Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan - Malmö Michaela Thulin

4.8 / 5 i betyg — 77 rekommendationer

Läs vad 77 användare tycker om Michaela Thulin

• Alexsandra L
    Alexsandra L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jättetrevligt bemötande och väldigt hjälpsam med allt! Vi uppskattade även hennes noggrannhet och korrekthet inför aavtalslutet, det kändes som att hon verkligen ville att allting skulle gå rätt till och att alla parter skulle förstå vad avtalet innebar för dem. I många fall kan jag tycka att mäklare bara känns som någon sorts förmedlare för att höja priset på bostaden och att de inte riktigt förstår sin roll, men Michaela var sas "mäklare på riktigt"! :)
  • Slavica D
    Slavica D skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Michaela är mycke professionell och hjälpsam. Jag är jätte nöjd med all hjälp som jag fick av henne. Hon är duktig på alla frågor som jag hade.
  • Anne A
    Anne A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Very pleased with her service
  • Jacob C
    Jacob C skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    bra och förtroendeingivande, inget att klaga på
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Positivt och proffsigt.
    Bra dialog
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Michaela Thulin är en otroligt påläst, intresserad och engagerad mäklare. Hon hjälpte oss otroligt mycket med försäljningen av vår lägenhet, hon kom med tips, idéer och uppmuntran.
    Jag kommer varmt rekommendera Michaela och våningen & villan.
  • Johan M
    Johan M skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Proffsig, effektiv och duktig! Michaela sålde vårt hus på ett smidigt och effektivt sätt, mycket nöjda
  • Sara L
    Sara L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag har inget att vara besviken över.
    Michaela Thulin är en i mina ögon mycket duktig mäklare. Hon är kunnig, hjälpsam, flexible och tillmötes gående. Har varit klar och tydlig samt trevlig i alla smtal och möten.

Skulle rekomendera Michaela till vänner och bekanta som ska så väl sälja som köpa.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket trevlig och kompetent. Rekommenderas varmt.
  • Alex D
    Alex D skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Fantastiskt trevlig mäklare som är tillgänglig!
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vänlig, tydlig och professionell. Lugn och sansad. Gav ett stabilt intryck.
  • Jessika F
    Jessika F skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Trevligt bemötande, snabba svar
  • Frida D
    Frida D skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Proffsig och engagerad. Gav ett säkert intryck.
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi blev trevligt och professionellt bemött.
  • Adam J
    Adam J skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Michaela har varit fantastiskt på alla sätt. Verkligen engagerat sig och gjort sitt yttersta för att hjälpa oss att få så bra försäljning som möjligt. Mycket proffsigt bemötande och vårt intryck och upplevelse kunde inte varit bättre.
  • Nikki P
    Nikki P skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Profetionell helt enkelt 👌🏼👌🏼👍🏼 skulle vi sälja igen så skulle vi anlita henne igen!
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Michaela Thulin är i särklass den bäste mäklare jag träffat, har gett ett oerhört gott intryck, utstrålade kompetens m.m. Vi har uppskattat hennes arbete och på det sätt hon skött försäljningen av min mors ddb lgh.
  • Urszula S
    Urszula S skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Michaela jobbar snabbt proffsigt och personligt.
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Ambitiös,kunnig och informativ med glimten i ögat. Supernöjd med henne.
  • David A
    David A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Det som fick mig att välja Michaela från första början var att hon verkade ha båda fötterna på jorden, är trevlig och inte alls pushig utan snarare behaglig. Jag är mycket nöjd med att Michaela hela tiden låg ett steg före med de aktiviteter som krävdes för att få ut en annons. Dessutom fick jag snabbt en plan på hur och när allt skulle ske, mycket bra!
    det enda som får mig att inte sätta en 5:a i denna utvärdering är att jag uppfattade att intresset svalnade från Michaelas sida så fort hennes arvode överförts. Det som fick mig att känna såhär var att innan var alltid Mickaela väldigt snabb på att svara på mail, sms eller telefonsamtal. Efter pengarna var överförda ökade svarstiderna och i vissa fall fick jag inte svar alls.
  • Gustav O
    Gustav O skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Superproffsig, vi är nöjda över förväntan!
  • Fredrik C
    Fredrik C skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Michaela Thulin har varit helt fantastisk under hela försäljningsprocessen. Från första kontakt då hon var rak och uppriktig angående hennes tankar kring försäljning till det proffsiga avslut som nyligen gjordes.
    2015-11-23 Michaela T svarar Fredrik C
    Hej Fredrik! Vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme, sättet du beskriver det på ett också sättet jag strävar att arbeta för. Jag ser fram mot att få hjälpa er fler gånger och förhoppningsvis även att du skickar rekommendationen som du fick inför vårt möte vidare till dina egna vänner och bekanta. Ta hand om er och lycka till med huset!
  • Hanna G
    Hanna G skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Michaela har varit en kanon mäklare och levt upp till alla de förväntningar jag som privatperson har. En glad, trevlig och mycket förstående mäklare som fått köpet att fungera smidigt. När jag skall sälja kommer jag helt klart att höra av mig till Michaela.
    2015-11-20 Michaela T svarar Hanna G
    Hej Hanna! Det gör mig innerligt glad att du upplevt mig och förmedlingen på detta sättet och jag hjälper dig mer än gärna den dagen det blir dags för dig att flytta igen. Blir särskilt glad över att du upplevt det som en smidig process trots att du inte bor i Malmö. Hoppas du kommer trivas riktigt bra i din fina lägenhet!
  • Bo M
    Bo M skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Michaela är en mycket bra mäklare som jag känner sedan många år
    2015-11-20 Michaela T svarar Bo M
    Hej Bo! Jag tackar för ditt och styrelsens fortsatta förtroende och fina omdöme. Jag ser fram mot många fler lyckosamma försäljningar i en av Malmös bästa föreningar. Allt gott! Vänligen Michaela
  • Anna-lena M
    Anna-lena M skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Michaela har ett proffesionellt bemötande och ger ett säkert intryck, vilket skapar trygghet i relationen till mig som kund/köpare.
    2015-11-20 Michaela T svarar Anna-lena M
    Hej Anna-Lena! Tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme mitt i flyttkaoset :) Dina ord gör mig glad och sättet du upplevt mig är ett sätt jag strävar efter att arbeta på. Trygghet och säkerhet är viktiga bitar i dessa stora processerna. Vi syns inom kort igen! Vänligen Michaela
  • Inger Å
    Inger Å skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Kunnig, tillmötesgående, jag kände stort förtroende för Michaela, var inte rädd för att fråga henne om jag hade frågor angående försäljningen
    2015-11-20 Michaela T svarar Inger Å
    Hej Inger! Jag uppskattar dina ord och att du skrivit ett omdöme. Det gör mig glad att du upplevt mig på det sätt du beskriver. Önskar er allt gott framåt! Vänligen Michaela
  • Anna M
    Anna M skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Fantastiskt trevlig mäklare som verkligen kunde svara på alla frågor med säkerhet, och trygghet. Skulle absolut vilja ha henne som säljare den dagen jag ska sälja mitt hem, fast det kommer dröja för hon hittade mitt drömboende åt mig.
    2015-10-09 Michaela T svarar Anna M
    Hej Anna och tack för det fina omdömet! Verkligen uppmuntrande ord och det gör mig riktigt glad att jag kunde hjälpa dig att hitta ditt drömboende. Den dagen det mot förmodan blir dags att sälja så hjälper jag dig mer än gärna. Allt gott!
  • Stig R
    Stig R skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag är nöjd med Michaelas insatser. Välstrukturerad och pedagogisk.
    Bra tillgänglighet under processen och trevlig.
    2015-10-09 Michaela T svarar Stig R
    Hej Stig! Vad roligt att höra att du är nöjd och att du upplevt mig och processen på det sätt du gjort. Jag hoppas dottern trivs fint i lägenheten och att ni njuter av Malmö när ni är på besök!
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Superduktig och väldigt tillmötesgående! Kunde inte vara mer nöjd
    2015-10-06 Michaela T svarar Caroline J
    Tack Caroline för ditt omdöme. Härligt att höra att du är så nöjd och att jag motsvarat förväntningarna. Lycka till med studierna och välkommen till mäklaryrket!
  • Louise W
    Louise W skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket proffesionell och tillmötesgående.
    2015-10-06 Michaela T svarar Louise W
    Hej Louise! Roligt att höra att ni känner er nöjda!
  • Malin H
    Malin H skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Michaela fick våra drömmar om att sälja att bli verklighet genom att lägga upp en realistisk plan för försäljningen, ta sig tid till att lyssna på oss, och samtidigt pusha oss precis så mycket som vi behövde. På ett tryggt och säkert sätt visade hon oss vägen när vi själva kände oss osäkra. Michaelas djupa kunskaper i ämnet, i kombination med att vara en varm och socialt kompetent person gjorde att vi kände oss trygga hela vägen och kommunikationen fungerade smidigt. Tack vare Michela kunde vi skåla för en försäljning vi inte vågat drömma om!
    2015-09-01 Michaela T svarar Malin H
    Stort tack för ert fina omdöme Malin! Det gör mig verkligen glad över att det är så här ni har upplevt mig och förmedlingen. Det har varit mitt nöje! Jag vet att det var ett stort steg för er att sälja lägenheten men jag är fullständigt övertygad om att ni kommer trivas minst lika bra i ert nästa hem och nästa skede i livet. Tack för ert förtroende, betyder mycket! Varma hälsningar/Michaela
  • Irene S
    Irene S skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Hej! Min åsikt om henne trovärdig (fast i början lite si och så ) kunskap om projektet. smidig affär.
    2015-08-31 Michaela T svarar Irene S
    Tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme Irene! Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i er nya fina lägenhet och du vet vart jag finns om du behöver mig! Bästa hälsningar
  • Anna L
    Anna L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mkt hjälpsam och kändes ärlig!
    2015-09-01 Michaela T svarar Anna L
    Tack Anna för att du tagit dig tid att skicka in ett omdöme - kort och koncist och gör mig riktigt glad! Hoppas du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet!
  • Joans R
    Joans R skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Bytte attityd när Våningen & Villan fick ansvaret att sälja vår bostad. Från att ha varit väldigt framåt och trodde på bostaden, såg möjligheterna; så blev det snabbt annat ljud i skällan- Michaela var aldrig otrevlig, tvärtom. Där emot kändes det hela tiden som om hon var ointresserad framför allt av oss som säljare. Väldigt sporadiskt med information.
    Både jag och min före detta skaffade oss nya bostäder genom andra mäklare och vi är båda två överens om att vi där blev oerhört mycket bättre bemött.
    Jag känner mig faktiskt lurad. Utifrån värderingstillfället till att Michaela fick förtroendet är det som natt och dag.
    2015-09-01 Michaela T svarar Joans R
    Hej Jonas, för det första så tack för att du tagit dig tid att skriva omdömet. Det känns oerhört tråkigt att du upplever försäljningen på detta sättet och jag har sökt dig per telefon för att se om det finns något jag kan göra för att kunna gottgöra er. Det har självklart aldrig varit min intention att detta skulle bli er upplevelse och jag är innerligt ledsen över att inte ha kunnat möta era förväntningar. Jag hoppas ni kommer trivas fint i era nya bostäder och jag hoppas som sagt att vi även kan talas vid. Vänligen Michaela
  • Jonathan T
    Jonathan T skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket bra bemötande, glad, positiv, driven. Gav oss rimliga förväntningar, lyckades överträffa dessa (prismässigt).

Vad jag skulle önska vore något bättre feedback direkt efter visningar då man spricker av nyfikenhet stunden kring visningen. I övrigt har jag varit mycket nöjd och skulle rekommendera Mikaela med glädje.
    2015-08-31 Michaela T svarar Jonathan T
    Hej Jonathan! Tack för att du tagit dig tid att skriva omdömet! Det känns superkul att vi har slagit ytterligare ett prisrekord i föreningen och att ni känner er nöjda när ni tittar tillbaka. Det har verkligen varit ett rent nöje att få hjälpa er vidare och jag kommer nu vara ytterligare snabbare i min telefonåterkoppling direkt efter visning ;) Jag hoppas ni trivs i ert nya boende! Allt gott!
  • Sadaf K
    Sadaf K skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Michaela Thulin anlitades som mäklare vid försäljning av en bostadsrätt i Dockan, i Malmö. Hon visade stort engagemang vid genomförande av uppdraget, från början till slut, och mycket kompetens. Michaela var vidare både professionell och mycket trevlig i sitt bemötande. Kommer anlita henne igen vid liknande uppdrag och kan därför varmt rekommendera henne!
    2015-07-07 Michaela T svarar Sadaf K
    Hej Sadaf och tack för dina fina ord. Det gör mig riktigt glad att du upplevt mig och processen på detta sätt och jag hjälper mer än gärna både dig och dina kunder i framtiden också. Allt gott!
  • Nina O
    Nina O skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Professionell, effektiv och kunnig. Bemötandet var trevligt och kändes genuint. Allt sköttes smidigt med snabb återkoppling! (Köp av lägenhet)
    2015-07-07 Michaela T svarar Nina O
    Stort tack för ditt omdöme och vidare rekommendationer Nina. Du har köpt en lägenhet på ett riktigt bra läge som jag hoppas du kommer trivas suveränt i!
  • Agneta T
    Agneta T skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    En helt fantastisk mäklare som finns där från början till slut!
    2015-07-07 Michaela T svarar Agneta T
    Kort och koncist men vilket omdöme! Tack snälla för fina ord och vi ses snart igen!
  • Amina K
    Amina K skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Proffsig, snabb, bryr sig om både köpare och säljare.
    2015-07-07 Michaela T svarar Amina K
    tack för fina ord Amina! Det är viktigt för mig att det ska kännas bra för både säljare och köpare då det är stora beslut och stora affärer som görs. Det gör mig riktigt glad att du upplevt köpprocessen så som du gjort och jag tvivlar inte på att du kommer trivas jättebra i din nya fina lägenhet!
  • Victor F
    Victor F skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Hjälpsam, Professionell, Flexibel, Trevlig att ha att göra med.
    2015-07-07 Michaela T svarar Victor F
    Hej Victor, Vad roligt att höra att du upplevt mig på detta sättet då det är precis det jag strävar för! Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme!
  • Kajsa G
    Kajsa G skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Trevlig mäklare som alltid går att kontakta. Verkligen god service.
    2015-07-06 Michaela T svarar Kajsa G
    Hej Kajsa! Tack för du tagit dig tiden att fylla i ett omdöme och jag blir glad över att höra dina ord och att du upplevt mig som tillgänglig. Lycka till i din nya fina lägenhet!
  • Hans K
    Hans K skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket professionellt och serviceinriktat bemötande. Kan varmt rekommenderas vidare.
    2015-07-06 Michaela T svarar Hans K
    Hej Hasse, det är extra roligt att få hjälpa kunder som fått mig rekommenderad av sina vänner som också är mina tidigare kunder. Jag är tacksam för att jag fick en chans att även hjälpa dig och hoppas jag får hjälpa er även i framtiden! Allt gott!
  • Sara B
    Sara B skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Professionell, påläst, noggrann och serviceminded
    2015-07-06 Michaela T svarar Sara B
    Jag är glad över att jag kunde leva upp till de höga förväntningarna som du hade inför förmedlingen! Det har varit jättekul att få hjälpa dig!
  • Magdalena H
    Magdalena H skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Michaela är mkt duktig och skicklig mäklare , hon är även mkt trevlig, varmt rekommenderar!!!!!
    2015-07-06 Michaela T svarar Magdalena H
    Tack snälla Magdalena för dina rekommendationer! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig i förmedlingen!
  • Brott-louise L
    Brott-louise L skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Hej! Michaela är kompetent, trevlig och är service inriktad. Jag kan ge henne mina bästa rekommendationer.
    2015-07-06 Michaela T svarar Brott-louise L
    Vad roligt att köpupplevelsen upplevts så positivt för dig. Jag tackar för dina fina ord och rekommendationer!
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Hon hade svar på alla relevanta frågor. Hon var professionell, trevlig och skkunnig.
    2015-07-06 Michaela T svarar Daniel V
    Hej Daniel! Vad glad jag blir över att du upplevt mig på detta sättet. Önskar dig en fin sommar!
  • Björn A
    Björn A skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Fått bra information om hela processen och fått ett bra bemötande. Eftersom arbetet med presumtiva kunder skett utan mitt deltagande har kan jag endast bedöma resultatet som i det läge vi befann oss i får bedömmas som ok.
    2015-05-04 Michaela T svarar Björn A
    Hej björn och tack för ditt omdöme! Tack för att du bedömt mitt arbete och jag ser fram mot att få hjälpa dig även framöver!
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Michaela Thulin är mkt kunnig och är glad och positiv till sitt sätt. Hon sköter sitt uppdrag till stor belåtenhet. Michaela sköter också kommunikationen mkt väl och ger den information som behövs och efterfrågas.
    vänligen Birgitta J
    2015-05-04 Michaela T svarar Birgitta J
    Hej Birgitta och tack för ett fint omdöme och att du tagit dig tiden till att skriva det. Det har varit en glädje att få hjälpa dig att både hitta ett nytt boende samt få förtroendet att sälja ditt hus. Vi hörs inom kort igen!
  • Helena N
    Helena N skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Michaela känns proffsig och kunnig, vi kände att vi var i trygga händer.
    2015-04-29 Michaela T svarar Helena N
    Hej Helena och tack för ditt omdöme! Alltid roligt att få hjälpa till inte bara vid köpet utan även vid försäljningen och det gör mig riktigt glad att ni har upplevt att ni var i trygga händer. Vi syns inom kort igen och lycka till med huset!
  • Silva M
    Silva M skrev om Michaela Thulin en del av Våningen & Villan - Malmö
    Service och förtroende hela vägen!
    2015-04-30 Michaela T svarar Silva M
    Tack för din feedback och roligt att du känner dig nöjd!
Johan Dahlgren
Emir Salkic
Mikaela Malmgren
Claudia Hamington
Johanna Mjöfors (fd. Frank)
Nina Ollhage
Niclas Håkansson