Lisa Ivarsson

Lisa Ivarsson

Lisa Ivarsson är mäklare på Våningen & Villan Malmö

Lisa Ivarsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Lisa Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 184 omdömen med ett betyg på 4.9. Lisa Ivarsson har haft 48 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 184 Läs vad Lisa Ivarsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    • Ellstorp
    2022-09-21 Verifierad kund
    Kompetent, trygg och tillmötesgående.
    • Slottsstaden
    2022-09-19 Verifierad kund
    Väldigt bra mottagande, var inte för på med att visa upp utan visade det som behövdes och var närvarande för att svara på de frågor som behövdes svara på. Väldigt bra koll på objektet vilket gjorde själva upplevelsen på visningen till något extra. Hade starkt rekommenderat Lisa till andra!
    • Kirseberg
    2022-09-12 Verifierad kund
    Lisa är supertrevlig, påläst och proffesionell. Som förstagångsköpare gjorde Lisa mig trygg i köpet genom att informera tydligt om alla steg i processen och gav tips/råd vilket uppskattades väldigt mycket.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Våningen & Villan Malmö
    • Kirseberg
    2022-09-10 Verifierad kund
    Energetic, professional, engaged, honest and down to earth, bubbly, positive, good listener, timely, very thorough and knowledgable of the area. I would highly recommend Lisa to anyone thinking of selling in the Kirseberg area of malmö.
    Thanks Lisa and V and V!
    • Lönngården
    2022-09-01 Verifierad kund
    jag har sett anonsen på hemnet så kontaktat henne. jag fick visning och lämnad bud. Hon är jätte snäll och hjälpsam. jag är jätte nöjd med henne. Tack
    • Folkets Park
    2022-08-19 Verifierad kund
    everything went very smoothly and easy. Thank you Lisa
    • Nydala
    2022-08-15 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med henne. Mycket hjälpsam och kunnig.
    • Davidshall
    2022-08-10 Verifierad kund
    Trevlig, snabb och korrekt bemötande. Lagom mycket sälj och löste det som behövdes lösas.
    Ett bra jobb som vi är mycket nöjda med
    • Ellstorp
    2022-07-30 Verifierad kund
    Lisa fick inte dom bästa förutsättningarna - en fallande bostadsmarknad, stigande räntor och plus att jag önskade bli fri från bostaden omgående.
    Lisa och hennes team överträffade ALLA mina förväntningar. Hon lyckades sälja lägenheten i en marknad som står still för en del och påväg ner för andra mäklare. Utöver att jag fick ett pris jag var nöjd med, fick jag även tillträde i smidighet med min egna inflytt på nya bostaden. Extrem lyhörd, kunnig, extremt serviceminded mäklare som gjorde det extra, bra med tips och stort engagemang. Kunde inte ha varit mer nöjd, all eloge till mäklare, fotograf och stylister där kommunikation och professionalism lös igenom från start till slut. Exceptionellt arbete!
    • Rörsjöstaden
    2022-07-18 Verifierad kund
    Väldigt fin och trygg upplevelse med Lisa, man märker att hon alltid gör sitt allra bästa och har ett fantastiskt service-tänk! Hela processen har gått väldigt smidigt till och jag kan starkt rekommendera Lisa!