Jennie Pembert är mäklare på Våningen & Villan Malmö

Jennie Pembert har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Jennie Pembert har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.8. Jennie Pembert har haft 43 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 39 Läs vad Jennie Pembert

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Pembert en del av Våningen & Villan Malmö
    • Ön
    2022-11-23 Verifierad kund
    En klar förebild för andra mäklare. Effektiv handlingskraft
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Pembert en del av Våningen & Villan Malmö
    2022-11-06 Verifierad kund
    Väldigt kunnig och lätt att ha att göra med.

Hon överträffade förväntningarna.
    Stort tack Fredrik. Och grattis till din alldeles egna bostad!
    2022-11-06 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Professionell och förtroendeingivande. Levde verkligen upp till mina förväntningar. Gav mycket stöd och var hela tiden tillgänglig. Skötte försäljningen på ett sätt som gynnade mig som säljare. Gott samarbete och god återkoppling.
    Tusen tack Mia, stort lycka till med dina nya äventyr!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennie Pembert en del av Våningen & Villan Malmö
    • Bunkeflostrand
    2022-10-30 Verifierad kund
    Snabb kommunikation, rak och ärlig och väldigt trevlig.
    Tack själva! Välkomna till Bunkeflostrand!
    • Ön
    2022-09-30 Verifierad kund
    Jennie skötte försäljningen av vår lägenhet på ett utomordentligt sätt.
    2022-09-21 Verifierad kund
    Eftersom vi köpte samma lgh av Jennie, så fick vi mycket bra förtroende för henne. Valde därför även sälja denna lgh med henne som mäklare, vilket hon löste snabbt och på ett professionellt sätt. Vi kan varmt rekommendera henne.
    2022-09-21 Verifierad kund
    Helt fantastisk! Så proffsig o duktig o trevlig!!
    • Bunkeflostrand
    2022-09-05 Verifierad kund
    Jennie är mer engagerad än de flesta mäklare och dessutom kunnig ut i fingerspetsarna.
    Även om slutpriset kanske inte riktigt blev vad varken jag eller Jennie förväntade oss (inte hennes fel utan pga rådande marknad) så är jag i det hela 100% nöjd med hennes insats!
  • Kicka V
    sålde sitt hus med hjälp av Jennie Pembert en del av Våningen & Villan Malmö
    2022-08-31 Verifierad kund
    Vi intervjuade sju mäklarföretag och Jennie visade enastående kunskap, vilja och engagemang att sälja vårt hus som vi med stor omsorg och kärlek förvärvade för sju år sen. Hennes uppenbara skicklighet som mäklare och förkärlek för gamla hus visade sig ett vinnande koncept. Vi är så glada och tacksamma för att vi valde Jennie som varje gång vi pratade bekräftade det vi redan kände för henne. Försäljningen gick fantastiskt bra som vi önskade, det gick mycket fortare än vi trodde och vi är nöjda över förväntningar. Tusen tack Jennie Pembert, vi rekommenderar dig varmt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennie Pembert en del av Våningen & Villan Malmö
    2022-08-31 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, otrolig energi! I ett oroligt läge på bomarknaden och mitt i semestern hittade hon köpare på kort tid och vi fick det vi ville ha. Mycket imponerande, bara +++++ till denna mäklare :)