Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan - Malmö Maria Andersson

4.9 / 5 i betyg — 29 rekommendationer

Läs vad 29 användare tycker om Maria Andersson

• Daniel F
    Daniel F skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi både sålde vår lägenhet och köpte vårt nuvarande hus från Maria. I båda processerna fick vi ett mycket proffsigt och trevligt bemötande. Framförallt vid husköpet var det mycket förhandlingar och Maria hanterade detta på ett väldigt bra sätt.

Vi kan absolut rekommendera Maria vid försäljning/köp av lägenhet/hus!
  • Mats N
    Mats N skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Försälning av pappas bostadsrätt.
    Ett snabbt och väldigt professionellt agerande.
    Mycket hög kvalité på "köparna".
    Hela affären blev väldigt smidig, ända från först kontakt, via styling, fotografering, annonsering, visning, avtalsskrivning, uppgörlse och överlämnande.
    Försäljningspriset blev över förväntan.
    Blir det fler försäljningar så blir det definitivt via Maria och Våningen & Villa.
  • Robin N
    Robin N skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Bekymmersfritt för oss säljare. Kändes tryggt & enkelt från början till slut.
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag sålde min lägenhet och anlitade Maria som mäklare. jag köpte ett paket där styling och städning ingick (Guldpaket).
    Min upplevelse att Maria och Våningen och Villan var mkt positiv.
    Maria ger ett professionellt intryck och har ett korrekt bemötande. Jag anser att hon ansträngde sig mycket för att jag skulle vara nöjd som kund och hon var alltid tillgänglig. Hon höll mig även löpande uppdaterad. Jag har inget negativt att säga om Maria Andersson eller Våningen och Villan och jag hade gärna anlitat Maria igen.
  • Karin R
    Karin R skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Maria ger och har ett trevligt och proffsigt bemötande och genomförde försäljningen av min bostadsrätt på bästa sätt.
  • Emma B
    Emma B skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Maria hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi upplevde Maria som engagerad, tydlig, drivande och väl insatt i det vi behövde hjälp med. Maria är väldigt korrekt och noggrann, vilket är tryggt när en bostad ska säljas.
  • Markus D
    Markus D skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket proffsig! Ärlig, rakt på sak utan att krångla till det. Skulle garanterat anlita Maria fler gånger, eller rekommendera henne åt bekanta.
  • Björn F
    Björn F skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Hej!
    Jag och min hustru lärde känna Maria på några visningar 2010, när vi skulle flytta ner till Malmö från Halmstad och letade efter en bostad. Vi märkte då att Maria var en trevlig människa som var förtroendeingivande och omtänksam mot oss. Så när vi nu har sålt 2 bostadsrätter här i Malmö så har vi anlitat Maria som vår mäklare. Hon var då lyhörd för våra önskemål och vi hade ett utmärkt samarbete kring vår försäljning. Andra fina egenskaper som hon har är att hon är engagerad, realistisk och målmedveten samt är påläst så att hon kan marknaden. Så sammanfattningsvis kan man helt enkelt säga jag och min hustru tycker att Maria är en duktig mäklare som vi varmt rekomenderar.

Med vänlig hälsning

Björn Fransson
  • Tanja P
    Tanja P skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag är väldigt nöjd med Maria Andersson som mäklare. Det har känts tryggt hela vägen eftersom Maria är stark i sin roll som mäklare. Maria är bra på att gre återkoppling på var i processen med husförsäljningen vi befinner oss och vad nästa steg är. Ovanstående har gjort att jag kände mig delaktig hela vägen. Kommer att välja Maria igen om jag någon ska sälja en bosta??
  • Kajsa W
    Kajsa W skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Köpte min lgh genom Maria och upplevde kontakten som både trevlig och tillmötesgående.
    Träffade bortåt 20 olika mäklare med lika många attityder och Maria var en av de trevligaste att ha att göra med.
  • Bo Å
    Bo Å skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Sålde 2 lägenheter , bara bra tycker jag,
  • Roland L
    Roland L skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mäklaren Maria Andersson har jag anlitat två ggr. Vid båda tillfällena har hon gjort ett utmärkt jobb.
  • Shema M
    Shema M skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Maria Andersson gjorde ett väldigt bra jobb. Hon förklarade allt som skede på ett väldigt bra sätt så att man förstod vad man gjorde som köpare. Allt gick väldigt smidigt till så jag är väldigt nöjd.

Shema Mohammed
  • Christina L
    Christina L skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi träffade Maria isamband med att vi letade lägenhet på Gyllins Trädgård. Vi bestämde oss ganska snabbt för att köpa. Maria gjorde ett gott intryck och vi bestämde att hon skulle sköta försäljningen av vårt radhus.
    Detta har hon skött på ett utmärkt sätt.
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Engagerad och ambitiös! Ordnade allt man kunde önska och var super bra! Finns inget att klaga på alls!
  • Aniko P
    Aniko P skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag träffade Maria i samband med försäljningen av min bostadsrätt. Maria tog kontakt med mig samma dag jag skickade intresse-anmälan till Våningen & Villan. Hon visade stort engagemang vid försäljningen, hållit oss uppdaterade ang nya spekulanter. Alltid glad och trevlig. Tack vare hennes insats blev vår lägenhet såld snabbt.
  • John T
    John T skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Ett alldeles utmärkt genomförande av försäljningsuppdrag gällande bostadsrättslägenhet. Mycket trevligt och förtroendegivande bemötande. Kände stor delaktighet genom hela processen. En förträfflig ambassadör för sitt företag.

Med hänvisning till ovanstående framgår att jag är mycket nöjd med hur företaget levt upp till min förväntan.

Vid framtida behov kommer jag tveklöst att vända mig till samma företag.
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Maria var helproffsig i hela processen, från första presentationen till det avslutande mötet med köpare och bank.
    Vår försäljning av lägenheten gick imponerande snabbt och vi, som säljare, var hela tiden uppdaterade och informerade.
    Alla kontakter med fotograf, stylist och övriga resurser skötte Maria till vår fulla belåtenhet
    Anna-Lena Bengtsson och Jörgen Hansson
  • Carolin B
    Carolin B skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Maria gjorde ett grymt jobb med försäljningen av vår lägenhet. Hon var professionell och hjälpsam under hela processen. Vi rekommenderar henne varmt!
  • Johan A
    Johan A skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • Patrik Ö
    Patrik Ö skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Proffsigt bemötande mot alla parter från start till mål. Kunde inte bett om mer. Jag är supernöjd!!
    2014-11-07 Maria A svarar Patrik Ö
    Tack så mycket Patrik för ditt omdöme! :)
  • Robin L
    Robin L skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Maria gav ett proffsigt intryck och gjorde ett väldigt bra arbete med försäljningen av min lägenhet! Jag kan varmt rekommendera Maria som mäklare och våningen och villan som mäklarfirma!
    2014-11-07 Maria A svarar Robin L
    Tack så hjärtligt Robin för ditt omdöme!
  • Tom J
    Tom J skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Sålde min lgh, allting var bra från start till slut.

Allting är tydligt och bra. Maria är alltid tillgänglig stort +. Känner sig trygg. Pratar med ett dödligt språk, dvs inte massa fräcka mäklartermer. Hon ser kunden.

Jag är själv säljare bedömer henne efter det J.
    2014-11-07 Maria A svarar Tom J
    Hej Tom! Tack så mycket för ditt omdöme! Vilken tur att du förklarade vad du menade med "dödligt språk" ;-)
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi har gjort flera försäljningar med Maria och är alltid lika nöjda! Det är tryggt att låta Maria sköta försäljningen då hon har bra koll på marknaden, lång erfarenhet och mycket bra hand om spekulanterna vilket resulterar i nöjda köpare och säljare!
    2014-11-07 Maria A svarar Sandra N
    Tack så mycket Sandra för ditt omdöme! Alltid lika kul att samarbeta med dig! :)
  • Alex H
    Alex H skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Maria skötte sig exemplariskt och motsvarade alla förväntningar med råge som jag hade dig när jag summerar val av mäklare.
    Kan varmt rekommendera henne till vänner och bekanta framöver.

Jätte nöjd med upplägg och uppföljning från Våningen & Villan.
    Högsta betyg.
    2014-11-07 Maria A svarar Alex H
    Tack så hjärtligt Alex för din kommentar! Jag hoppas att jag får hjälpa dig vid fler försäljningar i framtiden! :)
  • Emilie Ö
    Emilie Ö skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Professionell och socialt kompetent vilket ger en trygghet och förståelse. Detta skapar en rättvis försäljning med mycket goda resultat!
    Kan varmt rekommendera Maria för alla!
    2014-11-07 Maria A svarar Emilie Ö
    Tack så hjärtligt Emilie för dina fina kommentarer! :)
  • Therese B
    Therese B skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Stort engagemang, alltid tillgänglig, god kunskap och alltid glad och positiv.
    2014-11-07 Maria A svarar Therese B
    Tack Therese för ditt omdöme! Det är värmande ord! :)
  • David O
    David O skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Fantastisk mäklare med ett öga för detaljer va. Sticker ut från mängden med sin lokalkännedom och genomtänkta marknadsstrategier, något som verkar genomsyra hela våningens organisation.
    2014-11-07 Maria A svarar David O
    Tack så mycket David för dina kommentarer! Det glädjer mig och även företaget som helhet att du är nöjd med mina/ våra prestationer!
  • Nils- Åke N
    Nils- Åke N skrev om Maria Andersson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket bra bemötande vid försäljning av min lägenhet
    2014-11-07 Maria A svarar Nils- Åke N
    Hej Nisse! Tack så hjärtligt för ditt omdöme! Hoppas allt är bra med dig och att du har någon ny spännande resa inplanerad!
Johan Dahlgren
Michaela Thulin
Emir Salkic
Mikaela Malmgren
Claudia Hamington
Johanna Mjöfors (fd. Frank)
Nina Ollhage
Niclas Håkansson