Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Philip Ekdahl
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2017-12 - 2018-11

Läs vad 44 kunder tycker om Philip Ekdahl

• Håkan D skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Philip förmedlade försäljningen av mammas lägenhet, snygg presentation och annons ute i 13 dagar. Hittade köpare, höll kontakt hela tiden. När det sedan blev några "hickups" i processen visar sig Philips styrka. Hittar nya lösningar, håller hela tiden kontakten presenterar nya idéer. Han svarar alltid på telefon, sms och mail. Fixade privat visning för slutliga köparen, drog hela processen i hamn med gott resultat. Läs mer
  • Malin K
    Malin K skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Philip Ekdahl anlitades för att sälja min lägenhet. Från första mötet fram tills affären avslutats har jag känt mig välinformerad och bemötandet kunde inte varit bättre! Jag är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Philip Ekdahl och Villan och Våningen till den som vill sälja eller köpa! Läs mer
  • Tim C
    Tim C skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Philip har hjälpt mig sälja min bostadsrätt och varit väldigt professionell hela vägen. Kunnig, Trevlig, serviceminded och snabb i att svara på frågor. Försäljningen gick överförväntan och jag upplevde att Philip genuint ville att det skulle bli en bra försäljning. Allt från när lägenheten skulle läggas ut till försäljning till att hitta en bra köpare som hade lånelöfte etc. i ordning. Läs mer
  • Lisa R skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Philip sålde min tvåa vid Nobeltorget, effektivt och snabbt. Han är kunnig, kompetent och professionell. Jag fick ett stort förtroende för honom från allra första början, och kände mig trygg under hela säljprocessen. Han var tydlig i sin kommunikation och noga med att hålla mig informerad hela vägen. Samtidigt var han lyhörd på vad man som säljare kände och tyckte. Kan varmt rekommendera honom. Tack Philip! Läs mer
  • Britt L
    Britt L skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålde min lägenhet på Fågelbacken. Jag fick direkt stort förtroende för mäklaren Philip. Han var mycket proffsig, seriös och trygg i sin roll. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    För ca 1 år sedan kom jag i kontakt med Philip i samband med en grannes lägenhetsförsäljning. Under året har vi haft kontinuerlig kontakt med Philip. Han har dels hjälps oss sälja en lägenhet i föreningen (då jag var representat för brf styrelsen) samt sålt vår lägenhet. För övrigt vill jag även nämna att Philip har sålt många andra lägenheter i föreningen och samtliga, både köpare och säljare, uttrycker ofta hur nöjda de är med Philip som mäklare.

Under detta år har Philip hållt kontakten med oss kontinuerligt, då försäljningen planerades först längre fram. Han har resonerat med oss och gett oss råd om när det skulle lämpa sig bäst med försäljning, något vi har uppskattat.( Vilket resulterade att vi la ut lgt tidigare än planerat, vilket gav ett bra resultat.)

Philip är väldigt professionell och ger alltid snabb återkoppling. Philip har en bra förmåga att möta och läsa av både köpare/säljare och kan på så vis föra bra och relevanta dialoger, vilket jag tror tex många gånger resulterar i att potentiel köpare lägger ett bud. Philip använder sitt sunda förnuft och ger på så vis rimliga förväntningar och skapar förtroende hos både köpare och säljare.

Philips professionalism och förmåga att skapa förtroende tror jag är det som gör honom till en brilliant mäklare.

Vi kommer lämna våra starkaste rekommendationer gällande Philip.

Tack för hjälpen,

MVH
    Anna och Per Läs mer
  • Marina M skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt en 1:a och en 3:a lika nöjd båda gångerna! Engagerad och och professionell mäklare och mycket hög känsla för service. Läs mer
  • Kevin L skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Philip sålde vår bostad på Dockgatan 3a i Malmö. Han gjorde ett fantastiskt bra jobb, var tydlig med förväntningar, säljprocess och i sin kommunikation med oss! Bostaden såldes efter en och en halv vecka, så vi kan inte klaga och vi rekommenderar därför Philip till alla som går i säljtankar, fantastiskt! Läs mer
  • Jenny E skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Tack Philip Ekdahl för din utmärkta hjälp med att sälja vår etta i Västra hamnen, Malmö. Vi tyckte särskilt mycket om att du höll en löpande dialog med oss under processen. Alla förväntningar infriades. Vi ger dig våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Erick A skrev om Philip Ekdahl en del av Våningen & Villan Malmö
    Vi är väldigt nöjda med Philip, han gjorde ett bra jobb och vi skulle rekommendera andra att anlita Philip vid försäljning av bostad. Läs mer

Senaste försäljningarna

Törnskärsgatan