Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Johan Linde
Johan Linde
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att möta och se människors behov och se deras drömmar förverkligas.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång och bred erfarenhet och ett stort nätverk, där drivet fortfarande finns i solklart fokus för att nå fram till lyckade bostadsaffärer. Jag är även en nyfiken, engagerad, inlyssnande och lösningsorienterad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
En mix av det mesta! Men att utforska världen och att träna står högt på listan. Dock är drivet till att förmedla bostäder och leda organisationen alltid i första rummet.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag ridit i yngre dagar och tävlat i hästhoppning. Läs mer

Läs vad 64 Läs vad Johan Linde

• Agneta Pårup E
    Agneta Pårup E sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

2019-09-11

Slottsstaden
    Sålt lägenhet.
    Bemötande med stor empati, glada leenden, goda råd med stöttning från både Johan o Douglas.
    De gjorde försäljningen smidig.😍
    Är mycket nöjd rekommenderas varmt. ⚘⚘⚘⚘⚘ Läs mer
    2019-09-17 Johan L svarar Agneta Pårup E
    Det var ett sant nöje att få hjälpa dig från en våning till en annan Agneta. Tack för din rekommendation och lycka nu till med det nya livet.
    Johan L gillar detta
  • Gunilla H sålde sitt hus med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

2019-08-31

Höllviken
    Johan Linde gjorde ett fantastiskt arbete i samband med att vi skulle sälja vår bostad. Han var mycket engagerad och noggrann på alla sätt och vis. Även mäklaren som var på plats i samband med andra visningen var mycket duktig. Skulle varmt rekommendera Våningen och Villan till andra som ska sälja sin lägenhet eller villa. Läs mer
    2019-09-17 Johan L svarar Gunilla H
    Hej Gunilla. Kul att vi kunde landa in allt och att det blev ett nytt hus till sist. STORT lycka till och välkommen åter och roligt att Ni varit nöjda längs hela vägen. Allt gott!
    Johan L gillar detta
  • Anna Margareta F sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

2019-08-27

Friluftsstaden
    Sålt Brf i Malmö via Våningen & Villan. Hade två andra mäklarfirmor hemma för värdering & genomgång av deras resp marknadsföring- och försäljnings process. Men jag kände stort förtroende för Johan Linde -delägare till Våningen & Villan. Och jag blev inte besviken! Rakt igenom sköttes det väldigt professionellt. Från marknadsföringen till kontrakt skrivningen & avslut. Uppskattade också den täta kontakten, jag hade med dem. Feedback nästan dagligen. Skulle gärna rekommendera dem! Läs mer
    Johan L gillar detta
  • Hanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

2019-08-22

Friluftsstaden
    Väldigt väl insatt i objektet, uppvisade otroligt god tillgänglighet och service. Fick allt vi önskade och mer. Toppbetyg till Johan!
    Hanna Ljung Läs mer
    Johan L gillar detta
  • Arne R köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

2019-08-22

Friluftsstaden
    Johan är engagerat, jobbar snabbt och pålitligt, han är alltid "på" och tillgängligt. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-08-22 Johan L svarar Arne R
    Tack för din fina feedback Arne och jag ser fram emot att kika in på kaffe när Ni satt Er egen prägel på det fina huset. Allt gott, vi hörs!
    Johan L gillar detta
  • Anders B köpte sitt hus med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

2019-08-21

Bostad: Villa, Höllviken
    Mäklaren var tillgänglig och rak i sin kommunikation. Samtliga förväntningar var uppfyllda. Upplevelsen var positiv och vi kommer troligtvis anlita samma mäklare igen vid ev bostadsaffärer i framtiden. Läs mer
    2019-08-21 Johan L svarar Anders B
    Riktigt kul vi nådde en affär, vi ses och hörs snart och välkomna tillHöllviken!
  • Karin H
    Karin H sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

Ystad
    Professionellt agerande i hela teamet. Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Rekommenderar Våning & Villan varmt vid nästa bostadsaffär!! Läs mer
    2019-08-20 Johan L svarar Karin H
    Hej Karin. Vad kul att din upplevelse lever upp till förväntningarna och att hela teamet levererar. Varmt välkommen åter till oss och än en gång TACK
  • Catharina V
    Catharina V sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

Dockan
    Jag har köpt och sålt med hjälp av Johan Linde flera gånger under årens lopp. Johan är proffsig, tar sig tid, är kunnig och otroligt skicklig på att sy ihop affären så att alla blir nöjda. Malmös bästa mäklare, enligt mig. Läs mer
    2019-08-20 Johan L svarar Catharina V
    Alltid en glädje att samarbeta Catharina, lycka till med kommande våningen nu. Allt gott, vi hörs. Mvh Johan Linde
    Johan L, Johan L gillar detta
  • Tina Angelin H sålde sitt hus med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

Limhamn
    Fantastiskt duktig mäklare! Proffsig eldsjäl med en säljförmåga utan dess like. Läs mer
    2019-08-20 Johan L svarar Tina Angelin H
    Lycka nu till med nya boendet Tina och vi ses snart framöver igen. Allt gott och tack för Ert förtroende
    Johan L gillar detta
  • Karin I köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

2018-10-03

Triangeln
    Aldrig träffat honom, både visning, budgivning och kontraktsskrivning sköttes av en annan mäklare vilket kändes sådär om jag ska vara ärlig. Gav oss känslan att vårt köp inte var viktigt nog för Johan att sköta själv. Läs mer
    2018-10-04 Johan L svarar Karin I
    Hej Karin! Tack för din feedback. För varje förmedling är det av vikt att våra kunder skall få bästa tänkbara service och Ert köp har biträtts av en kollega just för att Ni inte skall få sämre servicenivå då jag även har VD-rollen i företaget. Det är min förhoppning att Ni fått den information och det stöd som en bostadsaffär skall innehålla och du är varmt välkommen att återkomma till mig personligen givetvis och ger gärna ett omdöme till den mäklaren Ni hade kontakt med. Med hopp om att få välkomna Er igen. Johan Linde

Senaste försäljningarna

Tärningholmsgatan