Lisa Ivarsson
2019-02 - 2020-01

Läs vad 64 Läs vad Lisa Ivarsson

• JOACHIM L skrev om Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-24

Fantastiskt bemötande och hjälpsam hela vägen genom processen, kan varmt rekommendera Lisa! Läs mer
  • Hanade E köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-17

Lönngården
    Trevlig och professionell tjej! Vi kommer att rekommendera Lisa till familj och bekanta. Läs mer
  • Carl J köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-01-28

Nobeltorget
    Mäklaren uppvisade ett professionellt bemötande och bra samarbetsförmåga. Enkelt sagt, en lyckad och smidig bostadsaffär! Läs mer
  • Oguz Y köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-12-19

Nydala
    Jag har köpt en lägenhet.
    Jag har upplevt mycket trevligt bemötan och fick svar alla mina frågar .
    Lisa Ivarsson är mycket trevligt och duktigt mäklare och hon kan sitt jobb..
    Hon hjälpte mig till allt möjligt som jag behövde.
    Jag ska rekommendera henne till alla jag känner som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Can B sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-12-12

Almhög
    Super Bra mycket nöjd. Lyhörd pålitlig och omtänksam Läs mer
  • Arnela A köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-11-22

Gula Höja
    Har än så länge bara köpt av henne men Lisa har varit helt fantastisk, hon har hjälpt oss en massa och varit så förståelsefull och tålmodig. Kan inte rekommendera henne nog! Nu ska vi även sälja vår lägenhet med hjälp av Lisa och det känns så himla tryggt och bra. Läs mer
  • Kajsa N köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-18

Ellstorp
    Har nu köpt en lägenhet, en 2a i i ellstorp. Har aldrig köpt lgh tidigare så hade inte så mkt förväntningar alls. Men lisa har varit väldigt tålmodig med alla mina frågor och alltid mycket trevlig. Hon har också varit otroligt lätt att få tag på när jag undrat något. Läs mer
  • Britt L sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-17

Västra Kattarp
    Sålt tvårumslägenhet på Jägersrovägen. Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Bra och tät kontakt under försäljningstiden.
    Rekommenderar varmt Lisa Ivarsson. Läs mer
  • Mikias Y köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-11

Östra Sorgenfri
    Alltid glad och positiv! Väldig uthållig när jag köpte bostad. Lisa var lätt att ha att göra med återkopplade alltid och det var inget krångel. Anpassar sig efter kundens behov! Mycket nöjd! Läs mer
  • Torben M sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-10-10

Östra Sorgenfri
    Bliver mødt af en glad og smilende Lisa, som skal sælge min bostadsrätt. Hun virker meget kompetent. Hun kender området og ved hvor meget boliger er værd. Läs mer

Senaste försäljningarna

Roskildevägen