39 rekommendationer

Johan Linde
en del av Våningen & Villan Malmö

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att möta och se människors behov och se deras drömmar förverkligas.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång och bred erfarenhet och ett stort nätverk, där drivet fortfarande finns i solklart fokus för att nå fram till lyckade bostadsaffärer. Jag är även en nyfiken, engagerad, inlyssnande och lösningsorienterad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
En mix av det mesta! Men att utforska världen och att träna står högt på listan. Dock är drivet till att förmedla bostäder och leda organisationen alltid i första rummet.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag ridit i yngre dagar och tävlat i hästhoppning.
Mariedalsvägen 45
217 45 Malmö — Visa karta

Vad tror Johan att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 39 kunder tycker om Johan Linde

• Per-Anders L
    Per-Anders L skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Sält lokal (BRF)

Bra attention i en trots allt liten affär med mycker strul med externa parter Läs mer
    2018-04-24 Johan L svarar Per-Anders L
    Tack för din feedback. Oavsett storlek på affär anser vi det av vikt att hålla fokus och vara målorienterad och slutet gott allting gott. Varmt välkomna åter! Bästa hälsningar Johan
  • Eva M
    Eva M skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Jsg har köpt en lokal.

Jag är mycket nöjd med det bemötande och den snabba respons jag fått på mina frågor/ funderingar som uppkommit under köpprocessen.
    Avslut och all administrativ hantering sköttes exelent!

Jag rekommenderar Johan Linde och Våningen & Villan till alla som går i sälj/ köptankar. Läs mer
    2018-04-23 Johan L svarar Eva M
    Stort tack Eva och kul att du uppskattar respons och feedback. Välkommen åter!
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Johan är karismatisk och professionell i sitt agerande och vi är väldigt nöjda med insatsen från Johan och hans team.
    Johan har från dag 1 levt upp till vår förväntan och långt däröver, även under processen har vi fått stöd och hjälp som kan behövas. De har sett till vårt behov och tagit uppdraget till en nivå vi inte förväntade oss.

Stort tack Våningen och Villan! Läs mer
    2018-04-23 Johan L svarar Alexander R
    Vilket fint omdöme, vi sträcker på oss och tackar även för att Ni rekommenderat oss vidare. Stort lycka till med det nya boendet till hela familjen.
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Snabb respons. Proffsigt agerande. Läs mer
    2018-02-21 Johan L svarar Lennart B
    Tack för din feedback Lennart! Mvh Johan Linde
  • Lisen H
    Lisen H skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Oerhört erfaren och professionell. Allt gick väldigt smidigt både vid köp och försäljning. Jag rekommenderar Johan till alla jag känner. Läs mer
    2018-02-11 Johan L svarar Lisen H
    Superkul att Ni är nöjda Lisen och så fint Ni skapat Ert drömhus dessutom! Tack för att du rekommenderar oss vidare. Allt gott Johan
  • Johan H
    Johan H skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Professionellt, engagerat och pådrivet. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-02-11 Johan L svarar Johan H
    Kul att höra Johan, tveka inte att höra av Er om Ni har frågor eller funderingar framöver givetvis och lycka till med det nya.
  • Marie L
    Marie L skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Alltid tillgänglig.
    Serviceminded
    Seriös Läs mer
    2018-02-11 Johan L svarar Marie L
    Fint omdöme, jag tackar ödmjukast Marie och vi gör säkert en bostadsresa tillsammans snart igen. Tack än en gång. Hilsen Johan
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Mötet med Johan har alltid varit positivt och ett extremt professionellt aggerande
    Johan lever upp till alla mina förväntningar som man kan önska från en mäklare Läs mer
    2018-02-11 Johan L svarar Joakim L
    Det gör mig verkligt glad Joakim att du upplever det så. Vi ses och hörs snart igen. Med vänlig hälsning Linde
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Johan Linde är en oerhört duktig och professionell mäklare! Han skräddarsyr lösningar som passar just för den kunden. Johan tar ansvar för hela försäljningsprocessen och man behöver inte tänka på någotinh längs vägen. Jag har sålt 3 hus och i samtliga har Johan varit mäklare. Lika bra och professionellt varje gång. Läs mer
    2018-02-11 Johan L svarar Jessica E
    Tredje gången gillt och nästa gång kanske det helt enkelt blir i huvudstaden? Oavsett är du alltid lika välkommen tillbaka Jessica. Hälsning från Kungsholmen
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Professionell, bra bemötande och ett stort engagemang. Levde helt upp till de förväntningar som jag hade som kund. Läs mer
    2018-02-11 Johan L svarar Pernilla J
    Pernilla lycka nu till med flytten och visst kommer huset bli fint när det står klart! Många varma hälsningar
  • Elias B
    Elias B skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    OUTSTANDING Läs mer
    2018-02-07 Johan L svarar Elias B
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Mycket proffsigt bemötande o upplägg. Inlyssnande och tillmötesgående. Bra värderingar. Otroliigt bra närvaro o återkoppling. Mkt bra feedback när läge för beslut att ta bud. Provat många mäklare men Johan är den enda som uppfyllt mina krav. Goda förtjänster båda affärerna. Teamet bakom suveränt rred texter, bilder, styling. Johan är one of a kind kanske inte passar alla men för mig den allra bästa o trevligaste. Läs mer
    2018-02-07 Johan L svarar Susanne P
    Susanne vilken feedback. Det sporrar oss att göra allt och än lite till och kul att du också nämner att det handlar om teamwork. Vi ses framöver och tveka aldrig att höja handen vid minsta fråga eller undran. Sällan längre än ett mail, sms eller klassiskt samtal bort.

Allt gott och hälsa hela familjen , Mvh Johan
  • Veste R
    Veste R skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Snabbt pofesionellt bemötande. Läs mer
    2018-02-07 Johan L svarar Veste R
    Veste ett dant nöje och vi hörs och ses framöver. Än en gång , tack för förtroendet!
  • Erik F
    Erik F skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Ett Dygnet runt engagemang. Med precision och känsla i alla bedömningar och värderingar. Återkommande förtroende och inte minst trygga rekommendationer. Uppföljning och feed back en uppskattad styrka. Läs mer
    2018-02-07 Johan L svarar Erik F
    Erik alltid ett nöje och ser fram emot framtida samarbete med dig och de dina. Allt gott Johan
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Johan är alltid proffsig, entusiastisk och effektiv. Jag har både köpt och sålt via honom och återkommer alltid! Läs mer
    2018-02-07 Johan L svarar Pernilla H
    Tack för ditt fina omdöme Pernilla och tack för att du alltid återkommer allt sedan starten av Våningen & Villan. Snart 20 år .....
  • Joanna L
    Joanna L skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Good! Quick and decisive. Always answers the phone or calls back immediately. Läs mer
    2018-02-07 Johan L svarar Joanna L
    Glad you appriciate me being quick Joanna! Looking forward meeting u again. Best regards Johan
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Johan Linde är okay en engagerad och handlingskraftig person. Medarbetare saknar mycket Läs mer
    2018-02-07 Johan L svarar Bengt R
    Bengt feedback är alltid superviktigt, jag återkopplar till dig för att lyssna hur vi alla kan bli bättre givetvis. Mvh Johan
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Johan Linde, The one and onley.

Affärsmässig, trevlig, kunnig, alltid nåbar och kan göra avslut.

Sveriges bästa mäklar enligt många andra kunder.

MVH

Tomas Swenson
    0708-65 67 03 Läs mer
    2018-02-07 Johan L svarar Tomas S
    Tomas, stort tack för din feedback och förståelse vad som särpräglar mäkleri. Lycka till framöver och vi möts igen! Mvh Johan Linde
  • Henrik Deichmann A
    Henrik Deichmann A skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Snabb och duktig mäklare, rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-02-07 Johan L svarar Henrik Deichmann A
    Tack för att jag fick förnyat förtroende när det var dags att flytta än en gång Henrik.
  • Linda S
    Linda S skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Johan Linde och Våningen & Villan gjorde försäljningen av min sons brf i Lund, enkel och smidig! Trevligt bemötande av hans personal i Lund och av Johan själv som mötte upp för värdering i lägenheten. Allt gick korrekt till och jag är mycket nöjd! Läs mer
    2018-02-07 Johan L svarar Linda S
    Tack för din fina feedback Linda, än en gång ett sant nöje att få göra affär med familjen. Varmt välkomna åter till oss.
  • Catharina V
    Catharina V skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Enligt min uppfattning är Johan Linde Malmös absolut bästa mäklare. Han är proffsig, serviceminded och väldigt kunnig. Han har en förmåga att få till en deal som gör både säljare och köpare nöjda. Läs mer
  • Margareta M
    Margareta M skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Mycket god erfarenhet. Trevlig och älskvärd med gott skratt. Läs mer
  • Ari D
    Ari D skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Fastighetsmäkleri, vi köpte en lägenhet.
    Mycket trevligt bemötande. Hörsam för behoven som ledde till affären.
    Snabb och effektiv. Rekommenderas. Läs mer
  • Anne Q
    Anne Q skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Engagerade , trevliga och tillmötesgående.
    Realistiska och håller en rak kommunikation med dig som både säljare och köpare. Känns proffsiga rakt igenom. Läs mer
  • Oliver L
    Oliver L skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi blev bemötta av Maria Andersson på ett mycket bra sätt, det är även hon som skött hela affären och varit mycket flexibel och tillmötesgående. Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Min son köpte en bostad, jag var inblandad i köpet som
    "borgenär" för lånet. Min kontakt med mäklaren har jag
    upplevt som positiv, hon var mycket vänlig och hjälpsam! Läs mer
  • Charlotte J
    Charlotte J skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Bra i det stora hela. Kände att de ville sälja till vilket pris som helst, lyssnade inte på oss säljare Läs mer
  • Sigrid S
    Sigrid S skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Professionellt och personligt bemötande
    Bättre än så här kan det inte bli:-D Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    En fantastisk och professionell mäklare. Läs mer
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Johan Linde är en mycket engagerad, iderik och kompetent mäklare. Han är påläst och de gånger jag har haft kontakt med honom så har han alltid gjort ett bra jobb, över mina förväntningar. Han återkommer alltid snabbt och svarar utförligt och kan han inte hjälpa med det man frågar efter så har han föreslagit vem som kan området bäst. Min första lägenhet som jag köpte i Malmö, köpte jag av Johan. Sedan dess har jag anlitat honom för samtliga försäljningar (2stk) och även hjälp till att hitta nytt boende. Jag kan absolut rekommendera Johan som mäklare! Läs mer
  • Ellen C
    Ellen C skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Bra och kunnig mäklare som guidade från visning till köp på ett bra sätt. Kunde önskat lite mer kunnighet och hjälp då problem med fel uppstod någon vecka efter köp. Läs mer
    2014-11-07 Johan L svarar Ellen C
    Hej Ellen! Tack för ditt fina omdöme. Givetvis finns vi till i förlängningen och behöver du reda ut frågetecken vidare så bara hör av dig.
  • Christel L
    Christel L skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    A perfectly executed campaign!

I wanted to take this opportunity to thank you for your very professional approach to selling our house. Everything has gone extremely smoothly in large part to how you both handled things from start to finish. We are very pleased.

Best regards,
    Christel & Sean-Mun Liang Läs mer
  • Yngve L. S
    Yngve L. S skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Om Johan tycker vi, både jag och hustru min.
    Det är grabben med GO. Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Johan är tydlig, ärlig, rak och lätttillgänglig i affärer. Han är mycket duktig på att nå uppsatt mål och komma till avslut. Johan är mycket professionell i sin yrkesroll. Läs mer
  • Anette J
    Anette J skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Bemötandet var trevligt och tydligt. Köpet var en friliggande villa.

Min upplevelse är bara positiv. Har dock inte flyttat in än. Läs mer
  • Tina P
    Tina P skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Bra service och snabb affär. Trevligt bemötande och bra tillgänglighet. Läs mer
  • Gullvi O
    Gullvi O skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Du sprider glädje,trygghet och kunskap omkring dig i din mäklargärning. Allt väl så långt. Mitt problem var att det gick i hundranittio. Du talar otroligt snabbt utan småpauser och det blir svårt att komma till tals.. För mig blev det en stressituation, som jag påtalade för dig. Du försökte förändra men återföll till ditt invanda tempo. Detta bör du träna på.
    Trots tempot skull jag anlita dig som mäklare igen.

Försäljningstjänst. Läs mer
    2014-11-07 Johan L svarar Gullvi O
    Hej Gullvi. Stort tack för ditt svar. Jag tänker ofta på det du påtalat och jobbar aktivt med detta i mitt fortsatta arbete. Kul att du känner dig nöjd och rekommenderar mig vidare. Lycka till med nya lägenheten och vi hörs kring deklaration framöver. allt gott till dig.
  • Ing-marie S
    Ing-marie S skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Har bara positivt om företaget. Seriös, snabb och angagerat arbete mot kund Läs mer
    2014-11-07 Johan L svarar Ing-marie S
    Ing-Marie. Det har varit ett rent nöje att göra affär med Er igen. Lycka till med nya huset och vi hörs i framtiden.
  • Maria Charlott A
    Maria Charlott A skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö
    Att sälja sin bostad kan vara ett stort och mycket känsloladdat projekt. Då krävs det en bra projektledare som driver det hela med tydlighet, tidsplaner, trygghet och engagemang. Detta fick vi på våningen och villan tillsammans med styling, fotografering, annonsering, visning och avslut. Läs mer
    2014-11-07 Johan L svarar Maria Charlott A
    Hej! Stort tack för gott omdöme och det gläder mig att Ni känner Er nöjda med engagemang, projektledning och resultat. Stort lycka till vidare och välkommen tillbaka till oss i framtiden!
Johan Dahlgren
Michaela Thulin