Madeleine Jansson

Madeleine Jansson

Madeleine Jansson är mäklare på Våningen & Villan Malmö

Madeleine Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2015-09. Madeleine Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.8. Madeleine Jansson har haft 28 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att jag varje dag får träffa människor och hjälpa dem i deras specifika situation.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en driven person, som aldrig ger upp och ger allt i varje affär. Mina kunder upplever mig som målinriktad och engagerad.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är lik många andras. Ett hus vid havet, gärna med eldstad och en härlig utsikt över skärgården.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 171 Läs vad Madeleine Jansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    2021-07-16
    Mycket trevlig mäklare, stort plus på kommunikationen under hela säljandets gång och fick sålt lägenheten till det pris jag hade tänkt mig 😁 Rekommenderas!
    • Ribersborg
    2021-06-21
    Jag vill ge Madeleine det högsta betyget på alla plan.
    Allt från bemötande till kontraktsskrivningen.
    Mvh Jonas
    2021-06-17
    Madeleine har varit helt kanon under hela processen och varit väldigt god på att hålla kontakt och ta initiativ. Denna processen var utdragen pga. en renovering av lägenheten mitt under säljprocessen som gjorde att lägenheten var tvungen att tas bort från marknaden under en lång period. Madeleine var väldigt tålmodig och tillmötesgående under hela denna perioden och har följt upp och frågat hur det går under hela processen.
    När lägenheten gick ut till försäljning igen så var hon väldigt bra på att uppdatera mig, vilket jag uppskattade väldigt mycket då jag inte bor i Sverige längre.
    Kort sammanfattat så kan jag verkligen rekommendera Madeleine.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö
    2021-06-17
    Jag hade sen tidigare ingen erfarenhet med lägenhetsköp eller mäklare. Madeleine har förklarat på ett enkelt och lättförståeligt sätt under hela processens gång så att jag som första-gångs-köpare följer med i noterna. Hon har även påpekat att hon finns till hands om jag har frågor eller behöver hjälp med något annat. Trevlig!
    • Lugnet
    2021-06-10
    Jag har varit väldigt nöjd Madeleine Jansson som mäklare. Hon lyssnade på mina önskemål, har ett trevligt bemötande och är organiserad. Duktig mäklare utan att vara för pushig och var snabb på att återkomma vid frågor och upplysningar.
    2021-06-01
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren var kunnig och rak på sak. När missförtånd inträffade var hon snabb på att förtydliga och se till så att man inte gick runt med felaktig information. De frågor jag haft har besvarats tydligt och på ett snyggt sätt.

Min förväntan/förhoppning för en mäklare är att de ska ha koll på så mycket som möjligt angående objektet och vara hjälpsamma när det kommer till frågor ang. köp och kontraktskrivning. Madeleine mötte dessa förväntningar och överträffade dem, hon var tillgänglig och hade mycket bra koll på de saker som jag hade frågor om. Jag kan inte på rak arm komma på något som hon kunde ha gjort bättre.
    2021-05-31
    Madeleine förmedlade min 2a i Ellstorp på ett proffsigt och smidigt sätt. Hon engagerade sig i försäljningen och gjorde hela upplevelsen väldigt trygg. Hon är kunnig, tydlig och lätt att kommunicera med och gjorde allt för att det skulle bli så bra som möjligt för både säljare och köpare. Jag fick sålt min bostad efter första visningen till ett bra pris. Jag kan verkligen rekommendera Madeleine som mäklare!
    2021-05-26
    Köpt lägenhet. Väl&professionell bemött. Mvg.
    2021-05-10
    Andra gången Madeleine hjälper mig med köp/försäljning av bostad och lika nöjd nu som sist. Lätt att prata med och alltid tillänglig om man har några frågor eller funderingar. Hon la upp en bra plan för hela försäljningens gång och uppdaterade mig med jämna mellanrum så jag alltid var med på vad som hände. En toppen mäklare och någon jag absolut skulle vända mig till igen!
    2021-03-22
    Mitt första köp av bostadsrätt. Stort tack till Madeleine som vägledde mig genom lägenheten och köpet på ett utmärkt sätt!
    Trotts att de var mitt första bostadsköp så kände jag mig väldigt trygg och omhändertagen.
    Tack!