Lisa Ivarsson

Lisa Ivarsson

Lisa Ivarsson är mäklare på Våningen & Villan Malmö

Lisa Ivarsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Lisa Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.9. Lisa Ivarsson har haft 64 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 122 Läs vad Lisa Ivarsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    • Ellstorp
    2021-07-28
    Jag blev bemött på ett vänligt och proffsigt sätt. Tog sig tid att svara på mina frågor som jag hade då det är mitt första lgh köp.
    Snabb återkoppling från Lisa och hon var noggrann att få mig att förstå och lät mig ställa alla möjliga frågor. Även om mina föräldrar var med så var hon noga med att det var jag som skulle köpa den och inte pratade till mig via mina föräldrar.

Mycket nöjd med Lisa
    • Folkets Park
    2021-07-20
    Lisa bemötte mig på ett väldigt positivt och professionellt sätt.
    Hon gav ett gott och seriöst intryck och hade bra koll på fakta och gav god information om lägenheten/ köpet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    • Lindeborg
    2021-07-10
    Väldigt trevlig.
    Hade läst på innan vårt första möte.

Vi hoppades på en snabb försäljning och Lisa levde upp till det långt över våra förväntningar. Försäljningen gick snabbt och blev dessutom väldigt spännande.
    • Ellstorp
    2021-07-02
    Hon har väldigt trevlig, kunnig och lätt att ha att göra med!
    2021-06-29
    Lisa var professionell med en touch av varm mänsklighet. Trots allt är ett köp av ett hem en livsförändrande handling.
    Lisa var tydligt, serviceinriktad och kommunikativ.
    Kan inte bli bättre
    2021-06-29
    Gott bemötande, proffsigt utfört arbete, är mycket nöjd med Lisa som mäklare!
    2021-06-29
    Tillgänglig, effektiv och vänligt bemötande
    • Ribersborg
    2021-06-11
    Jag kan varmt rekommendera Lisa som mäklare vid din bostadsförsäljning. Lisa visade redan vid första mötet kunskap om bostaden och gav ett genuint intresserat och lyhört intryck. Lisas sociala kompetens smittade av sig och gjorde att min bostadsförsäljning kändes positiv och spännande. Lisa fanns där och var alltid tillgänglig vid mina frågor och om oron skulle visa sig. Lisa var dessutom otroligt lyhörd och lät mig styra över det som jag själv ville ha kontroll över och hon hade även öga för att bedöma om jag behövde råd eller inte. Jag upplevde ett enkelt, rakt och lugnt samarbete med Lisa! För mig var det min livs hitintills största affär och det var tryggt att ha Lisa som navigerade oss igenom den!
    • Lorensborg
    2021-06-10
    Har ikke noget dårligt at sige om Lisa. Hun fuldførte sit arbejde meget tilfredstillende.
    • Pildammarna
    2021-06-07
    Sålt bostadsrätt. Har anlitat Lisa flera gånger. Vi är super nöjda.
    Allt var perfekt.