Nina Ollhage

Nina Ollhage

Nina Ollhage är mäklare på Våningen & Villan Malmö

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Nina Ollhage har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 119 omdömen sedan 2014-11-14. Nina Ollhage har haft 22 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 119 Läs vad Nina Ollhage

• Jag sålde min övernattningslägenhet i Malmö. 1,5 rok med snedtak på fjärde våningen utan hiss i Ribersborg. Nina gav bra råd om rimligt utgångspris och vad jag borde göra för att lägenheten skulle vara mer attraktiv för potentiella köpare. Jag tyckte väldigt mycket om min lägenhet, så jag var förvånad att det var först efter ett antal visningar som det kom något rimligt bud. Men jag tror att det beror på att intressenterna inte uppfattade informationen att det inte fanns hiss i huset.
    Anneth L sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    • 1.5:a
    • 42.0 m²
    • Ribersborg
    2020-02-20
  • Sålde en bostadsrätt Proffsigt och bra bemötande Fick sålt innan den kom upp på hemnet I stort sett mycket bra
    Martin H sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    • 67.0 m²
    2020-02-20
  • Hej jag tycker att hon är trevlig person och duktig på sitt jobb önskar henne lycka i sitt liv.
    Fatma A köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    • 5:a
    • 120.0 m²
    2020-02-18
  • Mycket bra service. Visste att Nina var bra men nu fick jag själv uppleva och kan säga att alla mäklare borde vara som hon. Med Nina som mäklare känner man sig väldigt trygg hon ger ett stort förtroende och hög kunskap.
    Nina F sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    • 3:a
    • 77.0 m²
    2020-02-18
  • Bostadsrätt 107kvm Bara Bara positivt att säga om Nina, proffsig och tillmötesgående. Alltid tillgänglig och snabb på återkoppling. Vi är mycket nöjda med Nina som mäklare
    Josephine S köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    2020-02-13
    • 4:a
    • 107.0 m²
    2020-02-13
  • Nina har varit tillmötesgående och engagerad sedan första gången vi stötte på henne i vår process att hitta en ny bostad. Första gången blev de tyvärr inget köp. Men andra gången vi sprang på Nina gick de vår väg. Ninas engagemang och professionalism kan jag vart rekommendera. Det är en mäklare som har koll och en realistisk syn på bostadsmarknaden.
    Rasmus M köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    2020-02-11
    • 4:a
    • 107.0 m²
    2020-02-11
  • Köpt en bostadsrätt av Nina och jag är supernöjd. Hon är väldigt tillmötesgående och professionell! Toppen!
    Pernilla R köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    • 5:a
    • 129.0 m²
    • Klagshamn
    2020-01-31
  • Jag har sålt en etage lägenhet i Staffantorp. Nina har gjort det på ett mycket proffsigt och familjärt sätt. Nina levde soklart upp till mina förväntningar. Skulle definitivt använda henne igen om jag skulle sälja en bostad. Sammanfattningsvis är jag extremt nöjd och har inget alls att klaga på.
    Josefin K sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    • 88.1 m²
    2020-01-31
  • Köpte en 1a, hade inte riktigt några förväntningar då det var första gången jag köpte bostad. Jag tyckte bemötandet från mäklarens sida var professionellt och trevligt.
    Tova L köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    2020-01-27
    • 1:a
    • 28.0 m²
    • Ellstorp
    2020-01-27
  • Nina fick uppdraget att sälja min lägenhet i Malmö. Hon var väldigt kunnig om både området och föreningen och skötte uppdraget utmärkt!
    Viktoria N sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    2020-01-15
    • 52.2 m²