Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan - Malmö Niclas Håkansson

4.8 / 5 i betyg — 37 rekommendationer

Läs vad 37 användare tycker om Niclas Håkansson

• Kevin K
    Kevin K skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Gör processen enkel. Lätt att ha att göra med. Bra kommunikation under hela affären. Klockrent'
  • Christel A
    Christel A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Ett utmärkt bemötande ! Han vet precis vad han pratar om, och är mycket kunnig i ett utbrett område som sträcker sig långt över mina förväntningar. Kommer definitivt att rekommendera honom till vänner och bekanta. Är mycket mycket nöjd med hans vänliga och kunniga bemötande mot mig som kund och den trygghet han gav.
  • Emilia Å
    Emilia Å skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Kontakten och samarbetet med Niclas har fungerat utmärkt från start till slut. Han levererar en förstaklassig tjänst där det är svårt att bli något annat än nöjd! Niclas har en fin känsla för service, är empatisk och effektiv. Han är tydlig i sin dialog, noggrann och mycket trevlig.
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Personligt och professionellt bemötande.
    Niclas var pedagogisk och saklig när vi gick igenom kontraktet.
    Övrig information vi har fått har varit både tydlig och snabb.
  • Carl N
    Carl N skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Noll konstigheter från start till mål; kompetent, tillgänglig och trevligt bemötande!
  • Christian J
    Christian J skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas har under hela processen varit både noggrann och smidig och har uppvisat en hög kompetens inom sitt yrke. Tillgängligheten av varit mycket stor och han har hela tiden hållit oss uppdaterade och återkopplat snabbt på frågor och funderingar. Vi är mycket nöjda med Niclas insats.
  • Helena N
    Helena N skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Professionell ut i fingertopparna. Kommer definitivt att rekommenderar Niklas till bekanta.
  • Louise A
    Louise A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas är en noggrann, trevlig, smidig, flexibel och lättsam person. Han har varit behjälplig under hela affären och alltid funnits tillgänglig. Han har låtit oss vara delaktiga under hela processen vilket varit viktigt för oss. Vi kan varmt rekommendera Niclas Håkansson!
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    bra bemötande, lätt att kommunicera och Inga som helst frågetecken :)
  • Linn P
    Linn P skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket professionell och duktig mäklare. Extra plus för smidig och alltid snabb kommunikation. Valde Niclas pga att han verkade väldigt skicklig och yrkeskunning, vilket han levde upp till på alla sätt.
  • Sara E
    Sara E skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas är precis vad man vill ha av en mäklare; tydligt med sin strategi, med vad han förväntar sig av dig, och vad du kan vänta dig av honom. Professionell, flexibel och lätt att ha med att göra. Jag rekommenderar honom varmt.
  • Johan E
    Johan E skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Ärlig, rak, sansad och seriös – tillskillnad från så många andra. Rekommenderas varmt till dig som är mätt på smilfinkar.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Bemötandet var utmärkt och har inget att klaga på. Det enda som var en diskussion var priset och upplevde kanske att det var mer optimistiskt i början för att sedan bli mer pessimistiskt. Men fick begärt pris och är nöjd och glad.
  • John A
    John A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas gjorde ett professionellt jobb från start till mål i samband med min lägenhetsförsäljning. Han var trevlig, väl förberedd och lätt att få kontakt med under processen. Slutpriset på lägenheten blev också över förväntan bra. Jag kan absolut rekommendera Niclas som fastighetsmäklare.
  • Björn O
    Björn O skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi är väldigt nöjda med Niclas Håkansson & Våningen & Villan. Redan vid första träffen fick vi ett stort förtroende för honom och hans kompetens. Han har under hela processen varit väldigt kommunikativ, smidig/flexibel och hjälpsam.
    Under både budgivningsförfarandet och kontraktsskrivning upplever jag att han hanterat både oss som säljare och de potentiella köparna på ett mycket professionellt och korrekt sätt.
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Professionell och trevlig. Gick igenom kontraktet väldigt noggrant för att alla verkligen skulle förstå det och gav bra förklarande exempel. Mycket nöjd!
  • Pernilla N
    Pernilla N skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas Håkansson är otroligt proffesionell i sin roll som mäklare och ett mycket trevligt bemötande! Rekommenderar honom gärna.
  • Anna L
    Anna L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag är väldigt nöjd med den kunnighet, tillgänglighet och proffesionalism som Niclas Håkansson har. Jag rekommenderar verkligen Niclas så väl som våningen och villan!
  • Douglas H
    Douglas H skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket professionellt bemötande. Saklig och kunnig mäklare som utstrålar förtrodende.
  • Stefano M
    Stefano M skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas has provided excellent service: starting from the viewing till to the signing of the contract, he has met every need we had and helped us to make this important purchase with courtesy and professionality. I would recommend anyone to refer to Niclas.
  • Lars-göran O
    Lars-göran O skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag fick ett väldigt positivt bemötande an Niclas, och mina förväntningar blev ytterst väl uppfyllda.
    Han var:
    - ytterst proffsig
    - väldigt saklig och kunnig
    - effektiv
  • Annika S
    Annika S skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi har fått bästa hjälp med att sälja vårt hus av Niclas Håkansson, Våningen & Villan. Det har från första besöket fram till avslutet med köparen varit väldigt tryggt och välstrukturerat. Vi har hela tiden fått tydlig information omkring det som är på gång och bra hjälp med vad vi behövde göra. Niclas Håkansson har varit mycket kunnig i många olika frågor och har också haft ett mycket seriöst engagemang under hela försäljningsperioden. Vi kommer varmt att rekommendera honom till andra.
    Med vänlig hälsning, Annika Strömberg
  • Johan T
    Johan T skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Första gången jag hade med en mäklare att göra. Så har inget att jämföra med men heller inget att klaga på.
  • Roine S
    Roine S skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag är mycket nöjd med Nicklas, både som en trevlig människa och en kompetent mäklare. Alla andra mäklare jag var i kontakt med kändes "fel", opersonliga och faktiskt rent ut sagt giriga. Jag fick även mest valuta för pengarna, vad gäller mäklararvodet och deras tjänster. En annan sak som jag uppskattade mycket var deras samarbete med C/O Home. De var mycket proffsiga i både stylingen av min gamla och deras hjälp med inredningen av min nya lägenhet. Jag är mycket nöjd med hela samarbetet.
  • Malin L
    Malin L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Proffsig och trevlig mäklare. Kan varmt rekommenderas till alla.
  • Paulina T
    Paulina T skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas förmedlade försäljningen av min bostad i november 2015. Både han och Våningen & Villan var professionella och tillmötesgående. 5/5.
  • Annika K
    Annika K skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas skötte kommunikationen på ett bra sätt, dvs när det var aktuellt & inte för påträngande. Anpassat utifrån sina kunders behov.
    Kunnig. Tog god tid på sig att även informera köparna, så att de kände sig trygga.
    Kunde även ta en diskussion med mig som säljare, vilket jag vet kan uppfattas som krävande. Så här långt har han skött sitt uppdrag utmärkt.
  • Jonny P
    Jonny P skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Han gjorde jättebra jobb!! Samt styling också snabb såld!! Imponerar det!! Mycket nöjd bästa mäklare har jag haft;)
    Mvh Jonny
  • Bertil F
    Bertil F skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas har varit professionell och tillmötesgående hela tiden han har haft vårt uppdrag. Han var mycket snabb och arrangerade snabbt styling, fotografering och publicering av vår lägenhet.
    En sak som kanske varit en liten missräkning är att han inte lyckades få igång en budgivning med öppna bud. Det har hela tiden legat ett dolt bud av en person som inte ville ge sig till känna. Detta innebar att någon budgivning inte kom igång.
    Slutresultatet är vi som säljare dock nöjda med.
  • Sven-olov O
    Sven-olov O skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi träffade flera mäklare och valde Niclas för att:
    Han var samarbetsvillig och lysnade på våra argument för ett högt pris samt att han ordnade så att det gick snabbt att få styling, fotografering och annons.

Under visningarna har det varit ordning och reda och vi har fått del i det han kunnat berätta.

Det vi kan vara lite missbelåtna med är bara att han inte lyckades få någon att lägga ett anständigt och öppet bud.
  • Anja T
    Anja T skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas är proffsig, alert och trovärdig i sitt sätt att hantera bostadsaffärer. Min upplevelse som köpare är mycket positiv. Jag kan varmt rekommendera Niclas som mäklare.
  • Dejan A
    Dejan A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas har skött sig utmärkt! Han har varit tillmötesgående,snabb och underlättat försäljning av min lgh på alla sätt och vis. Jag kommer definitivt göra affärer med honom i framtiden!
  • Otto N
    Otto N skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Trevligt bemötande. Engagerad. Lever väl upp till mina förväntningar.
  • Christina E
    Christina E skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas var under hela försäljningen mycket informativ , snabb att svara fanns alltid tillgänglig.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Professionell, mycket trevlig och kunnig. Skulle absolut använda mig av Niclas om jag säljer igen. Från första stund har allting gått väldigt smidigt och Niclas har varit hjälpsam och fixat i princip allting och även kommit med många goda råd.
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Niclas. Han var saklig och vi fick ett uppfattning om att han var kompetent inom området. Inte minst när det gällde att framhäva vår pedantiska renovering. Det var väldigt lätt att kontakta honom under hela processen.
    Slutsatsen är att vi är mycket nöjda!
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan - Malmö
    Niclas levde upp till alla mina förväntningar , han var väldigt tydlig , trevlig och återkopplade när jag hade frågor.
    Allt gick väldigt smidigt och snabbt och jag känner mig väldigt nöjd med mitt val av mäklare / Firma
    Kommer varmt rekommendera Niclas till vänner i framtiden.
Johan Dahlgren
Michaela Thulin
Emir Salkic
Mikaela Malmgren
Claudia Hamington
Johanna Mjöfors (fd. Frank)
Nina Ollhage
Edvin Karajkovic