Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Lisa Ivarsson
Lisa Ivarsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2019-04

Läs vad 45 Läs vad Lisa Ivarsson

• Bilal B köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-04-08

Almhög
    Lisa er en dygtig og kompetent ejendomsmægler.

Hun er meget professionel og hjælpsom.

Alt i alt en behagelig oplevelse med Lisa👌 Läs mer
  • Ulla T sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-03-29

Slottsstaden
    Sålt lägenhet.
    Trots fasadrenovering, bra besök.
    Positiv mäklare - attityd och engagemang Läs mer
  • Robin S
    Robin S sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-03-05

Västra Hamnen
    Professionell och hjälpsam på alla plan.
    Inom 2 veckor var en annars svårsåld lägenhet faktiskt såld.

Finns inget mer att nämna än Kristallkvalité Läs mer
  • Linn S sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-03-01

Västra Hamnen
    Sålt med hjälp av Lisa.
    Varm och trevlig person med väldigt trevligt och proffitionellt bemötande Läs mer
  • Ellinor E sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-02-28

Håkanstorp
    Jag sålde en 40 kvm bostadsrätt med 1 rum och kök. Jag fick lägenheten såld snabbt och effektivt tack vare mäklaren och hon var väldigt trevlig och hjäpsam. Läs mer
  • Diana H
    Diana H köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-02-27

Lönngården
    köpt en 1a i malmö

trevligt mottagande förklarade allt tydligt och korrekt

ung, ambitiös. noggrann ,hjälpsam.

upp till alla förväntningar

nöjd kund = återkommande kund Läs mer
  • Sofie B
    Sofie B sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-01-29

Folkets Park
    Lisa har sålt min bostadsrätt snabbt och till bra pris i en osäker marknad. Proffsigt bemötande, god återkoppling,trevlig, engagerad och informativ. Försäljningen har genomförts på ett professionellt sätt och jag är mycket nöjd med hennes insats. Läs mer
  • Kajsa H
    Kajsa H köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-01-18

Folkets Park
    Jag har köpt en bostadsrätt i Malmö. Lisa var väldigt flexibel med förhandsvisning, snabb på att svara och supertrevlig! Hon levde verkligen upp till mina förväntningar då jag ville ha en snabb och smidig affär. Jag är helnöjd med upplevelsen! Läs mer
  • Shilan A köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-01-15

Söderkulla
    Lisa är professionell, lätt tillgänglig, kompetent och trygg i sitt arbete. Som köpare är jag väldigt nöjd hur smidig och effektiv allt har gått. Lisa har ett bra bemötande, alltid glad och extrem trevlig. skulle stark rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Jihad Z köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2018-12-23

Oxie
    Jag har precis köpt ett radhus i oxie. Lisa har alltid varit lätttillgänglig och underlättat allt under resans gång. Allt har gått smidigt och jag har fått svar på alla mina frågor. Lisa rekommenderas starkt! Läs mer

Senaste försäljningarna

Toftängsgatan