Lisa Ivarsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-09

Läs vad 56 Läs vad Lisa Ivarsson

• Mikias Y köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-11

Östra Sorgenfri
    Alltid glad och positiv! Väldig uthållig när jag köpte bostad. Lisa var lätt att ha att göra med återkopplade alltid och det var inget krångel. Anpassar sig efter kundens behov! Mycket nöjd! Läs mer
  • Torben M sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-10

Östra Sorgenfri
    Bliver mødt af en glad og smilende Lisa, som skal sælge min bostadsrätt. Hun virker meget kompetent. Hun kender området og ved hvor meget boliger er værd. Läs mer
  • Alice N sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-10

Slottsstaden
    Vi har sålt en trea i Slottstaden. Fick en bra känsla första gången vi träffades. Hon var påläst och pedagogisk när hon förklarade hur dem brukar arbeta. Lätt att prata med och tillgänglig. Förväntningar var att hela processen skulle gå smidigt och att mäklaren lockade många till visning. Vilket vi tycker att mäklaren levde upp till eftersom vi bl.a. lyckades få flera privata visningar. I det stora hela är vi väldigt nöjda. Läs mer
  • Paulina P köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-08

Slottsstaden
    Mycket bra bemötande vid köp av lägenheten. Läs mer
  • Linda Å köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-06

Lönngården
    Vårt lägenhetsköp gick smidigt och lätt. Vi fick all hjälp och info från Lisa som vi behövde för att lägga bud, genomföra köp, snabb kontraktsskrivning och guidning genom processen. Läs mer
  • Sascia Z sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-04

Lönngården
    Lisa gjorde ett grymt bra jobb med att sälja vår lägenhet - hon var lyhörd, positiv, tillgänglig vid behov och snabb med att återkomma efter visning etc. Rekommenderar henne! Läs mer
  • Sara B sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-09-15

Fågelbacken
    Sålde vår lägenhet på fyra dagar med en bra vinst. Lisa uppdaterade oss hela tiden och det kändes väldigt tryggt. Allting kändes bra från början till slut och jag kan starkt rekommendera Lisa. Läs mer
  • Tobias B sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-09-13

Fågelbacken
    Lisa är en trevlig mäklare som uppvisade ett stort engagemang vid försäljningen av vår bostadsrätt. Läs mer
  • Omar A
    Omar A köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-08-10

Triangeln
    Jag köpte en 1a i Malmös centrum. Bemötandet med mäklaren var utmärkt. Trevlig och välförberedd mäklare som hade svar på alla frågor som ställdes. Läs mer
  • Håkan R sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-07-19

Fågelbacken
    Sålde en etta i Malmö. Lisa tog ansvar för hela processen, hade bra och ärliga rekommendationer för vid viktiga beslut och var alltid tillgänglig med snabb kommunikation Läs mer

Senaste försäljningarna

Jägersrovägen