Nina Ollhage
Registrerad mäklare sedan 2017-05-09
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-14
2019-07 - 2020-06

Läs vad 119 Läs vad Nina Ollhage

• Anneth L sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-20

1.5:a
    Ribersborg
    Jag sålde min övernattningslägenhet i Malmö. 1,5 rok med snedtak på fjärde våningen utan hiss i Ribersborg.
    Nina gav bra råd om rimligt utgångspris och vad jag borde göra för att lägenheten skulle vara mer attraktiv för potentiella köpare.
    Jag tyckte väldigt mycket om min lägenhet, så jag var förvånad att det var först efter ett antal visningar som det kom något rimligt bud. Men jag tror att det beror på att intressenterna inte uppfattade informationen att det inte fanns hiss i huset. Läs mer
  • Martin H sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-20

Sålde en bostadsrätt
    Proffsigt och bra bemötande
    Fick sålt innan den kom upp på hemnet
    I stort sett mycket bra Läs mer
  • Fatma A köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-18

5:a
    Bara
    Hej jag tycker att hon är trevlig person och duktig på sitt jobb önskar henne lycka i sitt liv. Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Nina F sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-18

3:a
    Staffanstorp
    Mycket bra service. Visste att Nina var bra men nu fick jag själv uppleva och kan säga att alla mäklare borde vara som hon. Med Nina som mäklare känner man sig väldigt trygg hon ger ett stort förtroende och hög kunskap. Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Josephine S köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-13

4:a
    Bostadsrätt 107kvm Bara

Bara positivt att säga om Nina, proffsig och tillmötesgående. Alltid tillgänglig och snabb på återkoppling. Vi är mycket nöjda med Nina som mäklare Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Rasmus M köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-11

4:a
    Bara
    Nina har varit tillmötesgående och engagerad sedan första gången vi stötte på henne i vår process att hitta en ny bostad. Första gången blev de tyvärr inget köp. Men andra gången vi sprang på Nina gick de vår väg. Ninas engagemang och professionalism kan jag vart rekommendera. Det är en mäklare som har koll och en realistisk syn på bostadsmarknaden. Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Pernilla R köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2020-01-31

5:a
    Klagshamn
    Köpt en bostadsrätt av Nina och jag är supernöjd. Hon är väldigt tillmötesgående och professionell!
    Toppen! Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Josefin K sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2020-01-31

Staffanstorp
    Jag har sålt en etage lägenhet i Staffantorp. Nina har gjort det på ett mycket proffsigt och familjärt sätt. Nina levde soklart upp till mina förväntningar. Skulle definitivt använda henne igen om jag skulle sälja en bostad. Sammanfattningsvis är jag extremt nöjd och har inget alls att klaga på. Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Tova L köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2020-01-27

Ellstorp
    Köpte en 1a, hade inte riktigt några förväntningar då det var första gången jag köpte bostad. Jag tyckte bemötandet från mäklarens sida var professionellt och trevligt. Läs mer
  • Viktoria N sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2020-01-15

Dammfri
    Nina fick uppdraget att sälja min lägenhet i Malmö. Hon var väldigt kunnig om både området och föreningen och skötte uppdraget utmärkt! Läs mer

Senaste försäljningarna

Kilian Zollsgatan