Philip Ekdahl
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 74 Läs vad Philip Ekdahl

• Titti Marianne H köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-04-07

Ribersborg
    Spekulanter på varsamt renoverad äldre lägenhet i Slottsstaden, ett läge vi var mycket intresserade av att flytta till.
    Philip var "på tårna" direkt vid första visningen. Vi hade flera kriterier som var viktiga för oss. En del kunde vi själva se, andra hade Philip svar på, det sista tog han reda på fakta kring.
    Istället för att avvakta visning nummer två, fick vi möjligheten att titta på lägenheten ytterligare en gång. Det gjorde att vi tog beslutet att köpa.
    Vid kontraktsskrivandet tog Philip god tid på sig att förklara det juridiska, alla underskrifter som behövdes och gav både säljare och köpare tid att prata tillsammans.
    Vi uppskattar Philips agerande genom hela affären väldigt mycket, och kan varmt rekommendera honom.
    Titti & Bill Hansen Läs mer
  • Cristina H sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-04-07

Ribersborg
    Philip sålde vår våning i Slottsstaden i april 2020. Lägenheten såldes snabbt och Philip levererade på topp trots en osäker och besvärlig tid. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Felix G köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-10

Fågelbacken
    Super trevlig mäklare som hjälpte mig med allt från start med mitt bostadsköp. Ett glatt bemötande och trevlig ton, skulle varmt rekommendera honom vidare Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Trine G köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-03-07

Fågelbacken
    Super trevlig, proffsig, behaglig och duktig säljare. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Josefine I sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-29

Slottsstaden
    Proffsig, trevlig och jordnära! Läs mer
  • Camilla Jessica R köpte sitt hus med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-28

Mellanheden
    En fantastiskt kunnig mäklare med fullt fokus på oss som köpare. Läs mer
  • Alexander R köpte sitt hus med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-27

Mellanheden
    Philip sålde ett hus till oss med ett väldigt vänligt och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Jonas R sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-27

Rörsjöstaden
    Kunnig och uppdaterad både på vår fastighet, bostadsrätt och området. Läs mer
  • Joris P sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-21

Slottsstaden
    Philip is a very nice, open and professional and hard-working mäklare. He's a good and tough salesman. I particularly appreciated that he doesn't just ask what I want, but also gives advice on what he thinks is the smartest thing to do, without pushing me in one or the other direction. Läs mer
  • Peter A sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö

2020-02-01

Slottsstaden
    Jag har sålt en tvåa på Slottsstaden. Philip är mycket proffsig och jag är supernöjd med hela processen! Läs mer

Senaste försäljningarna

Regementsgatan