Lisa Ivarsson

Lisa Ivarsson

Lisa Ivarsson är mäklare på Våningen & Villan Malmö

Lisa Ivarsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Lisa Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.8. Lisa Ivarsson har haft 42 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 93 Läs vad Lisa Ivarsson

• 2020-11-19
    Köpte en lägenhet i Malmö. Trevligaste mäklare jag har träffat nånsin. Affären gick jätte smidigt och nu är jag ägare av en jätte fin bostad. Tack för allt!! Thomas 🎅🏻
    Thomas P
    • 49.6 m²
    • Rostorp
  • 2020-11-17
    Allt var väldigt enkelt och smidigt. Sammanfattade allting väldigt bra så enkelt att förstå. Alltid till hjälp vid behov. Mycket nöjd!
    Asmir H
    • 61.0 m²
    • Rörsjöstaden
  • 2020-11-16
    Har köpt lägenhet där Lisa var mäklare. Är otroligt nöjd och tacksam, har fått bra hjälp och råd hela vägen. Lisa har gett mycket trygghet under vägen.
    Klara B
    • 58.0 m²
    • Pildammarna
  • 2020-11-12
    Mycket nöjd med kontakten, lyssnar in önskemål/ funderingar och svarar snabbt. Har sålt en lägenhet om 2 rok i Malmö.
    Tove S
    • 58.0 m²
    • Pildammarna
  • 2020-11-04
    Har köpt en etta av Lisa. Blev trevligt & professionellt bemöt. Hade inga förväntningar riktigt. Har varigt på en del visningar senast året, många jag varigt på har haft väldigt tråkiga mäklare. & där har Lisa defensivt varigt den trevligaste! Upplevelsen var bra
    Alexander T
    • 1.5:a
    • 48.0 m²
    • Lönngården
  • 2020-10-27
    Jeg har solgt mit Villa i Arlöv. Lisa er en dygtig professionalisme Ejendomsmægler, som kender området godt og har god stil og venlig måde at træffe. Lisa har gjort sit job på en meget professionalisme og effektiv måde og har levet op til forventninger. Jeg er meget tilfreds med Lisa’s indsat og resultat, og ønsker hende det beste fremover.
    Mohammed Saleh N
    • 166.0 m²
    • Arlöv
    sålde sitt hus med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
  • 2020-09-27
    Vid köp av lägenhet i Malmö fick jag ett professionellt och fint bemötande! Som förstagångsköpare upplevde jag kontakten som trygg och positiv - en väldigt bra känsla överlag!
    Karolina S
    • 43.0 m²
    • Folkets Park
  • 2020-09-23
    Lisa är helt enkelt underbar, svarar alltid och alltid på hugget. Hjälpte oss med hela processen av försäljningen utan några problem, rekommenderar henne starkt!
    Hassan A
    • 48.5 m²
    • Lönngården
  • 2020-08-17
    Köpt lägenhet. Mycket folk på visningen men fick bra info från Lisa ändå. En bra upplevelse helt enkelt.
    Elias P
    • 57.5 m²
    • Slottsstaden
  • 2020-08-14
    We sold our apartment in Davidshall, Malmo. We originally reached out to Vaningen & Villan as we were interested in an apartment sold by them. End of the day we chose to purchase another apartment but Lisa from V&V remained our real estate agent. We were super happy with Lisa, she is trustworthy and very good in communication. She solved problems and had good suggestions. We are happy to recommend her.
    Tibor V. V
    • 64.0 m²
    • Davidshall
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte