Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Lisa Ivarsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 34 kunder tycker om Lisa Ivarsson

• Torbjörn B skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    enkelt och trevligt bemötande utan att ge avkall på juridisk korrekthet Läs mer
  • Moa E skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag anlitade Lisa för att sälja min 2:a vid Folkets park. Jag hade fattat ett snabbt beslut om att flytta till annan ort och var i behov av en mäklare som skulle göra försäljningen smidig och enkel. Lisa har varit supertrevlig och proffsig och varit så tillmötesgående mot mina behov av enkla lösningar. Det har verkligen känts tryggt att överlämna lägenheten i hennes händer! Läs mer
  • Sofia D skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi köpte en lägenhet och allting gick smidigt, vi är väldigt nöjda processen och bemötandet Läs mer
  • Rakel C skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt en tvårumslägenhet. Mycket gott bemötande och lyssnade på mina önskemål. Rak och ärlig kommunikation. Snabb med att svara och tillgänglig. Hjälpte med råd vid köp av ny bostad. Läs mer
  • Elisabet G
    Elisabet G skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag är jättenöjd. Hon var både lätt att prata med (lättsam) på ett mänskligt plan o professonell/seriös.

(Stylingen gillade jag inte med rosa kuddar rosa vas osv. Dessutom till.svartblankt. Syftet är att en bredd av personer ska bli intresserade o det var stylat för en äldre Hemtexdam. Huset bebos av unga hipsters akademiker mediafolk konstnärstyper etc. Bätre med retroklassiker. Okönade.)

Men Lisa är jag jättenöjd med!!

Snabb i kontakten osv.

Elisabet Gredner Sölvesborgsg 3C Läs mer
  • Ludwig L skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har köpt en etta och Lisa har varit väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Damir M skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi har sålt vår lägenhet via Lisa och är väldigt nöjda med hennes engagemang och sätt som hon skött det hela. Vi upplever Lisa som lugn, trevlig i bemötandet och hon enkel att kommunicera med. Vi rekommenderar starkt denna unga och vänliga mäklare! Läs mer
  • Johanna Ö skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Köper bostadsrätt med hjälp av Lisa Ivarsson och är mycket nöjd. Hon förklarar bra och bryr sig om alla frågor man kan tänkas ha. Tar sig extra tid för att det ska bli bra under alla moment. Läs mer
  • Kristina T skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har fått hjälp av Lisa att sälja ett hus.
    Lisa har gjort ett helhjärtat arbete och inte sparat sina krafter när det gäller att försöka få huset sålt inom den tidsram som fanns.
    Det enda som jag tänkt lite på är att hennes värdering av huset inte överensstämde riktigt med vad vi lyckades sälja det för. Men det beror förstås på tillgång och efterfrågan och vi hade nog lite otur med att flera hus i byn kom ut samtidigt på hemnet.
    Lisas engagemang och kompetens har jag för övrigt inget att anmärka på - väldigt skicklig och proffsig har jag upplevt henne som och jag har känt mig trygg med att lämna affären i hennes händer. Läs mer
  • Anton D skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har köpt en lägenhet på köpenhamnsvägen 15. Jag har sprungit på många duktiga mäklare under min jakt på en bostad och Lisa är en av dem. Lisa gav ett bra intryck vid vårat första samtal. Lisa har varit engagerad och tillgänglig samt haft ett proffsigt bemötande under hela perioden tills vi skrev kontraktet. Hon gav även ett intryck av att vara kunnig och bry sig om både säljarens och köparens intresse. Jag kan varmt rekommendera Lisa till andra. Läs mer

Senaste försäljningarna

Estlandsgatan