Lisa Ivarsson

Lisa Ivarsson

Lisa Ivarsson är mäklare på Våningen & Villan Malmö

Lisa Ivarsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Lisa Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 179 omdömen med ett betyg på 4.9. Lisa Ivarsson har haft 50 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 179 Läs vad Lisa Ivarsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    • Nydala
    2022-08-15 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med henne. Mycket hjälpsam och kunnig.
    • Davidshall
    2022-08-10 Verifierad kund
    Trevlig, snabb och korrekt bemötande. Lagom mycket sälj och löste det som behövdes lösas.
    Ett bra jobb som vi är mycket nöjda med
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    2022-07-30 Verifierad kund
    Lisa fick inte dom bästa förutsättningarna - en fallande bostadsmarknad, stigande räntor och plus att jag önskade bli fri från bostaden omgående.
    Lisa och hennes team överträffade ALLA mina förväntningar. Hon lyckades sälja lägenheten i en marknad som står still för en del och påväg ner för andra mäklare. Utöver att jag fick ett pris jag var nöjd med, fick jag även tillträde i smidighet med min egna inflytt på nya bostaden. Extrem lyhörd, kunnig, extremt serviceminded mäklare som gjorde det extra, bra med tips och stort engagemang. Kunde inte ha varit mer nöjd, all eloge till mäklare, fotograf och stylister där kommunikation och professionalism lös igenom från start till slut. Exceptionellt arbete!
    • Rörsjöstaden
    2022-07-18 Verifierad kund
    Väldigt fin och trygg upplevelse med Lisa, man märker att hon alltid gör sitt allra bästa och har ett fantastiskt service-tänk! Hela processen har gått väldigt smidigt till och jag kan starkt rekommendera Lisa!
    2022-07-12 Verifierad kund
    Är supernöjd som fått ha Lisa som mäklare. Väldigt trevlig och tillmötesgående, tillgänglig och hjälpsam.
    Har inget negativt att säga!
    2022-07-10 Verifierad kund
    Bra och hjälpsam, väldigt tillgänglig!
    • Rörsjöstaden
    2022-07-01 Verifierad kund
    Världens bästa mäklare! Gav väldigt fint förtroende, och är otroligt hjälpsam!
    2022-06-26 Verifierad kund
    En duktig och kompetent mäklare!
    2022-06-25 Verifierad kund
    Alltid med en positiv inställning och vänlighet som bådar för goda affärer.
  • Bassam S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    2022-06-24 Verifierad kund
    Hejsan 😊
    Jag tog själv kontakten med Lisa Ivarsson för jag såg lägenheten på Bruksgatan på Hemnet!

Lisa var väldigt trevlig, tydlig, glad och lyhörd!
    Hon var tillgänglig hela tiden på telefon, sms och Mailen!

När vi väl träffades för att skriva på kontraktet så blev jag väl bemött av både Lisa och hennes kollegor! Jag blev bjuden på kaffe och vatten med detsamma ( jätte fina lokaler )

Lisa var väldigt tydlig och gick igenom kontraktet på ett exemplariskt sätt!

Jag skulle med stort nöje rekommendera Lisa till nära och kära och vänner som kanske vill investera i framtiden genom antigen köpa eller sälja!

Jag kommer fortsätta att ha kontakt med Lisa i framtiden ifall jag har planer på att köpa eller sälja eller investera i framtiden!

Lisa är bäst på det hon gör helt enkelt 🙏🥰❤️🌹🌺💐

Varma och hjärtliga hälsningar till er på Våningen & Villan i Malmö och framför allt Lisa 🥰 stor eloge till dig Lisa 🙏🥰❤️

Mvh Basse