Läs vad 99 Läs vad Philip Ekdahl

• 2020-12-10
    Sålde vår lägenhet tillsammans med sin kollega som också var väldigt hjälpsam. Bra kommunikation och alltid lätt att få tag på.
    Lina E
    • 4:a
    • 80.0 m²
    • Södervärn
  • 2020-12-09
    Snabb återkoppling vid kontakt. Trevlig och insatt i affären.
    Sara L
    • 2:a
    • 46.0 m²
    • Triangeln
  • 2020-12-09
    Philip sålde min lägenhet snabbt och över utgångspriset! Väldigt tacksam för hans professionella kommunikation både gentemot mig och spekulanter. Jag skulle definitivt rekommenderar Philip till någon som ska sälja i Malmö
    Sofia N
    • 2:a
    • 46.0 m²
    • Triangeln
  • 2020-12-08
    Har köpt bostadsrätt. Trevligt och vänligt bemötande, smidig affär.
    Hjälpsam och bra på att kommunicera med både oss och säljare.
    Alice L
    • 91.0 m²
    • Ribersborg
  • 2020-12-07
    Köpt en 4:a i Malmö på Södervärn.

Philip var mycket kunnig, tillmötesgående och engagerad. Mycket nöjd med honom!
    Lasse B
    • 4:a
    • 80.0 m²
    • Södervärn
  • 2020-11-09
    Sålde vår lägenhet via Philip.
    Världsklass service!
    Metin C
    • 78.5 m²
    • Lindeborg
  • 2020-10-05
    Redan från första steget Philip kom hem till oss och presenterade sig kändes det rätt.
    Vi har två små barn så vi ville få sålt huset så snabbt som möjligt utan en massa visningar och liknande, och det fick vi!
    Huset blev sålt innan det kom ut på nätet för det priset som vi ville ha. Detta eftersom han redan hade kunder som var intresserad av fastigheter i vårt område.
    Philip uppfyllde alla våra förväntningar med råge!
    Jan Philip Alexander Ö
    • 137.0 m²
    • Gullvik
    sålde sitt hus med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
  • 2020-09-28
    Toppenkille! Trevlig, snabb och grym service :)
    Thomas R
    • 70.0 m²
    • Ribersborg
  • 2020-09-23
    Vi har köpt en trea på 77 m2 i Fågelbacken.

Trevlig, professionell, kunnig.

Jag hade inte direkt några förväntningar.
    Sofia S
    • 77.0 m²
    • Fågelbacken
  • 2020-09-15
    Proffsig, tillgänglig och engagerad. Kan verkligen rekommendera Philip!
    Linnéa B
    • 77.0 m²