Madeleine Jansson

Madeleine Jansson

Madeleine Jansson är mäklare på Fastighetsbyrån Nyköping

Madeleine Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2015-09. Madeleine Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.5. Madeleine Jansson har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

12 omdömen om Madeleine Jansson

Frans S
Köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Jansson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Stigtomta

Generellt ett väldigt bra bemötande.

Johan Urban K
Sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Jansson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Stigtomta

Hej, man fick ett bra bemötande, kom med bra råd/tips, lätt att få tag i, snabbt svar, jag är super nöjd.

Jonathan S
Stigtomta

Trevlig mäklare, lätt att ha och göra med. Krånglar inte till saker utan sköter det smidigt. Affären gick snabbt och smidigt :)

Hathaikarn T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Centralt Öster

Trevligt bemötande, håller lagom avstånd och känner bekväm. Hon har lätt att ta kontakta med. Kan svara alla frågor.

Joakim J
Oppeby

Det har fungerat bra! Första gången jag köper en lägenhet, men jag får hjälp med allt jag behöver 🙂

Lars H
Centrala Oxelösund

Har ej någon annan att jämföra med så jag tycker att det gick smidigt

Kinga Katalin S
Oppeby

Madeleine hjälpte oss att köpa en lägenhet. Hon var alltid tillgänglig och hjälpsam. Vi fick till och med ett tips med banken. Jag kan bara varmt rekommendera.

Peter Olof E

Jättetrevlig och kunnig mäklare som hjälpte oss med en lyckad försäljning. Skulle vi sälja igen är det ingen tvekan om vart och vem vi skulle vända oss till!

Maria B

Som köpare har jag fått ett trevligt och engagerat bemötande från första kontakt till kontraktsskrivning. Jag har fått svar på de frågor jag haft och känt mig trygg genom hela affären.

Janulf R
Nävekvarn

Saklig och lättsam. Uppträder på ett sätt så man får förtroende för henne.