Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Lisa Ivarsson

Läs vad 39 kunder tycker om Lisa Ivarsson

• Sofie B
    Sofie B skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-01-29

Lisa har sålt min bostadsrätt snabbt och till bra pris i en osäker marknad. Proffsigt bemötande, god återkoppling,trevlig, engagerad och informativ. Försäljningen har genomförts på ett professionellt sätt och jag är mycket nöjd med hennes insats. Läs mer
  • Kajsa H
    Kajsa H skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-01-18

Jag har köpt en bostadsrätt i Malmö. Lisa var väldigt flexibel med förhandsvisning, snabb på att svara och supertrevlig! Hon levde verkligen upp till mina förväntningar då jag ville ha en snabb och smidig affär. Jag är helnöjd med upplevelsen! Läs mer
  • Shilan A skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-01-15

Lisa är professionell, lätt tillgänglig, kompetent och trygg i sitt arbete. Som köpare är jag väldigt nöjd hur smidig och effektiv allt har gått. Lisa har ett bra bemötande, alltid glad och extrem trevlig. skulle stark rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Jihad Z skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2018-12-23

Jag har precis köpt ett radhus i oxie. Lisa har alltid varit lätttillgänglig och underlättat allt under resans gång. Allt har gått smidigt och jag har fått svar på alla mina frågor. Lisa rekommenderas starkt! Läs mer
  • Martin P skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2018-12-18

Jag har sålt en lägenhet.
    Mycket hjälpsam och tillmötesgående mäklare. Läs mer
  • Torbjörn B skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2018-12-06

enkelt och trevligt bemötande utan att ge avkall på juridisk korrekthet Läs mer
  • Moa E skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2018-11-16

Jag anlitade Lisa för att sälja min 2:a vid Folkets park. Jag hade fattat ett snabbt beslut om att flytta till annan ort och var i behov av en mäklare som skulle göra försäljningen smidig och enkel. Lisa har varit supertrevlig och proffsig och varit så tillmötesgående mot mina behov av enkla lösningar. Det har verkligen känts tryggt att överlämna lägenheten i hennes händer! Läs mer
  • Sofia D skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2018-11-14

Vi köpte en lägenhet och allting gick smidigt, vi är väldigt nöjda processen och bemötandet Läs mer
  • Rakel C skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2018-11-03

Sålt en tvårumslägenhet. Mycket gott bemötande och lyssnade på mina önskemål. Rak och ärlig kommunikation. Snabb med att svara och tillgänglig. Hjälpte med råd vid köp av ny bostad. Läs mer
  • Elisabet G
    Elisabet G skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2018-10-25

Jag är jättenöjd. Hon var både lätt att prata med (lättsam) på ett mänskligt plan o professonell/seriös.

(Stylingen gillade jag inte med rosa kuddar rosa vas osv. Dessutom till.svartblankt. Syftet är att en bredd av personer ska bli intresserade o det var stylat för en äldre Hemtexdam. Huset bebos av unga hipsters akademiker mediafolk konstnärstyper etc. Bätre med retroklassiker. Okönade.)

Men Lisa är jag jättenöjd med!!

Snabb i kontakten osv.

Elisabet Gredner Sölvesborgsg 3C Läs mer