Madeleine Jansson
Registrerad mäklare sedan 2015-09-16
Aktiv på Reco.se sedan 2016-12-15
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att jag varje dag får träffa människor och hjälpa dem i deras specifika situation.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en driven person, som aldrig ger upp och ger allt i varje affär. Mina kunder upplever mig som målinriktad och engagerad.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är lik många andras. Ett hus vid havet, gärna med eldstad och en härlig utsikt över skärgården. Läs mer

Läs vad 136 Läs vad Madeleine Jansson

• Oskar O köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-07-08

Köpt radhus.

Professionellt sätt.

Förväntade mig professionellt bemötande som jag fick. Läs mer
  • Catarina S köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-07-05

3:a
    Pildammarna
    Köpt en fin trea vid Pildammsparken i Malmö med en enkel och snabb process. Läs mer
  • Annie E sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-06-26

Ellstorp
    Sålt en bostadsrätt. Madeleine var super bra och trevlig. Hade man några frågor eller funderingar kring försäljningen eller för köpet av nästa bostad så hjälpte hon till och vägledde än. Läs mer
  • Sophie L köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-06-26

Ellstorp
    Flexibel och snabb vid mitt köp av bostadsrätt. Läs mer
  • ANNA MARIA B
    ANNA MARIA B skrev om Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-06-22

Professionell och noga med att informera kunden om vad som händer. Trevlig och kunnig. Läs mer
  • Evelina B köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-06-17

Ellstorp
    Köpte en bostad vilken Madeleine förmedlade, upplevde henne som trevlig och professionell och väldigt hjälpsam med att svara på frågor. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Julia Z köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-06-10

Ellstorp
    Jag har köpt min första lägenhet och tycker Madeleine som mäklare var toppen. Gav en utrymme att kolla på lägenheten ifred på visningen men kom även med bra tips och tankar. Höll mig kontinuerligt uppdaterad under budgivningen. Allmänt trevlig, positiv och lätt att ha och göra med. Läs mer
  • JOHAN H
    JOHAN H sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-06-10

Ellstorp
    Vi valde Madeleine som vår mäklare för att vi visste att hon var marknadsledande i området vi sålde i, och efter hennes säljinsats så är det inte svårt att förstå varför. Hon har god lokalkännedom, har en gedigen pool av potentiella köpare och förstår målgruppen i området. Dessutom är hon fantastiskt trevlig, hjälpsam och lyhörd. Det som gör Madeleine till en mäklare som skiljer sig från mängden är att hon berkligen bryr sig om en som köpare och är så himla mån om både slutresultatet, och att man ska må bra igenom processen. Hon hjälpte oss verkligen igenom en lång och jobbig säljprocess mitt uppe i en pandemi, och med ett fantastiskt resultat. Tack Madeleine! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Magnus P köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-04-29

Triangeln
    Jag köpte en lägenhet av Madeleine Jansson. På visningen fick jag ett trevligt bemötande och svar på mina frågor.

Det blev en hel del kontakt vid förhandlingarna och jag tycker Madeleine hade en lösningorienterad approach där hon skötte kommunikationen mellan parterna.

Vid kontraktsskrivningen var hon informativ och tydlig. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Sofie K sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-04-21

1.5:a
    Ribersborg
    Jag är väldigt nöjd med min försäljning av min lägenhet. Trots oroliga tider var Madeleine lugn och proffsig. Jag blev väldigt välinformerad om allt som hände under processen både via samtal och informativa mail. Mycket bra återkoppling och lätt att få tag på. En mäklare som är lugn, proffsig, kunnig och mycket engagerad. Det blev en snabb försäljning till ett pris strax över utgångspriset.
    Jag rekommenderar gärna Madeleine till fler jag känner. Läs mer

Senaste försäljningarna