Lisa Ivarsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-11

Läs vad 59 Läs vad Lisa Ivarsson

• Arnela A köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-11-22

Gula Höja
    Har än så länge bara köpt av henne men Lisa har varit helt fantastisk, hon har hjälpt oss en massa och varit så förståelsefull och tålmodig. Kan inte rekommendera henne nog! Nu ska vi även sälja vår lägenhet med hjälp av Lisa och det känns så himla tryggt och bra. Läs mer
  • Kajsa N köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-18

Ellstorp
    Har nu köpt en lägenhet, en 2a i i ellstorp. Har aldrig köpt lgh tidigare så hade inte så mkt förväntningar alls. Men lisa har varit väldigt tålmodig med alla mina frågor och alltid mycket trevlig. Hon har också varit otroligt lätt att få tag på när jag undrat något. Läs mer
  • Britt L sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-17

Västra Kattarp
    Sålt tvårumslägenhet på Jägersrovägen. Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Bra och tät kontakt under försäljningstiden.
    Rekommenderar varmt Lisa Ivarsson. Läs mer
  • Mikias Y köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-11

Östra Sorgenfri
    Alltid glad och positiv! Väldig uthållig när jag köpte bostad. Lisa var lätt att ha att göra med återkopplade alltid och det var inget krångel. Anpassar sig efter kundens behov! Mycket nöjd! Läs mer
  • Torben M sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-10

Östra Sorgenfri
    Bliver mødt af en glad og smilende Lisa, som skal sælge min bostadsrätt. Hun virker meget kompetent. Hun kender området og ved hvor meget boliger er værd. Läs mer
  • Alice N sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-10

Slottsstaden
    Vi har sålt en trea i Slottstaden. Fick en bra känsla första gången vi träffades. Hon var påläst och pedagogisk när hon förklarade hur dem brukar arbeta. Lätt att prata med och tillgänglig. Förväntningar var att hela processen skulle gå smidigt och att mäklaren lockade många till visning. Vilket vi tycker att mäklaren levde upp till eftersom vi bl.a. lyckades få flera privata visningar. I det stora hela är vi väldigt nöjda. Läs mer
  • Paulina P köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-08

Slottsstaden
    Mycket bra bemötande vid köp av lägenheten. Läs mer
  • Linda Å köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-06

Lönngården
    Vårt lägenhetsköp gick smidigt och lätt. Vi fick all hjälp och info från Lisa som vi behövde för att lägga bud, genomföra köp, snabb kontraktsskrivning och guidning genom processen. Läs mer
  • Sascia Z sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-04

Lönngården
    Lisa gjorde ett grymt bra jobb med att sälja vår lägenhet - hon var lyhörd, positiv, tillgänglig vid behov och snabb med att återkomma efter visning etc. Rekommenderar henne! Läs mer
  • Sara B sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-09-15

Fågelbacken
    Sålde vår lägenhet på fyra dagar med en bra vinst. Lisa uppdaterade oss hela tiden och det kändes väldigt tryggt. Allting kändes bra från början till slut och jag kan starkt rekommendera Lisa. Läs mer

Senaste försäljningarna

Vitemöllegatan