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-26

Nobeltorget
    Bodtadsrätt två rum och balkong i Malmö. Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • ANTON S skrev om Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2019-12-18

Emir var usel på att återkoppla under säljprocessen, hanterade budgivningen på ett dåligt sätt då han inte gav någon återkoppling och hade dålig koll på informationen samt marknadsvärdet, samt koll på prisläget i området. Han tog ibland upp till dagar att svara, samt återkoppla inte när jag la några bud på lägenheten, trots att skrivit att han skulle.

Varit i kontakt med många mäklare under tiden som stryker under att Emir skött detta extremt oproffsigt. Upplevde hela processen från första mötet till avslut uselt! Läs mer
    SAMIR H gillar detta
  • Ishad M köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2019-04-29

Almhög
    Påläst och mycket trevlig mäklare. Rekommenderas Läs mer
  • Marzena T köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

Segevång
    Vi köpte en lägenhet till sonen och hade inte lätt med att bli godkända av HSB. Men det var inget som Emir inte kunde fixa. Han har varit väldig proffsig och tillmötesgående. Mycket nöjda👍🏼 Läs mer
  • Zetma D köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

Hästhagen
    Köpt bostad. Mycket nöjd med allt!! :) Läs mer
  • Eva A köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

Davidshall
    Vi köpte en 3:a i centrala Malmö. Han var lagom ihärdig, hittade en bra lösning åt oss. Läs mer

Senaste försäljningarna

Nordlinds väg