Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Nina Ollhage
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-02 - 2019-01

Läs vad 79 kunder tycker om Nina Ollhage

• Josefine S sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2019-01-17

66m²
    Jag har Sålt Bostadsrätt
    Nina är en jätte härlig tjej, som är positivt, glad och ödmjuk. Vet hon är proffsig då jag varit på visning hos henne tidigare. Så för mig var det ett enkelt val.
    Utförde sitt arbete utmärkt mot mina förväntningar. Snabb på att informera och ge mig råd. Inga problem att köra visningar som inte var planerade.

Jag är super nöjd med Nina och hade valt henne alla dagar i veckan :) Läs mer
  • Emma J köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2018-12-10

56m²
    Slottsstaden
    Köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med mäklaren! Hjälpsam vid visning samt vid kontraktskrivningen. Läs mer
  • Parisa K skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2018-11-07

Första träffen med Nina var i december 2017. Vi berättade att vi våra nya hus (som vi skulle flytta till) skulle bli klara tidigast sep 2018 och senast november 2018.
    Annonsen till försäljning av vårt hus lades ut 21.a maj och första visningen var 27.e maj.
    Vi hade redan frågat Nina om det inte var lite sen och om man inte borde lägga ut annonsen tidigare, men hon tyckte inte det. Under kommande veckorna gjorde vi precis som Nina sa, men i början av juli hade vi fortfarande inte sålt vårt hus och hade inga spekulanter heller. Vi hade t.o.m. föreslagit att vi skulle gå ner i pris, men hon tyckte inte det. Nina föreslog då att vi skulle ta bort vår annons från hemnet i några veckor och börja igen efter semester.
    Vi hade då fått besked att våra nya hus skulle vara klara i slutet av september. Skulle 2 månader räcka till att annonsera, ha visning och ha huset fint, hitta köpare, sälja och packa inför flytten?
    Det slutade med att vi sa upp avtalet med Våningen och Villan och hittade en köpare själva.
    Fick ändå betala 5000 kr för stylingen, eftersom vi hade skrivit på.
    Skulle tyvärr aldrig rekommendera Nina. Hon är jättetrevlig och säkert bra till bostäder som säljer sig själva, men hon är ingen bra mäklare. Läs mer
  • Camilla Anneli C sålde sitt hus med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2018-11-01

112m²
    Åkarp
    Nina kommer med ett leende, hon är mild o h väldigt kunnig. Beskriver hur hela processen fungerar och lyssnar på dina önskemål.
    Nina hjälpte oss med försäljning av huset på Ostvägen 34 i åkarp. Duktig på att informera hur visningen / visningarna gått..
    Kände Nina sen 3,5 år tillbaka då hon hjälpte oss att sölja bostadsrätten på koristgatan 16 Lindeborg.
    Kan varmt rekommendera Nina Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Caroline C sålde sitt hus med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2018-10-30

102m²
    Eslöv
    Extremt trevlig och professionell. Jobbar effektivt och är väldigt tydlig och kunnig. Kommer alltid anlita/rekommendera Nina i framtiden! Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Jessica S sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

69m²
    Ribersborg
    Proffsig, engagerad och snabb! Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Erik S sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

69m²
    Ribersborg
    Sålde lägenhet i Slottsstaden, Malmö med hjälp av Nina. Trevlig, hjälpsam och väldigt snabbfotad när det behövdes. Sammantaget gjorde detta att vi fick bättre betalt för vår lgh än vi önskat (Y) Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Göran H köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

89.5m²
    Söderkulla
    Köpt bostadsrättslägenhet
    Bra bemötande
    Ett tryggt och lugnt handhavande av hela affären Läs mer
  • Carin E
    Carin E köpte sitt hus med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2018-10-01

106m²
    Staffanstorp
    Vi köpte vårt första hus av Nina och vi kunde verkligen inte ha fått en bättre hjälp och service. Nina var den perfekta mäklaren enligt oss - alltid tillgänglig, lätt att prata med och få svar på våra frågor samt ett oerhört professionellt bemötande. Läs mer
  • Lars W skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2018-05-15

Försäljning av bostadsrätt i Malmö.
    Proffsigt bemötande och utförande. Läs mer

Senaste försäljningarna

Knutsborg