Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Nina Ollhage
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-06 - 2019-05

Läs vad 93 Läs vad Nina Ollhage

• Kevin L köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2019-06-03

Borgmästaregården
    Hade Nina som mäklare när jag köpte en bostadsrätt i Borgmästaregården, Malmö. Nina var trevlig, tillgänglig och uppdaterade med information regelbundet. Jag fick ett bra bemötande av Nina och jag var nöjd med upplevelsen.
    Jag kan rekommendera henne till andra! Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Nazenin P köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2019-05-29

Ellstorp
    Köpt min bostad
    Jätte fint bemötande och hon var ofta tillgänglig via telefon/sms
    Bra och välkomnande bemötande Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Anne-Bell L sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2019-05-29

Östra Sorgenfri
    Nina gjorde ett toppenjobb i att rådgiva oss i vilka beslut att ta. Hon var driven och taggad så som en säljare bör men har även realisem man vill se som säljare, så att man gör det som behövs för att faktiskt få den såld. Alltid proffsig och också väldigt trevlig, kan tänka mig att hon får folk att känna sig bekväma och välkommna på en visning. Lägenheten, en 2,5 a, såldes för rekord i området! Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Anna Å köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2019-05-28

Möllevången
    Väldigt hjälpsam och kommer alltid tillbaka snabbt med svar. Hög service och stort förtroende. Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Lena J sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

Möllevången
    Nina var väldigt professionell och trevlig. Kommunikationen var lätt och försäljningen gick både snabbt och smidigt och långt över förväntan. Vi kan varmt rekommendera Nina Ollhage. Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Andre R köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

Nobeltorget
    Allt mycket bra. Bra bemött och väl informerad. Gick smidigt och utan några problem. Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Maria F köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

Staffanstorp
    Jag har sålt en tvåa på Ellstorp i Malmö och samtidigt köpt en tvåa på Nämdemansgården i Staffanstorp av Nina.

Nina är mycket professionell, kompetent och mycket engagerad. Rekommenderar alla i min bekantskap att använda Nina Ollhage som mäklare. Läs mer
    Nina O gillar detta
  • Ulrika P köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2019-05-04

Tycker Nina va riktigt varm, trevlig och proffsig!
    Det blev en bra upplevelse för hela familjen når vi signerade!
    Riktigt bra upplevelse Läs mer
  • Tobias U köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2019-04-03

Dammfri
    Köpt lägenhet med hjälp av Nina. Nina var väldigt rak i sina svar till oss som vi uppskattade. Processen gick snabbt och vi fick svar på alla våra frågor som vi ställde till Nina.
    Nina var lugn på visningen och gav oss betänketid innan vi bestämde oss. Läs mer
  • Michelle D
    Michelle D sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö

2019-04-01

Dammfri
    Sålde en lägenhet på Dammfri.
    Nina är en mycket trevlig och professionell mäklare. Hon ger ett lugnt och behagligt intryck och är ett bra bollplank. Supernöjd med hennes service och bemötande och kommer absolut rekommendera henne. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kristianstadsgatan