65 rekommendationer

Nina Ollhage
en del av Våningen & Villan Malmö

Mariedalsvägen 45
217 45 Malmö — Visa karta

Vad tror Nina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 65 kunder tycker om Nina Ollhage

• Renuka D
    Renuka D skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Service före försälining var mycket bra, men är inte nöjd på service efter försälining. Läs mer
  • Ramin Ahmad Z
    Ramin Ahmad Z skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina var artig, väl bemötande och kunnig i sitt jobb. Jag har haft jättebra intryck av Våning & Villa. Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag har inget negativt att skriva om Nina Ollhage. Proffsig men samtidigt personlig i sitt bemötande gentemot oss som kunder. Engagerad och tar sitt arbete på allvar.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Sophia L
    Sophia L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Mycket bra bemötande och väldigt hjälpsam under mitt köp. Upplevdes dock stundtals som lite osäker och jag fick själv kontakta henne för att lägga ett bud då hon aldrig återkom efter jag sett lägenheten. Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Bra bemötande i stort men kan bli ännu bättre på att återkoppla under processen kring utvecklingen. Även önskvärt att få fler förslag kring hur försäljningsprocessen kan förändras utvecklas när man har kört fast i det spår man är inne på. Läs mer
  • Britt-Louise H
    Britt-Louise H skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina är en trevlig mäklare har det som man skall ha för att som kund skall känna sig trygg o bekväm .
    Är professionell i sin yrkes roll.
    M.v.h. B.Herzog Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Trevlig, proffsig och personlig mäklare. Anlitar gärna igen! Läs mer
  • Sabastian C
    Sabastian C skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Otroligt professionell! Nöjd till 110%.
    Otroligt duktig trevlig seriös!
    En mäklare jag kommer rekommendera till alla! Läs mer
  • Robert H
    Robert H skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi är jättenöjda med helheten.
    Vårt intryck av Nina är att hon har god kännedom om marknaden.
    Proffsigt bemötande samtidigt som vi fick en bra kontakt med ett genuint intresse för oss, inte bara som ytterligare ett uppdrag utan som familj.
    Tyckte att Nina balanserade det personliga med proffsigheten på ett mycket bra sätt.
    Alltid informativ och enkelt förklarande av säljprocessen. Vi kände alltid oss uppdaterade.
    Vilket gjorde att vi kände ett stort förtroende. Den punkten var vår första prioritet när det gällde val av mäklare.
    Våra förväntningar uppfylldes till fullo av Nina som mäklare. Vår familj kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Pontus N
    Pontus N skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Tycker hon är tydlig och har bra svar på dom frågorna man har. Läs mer
  • Thorsten D
    Thorsten D skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    För att sammanfatta min hittills mycket positiva upplevelse av Nina vill jag helt enkelt berätta att jag redan rekommenderat henne till flera av de vänner jag har, som liksom jag, skall, eller går i tankarna om att sälja sin bostad.
    Ring till Nina säger jag. Då blir du inte besviken. Total koll och ett personligt bemötande. Jag har alltid problem med att bli bemött som en "kund" och det är så skönt att slippa det. Läs mer
  • Liridon C
    Liridon C skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Från 0-10 får Nina en 10 för allt från början av affären till slutet. Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina var väldigt professionell och trevlig. Hon följde hela processen noga och informerade mig om allt jag behövde veta. Läs mer
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina är en mycket bra och otoligt trevlig mäklare. Mänsklig, förstående och tillmötesgående. Hon har ett lugnt sätt att föra sig, hon är proffsig och inlyssnande. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Rikke K
    Rikke K skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina gav bra rådgivning, var tydlig och stöttande genom hela processen. Fantastisk varmt och trevligt bemötande dessutom. Tack! Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina är en fantastisk mäklare. Hon lyckas kombinera professionalism med ett personligt och jordnära bemötande. Nina är dessutom väldigt engagerad och tillgänglig.

Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Anton G
    Anton G skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Otroligt kär och hjälpsam. Då detta var vårt första lägenhetsköp fanns det många frågor men Nina tog sig tid och besvarade dessa på ett klart sätt. Hon kommer vi kontakta när det blir dags för nästa lägenhetsbyte! /Anton Greko. Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina er super fantastisk.
    Fik solgt min lejlighed på 1 1/2 uge.
    Kan klart anbefale Nina til alle andre. Läs mer
  • Helen F
    Helen F skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Mycket bra bemötande och hjälp med försälning av lägenheten. Läs mer
  • Tore P
    Tore P skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi har blivit väl omhändertagna av Nina.
    Väldigt proffsigt både möte med vår köpare och all kontakt med henne
    Mvh Tore Läs mer
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag upplevde det som ett personligt och mycket vänligt bemötande. Allt
    anpassades efter mig som kund och jag kände heller ingen press att köpa någon tjänst. Läs mer
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Hela affären har funkat kanon! Fick ett trevligt bemötande från mäklaren och ett härligt första intryck av lägenheten. Hon var även påläst om objektet och medlade mellan säljare och köpare på ett snabbt och smidigt sätt vilket ledde till en snabb affär. Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Det har varit väldigt bra kommunikation och snabba svar så jag är väldigt nöjd med Nina! Läs mer
  • Erica S
    Erica S skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Proffsigt och ödmjukt från första kontakt! En fantastisk tjej som har levt upp till alla förväntningar, på alla plan.

Kan inte vara mer nöjd! :) Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Duktig och tydlig. Tyvärr lite brist i byggkunskap som resulterade i fel ritning i underlag vilket jag informerande om. Annars bra på att informera och svara på frågor. Läs mer
  • Johan J
    Johan J skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Valde Nina pga att hon var trevlig och lyhörd.
    Kunde ha varit lite mer aktiv i själva försäljningen. Verkar mest förlita sig på att Hemnet ska sköta försäljningen.
    Men supermysig och duktig tjej i övrigt. Läs mer
  • Fanny T
    Fanny T skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag tycker att Nina var en trevlig person att möta och kände att vi fick god kontakt.
    Det jag kan tycka var negativt var att jag fick vänta flera dagar på att komma igång med budgivningen. Vanligtvis kanske en mäklare är mer angelägen om att få in bud.
    Däremot känner jag mig nöjd trots det! Läs mer
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina tog hand om oss på ett utmärkt sätt likaså vår köpare.
    Korrekt och duktig och mycket vänlig. Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Ett trevligt och sakligt bemötande i kombination med en god serviceanda. Läs mer
  • Carolina A
    Carolina A skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Fantastiskt bemötande, vänlighet, punktlighet, proffesionellt handlade och inget bara "säljande"
    Skulle rekommendera Nina Ollhage alla dagar i veckan. Läs mer
    2015-11-09 Nina O svarar Carolina A
    Tack, Carolina för ditt fantastiskt fina omdöme. Det har varit jättetrevligt att få jobba med dig och jag hoppas vi får göra om det i framtiden! Tack för allt och ta hand om dig.
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Mycket informativ, hjälpande och seriös i sitt arbete! Läs mer
    2015-11-09 Nina O svarar Mattias M
    Tack för ditt trevliga omdöme, Mattias. Hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet!
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina var väl förberedd, alert, tillgänglig och har en mycket god kundstock. Både bemötande och slutresultat var väl över förväntan! Läs mer
    2015-11-03 Nina O svarar Jessica H
    Tack för ditt fina omdöme, Jessica! Jättekul att det gick så snabbt med din lägenhet och att alla blev nöjda och glada. Jag hoppas att du ska trivas jättebra när du får flytta in i huset!
  • Andy A
    Andy A skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Hej! Jag tycker jätte mycket om Nina. Hon är väldig engagerat och positiv i sin arbete,det har varit trevligt att ha henne som mäklare. Mvh, Andy Anton. Läs mer
    2015-10-27 Nina O svarar Andy A
    Hej Andy! Tack för dina fina ord. Det har varit jättetrevligt att jobba med dig och jag är så glad att du fick lov att köpa lägenheten. Jag hoppas att du ska trivas jättebra när du har flyttat in! Ta hand om dig.
  • Sofie K
    Sofie K skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina har ett mycket proffsigt sätt att ta hand om både mig som säljare och spekulanterna. Det känns viktigt att få hjälp och guidning med alla frågor man har i samband med försäljningen och det hjälper Nina till med. Att hon dessutom alltid har ett leende på läpparna gör det hela ännu bättre. Energisk, trygg och påläst är tre ord som beskriver Nina väl. Rekommenderar gärna! Läs mer
    2015-10-27 Nina O svarar Sofie K
    Tack för ditt jättefina omdöme och att du tog dig tid, Sofie! Det har varit ett nöje att få jobba med dig och självklart kul att allting har gått så bra. Jag hoppas att du ska trivas fint i ditt nya. Ta hand om dig!
  • Karin L
    Karin L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina har varit proffsig rätt igenom. Enkel att ha och göra med och väldigt trevlig. Jag har känt mig trygg med Nina som mäklare. Läs mer
    2015-10-27 Nina O svarar Karin L
    Hej Karin! Tack för dina snälla ord. Jättekul att du tycker att allting har gått bra och smidigt. Det har varit väldigt trevligt att få jobba med dig och jag hoppas att du kommer att trivas jättebra när du flyttat in i din nya lägenhet! Ta hand om dig och lycka till med studierna.
  • Wivianne O
    Wivianne O skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi känner att vi blivit bemötta på ett vänligt och trevligt sätt.Nina har ett Informativt,hjälpande och engagerande sätt. Hon verkar trivas med sitt jobb Läs mer
    2015-10-27 Nina O svarar Wivianne O
    Tack för ditt omdöme! Det har varit jättetrevligt att få lov att jobba med er alla tre. Ha det bra!
  • Jonnina K
    Jonnina K skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina Ollhage gav ett trevligt första intryck och fortsatte sedan med ett trevligt och informativt bemötande hela vägen. Hon gav god support och hade god kunskap om lägenheten och situationen i området. Hon ställde upp vid extra förfrågningar och såg om mig som kund på ett fint sätt.
    För mig var det en bra 'känsla' direkt och det kändes lugn och bekvämt att genomföra köpet med NIna. Läs mer
    2015-10-27 Nina O svarar Jonnina K
    Hej Jonnina! Tack för dina fina ord och att du tog dig tid att lämna ett så beskrivande omdöme. Det värmer! Och så kul att du är nöjd med hur affären har gått. Jag hoppas och tror att du kommer att trivas jättebra i din nya lägenhet när du flyttar in. Ta hand om dig!
  • Ida N
    Ida N skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Ambitiös och engagerad mäklare! Läs mer
    2015-10-27 Nina O svarar Ida N
    Hej Ida! Tack för att du tog dig tid att skicka in ett omdöme. Det har varit jättetrevligt att jobba med dig och Micke trots att vår försäljningstid blev väldigt kort tillsammans. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya i Lomma när det väl bär av :)
  • Christer S
    Christer S skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Anledningen till att jag anlitar Våningen och Villan / Nina är att vi har gjort en tidigare affär.
    Nina har ett engagemang som är föredömligt och trevligt bemötande, samt god kunskap som förmedlare. Läs mer
    2015-10-27 Nina O svarar Christer S
    Tack för ditt omdöme, Christer! Vad kul att höra att ni är nöjda med försäljningen. Jag är också glad att allting gick så smidigt.
  • Malin N
    Malin N skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Jag upplevde Nina som väl förberedd, påläst & professionell.
    Nina har varit behjälplig, tillgänglig samt kunnat svara på alla frågor eller funderingar omgående. Jag kan varmt rekommendera Nina. Läs mer
    2015-10-26 Nina O svarar Malin N
    Tack Malin för dina snälla ord. Det värmer verkligen att höra! Jag är så glad att ni är nöjda och att allting gick snabbt och smidigt. Jag hoppas att ni ska trivas jättebra i ert nya hus!
  • Stina W
    Stina W skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina var trevlig och tillmötesgående när vi uttryckte våra önskemål. Trots kort varsel var Nina Ollhage väldigt flexibel och lätt att kommunicera med, vilket gör att vi är väldigt nöjda med hennes arbete! Läs mer
    2015-10-26 Nina O svarar Stina W
    Hej Stina! Tack för dina fina ord. Trots att det var snabba puckar just i ert fall så var det jättesmidigt med kommunikationen med både dig och din pappa. Jag hoppas att ni ska trivas jättebra i er nya lägenhet och i Malmö!
  • Dzille K
    Dzille K skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Drivande,lyhård,lät att kommunicera,tydligt i konversation. Läs mer
    2015-10-26 Nina O svarar Dzille K
    Tack för dina fina ord, Dzille! Det har varit jättetrevligt att få jobba med dig, så det hoppas jag att jag får göra fler gånger. Ha det bra!
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Ett jättebra bemötande av Nina, hon höll oss uppdaterade hela tiden Läs mer
    2015-10-26 Nina O svarar Birgitta K
    Tack så mycket för ditt omdöme, Birgitta! Hoppas att allting är bra med dig.
  • Klara F
    Klara F skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina Ollhage är en mycket duktig mäklare som inger stort förtroende och är hjälpsam. Får en att känna sig nöjd med sitt köp. Läs mer
    2015-09-04 Nina O svarar Klara F
    Tack för dina snälla ord, Klara. Det värmer! Jag hoppas att du stormtrivs i ditt nya boende och att du hör av dig om det skulle dyka upp någonting framöver. Sköt om dig!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Jättebra service och trevlig mäklare som hjälper till med allt. Super duktiga Läs mer
    2015-09-04 Nina O svarar Ulrika H
    Tack för ditt fina omdöme, Ulrika! Hoppas att du ska trivas hemma i Örebro och att det ska gå bra för dig i skolan. Hör av dig om du har vägarna förbi Malmö i framtiden :) Ta hand om dig!
  • Åke H
    Åke H skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Adekvat och trevlig, svarar snabbt på email. Läs mer
    2015-09-04 Nina O svarar Åke H
    Tack för att du tog dig tid att gå in och skriva ett omdöme! Hoppas att ni har kommit i ordning i huset och trivs bra. Lycka till med allt och hälsa familjen!
  • Nakhon T
    Nakhon T skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina är mycket bra och mycket trevlig person. Nina hjälpte mig med allt. Stor tack till Nina. Läs mer
    2015-09-04 Nina O svarar Nakhon T
    Tack för din rekommendation, Nakhon! Jag hoppas att du trivs jättebra i din nya lägenhet och att allt går bra med restaurangen. Hör av dig om det dyker upp någonting! Ta hand om dig.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Allt var jätte bra och gick fort och smidigt.

Är mycket nöjd och kommer rekommendera andra i framtiden Läs mer
    2015-09-04 Nina O svarar Mikael N
    Tack för ditt snälla omdöme, Mikael! Hoppas att du trivs bra i ditt nya och att du har kommit i ordning. Lycka till med allt och tveka inte att höra av dig om det skulle vara något!
  • Ilirijana L
    Ilirijana L skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Nina är bäst på det hon gör helt enkelt! Läs mer
    2015-09-04 Nina O svarar Ilirijana L
    Tack, bästa Illy! Det har varit jättekul att få hjälpa dig med både köp och försäljning. Jag hoppas vi kan göra många lika bra försäljningar i framtiden :)
  • Anna B
    Anna B skrev om Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Malmö
    Trevligt bemötande och kommunikation Läs mer
    2015-09-04 Nina O svarar Anna B
    Tack för ditt omdöme, Anna! Hoppas att du trivs jättebra i lägenheten. Ha det bra!
Johan Dahlgren
Michaela Thulin