Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Robin Uddén
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 32 Läs vad Robin Uddén

• Halid K
    Halid K köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö

2019-01-19

Högaholm
    Först och främst är vi tacksamma för den hjälp vi fått från Robin. Vi hälsades med ett stort leende och vänlighet. Vi kunde snabbt känna en bra mäklare. Vi hade några små problem med banken och provade oss med en annan bank som Robin rekommenderade. Det var en bank som de samarbetade med. Det gick som planerat och det fungerade. Vi köpte lägenheten för 1,4 miljoner. Priset var snabbt tillbaka på grund av Robins erfarenhet. Robin var inte bara en mäklare utan också en vän. Vi fick svar på frågorna mycket snabbt. Har rekommenderat Robin till mina bekanta som både köper och säljer sina lägenheter. Är säker på att de också kommer att få samma service. Robin är den vänligaste mäklare vi har träffat. Bra att förklara vilket dokument som helst. Det blev aldrig tråkigt med Robin. Rekommenderas varmt. Hälsningar. Halid och Yasemin Läs mer
  • Jesper B köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö

2019-01-18

Håkanstorp
    Jag och min sambo köpte en lägenhet på Sköldgatan i Malmö där Robin var mäklare. Robin var alltid trevlig och tillmötesgående, han var tillgänglig nästintill 24/7 även om det absolut inte var något som vi tog för givet eller räknade med. Eftersom detta var vårt första köp samt första stora lån var han kanske lite extra hjälpsam vilket kändes tryggt. Han var ärlig gällande budgivning och andra frågor som ställdes och han stod fast vid saker som han sagt. Vi skulle inte tveka en sekund på att anställa Robin som mäklare vid en framtida försäljning! Läs mer
  • Helena A
    Helena A köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö

2019-01-17

Segevång
    I first encounter Robin when I visit the apartment I later on bought. Robin was super nice and received every one in a very generous way. Always smiling and willing to help. Läs mer
  • Robin C
    Robin C sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö

2018-10-25

Segevång
    Jag har sålt min lägenhet ute på Segevång en 2a på 55 kvm.

Jag mötte Robin på en visning hade av en lägenhet som jag var intresserad av och jag fråga om han kunde titta på min och eventuellt sälja den.

Jag blev väldigt bra bemött av Robin, väldigt duktig och super trevlig.

Mina förväntningar var väl att få ett utgångspris som jag själv hade tänkt på innan och sen få sålt lägenheten för utgångspriset eller mer.

Min upplevelse var faktiskt väldigt bra. Enkelt och smidigt, har aldrig sålt en lägenheten innan så visste inte vad jag hade att förvänta mig om det skulle vara jobbigt eller lätt och nu med facit i hand var det väldigt lätt. Så all creed till Robin verkligen en super mäklare, Läs mer
  • Anita N
    Anita N köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö

2018-10-19

Lorensborg
    Robin U har verkligen verktygen, erfarenheten och kunskapen för att hjälpa en till en lyckad bostadsaffär. Han gör ingenting lagom och skräddarsyr mäklartjänst av högsta kvalitet. Han kommer garanterat vinna ditt kundhjärta. Läs mer
  • Kazem M köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö

Segevång
    Jag har köpt en lägenhet av Robin. Han bemöt mig på bra och trevlig sätt och han förklarade även tydligt hur kommer att gå processen tills att jag kunna köpa lägenheten.
    När vi skrev på kontraktet då han förklarade allt information och jag var inte rädd att ställa någon fråga. Jag kände mig bekväm och trygg när vi hade mötet.
    Jag bara lite ibland väntade lite längre tid för att få svar när jag skickade någon meddelande till honom men jag förstår att han kanske var upptagen då.
    Jag tycker att Robin är bra, duktig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Åsa K köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö

Pildammarna
    Jag har köpt en bostadsrätt. Robin var mycket trevlig, tillmötesgående, serviceinriktad och snabb på att återkoppla. Vid kontraktsskrivningen var han lugn, systematisk och kundanpassad.
    Själva affären gick mycket smidigt att genomföra. Läs mer
  • Felix H köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö

Lorensborg
    Bra och trevligt bemötande. Trevlig affär och inte alls så hetsig som jag upplevt andra mäklare vid annan firma. Kommer rekommendera till andra! Läs mer
  • Per R sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö

Pildammarna
    Robin är en ytterst kompetent och duktig mäklare. Han har ett mycket trevligt bemötande och lägger ner mycket energi på sitt uppdrag. Jag kan varmt rekommendera Robin och Våningen & Villan vid försäljning av en bostad. Läs mer
  • Hans S skrev om Robin Uddén en del av Våningen & Villan Malmö

2018-06-05

4 rums bostadsrätt. Trevligt bemötande. Altid punktlig och håller bra kontakt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Carl Flormansgatan