Croisette Malmö Slottsstaden

Croisette Malmö Slottsstaden

En del av Croisette croisette.se
  • BadgeElevenYears
1 446

Optimera din bostadsaffär med Croisette Vi på Croisette är en nytänkande och innovativ fastighetsrådgivare med över 25 års mäklarerfarenhet. Vår expertis sträcker sig utöver traditionell fastighetsförmedling, vi är stolta att även erbjuda specialiserade tjänster för både nyproduktion och förmedling av nyproducerade hyresrätter....

1446 omdömen om Croisette Malmö Slottsstaden

Sedan starten hos Reco 2014

Kerstin L
Slussen

Vår mäklar Max Nilsson är mycket kunnig och vänlig. Person . En mycket exeptionella person att bemöta personer. Vi kontaktade honom av den erfarenhet av honom vi fick när vi köpte lägenheten på Slussplan 3 A. Själva kontoret vet vi inte så mycket om. Administrationen har fungerat bra.

Lotta T
Limhamn

Mäklare är trevlig och strukturerad. Mycket snabb i kontakten, dvs svarar på mejl eller sms och återkopplar på alla möjliga tider och dagar.

Mathias G
Klagshamn

Mäklaren hos er som vi sålde vår bostad via upplever jag som insatt, påläst, flexibel, serviceinriktad, lösningsfokuserad, strategisk och dessutom behjälplig för oss i jakten på vår nya bostad kring olika objekt vi funderade på, varav 1 bostad som vi nu köpt 1 vecka efter vår egen försäljning. Andra gången inom ett halvår år som Jennie Pembert bidragit positivt för vår familj!

Styrbjörn N
Slottsstaden

Adam har genomgående varit otroligt lyhörd och har en naturlig förmåga till sammarbete. Mitt helhets intryck från start till mål är 100%.

Marianne L
Hjärup

Lagom av allt! Fixade snabbt visningar, uppträdde artigt och serviceinriktat. Var inte så”på” utan mottaglig för synpunkter och frågor, vilka han svarade på så snart det gick. Adam var avslappnad och såå trevlig.

Sven T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Croisette Malmö Slottsstaden
Dockan

Mycket trevlig.Allting har varit jättebra

Ann-mari K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Salkic en del av Croisette Malmö Slottsstaden
Dockan

Emir har agerat på ett positivt sätt som fått oss som säljare att känna trygghet. Han återkopplar kontinuerligt och är tillgänglig. Ännu är inte vår lägenhetsaffär klar men så som det känns nu så kommer vi att rekommendera honom som mäklare.

Peter L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Ekdahl en del av Croisette Malmö Slottsstaden

Sympatisk, omhyggelig, serviceminded og oplyst. Et stort tak til Philip 😊

Malin L
Slottsstaden

En proffsig kvalitets mäklare helt enkelt! Som dessutom alltid får objekt sålda till önskvärt pris.

Lars L
Dalaplan

Jag blev bemött på ett proffesionellt sätt och erhöll den information som var relevant för försäljningen. Jag kunde även bolla förslag på åtgärder och fick flera tips för att lättare kunna sälja lägenheten.

Mats K
Slussen

Jag kan bara uttrycka beröm för mottagande, information, hantering och trygghetsskapande bemötande.

Annika K
Slussen

Trevligt, snabbt och professionellt bemötande

Ulla-Märta Elina H
Västra Skrävlinge

Utmärkt bemötande. Skicklig mäklare.Huset sålt på 2 dagar tack vare kundkännedom, bra beskrivning och fina bilder.

Arianit G
Västra Kattarp

Jag blev bemött på ett välkomnande sätt, mäklaren fick mig att känns mig trygg. Mina förväntningar på en mäklare är kommunikation mellan mig och hen. I detta fallet var mäklaren superduktig på att kommunicera minsta lilla sak till mig. Bästa upplevelsen på ett stort köp jag någonsin har gjort! Väldigt tacksam!

Marie W
Ellstorp

Jag rekommenderar Max Nilsson . Väldigt kompetent och informativ.. Trygg och pålitlig,. Det märks att han har erfarenhet av yrket.. Är väldigt nöjd med mitt köp av lägenhet.

Johan L
Västra Hamnen

Mäklaren var väldigt trevlig, ärlig och en stöttepelare genom den stressfyllda budgivningen. Till slut fick vi vår drömlägenhet och signeringen gick väldigt snabbt och smärtfritt. Jag rekommenderar verkligen Croisette!

Bert Anders J
Bara

Mycket välutbildade och kompetenta mäklare som gör ett utmärkt jobb.

Edvard P
Lindeborg

Bra service gällande allt. Hjälpsam i alla gällande frågor.

Pontus O
Varvsstaden

Proffsig och bra kommunikation. Kan absolut tänka mig jobba med Croisette och Adam igen!

Conor M
Nobeltorget

Fast to reply, professional and helpful.

Sebastian D
Nobeltorget

Toppenbemötande! Man känner sig delaktig i hela processen och Jasmine kan verkligen sin sak! Efter två misslyckade försäljningar på annan mäklarfirma så löste Croisette biffen efter mindre än en månad! Rekommenderar starkt Croisette till alla som ska sälja sitt boende!

Maria F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Croisette Malmö Slottsstaden

Än så länge det är bra, men kan ger min slutbetyg när vi har gjort business klart.

Sebastian K
Sofielund

Jeg syntes det var godt, nemt og proffessionelt at købe via Jasmine :)

Nora D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Croisette Malmö Slottsstaden

Mäklaren var professionell och gav ett bra helhetsintryck. Lägenheten såldes före planerad visning strax över utgångspris.

Timmy L
Bulltofta Friluftsstad

Rasmus är fantastisk, både som person och mäklare. Rekommenderar honom starkt till både vänner och familj, och skulle jag sälja något i framtiden så är det till honom jag ringer direkt!

Josefine E
Värnhem

Väldigt proffsig mäklare. Gjorde allt för att få sålt lägenheten. Höll mig alltid uppdaterad

Glen Hsuan Chung S
Sålde sitt hus med hjälp av Emir Salkic en del av Croisette Malmö Slottsstaden
Teckomatorp

trevligt och hjälpsam i all situationer.

Jessika S
Gamla Limhamn

Har blivit väldigt bra bemött! Trevlig mäklare som kan sitt jobb. Är väldigt nöjda.

Richard Å
Strandhem

Högsta betyg. Proffsigt och personligt från början till slut.

Annika G
Strandhem

Tryggt och förtroende givande bemötande Bra uppföljande kommunikation under förberedelsetiden, sätta lagom med press utan att det blev stressigt Följde upp både med oss och alla som var på visning utan att ge glädjekalkyler eller vara pessimistisk. Ingav förtroende genom hela processen och vi tvivlade aldrig på att hon skulle lyckas sälja objektet

Patrik R
Slottsstaden

Jag har ingenting att klaga på, det löste sig smidigt och lätt med bostadsvisning och mäklaren har varit vänlig, hjälpsam och tillgänglig.

Nicole W
Bunkeflostrand

Väldigt bra och professionellt bemötande. Kändes tryggt och man fick snabbt svar. Vi förväntade att mäklaren berättat allt om bostaden och inte dolde något. Det blev som vi förväntade :) Det var inga problem att lägga till en klausul i avtalet och dem var flexibla vilket gav trygghet.

Dan H
Kirseberg

Tyckte Lisa hade ett lugnt och behagligt sätt och fanns tillgänglig för frågor och undringar under hela den här korta, intensiva processen.

Carsten T
Oxie

Kan bara svara på om mäklaren som jag träffade men Canon var både trevlig och intresserad av mina önskemål för köpet. Kan absolut rekommendera ert kontor.

Madelaine H
Oxievång

Tycker jag fått en förstklassig mäklare, som sätter sig in i alla fakta. Då menar jag både för säljare och köpare! Kan rekommendera Anders Backman på Croisette till alla som vill ha en positiv och stark mäklare👍 Han arbetar mycket, för att det ska bli positivt för alla parter! ⭐⭐⭐⭐⭐

Lotta H
Borgmästaregården

Mycket bra mäklare som återkom som han sa. Mycket professionell. Representerade säljarna mycket bra och även köparen mötte han bra. Mycket nöjd med mäklaren. Raka rör inga konstigheter.

Niklas K
Slottsstaden

En lätt och trevlig atmosfär mitt i Slottsstaden. Mäklaren har agerat ambitiöst och kunnigt med driv och bra kommunikation hela vägen trots att det kommit hinder i form av upptäckt av dolda fel på objektet som krävde renovering mitt i säljprocessen och drog ut på tiden. Supernöjd med resultatet och självklar mäklare om jag ska sälja ett objekt i framtiden i hans distrikt.

Farshid A
Borgmästaregården

Fantastiskt arbete. Allt gick smidigt och upplägget var kanon. Rekommenderar Anders och har sålt med honom tidigare. Stort plus!

Sara A
Bulltofta Friluftsstad

Vänlig och tillmötesgående. Svarade snabbt på alla sms. Jätteduktig!

Kim Göran Christer M
Bara

Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Trodde jag skulle bli kontaktad av mäklaren efter visningen men det blev jag inte. Inget problem egentligen.

Carin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Slottsstaden

Hej, vi är mycket nöjda med Lisa Ivarsson i samband med försäljningen av vår lägenhet. Hon är lättillgänglig och positiv och känns engagerad.

Christel D
Svedala

Sandra på Croisette sålde mitt hus på två helger och tre visningar, vilket måste vara exceptionellt bra i dessa tuffa tider. Hon är proffsig, hjälpsam och disponibel när man vill ställa frågor, vilket känns bra när man själv inte är så insatt i hur processen går till. Croisette har en mycket duktig fotograf och stylist knuten till sig och som hjälpte mig att representera mitt hus på bästa sätt. Jag är supernöjd!

Elisabeth N
Slottsstaden

Lisa är en engagerad och ansvarsfull mäklare.

Amanda S
Rörsjöstaden

Jag blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt.

Cecilia S
Klågerup

Trevligt bemötande och jättebra service. Snabb och smidig försäljning.

Ulla Britta Henriette P
Kulladal

I blev bara bemötande mycke bra gick igenom allt om hus försäljning han meddelande oss hela tiden om Hurra budgivningen låg tog kontakt med oss mötet köparen mycket bra vi är nöjda med vår mäklare

Karl J
Sålde sitt hus med hjälp av Emir Salkic en del av Croisette Malmö Slottsstaden
Lomma

Proffsigt. Positiv. Stöttande

Ernst Håkan Peter S
Gullvik

Mäklaren hade en stor kunnighet om området; var lättsam och trevlig .. Att sälja vårt hus , och det gjorde vår mäklare smidigt. Trevlig och pålitlig, personkemin stämde överens med oss.

Christel M
Skanör

Vi blev mkt proffesionellt bemötta hela vägen. Det drog ut lite på tiden pga omständigheter som mäklaren inte kunde rå över men det blev affär till sist.

Erling S
Slottsstaden

Vi fick ett trevligt och framförallt saklig möte första gången i vårt hem. Därefter kontinuelig kontakt med i första hand min fru. Vi hade förväntningar men inte så höga beroende på marknadsläget. Men mäklaren kämpade på och fick efter flera visningar till ett avtal som vi är nöjda med. En alltigenom bra upplevelse.