Läs vad 151 Läs vad Madeleine Jansson

• 2021-01-13
    Nobelvägen 38U2 har jag köpt via Madeleine. Jättefint bemötande, väldigt tillmötesgående, proffsig och avslappnad. Jag som förstagångsköpare kände mig väldigt trygg i processen.
    Julia E
    • 1.5:a
    • 43.0 m²
    • Folkets Park
    köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
  • 2021-01-11
    Jag både köpte och sålde min lägenhet med Madeleine. Jag har varit nöjd båda gångerna. Extra plus att Madeleine vid försäljningen erbjöd sig att hålla i avtalsskrivningen på hennes lediga dag. Uppskattade verkligen att hon gjorde det där lilla extra som medförde att det blev en väldigt smidig process.
    Fia H
    • 1.5:a
    • 43.0 m²
    • Folkets Park
    sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
  • 2021-01-08
    Hej, Har haft Madeleine som mäklare. Jag hittade henne på en skylt i området där jag en gång ägde en lägenhet, kollade upp henne och såg att hon haft hög kvm pris på sina avslut jämfört med andra mäklare i området och, med facit i hand satte hon försäljningsrekord med min lägenhet. Hon lyckades sälja till högsta kvm pris i området. Min upplevelse har varit mycket positiv, hon är duktig på att kommunicera och få en att känna att man är med i processen. Rekommenderar henne starkt!
    Said E
    • 1:a
    • 26.0 m²
  • 2020-11-25
    Allt sköttes proffsigt och snabbt. Bra kommunikation.
    Filippa K
    • 41.0 m²
  • 2020-11-23
    Madeleine hjälpte mig snabbt och smidigt köpa min första lägenhet. Hon har varit väldigt hjälpsam, snäll och trevlig från första visning tills vi skrev kontakt. Madeleine gjorde hela processen med att köpa lägenhet väldigt enkel.

Kunde inte varit mer nöjd med Madeleine som mäklare.
    Marcus N
    • 50.0 m²
  • 2020-11-17
    Sålde min lägenhet på Ellstorp och anlitade Madeleine som är väldigt kunnig inom området. En mäklare som är kunnig, proffsig, engagerad och realistisk. Hon satte en bra förväntansbild och levererade upp till det och jag är mer än nöjd. Hon har varit tillgänglig och svarat på samtliga frågor och stämt av om det har varit något. Hög social förmåga och jag kommer definitivt sälja med Madeleine vid nästa bostad också. Hon inger trygghet och man kan alltid bolla om det är något. Kan varmt rekommendera!
    Jelena B
    • 50.0 m²
  • 2020-10-31
    Madeleine villevjag skulle ta ett dolt bud mindre än ett dygn efter sista visningen.
    Genom att inte följa hennes rekommendation blev bostaden såld till ett pris som var 100.000 högre.
    Paul M
    • 3:a
    • 75.5 m²
    • Lorensborg
  • 2020-10-29
    Jag har köpt en lägenhet, med tack av Madeleine.
    Första gången vi träffades var hon glad och trevlig och frågade på alla frågor man hade om lägenheten.
    Nu när vi hittade denna lägenheten så kände hon igen en och var lika trevlig och besvarade alla frågor vi hade.
    Madeleine är en bra mäklare, genom hela processen så kollade hon så att man förstod allt och om man hade några frågor genom tiden och gjorde så att allt gick bra och framåt.
    Även efter kontrakt signeringen så hör hon av sig när saker händer, som tex. när handpenning kom in osv. Och hon kollar också till om man har har några frågor så kan jag bara höra av mig.

Madeleine är en mycket bra mäklare.
    Rebecka S
    Rebecka S
    • 54.0 m²
  • 2020-10-22
    Madeleine gjorde ett bra jobb och visade på god kompetens och kunskap och hela flödet från visning till kontraktsskrivning gick mycket bra.
    Ann-sofie M
    • 3:a
    • 75.5 m²
    • Lorensborg
  • 2020-10-08
    Köpte min första lägenhet med hjälp av Madeleine. Man får alltid ett trevligt bemötande och hon håller en alltid välinformerad om processen. Detta uppskattas extra mycket av någon som köper en lägenhet för första gången.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte