Jennie Pembert är mäklare på Våningen & Villan Malmö

Jennie Pembert har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Jennie Pembert har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Jennie Pembert har haft 9 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2021-11

Läs vad 3 Läs vad Jennie Pembert

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Pembert en del av Våningen & Villan Malmö
    • City
    2021-11-26
    Väldigt trevlig! Svarade alltid snabbt och levererade informationen jag efterfrågade. Var väl påläst om bostaden och löste hela processen snabbt och smidigt som jag efterfrågade, rekommenderas starkt!
    Stort tack Tom för dina vänliga ord och välkommen till Malmö och din nya bostad!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennie Pembert en del av Våningen & Villan Malmö
    • Veberöd
    2021-11-03
    Jennie har levt upp till alla förväntningar och lite till.Hon är proffs och oerhört duktig på det hon gör.Omtänksam hjälpsam och mycket mänsklig så det gäller äldre människorna.
    Stort tack för era vänliga ord, nöjet har varit på min sida, jag önskar er all lycka framåt.

• Söderkulla
    2021-11-03
    Hon kan sitt jobb.
    Väldig kunnig och erfaren.
    En sån mäklare vill man anlita om man är I säljtankar.
    Stort tack Sebastian för dina fina ord!