Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Emir Salkic
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-01 - 2018-12

Läs vad 102 kunder tycker om Emir Salkic

• Emilia Slavica M sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2018-12-21

69m²
    Annestad
    Har sålt en bostad

Emir var lyhörd, engagerad målinriktad.

Förväntingar på försäljningspriset var högre men hela bostadsmarknaden rasade
    under tiden och jag är nöjd att bostaden blev sålt i tid.

Emir är charmig person, med stor social kompetens och viljan att nå resultat. Läs mer
  • Deisa C
    Deisa C köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2018-12-20

86m²
    Klågerup
    Emir är den bästa mäklaren jag någonsin haft att göra med. Han anatränger sig verkligen, får saker att hända, är snabb, effektiv, korrekt och gör att allt känns enkelt. Han fixade hus bpde till mig och till min dotter precis bredvid varandra, precis som vi hade önskat oss. Han gjorde omöjliga möjligt. Utöver det är van mycket trevlig och karismatisk. Läs mer
  • Zinab T sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

74m²
    Södertorp
    Vi har köpt ett kedjehus av mäklaren och sålde därefter vår lägenhet. Bemötandet var väldigt proffsigt och vi var och är mycket nöjda med vår mäklare.
    Allt han lovade höll han fast vid och kunde även prata lugnande med oss när vi var oroliga över att lägenheten inte skulle säljas i tid. Läs mer
  • Nena T sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

81.5m²
    Borgmästaregården
    Vi har sålt flera bostäder med Emir Salkic på Våningen & Villan och har alltid blivit bra bemötta och fått utmärkt service.Emir är lyhörd och känner bra till vad som händer på bostadsmarknaden.Återkopplar snabbt om nyheter kring försäljningen och ger bra råd på hur man ska gå tillväga.Mycket trevlig och professionell mäklare! Läs mer
  • Thomas S köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2:a
    50m²
    Hästhagen
    Köpt en 2.a på Krutmeijers gatan.
    Jag blev mycket väl bemött av mäklaren. Han ingav förtroende.
    Han levde mer upp till förväntningarna än jag hade hoppats på. Har aldrig köpt en bostadsrättlägenhet, men mäklaren svarade tydligt på alla mina frågor.
    Helt perfekt. Mycket god kontant. Emir var trevlig och professionell.
    Jag tittade på flera olika lägenheter, men Emir hade nog en ganska stordel att jag köpte just den lägenhet. Och att gick mycket snabbt. Inget krångel Läs mer
  • Lennart P sålde sitt hus med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2018-10-21

176m²
    Smygehamn
    Snabb försäljning av bostaden och bra stöd samt rådgivning under hela tiden. Läs mer
  • Joanna Y köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2018-10-21

6:a
    131m²
    Rörsjöstaden
    We bought a 4 bedroom apartment in central Malmo. Emir was exceptionally helpful with every aspect of the transaction, and exceeded all our expectations. A fantastic experience! Läs mer
  • Yasmine R köpte sitt hus med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2018-10-20

132m²
    Svedala
    Vi har köpt ett hus genom Emir. han är mycket tillmötesgående och proffitionella. svara snabbt när vi kontakta honom. Läs mer
  • Dödsboet efter Nils Hjalmar I sålde sitt hus med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2018-10-20

97m²
    Gullvik
    Sålt ett dödsbo - villa
    Mycket proffsigt bemötande från första kontakten. Emir har hittills levt upp till våra förväntningar (slutuppgörelsen äger rum 1/11). Kan gärna att rekommendera honom. Hälsn Kristina Läs mer
  • Gabriela Å sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Våningen & Villan Malmö

2018-10-19

2:a