Philip Ekdahl
Registrerad mäklare sedan 2012-06-15
Aktiv på Reco.se sedan 2016-05-18
2019-08 - 2020-07

Läs vad 86 Läs vad Philip Ekdahl

• Erik S köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-08-03

2:a
    Fantastisk trevlig & inte äckligt på som många mäklare kan vara! Läs mer
  • Emil L köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-07-25

2:a
    Jag och min sambo har precis köpt vår första lägenhet i malmö.
    Kunde inte fått ett bättre bemötande av mäklaren, Philip Ekdahl. Tydlig och smidig, hade svar på i princip alla våra frågor, privat visning vilket resulterade i en snabb affär och vi nu ska flytta ner till vår drömlägenhet i Malmö.
    Tack Philip! Kommer inte tveka på att rekommendera honom till nästa säljare! ;) Läs mer
    Philip E gillar detta
  • Alexander R sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-07-23

1.5:a
    Philip är väldigt ordentlig och har varit informativ i hela processen, samt tydlig.
    Väldigt pålitlig och alltid tillmötesgående.

Kan rekommendera honom starkt vid försäljning av bostad, samt köp. Läs mer
  • Lars B sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-07-22

Noggrann. Lyhörd. Målinriktad. Bra bemötande. Trevlig. Seriös. Läs mer
  • Sandra A köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-05-25

Slottsstaden
    Lite för snabb vid kontraktsskrivningen, annars ok. Läs mer
  • Olof C köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-05-22

Slottsstaden
    Köpt en lägenhet i Malmö. Väldigt trevligt bemötande och väldigt hjälpsam i hela processen kring köpet. Läs mer
  • Linus A köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

Ribersborg
    Bra, proffsig och snabb återkoppling. Känns som ett tryggt köp med den service som fanns. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Mikael L köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

Ribersborg
    Förtroendeingivande, trevlig och hög tillgänglighet. Överlag en bra upplevelse av Philip. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Olle D sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

Ribersborg
    Sålt en bostadsrätt och var mycket nöjd med mäklaren som levde upp till mina förväntnibgar. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Linn G köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-04-25

Ribersborg
    Som köpare fick vi väldigt bra och trevligt bemötande av Philip. Snabb återkoppling på frågor och vi kände oss välunderrättade genom budgivningen. Finns inget negativt att säga, allt gick väldigt smidigt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Pilåkersvägen