Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Mikael Öhlin

Läs vad 28 Läs vad Mikael Öhlin

• Christoffer
    Christoffer skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö

2018-02-14

Trevligt och engagerat bemötande vid visning. Efter att vi skrivit kontrakt så försvann dock allt engagemang. Det tog dagar innan vi fick svar på sms/mail, om vi ens fick svar.

Tyvärr blev det ingen affär efter besiktning. Det tog då mäklaren över 1 vecka att återbetala handpenning (som skulle återbetalas direkt). Att ange VAB som anledning till detta är ej okej. Läs mer
  • Sofie W skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö

2017-06-22

Vid första mötet positivt intryck, kunnig om fastigheten och bra kommunikation inför visning. Vid budgivning och efter signering upplever vi att kommunikationen har varit något bristfällig. Tagit tid att få svar, de svar vi fått har inte varit svar på alla frågor och fortfarande väntar vi på besked. Skulle kunna vara bättre även efter avslutad affär, inte bara inför. Läs mer
    2017-06-22 Mikael O svarar Sofie W
    Hej Sofie,
    Jag beklagar att ni ej fått svar på alla frågor. Återkom gärna med era frågor via mail eller telefon, så ska ni få svar på era frågor. Med vänlig hälsning Mikael Öhlin.
  • Thomas P skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö

2017-06-16

Vi är väldigt nöjda med Mikael Öhlin, har har skött vårt uppdrag på ett proffsigt sätt och vi kommer att rekommendera honom till våra vänner. Läs mer
  • Martin M skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö

2017-06-15

Mikael Öhlin är en av de mest professionella mäklarna i Sverige. Han sålde vårt hus snabbt och för ett bra pris. Läs mer
  • Magnus K skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö

2017-06-15

Jag bemötes med ett professionellt mottagande och fick tillhanda behövligt underlag enligt önskemål. Bra återkoppling med tydliga riktlinjer till mig som fastighetsägare. Smidigt överlåtande. Läs mer
  • Andreas N skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö

2017-06-14

Tyckte Mikael var väldigt bra och löste de med bravur :) har gärna honom när väl jg säljer min fastighet :) Läs mer
  • Andrea K skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö

2017-06-14

We have been very satisfied with Mikael Öhlin during the hole process. Fast response on our questions. Great feedback in case of questions.
    Thanks for great support. Läs mer
  • Rolf O skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö

2017-06-13

Mikael är en trevlig, kunnig och engagerad person och mäklare. Han bryr sig om att hela processen fungerar för sin uppdragsgivare, men även för potentiell köpare. Han är samtidigt rak och ärlig med en stabil framtoning.

Jag är glad att vi hade Mikael som mäklare! Läs mer
  • Saeid N skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö

2017-03-11

Mikael Öhlin är mycket trevligt och kunnig person
    Jag är väldigt nöjd . Läs mer
  • Monica G
    Monica G skrev om Mikael Öhlin en del av Våningen & Villan Malmö

2017-03-09

Jag har mycket goda erfarenheter av Mikael Öhlin sen en tidigare fastighetsaffär. jag blev därför glad när han kunde hjälpa mig med en lägenhetsförsäljning. Mikael Öhlin är mycket trevlig och tillmötesgående Han är dessutom kunnig i sin yrkesroll. Jag rekomenderar honom gärna till andra. Läs mer

Senaste försäljningarna

Skräddarebyn