Felix Åhlén

Felix Åhlén

Felix Åhlén är mäklare på Våningen & Villan Norrköping

Felix Åhlén har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Felix Åhlén har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Felix Åhlén har haft 2 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-02 - 2022-04

Läs vad 4 Läs vad Felix Åhlén

• köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Åhlén en del av Våningen & Villan Norrköping
    • Kimstad
    2022-05-16 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kunnig inom sitt yrke!
    • Nyhem
    2022-05-14 Verifierad kund
    Felix gav oss ett tryggt seriöst intryck vid första mötet. Snabb på att ge respons och kunnig i området. Felix har en fin balans mellan att vara personlig och professionell vilket gör att han känns jordnära och trovärdig i sin yrkesroll som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Åhlén en del av Våningen & Villan Norrköping
    • Nyhem
    2022-05-14 Verifierad kund
    Vi blev bemötta av en mycket trevlig, social och kunnig mäklare. Han hade redan vid första mötet en färdig bra plan för försäljningen. Han var snabb och effektiv på att ta in alla uppgifter som behövdes. Vi kände stort förtroende för honom. Han var mycket noggrann och till stor hjälp inför fotografering och visning. Allt gick snabbare och bättre än väntat. Vi är mycket nöjda! 👍😊👍
    • Söder
    2022-04-07 Verifierad kund
    Blev bemött jättebra av mäklaren, han var väldigt tydlig och kunde svara på alla mina frågor, han svarade väldigt snabbt när jag mailade.

Jag hade inte direkt några förväntningar, men han var väldigt bra, som jag skrev där uppe, han var tydlig och svarade på allt, även berättade saker jag inte tänkte på att fråga

Sammanfattning: Jag är jättenöjd att jag fick honom som mäklare, han är snabb på att svara, bra på att förklara och beskriva.
    Tack så himla mycket Eric, det värmer :) Felix Åhlén