Lisa Ivarsson
Registrerad mäklare sedan 2017-11-13
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-17
2019-07 - 2020-06

Läs vad 77 Läs vad Lisa Ivarsson

• Lellki J sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-05-12

4:a
    Lindeborg
    Lägenhet trevlig bemötande bra genomförd affär smidigt samt bra Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Robin F köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-05-12

1.5:a
    Möllevången
    Supernöjd med servicen Lisa gav mig när jag köpte min lägenhet!
    Trevligt bemötande, tillgänglig & följde hela tiden upp under köpet. Kändes tryggt & fick svar på alla frågor som kom upp. Kunde inte varit nöjdare! Rekommenderar varmt Lisa. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Peter V köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-05-10

4:a
    Lindeborg
    Köpta radhus i Malmö. Väldigt vänligt bemötande och bra genomgång av kontrakt. Snabb återkoppling på frågor. Läs mer
  • Okhan V
    Okhan V sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-04-10

Lönngården
    Lisa har koll på läget och är en mycket lätt person att ha att göra med! Valde mellan många mäklare innan jag fastnade för Lisa. Lisa fick sålt lägenheten i mycket oroliga tider (corona) och var lugn trots skakig marknad. Rekommenderas starkt! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Flemming K sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-04-03

Lisa
    Tack!
    Det har varit ett privilegium att ha dig nära i allt detta, för mig, svåra processer. Jag är mycket tacksam för det arbete du har gjort och hur du har gjort det mycket lättare för mig. Och så snabbt gick det !! Från mig får du högsta betyg och jag kommer att rekommendera dig till alla relevanta. Läs mer
  • OLA L skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-04-01

Professionell och flexibel! Trevligt bemötande, tack för gott samarbete! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Gabriella H köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-30

Östra Sorgenfri
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren när jag köpte min första bostad, och fick bra hjälp med frågor jag hade. Det kändes tryggt och jag upplevde mäklaren som ärlig och kunnig. Läs mer
  • Jesper O sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-27

Östra Sorgenfri
    Kompetent och okomplicerat. Nöjd med försäljningen även i dessa Coronatider. Läs mer
  • Josefine L köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-16

Lönngården
    Jag har köpt en 2:a i ett fyravåningshus. Jag och min sambo spontanbesökte denna visning och jag fick ett gott intryck av Lisa direkt. Även om det var tio minuter kvar av visningen så verkade hon inte stressad, utan bemötte oss väldigt bra och lät oss titta på lägenheten några minuter till.
    Hon gav bra och direkta svar på våra frågor och hon har agerat professionellt hela vägen. Hon rekommenderas! Läs mer
  • Gaurab A köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-14

Lönngården
    She was nice talk and helpfull Läs mer

Senaste försäljningarna

Rönngatan