Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Madeleine Jansson
Madeleine Jansson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att jag varje dag får träffa människor och hjälpa dem i deras specifika situation.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en driven person, som aldrig ger upp och ger allt i varje affär. Mina kunder upplever mig som målinriktad och engagerad.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är lik många andras. Ett hus vid havet, gärna med eldstad och en härlig utsikt över skärgården. Läs mer

Läs vad 93 Läs vad Madeleine Jansson

• Haris B köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-07-11

Hej,

Madeleine hjälpte mig med att köpa min första bostad. en 2a på Sallerupsvägen. jag fick väldig bra och professionellt bemötande, samt att Madeleine var mycket tydlig med informationen och svarade på alla frågor vi hade att ställa. Hela processen från visning till köpet gick väldigt smidigt och enkelt. Skulle rekommendera Madeleine att ha som mäklare. Läs mer
  • Jeanette L skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-07-10

Vi är så nöjda! Är verkligen där för kunden-proffsig-löpande uppdatering - kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Khaled H köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-07-01

Ellstorp
    Super trevlig och väldigt professionell mäklare! Läs mer
  • Boel P sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-06-27

Ellstorp
    Madeleine sålde min tvåa på Ellstorp och har funnits där på ett fantastiskt sätt, hela vägen. Tillgänglig, vänlig, tydlig och hon har mitt fulla förtroende! Skulle jag sälja på Ellstorp igen skulle det vara en självklarhet att anlita henne på nytt. Det var uppenbart att hon säljer mycket i området och tre dagar efter att jag bestämt mig för att sälja sålde vi lägenheten över utgångspris till kunder hon hade kontakt med sedan innan. SÅ nöjd! Läs mer
  • Moa O köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-06-23

Ellstorp
    Madeleine var mycket hjälpsam och professionell! Hon hjälpte oss med köpet av vår allra första lägenhet och bemötte oss som unga förstaköpare på ett mycket bra sätt. Vi uppskattade hennes engagemang och speciellt att hon gav oss möjligheten att komma in på bostadsmarknaden! Vi hade letat efter bostad ett bra tag och förväntade oss inte ,utefter våra erfarenheter, ett så snabbt och smidigt köp. Tack! / Moa och Erik Läs mer
  • Ewa Annette A
    Ewa Annette A sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-06-17

Ellstorp
    Sålt min bostadsrätt på Ellstorp. Mäklare Madelaine Jansson proffsig från början till slut. Mycket nöjd! Läs mer
  • Silvija M sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-06-12

Lindeborg
    Bra, professionell och återkopplar ofta så man vet vad som händer! Läs mer
  • Ingela B
    Ingela B sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-06-12

Arlöv
    Jag har sålt ett bostadsrättsradhus. Madeleine Jansson var en mycket lyhörd och kompetent mäklare som återkopplade kontinuerligt på ett bra sätt. Smidig och positiv i sitt agerande. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Sofia P
    Sofia P sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-05-22

Möllevången
    Fick kontakt med Madde för en värdering. Det kändes bra, och jag tog kontakt på nytt ca 1 år senare för styling och foto. Madde hörde av sig hela tiden och kollade hur vårt letande gick. När det väl var dags att sälja gick allt smidigt. Tidsplanen var tydlig och Madeleine kändes nära hela tiden.

En ganska strulig och trög budgivning men jag tyckte Madeleine hanterade det bra och hade mitt bästa för ögonen. Läs mer
  • Therese P sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2019-05-14

Ellstorp
    Sålt en två på ellstorp i Malmö. Madeleine hade väldigt bra erfarenhet om området och var väldigt kunnig och professionell och det kändes tryggt att ha henne som mäklare att bolla med. Läs mer

Senaste försäljningarna

Sallerupsvägen