Madeleine Jansson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att jag varje dag får träffa människor och hjälpa dem i deras specifika situation.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en driven person, som aldrig ger upp och ger allt i varje affär. Mina kunder upplever mig som målinriktad och engagerad.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är lik många andras. Ett hus vid havet, gärna med eldstad och en härlig utsikt över skärgården. Läs mer

Läs vad 124 Läs vad Madeleine Jansson

• Joakim E sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-24

Ellstorp
    BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Alexander W köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-12

Ellstorp
    Väldigt hjälpsam, engagerad och kunnig.

Mycket nöjd. Läs mer
  • Kajsa G sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-11

Ellstorp
    Nöjd med min försäljning av en 1,5 på Ellstorp. Mäklare som visat stort engagemang och kompetens. Levde upp till mina förväntningar och var proffsig under mötet med köparen.
    Skulle absolut anlita Madeleine igen.
    Toppbetyg! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Emelia L sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-02

Värnhem
    Jag har, med hjälp av Madeleine på Våningen & Villan, sålt min etta på Värnhem. Redan från första mailkontakt fick jag ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Jag upplever att Madeleine är väldigt kunnig samtidigt som hon var lyhörd för mina önskemål vilket fick mig att känna mig trygg i försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • Rami D
    Rami D köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-02

Ellstorp
    En grym mäklare som snabbt och enkelt får affären att gå ihop! Såg lägenheten på hemnet och jag ville slå till innan visning, Madeleine gjorde det möjligt på ett väldigt smidigt sätt! Stort tack! Läs mer
  • Ulf Joachim A köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-28

Värnhem
    Madeleine är riktigt proffsig och duktig! Hela affären har fått smidigt och jag har fått svar på alla mina frågor. Läs mer
  • Bengt O köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-20

Dammfri
    Trevlig,, ordnade det som exterfrågades Läs mer
  • Elisabeth E köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-12

Ellstorp
    Jag har köpt bostad. Madeleine bemötte mig bra från början, väl insatt och lätt att nå vid frågor! Läs mer
  • Sandra L sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-11

Ellstorp
    Hon har hjälpt mig att få sålt min etta på Ellstorp och jag är SUPER nöjd med Madeleine. Hon gjorde ett väldigt snabbt och bra jobb. Jag blev bemött av henne på ett väldigt bra sätt, hon är mycket trevlig och motiverad i sitt arbete. Jag trodde att det skulle gå ganska sakta att få min lägenhet såld men det gick fortare än förväntat.
    Som första säljare fick hon mig att känna mig trygg och bekväm i hennes jobb, hon inkluderade mig i allt som hände och visade att hon är en väldigt bra mäklare. Jag kommer absolut säga till folk jag känner att dom ska välja henne om dom ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Mads B sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-04

Ellstorp
    Madeleine Jansson har et rigtigt godt lokal kendskab og en god fornemmelse for prislejet, som viste sig helt rigtigt, da lejligheden blev solgt hurtigt

Med venlig Hilsen Mads Borrisholt Läs mer

Senaste försäljningarna