Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan - Malmö Leila Manouchehrian Nilsson

en del av Våningen & Villan - Malmö

Mariedalsvägen 45, 217 45 Malmö — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 26 rekommendationer

Läs vad 26 användare tycker om Leila Manouchehrian Nilsson

• Göran M
    Göran M skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Sålde min lägenhet via våningen och villan och fick från första stund ett förstklassigt bemötande. Hela processen från fotografering, visning och försäljning gick otroligt smidigt och professionellt. Leila Nilsson har genom hela processen varit tillgänglig och behjälplig. Kan varmt rekommendera Leila och Våningen och villan
  • Christian N
    Christian N skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Leila är väldigt driven, snabb och effektiv utan att tumma på känsla. Jag kände att hon snabbt uppfattade mina behov och gick bekymmerslöst de extra stegen för att möta mig och min situation.

Jag har erfarenhet av ett flertal mäklare sedan tidigare och är glad att jag beslutade mig att byta till Leila då hennes driv inte bara handlade om att fånga mig som kund, utan att också sälja mig lägenhet och följa upp så att alla parter kände sig nöjda.
  • Richard S
    Richard S skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Fantastiskt service och engagemang! En mäklare som anstränger sig det där lilla extra. Tack för allt.
  • karl n
    karl n skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag och Charlotte är mycket nöjda med Leilas insats. Hon gav oss ett högt kvadratmeterpris, vägledde oss tydligt och säkert genom försäljningens gång och helhetsintrycket är exceptionellt.
    En duktig mäklare!
    Rekommenderas starkt!
  • sara l
    sara l skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Leila är kunnig och påläst fastighetsmäklare med stort engagemang. Hon lämnade inget åt slumpen och
    hon fick oss att i känna oss trygga i vår bostadsförsäljning.
    Högt slutpris och smidig affär.
    Mer än nöjda!
    Kommer definitivt rekommendera henne vidare till vänner och bekanta och nästa gång vi säljer är det Leila vi väljer.
  • Per Frank L
    Per Frank L skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Leila Manouchehrian Nilsson är en enastående mäklare. Hon levererar det hon lovar, eller mer, som i vårt fall och får hela processen att verka enkel och smidig. Vi är fantastiskt nöjda och kommer alltid använda och rekommendera Leila till nära och kära!
  • Karl-erik H
    Karl-erik H skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi kom i avtalad tid mötes av en pigg och påläst tjej. Leila ger ett förtroende och svarar sakligt på de frågor vi hade gällande lägenheten . Vid kontrakts skrivandet var det samma proffsiga bemötande , och ordning och reda.
    En mäklare som kommer att ge oss kunder allt vi vill ha.

Nöjd Kund i Limhamn
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Leila är verkligen en mäklare att räkna med. En super trevlig, hjälpsam och pålitlig person. Alltid ett trevligt bemötande. Jag och min sambo är väldigt nöjda och kommer absolut rekommendera henne till vänner och bekanta som ska sälja sin bostad i framtiden.. //Rickard & Jessica
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Trevligt bemötande. Kunnig. Snabb affär.
  • Enis R
    Enis R skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vill först och främst tacka Leila för hennes fantastiska jobb. Blev rekommenderad av en bekant att hon är en fantastisk mäklare och bestämde mig för att låta henne sälja min lägenhet. Och det var ett helt rätt beslut är så jätte jätte jätte nöjd. Hennes vilja, kreativitet och kunskap gjorde allting så lätt. Sist men inte minst så äger hon en fantastisk personlighet!!! Rekommenderar alla som ska sälja starkt.
  • Ferdi Z
    Ferdi Z skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jätte trevlig och alltid glad...lätt att kommunicera med och lätt att få tag på om man undrar något. Informerar alltid om något nytt har tillkommit. Man får en trygg känsla av Leila. Tycker hon är jätte duktig mäklare och rekommenderar starkt för ngn som ska sälja!!!
  • Isabell L
    Isabell L skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket nöjd! Sålde min lägenhet med Leila och vid första möte ingav hon ett förtroende och stor kunskap om hur lägenheten skulle säljas.
    Bra kommunikation genom hela affären.
    Fick mycket bra betalt!
    Rekommenderar henne till vänner och familj.
  • Karin P
    Karin P skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi är mycket nöjda med valet av fastighetsmäklare! Hon levererade ett högt slutpris och har under processens gång varit tillgänglig och väldigt engagerad.
    Kunnig mäklare som vet vad hon gör.
    Kommer definitivt rekommendera henne vidare!
  • Karl  J
    Karl J skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Fantastisk mäklare som ingav trygghet och kompetens!
    Jag har sålt många gånger förr med andra mäklare men Leila stod ut ur mängden. Hon är otroligt engagerad och varm.

Målmedvetet och fokuserat arbetssätt, duktig och mycket trevlig med glimten i ögat.

Rekommenderar henne starkt vidare och kommer definitivt fortsätta sälja med henne i framtiden!
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Proffsigt bemötande med mycket expertis bakom ställda frågor. Hjälpsam och följsam till bokade möten.
    Kommer rekommendera Leila vidare till vänner och kollegor.
  • Niclas J
    Niclas J skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Leila va under försäljningen alltid anträffbar. Bra energi och positiv inställning. Väldigt lätt att ha och göra med. Fick mig och min sambo att känna oss trygga och levererade vad hon lovat!
    Kunde inte varit nöjdare.

Tack och på återseende.

Niclas & Emma.
  • Anastasja S
    Anastasja S skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Fel i kontraktet som mäklaren skrev vilket ledde till att det behövdes skrivas om. Gott intryck av mäklaren när vi träffade henne andra gången.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Gjorde väl själva jobbet bra generellt sett, m tyckte att hon kunde lagt lite mer krut på Hemnet-annonsen som var lite konstigt beskriven på sina ställen. Det som jag är mest kritisk mot är att hon var lite dålig på att kommunicera. Jag fick alltid fråga om saker som jag tyckte var självklara saker hon skulle informera mig om. T.ex. fick jag inte reda på när det var visningar utan jag såg det själv vad som stod på hemsidan. Jag väntade mig att hon skulle ta det mig först. Detta var ganska genomgående att jag hela tiden fick fråga om saker och det tyckte jag var lite dåligt faktiskt, det gjorde att jag inte helt litade på henne. Skulle inte rekommendera henne för någon annan.
  • Herman G
    Herman G skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Trevligt och professionellt intryck. Hon såg till att processen gick snabbt och smidigt gällande kontrakt och liknande. Mer kan jag inte bedömma då vi ännu inte är helt genom processen.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Med professionellt bemötande och engagemang så sålde Leila min lägenhet snabbt.
    Allt gjordes helt enligt mina önskemål.
    Ger mina bästa rekommendationer.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag är supernöjd! I allt från bemötande, säljteknik, och kommunikation.
  • Elvedin P
    Elvedin P skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Hon var trevlig att jobba med,samt att hon tog jobbet på allvar och sålde lägenheten jättesnabbt..Vi var jättenöjda med henne
  • Maria B
    Maria B skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Väldigt duktig och höll det hon lovade. Lyssnade på mina önskemål.
  • Eva W
    Eva W skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Bra och proffsigt bemötande, svarade alltid på meddelande och frågor så fort som bara var möjligt (mycket bra service).

Allt fixades snabbt, text, bilder och annons och visningar när vi skulle sälja vår lägenhet.
    Vi är mycket nöjda och kan rekommendera Leila till andra kunder.
  • Hanns S
    Hanns S skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Leila gav ett gott intryck och agerade affärsmässig.
    Skötte anbudförfarandet bra och gav mig som kund löpande de nödvändiga lägesuppdateringarna.
    Hon tog hand om kontakten med köparna, deras bank mm utan att jag som kund blev inblandad mer än nödvändigt.
    Jag kommer att rekommendera henne till andra.
  • Sture H
    Sture H skrev om Leila Manouchehrian Nilsson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Leila skötte sitt mäklaruppdrag på ett föredömligt sätt, professionell, vänlig och tillmötesgående, serviceinriktad och personlig. Vi gjorde ett gott val när vi bestämde oss för Våningen och Villan.
Johan Dahlgren
Michaela Thulin
Emir Salkic
Mikaela Malmgren
Claudia Hamington
Niclas Håkansson
Johanna Mjöfors (fd. Frank)
Edvin Karajkovic
Nina Ollhage