Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Robin Uddén
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 29 kunder tycker om Robin Uddén

• Robin C
    Robin C sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö
    Segevång
    Jag har sålt min lägenhet ute på Segevång en 2a på 55 kvm.

Jag mötte Robin på en visning hade av en lägenhet som jag var intresserad av och jag fråga om han kunde titta på min och eventuellt sälja den.

Jag blev väldigt bra bemött av Robin, väldigt duktig och super trevlig.

Mina förväntningar var väl att få ett utgångspris som jag själv hade tänkt på innan och sen få sålt lägenheten för utgångspriset eller mer.

Min upplevelse var faktiskt väldigt bra. Enkelt och smidigt, har aldrig sålt en lägenheten innan så visste inte vad jag hade att förvänta mig om det skulle vara jobbigt eller lätt och nu med facit i hand var det väldigt lätt. Så all creed till Robin verkligen en super mäklare, Läs mer
  • Anita N
    Anita N köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö
    Lorensborg
    Robin U har verkligen verktygen, erfarenheten och kunskapen för att hjälpa en till en lyckad bostadsaffär. Han gör ingenting lagom och skräddarsyr mäklartjänst av högsta kvalitet. Han kommer garanterat vinna ditt kundhjärta. Läs mer
  • Kazem M köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö
    Segevång
    Jag har köpt en lägenhet av Robin. Han bemöt mig på bra och trevlig sätt och han förklarade även tydligt hur kommer att gå processen tills att jag kunna köpa lägenheten.
    När vi skrev på kontraktet då han förklarade allt information och jag var inte rädd att ställa någon fråga. Jag kände mig bekväm och trygg när vi hade mötet.
    Jag bara lite ibland väntade lite längre tid för att få svar när jag skickade någon meddelande till honom men jag förstår att han kanske var upptagen då.
    Jag tycker att Robin är bra, duktig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Åsa K köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö
    Pildammarna
    Jag har köpt en bostadsrätt. Robin var mycket trevlig, tillmötesgående, serviceinriktad och snabb på att återkoppla. Vid kontraktsskrivningen var han lugn, systematisk och kundanpassad.
    Själva affären gick mycket smidigt att genomföra. Läs mer
  • Felix H köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö
    Lorensborg
    Bra och trevligt bemötande. Trevlig affär och inte alls så hetsig som jag upplevt andra mäklare vid annan firma. Kommer rekommendera till andra! Läs mer
  • Per R sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö
    Pildammarna
    Robin är en ytterst kompetent och duktig mäklare. Han har ett mycket trevligt bemötande och lägger ner mycket energi på sitt uppdrag. Jag kan varmt rekommendera Robin och Våningen & Villan vid försäljning av en bostad. Läs mer
  • Hans S skrev om Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö
    4 rums bostadsrätt. Trevligt bemötande. Altid punktlig och håller bra kontakt. Läs mer
  • Ajla A skrev om Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö
    Tobin är tydlig och pålitlig. Håller vad han lovar och är mån om både säljare och köpare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mats M skrev om Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö
    Ärlig, inget skitsnack, håller ord, återkopplar Läs mer
  • Lars M skrev om Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö
    Sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande, bra på feedback och info om intresserade tider mm. Eftersom vi hade en annan mäklarbyrå inkopplad först som vi avböjde för att dom inte återkom vid överenskomna tider mm. Så Våningen och Villan levde upp till våra förväntningar med råge. Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a