Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Johan Linde
Johan Linde
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-06 - 2019-05
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att möta och se människors behov och se deras drömmar förverkligas.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång och bred erfarenhet och ett stort nätverk, där drivet fortfarande finns i solklart fokus för att nå fram till lyckade bostadsaffärer. Jag är även en nyfiken, engagerad, inlyssnande och lösningsorienterad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
En mix av det mesta! Men att utforska världen och att träna står högt på listan. Dock är drivet till att förmedla bostäder och leda organisationen alltid i första rummet.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag ridit i yngre dagar och tävlat i hästhoppning. Läs mer

Läs vad 55 Läs vad Johan Linde

• Karin I köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

Triangeln
    Aldrig träffat honom, både visning, budgivning och kontraktsskrivning sköttes av en annan mäklare vilket kändes sådär om jag ska vara ärlig. Gav oss känslan att vårt köp inte var viktigt nog för Johan att sköta själv. Läs mer
    2018-10-04 Johan L svarar Karin I
    Hej Karin! Tack för din feedback. För varje förmedling är det av vikt att våra kunder skall få bästa tänkbara service och Ert köp har biträtts av en kollega just för att Ni inte skall få sämre servicenivå då jag även har VD-rollen i företaget. Det är min förhoppning att Ni fått den information och det stöd som en bostadsaffär skall innehålla och du är varmt välkommen att återkomma till mig personligen givetvis och ger gärna ett omdöme till den mäklaren Ni hade kontakt med. Med hopp om att få välkomna Er igen. Johan Linde
  • Fredrik A sålde sitt hus med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

Bunkeflostrand
    Perfekt bemötande och väldigt bra service. Läs mer
    2018-10-03 Johan L svarar Fredrik A
    Tack för fint omdöme och kul att du känner dig nöjd med tjänsten Fredrik. Vi ses framöver igen! Mvh Johan
  • Wiveca T skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

2018-10-03

Johan Linde var ansvarig mäklare men jag träffade honom aldrig. Läs mer
    2018-10-03 Johan L svarar Wiveca T
    Hej Wiveca. Det stämmer, utskicket skulle gått från min kollega Michaela Thulin det kom av misstag från mig men Ni får gärna givetvis ge Michaela ett omdöme och Ni är alltid välkomna åter oavsett. Med hopp om att ses. Johan Linde
  • Lillemor F sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

Ön
    Johan är som en mäklare skall vara. Behöver jag någongång en mäklartjänst kommer jag att anlita honom. Läs mer
    2018-10-03 Johan L svarar Lillemor F
    Hej Lillemor. Tack för ditt fina omdöme och hoppas att Ni njuter vidare av livet både hemma och i Spanien. Allt gott till Er båda, Ni är alltid välkomna åter. Med hopp om en härlig höst / Johan
    Johan L gillar detta
  • Torgny S köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

Ribersborg
    Allt var topp av Johan och hans personal.
    Torgny Läs mer
    2018-10-03 Johan L svarar Torgny S
    Torgny hoppas Ni trivs uppe på toppen och kommit i ordning. Kikar gärna förbi en dag givetvis. Allt gott, Johan
  • Camilla Jessica R skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

2018-10-01

Vi har under många år anlitat Johan Linde som mäklare, detta med enastående resultat. Hans engagemang och kompetens och inom området gör att vi kommer välja honom även vid nästa bostadsförsäljning. Läs mer
    2018-10-01 Johan L svarar Camilla Jessica R
    Tack för ännu ett förtroende Camilla. Det glädjer mig att höra. Mvh Johan
  • Annelie A
    Annelie A sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

Slottsstaden
    Johan var kanon mot mig!! .toppen !! Förstående o hjälpsam.10 poäng!! Läs mer
    2018-10-01 Johan L svarar Annelie A
    Varmt välkommen åter Annelie! Lycka till med nya boendet och nya livet. Mvh Johan
    Johan L gillar detta
  • Lydia K sålde sitt hus med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

Östra Grevie
    Sålt hus.
    Mäkleriet överlämnades till kollega som inte alls var insatt i huet och detaljerna. Många samtal och frågor.
    Bokade staging vilket var en total katastrof.
    Möbler och föremål som levererades var direkt loppisfynd. Bestämdes att dessa skulle returneras och stagingen avbokades.
    Försäljningen gav oss en klump i magen, av den anledningen - vem sida stod mäklaren på?!?! Läs mer
    2018-10-01 Johan L svarar Lydia K
    Hej Lydia! Det gör mig och oss givetvis ledsna att läsa din upplevelser och vi tar feedbacken till oss även om vi såklart ville göra en tydlig upgrade av stylingen så förstår vi och respekterar Ert val givetvis och internt jobbar vi för att höja oss i alla led och ser feedback som ett nödvändigt och viktigt verktyg på resan dit.
    Det är vår förhoppning att Ni båda är nöjda med slutpriset som nog ändå blev rekord för området och att vi framgent får visa att vi finns tid helhjärtat även för Er.
    I den specifika affären fanns det flera budgivare involverade som önskade avslut och av erfarenhet vet vi att det kan kännas att man blir pressad. Jag kommer även att ringa dig personligen för att få tydlighet i det inträffade. Mvh Johan
  • Malin Soldelid A skrev om Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

2018-10-01

Sålde vårt hus på Djupadal, Limhamn.
    Väldigt nöjda! Entusiastisk mäklare som alltid var tillgänglig per mail eller telefon. Hela affären gick smidigt med en bra grundplan. Läs mer
    2018-10-01 Johan L svarar Malin Soldelid A
    Kul att höra Malin och kul att ni hittat nytt nu med! Varm hälsning Johan
  • Britt Marie Elisabeth D sålde sitt hus med hjälp av Johan Linde en del av Våningen & Villan Malmö

Ljunghusen
    Vi har både sålt och köpt hus och lägenheter genom Johan på Våningen och Villan Malmö. Allt har fungerat toppen och Johan är verkligen en helt fantastisk mäklare, som jobbar snabbt, återkopplar och är seriös genom hela affären! Vi har rekommenderat Johan till många och alla är lika nöjda som vi. Läs mer
    2018-10-01 Johan L svarar Britt Marie Elisabeth D
    Marie , alltid en glädje att hjälpa familjen och era vänner. Vi hörs snart igen, allt gott Johan

Senaste försäljningarna

Krankajen