en del av Våningen & Villan - Malmö

4.7 / 5 i betyg — 43 rekommendationer

Läs vad 43 användare tycker om Nina Ollhage

• Daniel B
    Daniel B skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Det har varit väldigt bra kommunikation och snabba svar så jag är väldigt nöjd med Nina!
  • Erica S
    Erica S skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Proffsigt och ödmjukt från första kontakt! En fantastisk tjej som har levt upp till alla förväntningar, på alla plan.

Kan inte vara mer nöjd! :)
  • Per L
    Per L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Duktig och tydlig. Tyvärr lite brist i byggkunskap som resulterade i fel ritning i underlag vilket jag informerande om. Annars bra på att informera och svara på frågor.
  • Johan J
    Johan J skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Valde Nina pga att hon var trevlig och lyhörd.
    Kunde ha varit lite mer aktiv i själva försäljningen. Verkar mest förlita sig på att Hemnet ska sköta försäljningen.
    Men supermysig och duktig tjej i övrigt.
  • Fanny T
    Fanny T skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag tycker att Nina var en trevlig person att möta och kände att vi fick god kontakt.
    Det jag kan tycka var negativt var att jag fick vänta flera dagar på att komma igång med budgivningen. Vanligtvis kanske en mäklare är mer angelägen om att få in bud.
    Däremot känner jag mig nöjd trots det!
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Nina tog hand om oss på ett utmärkt sätt likaså vår köpare.
    Korrekt och duktig och mycket vänlig.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Ett trevligt och sakligt bemötande i kombination med en god serviceanda.
  • Carolina A
    Carolina A skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Fantastiskt bemötande, vänlighet, punktlighet, proffesionellt handlade och inget bara "säljande"
    Skulle rekommendera Nina Ollhage alla dagar i veckan.
    2015-11-09 Nina O svarar Carolina A
    Tack, Carolina för ditt fantastiskt fina omdöme. Det har varit jättetrevligt att få jobba med dig och jag hoppas vi får göra om det i framtiden! Tack för allt och ta hand om dig.
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Mycket informativ, hjälpande och seriös i sitt arbete!
    2015-11-09 Nina O svarar Mattias M
    Tack för ditt trevliga omdöme, Mattias. Hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet!
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Nina var väl förberedd, alert, tillgänglig och har en mycket god kundstock. Både bemötande och slutresultat var väl över förväntan!
    2015-11-03 Nina O svarar Jessica H
    Tack för ditt fina omdöme, Jessica! Jättekul att det gick så snabbt med din lägenhet och att alla blev nöjda och glada. Jag hoppas att du ska trivas jättebra när du får flytta in i huset!
  • Andy A
    Andy A skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Hej! Jag tycker jätte mycket om Nina. Hon är väldig engagerat och positiv i sin arbete,det har varit trevligt att ha henne som mäklare. Mvh, Andy Anton.
    2015-10-27 Nina O svarar Andy A
    Hej Andy! Tack för dina fina ord. Det har varit jättetrevligt att jobba med dig och jag är så glad att du fick lov att köpa lägenheten. Jag hoppas att du ska trivas jättebra när du har flyttat in! Ta hand om dig.
  • Sofie K
    Sofie K skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Nina har ett mycket proffsigt sätt att ta hand om både mig som säljare och spekulanterna. Det känns viktigt att få hjälp och guidning med alla frågor man har i samband med försäljningen och det hjälper Nina till med. Att hon dessutom alltid har ett leende på läpparna gör det hela ännu bättre. Energisk, trygg och påläst är tre ord som beskriver Nina väl. Rekommenderar gärna!
    2015-10-27 Nina O svarar Sofie K
    Tack för ditt jättefina omdöme och att du tog dig tid, Sofie! Det har varit ett nöje att få jobba med dig och självklart kul att allting har gått så bra. Jag hoppas att du ska trivas fint i ditt nya. Ta hand om dig!
  • Karin L
    Karin L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Nina har varit proffsig rätt igenom. Enkel att ha och göra med och väldigt trevlig. Jag har känt mig trygg med Nina som mäklare.
    2015-10-27 Nina O svarar Karin L
    Hej Karin! Tack för dina snälla ord. Jättekul att du tycker att allting har gått bra och smidigt. Det har varit väldigt trevligt att få jobba med dig och jag hoppas att du kommer att trivas jättebra när du flyttat in i din nya lägenhet! Ta hand om dig och lycka till med studierna.
  • Wivianne O
    Wivianne O skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi känner att vi blivit bemötta på ett vänligt och trevligt sätt.Nina har ett Informativt,hjälpande och engagerande sätt. Hon verkar trivas med sitt jobb
    2015-10-27 Nina O svarar Wivianne O
    Tack för ditt omdöme! Det har varit jättetrevligt att få lov att jobba med er alla tre. Ha det bra!
  • Jonnina K
    Jonnina K skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Nina Ollhage gav ett trevligt första intryck och fortsatte sedan med ett trevligt och informativt bemötande hela vägen. Hon gav god support och hade god kunskap om lägenheten och situationen i området. Hon ställde upp vid extra förfrågningar och såg om mig som kund på ett fint sätt.
    För mig var det en bra 'känsla' direkt och det kändes lugn och bekvämt att genomföra köpet med NIna.
    2015-10-27 Nina O svarar Jonnina K
    Hej Jonnina! Tack för dina fina ord och att du tog dig tid att lämna ett så beskrivande omdöme. Det värmer! Och så kul att du är nöjd med hur affären har gått. Jag hoppas och tror att du kommer att trivas jättebra i din nya lägenhet när du flyttar in. Ta hand om dig!
  • Ida N
    Ida N skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Ambitiös och engagerad mäklare!
    2015-10-27 Nina O svarar Ida N
    Hej Ida! Tack för att du tog dig tid att skicka in ett omdöme. Det har varit jättetrevligt att jobba med dig och Micke trots att vår försäljningstid blev väldigt kort tillsammans. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya i Lomma när det väl bär av :)
  • Christer S
    Christer S skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Anledningen till att jag anlitar Våningen och Villan / Nina är att vi har gjort en tidigare affär.
    Nina har ett engagemang som är föredömligt och trevligt bemötande, samt god kunskap som förmedlare.
    2015-10-27 Nina O svarar Christer S
    Tack för ditt omdöme, Christer! Vad kul att höra att ni är nöjda med försäljningen. Jag är också glad att allting gick så smidigt.
  • Malin N
    Malin N skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag upplevde Nina som väl förberedd, påläst & professionell.
    Nina har varit behjälplig, tillgänglig samt kunnat svara på alla frågor eller funderingar omgående. Jag kan varmt rekommendera Nina.
    2015-10-26 Nina O svarar Malin N
    Tack Malin för dina snälla ord. Det värmer verkligen att höra! Jag är så glad att ni är nöjda och att allting gick snabbt och smidigt. Jag hoppas att ni ska trivas jättebra i ert nya hus!
  • Stina W
    Stina W skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Nina var trevlig och tillmötesgående när vi uttryckte våra önskemål. Trots kort varsel var Nina Ollhage väldigt flexibel och lätt att kommunicera med, vilket gör att vi är väldigt nöjda med hennes arbete!
    2015-10-26 Nina O svarar Stina W
    Hej Stina! Tack för dina fina ord. Trots att det var snabba puckar just i ert fall så var det jättesmidigt med kommunikationen med både dig och din pappa. Jag hoppas att ni ska trivas jättebra i er nya lägenhet och i Malmö!
  • Dzille K
    Dzille K skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Drivande,lyhård,lät att kommunicera,tydligt i konversation.
    2015-10-26 Nina O svarar Dzille K
    Tack för dina fina ord, Dzille! Det har varit jättetrevligt att få jobba med dig, så det hoppas jag att jag får göra fler gånger. Ha det bra!
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Ett jättebra bemötande av Nina, hon höll oss uppdaterade hela tiden
    2015-10-26 Nina O svarar Birgitta K
    Tack så mycket för ditt omdöme, Birgitta! Hoppas att allting är bra med dig.
  • Klara F
    Klara F skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Nina Ollhage är en mycket duktig mäklare som inger stort förtroende och är hjälpsam. Får en att känna sig nöjd med sitt köp.
    2015-09-04 Nina O svarar Klara F
    Tack för dina snälla ord, Klara. Det värmer! Jag hoppas att du stormtrivs i ditt nya boende och att du hör av dig om det skulle dyka upp någonting framöver. Sköt om dig!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jättebra service och trevlig mäklare som hjälper till med allt. Super duktiga
    2015-09-04 Nina O svarar Ulrika H
    Tack för ditt fina omdöme, Ulrika! Hoppas att du ska trivas hemma i Örebro och att det ska gå bra för dig i skolan. Hör av dig om du har vägarna förbi Malmö i framtiden :) Ta hand om dig!
  • Åke H
    Åke H skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Adekvat och trevlig, svarar snabbt på email.
    2015-09-04 Nina O svarar Åke H
    Tack för att du tog dig tid att gå in och skriva ett omdöme! Hoppas att ni har kommit i ordning i huset och trivs bra. Lycka till med allt och hälsa familjen!
  • Nakhon T
    Nakhon T skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Nina är mycket bra och mycket trevlig person. Nina hjälpte mig med allt. Stor tack till Nina.
    2015-09-04 Nina O svarar Nakhon T
    Tack för din rekommendation, Nakhon! Jag hoppas att du trivs jättebra i din nya lägenhet och att allt går bra med restaurangen. Hör av dig om det dyker upp någonting! Ta hand om dig.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Allt var jätte bra och gick fort och smidigt.

Är mycket nöjd och kommer rekommendera andra i framtiden
    2015-09-04 Nina O svarar Mikael N
    Tack för ditt snälla omdöme, Mikael! Hoppas att du trivs bra i ditt nya och att du har kommit i ordning. Lycka till med allt och tveka inte att höra av dig om det skulle vara något!
  • Ilirijana L
    Ilirijana L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Nina är bäst på det hon gör helt enkelt!
    2015-09-04 Nina O svarar Ilirijana L
    Tack, bästa Illy! Det har varit jättekul att få hjälpa dig med både köp och försäljning. Jag hoppas vi kan göra många lika bra försäljningar i framtiden :)
  • Anna B
    Anna B skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Trevligt bemötande och kommunikation
    2015-09-04 Nina O svarar Anna B
    Tack för ditt omdöme, Anna! Hoppas att du trivs jättebra i lägenheten. Ha det bra!
  • Jan W
    Jan W skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    "En kär tös".....skämt och sido.
    Nina är en mkt hängiven och förtroende ingivande mäklare.
    Vi kände att vi kunde lita på henne och att allt gick riktigt till.
    Dessutom är hon väldigt djurvänlig....och det gillar vi.

Hälsa henne Käthe och Janne
    2015-09-04 Nina O svarar Jan W
    Hej Janne och Käthe! Tack för ert härliga omdöme. Ni har varit så fantastiska under hela försäljningen och det har varit så roligt att ha kontakt med er. Allting har gått så smidigt och ni har alltid gjort ett jättefint jobb inför visningarna! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya och jag hoppas att ni hittar någonting mer permanent snart. Jag håller ögon och öron öppna för er och hålla tummarna! Tveka inte att höra av er om det skulle vara någonting. Ta hand om er!
  • Lisa Z
    Lisa Z skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Jag tycker att Nina hade väldigt gott bemötande från start till mål. Hon skötte allt väldigt professionellt och besvarade frågor och funderingar snabbt. Jag känner mig mycket nöjd med henne som mäklare och rekommenderar henne varmt!
    2015-09-04 Nina O svarar Lisa Z
    Hej Lisa! Tack så mycket för ditt snälla omdöme och att du tog dig tid att gå in och skriva. Det känns jätteroligt att du är så nöjd och att allting flöt på bra! Jag hoppas att ni har kommit i ordning i er nya lägenhet och att ni trivs bra. Ha en skön avslutning på sommaren och hör av dig om det skulle vara något!
  • Nikolina A
    Nikolina A skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Fantastisk människa, hjälpte mig med allt, hade svar på alla mina frågor. Första gången jag sålde och hade noll koll på mycket. Men Nina förklarade allt och var tillgänglig i princip 24/7, kändes mycket tryggt för mig. Skulle rekommendera henne till alla!
    2015-09-04 Nina O svarar Nikolina A
    Tack för ditt härliga omdöme, Nikolina! Det var jätteroligt att få hjälpa dig med att sälja din fina lägenhet och jag är glad att allting gick så bra som det gjorde. Jag hörde att du hittat ny lägenhet i Helsingborg, grattis! Hoppas att du trivs jättebra :) Sköt om dig så hoppas jag vi springer på varandra igen!
  • Linda B
    Linda B skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Nina har sen första stund bemött mig trevligt, omtänksamt och hjälpsamt.
    Är väldigt nöjd med Nina som mäklare. Frågetecken från mig som kund och rådgivning har hon alltid ställt upp på och gett svar direkt. Nina var lätt att diskutera med om det var någon situation man ville ha på ett visst sätt.Kontaktbar var hon i princip 24 timmar om dygnet vi främst sms, men även snabba svar via mail. Man märkte tydigt att Nina brydde sig mänskligt om kunden , hon kändes "äkta", vilket kan vara svårt att känna med mäklare/försäljare alltid. Nina har även hjälpt mig i frågor som inte varit just i hennes ärende. Så mitt betyg av Nina är på topp.
    2015-09-04 Nina O svarar Linda B
    Hej Linda! Tack så hemskt mycket för ditt otroligt fina omdöme. Det värmer verkligen! Det känns jätteroligt att ni är så nöjda med mig och allting under försäljningen. Jag hoppas att ni trivs jättebra i ert nya hus och att det är bra med er alla. Tveka aldrig att höra av dig om det skulle dyka upp någonting, vad som helst, i framtiden. Hälsa alla och ta hand om er!
  • Zeljko L
    Zeljko L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    helt ok mäklare, professionel, venlig, (valgte hende frem for 5 andre)
    2015-09-04 Nina O svarar Zeljko L
    Tack Z för ditt mycket goda omdöme. Det var jättetrevligt att få ha kontakt med dig och familjen och jag hoppas att ni trivs bra i Svedala! Hoppas att vi ses igen i framtiden. Ta hand om dig och kör lugnt med motorcykeln :)
    2015-09-04 Zeljko L svarar Nina O
    Du har jo fortjent en fl. Moet Chandon, (Du solgte lejlegheden på 3 dage)
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Emily J
    Emily J skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Nina var supertrevlig och visade direkt att hon ville sälja just min lägenhet och se till att jag blev nöjd. Med ett glatt humör och snabb respons på allt kunde försäljningen inte ha gått smidigaste. Jag kan varmt rekommendera Nina till alla som vill ha en kompetent och engagerad mäklare som verkligen jobbar för arvodet!
    2015-09-04 Nina O svarar Emily J
    Hej Emily! Tack för ditt jättefina omdöme och jätteroligt att höra att du är nöjd med allting. Hoppas att du har kommit i ordning i nya huset och att du har tid att fixa i din kära trädgård :) Ha det bra och lova att höra av dig om det skulle vara någonting!
  • Olle W
    Olle W skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Utmärkt bemötande och kunnig. Glad och tillmötesgående.
    2015-09-04 Nina O svarar Olle W
    Hej Olle. Tack för ditt fina omdöme och hoppas att allt är bra med er båda! Jag hoppas att ni har kommit bra i ordning i Hofors och att ni har kommit till rätta i ert nya. Hör av er om ni någon gång har vägarna förbi Malmö igen! Ta hand om er.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Trevlig tjej som är tillgänglig och hjälpsam! Duktig i det hon gör!
    2015-08-31 Nina O svarar Sandra K
    Hej Sandra! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs bra i er nya lägenhet och att allting har löst sig för er. Tveka inte att höra av dig om det skulle vara någonting som dyker upp i framtiden :) Ha det bra och hälsa alla!
  • Anna-karin A
    Anna-karin A skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Nina var noggrann och gjorde ett bra jobb. Hon skötte lägenhetsförsäljningen på ett smidigt sätt.
    2015-08-28 Nina O svarar Anna-karin A
    Hej Anna-Karin och tack så mycket för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Hoppas att ni trivs bra i er nya lägenhet.
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Försäljning av bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande. Stort engagemang som ledde till snabb affär.
    2015-08-26 Nina O svarar Birgitta F
    Hej Birgitta och tack för att du tog dig tid för att lämna ett omdöme om mig. Det var trevligt att få jobba tillsammans med dig trots att vår försäljningstid blev kort tack vare stort intresse. Hoppas att du är nöjda med allting och du är så välkommen tillbaka den dagen det blir dags för försäljning igen. Ta hand om dig!
  • Anna H
    Anna H skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Hon är trevlig och har service mind.
    2015-08-26 Nina O svarar Anna H
    Hej Anna och tack för att du tog dig tid att skicka en rekommendation om mig! Hoppas att allt är bra med dig. Sköt om dig!
  • Ingmar J
    Ingmar J skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Vi tycker mycket bra om Nina Ollhage. Skötte allt till full belåtenhet,mycket kompetent. Rekommenderas.
    2015-08-26 Nina O svarar Ingmar J
    Hej Ingmar! Tack för din fina rekommendation. Det var ett nöje att få jobba med dig och Gullvi! Jag hoppas att våra vägar korsas någon gång igen och att ni och katten har fått det bra i Svedala. Hälsa!
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Seriös och professionell. Gör det som man kan förvänta sig plus lite till ( mycket mer ). Kommer definitivt att användas vid nästa försäljning!
    2015-08-26 Nina O svarar Tobias L
    Hej Tobias och tack för ditt snälla omdöme! Det är alltid ett nöje att få hjälpa er och sälja åt dig och familjen. Ta hand om er och hoppas att ni trivs jättebra i ert nya hus!
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Nina sålde vårt hus på Värbyängen 15 i Bara. En glad och pigg mäklare som ger allt , Nina är alltid glad och pigg , trevlig och sköter sitt jobb galant. Företaget gjorde vad dom skulle göra, Sålde vårt hus , ett stort tack
    2015-08-26 Nina O svarar Patrik L
    Hej Patrik och tack för ditt fina omdöme! Det var ett rent nöje att få hjälpa er med att sälja huset. Hoppas att ni trivs jättebra i er nya lägenhet och att det är bra med hela familjen. Sköt om er så ses och hörs vi!
  • Carl-eric M
    Carl-eric M skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan - Malmö
    Försäljning av bostadsrätt.

Detta var det fjärde affären (både försäljning och köp) som jag hade nöjet att göra med Våningen och Villan de senaste 6-7 åren och som alltid har det varit en riktigt angenäm erfarenhet! Inte minst det mycket trevliga och framför allt lugna och korrekta uppträdandet av min mäklare Nina Ollhage. Både hon och V&V får min varmaste och bästa rekommendationer!
    2015-08-26 Nina O svarar Carl-eric M
    Hej Calle! Tack för dina fina ord och varma rekommendationer. Både jag och Våningen & Villan ser gärna att vi gör fler affärer tillsammans i framtiden! Ta hand om dig.
Johan Dahlgren
Michaela Thulin
Emir Salkic
Mikaela Malmgren
Claudia Hamington
Johanna Mjöfors (fd. Frank)
Niclas Håkansson
Edvin Karajkovic