Roger Buske
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11
Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Min devis är att “jag anstränger mig mer” när det gäller att jobba för mina kunder!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som att jag inger förtroende och ställer krav på spekulanterna vilket ger smidiga affärer för både säljare och köpare. Det är så mina kunder brukar beskriva mig.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett minimalistiskt funkishus vid havet.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är hyfsad på westernridning. Läs mer

Läs vad 12 kunder tycker om Roger Buske

• Henrik Roland K sålde sin lägenhet med hjälp av Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Jag sålde med hjälp av Roger min villa som ligger i en mindre ort i Södermanland. Med superbt arbete och tips av Roger gick försäljningen av min villa över förväntan. Jag ger Roger mina bästa rekommenderationer till den som söker en mycket kunnig och driven mäklare. Läs mer
  • Margareta B köpte sitt hus med hjälp av Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Jag har köpt en fantastisk villa i Bettna.

I mitt motstånd gjorde meklare professionellt jobb. Läs mer
  • Gunnel N skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Sålt en liten tvårumslägenhet i behov av renovering.

Trevlig, lätt att ha att göra med,

Diskussion angående rimligt utgångspris helt ok.

Snabbt jobbat så snart jag själv fått ny bostad.

Positivt då jag själv saknar erfarenhet i bostadsaffärer. Läs mer
  • Erik H skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Roger var trevlig och korrekt i sitt bemötande och tog sig tid att följa upp de frågor vi hade om objektet. Affären genomfördes på ett smidigt och bra sätt där vi som köpare kände oss trygga genom hela processen. Läs mer
    2018-03-23 Roger B svarar Erik H
    Tack för de orden Erik. Hoppas ni får det fantastiskt där ute!
  • Birgitta L skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Mycket lyhörd och engagerad och väldigt mån om att skulle bli perfekt. Ställde upp till 100% när som helst. Mycket trevlig och lätt att samarbeta med. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-03-22 Roger B svarar Birgitta L
    Tack för din rekommendation Birgitta, den uppskattas!
  • Håkan Å skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Han var lyhörd och lyssnade på vad vi tyckte och hur vi ville att försäljningen skulle vara. Läs mer
    2018-03-22 Roger B svarar Håkan Å
    Tack för din rekommendation Håkan! Återkommande kunder som du är mycket uppskattat!
  • Johnny R skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    kunnig, tillmötesgående och med glimten i ögat Läs mer
  • Gunilla S skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Mycket professionell kunnig förtroendeingivande
    Vi är mycket nöjda med vår kontakt med Roger Buske
    Gunilla och Stefan Schönbeck Läs mer
  • Tove C skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Roger upplevdes som noggrann, kunnig och intresserad. Roger var tydlig och ingav snabbt ett förtroende. Han kom med konkret tips och råd under processen och som jag förstod på köparen efteråt var denna också väldigt nöjd med Roger. Det gör mig glad att veta att Roger är professionell gentemot båda parter för det ligger i hans uppdrag. Inte enbart vara med säljaren utan där har mäklare ett uppdrag som är otroligt viktigt. Jag upplever att Roger sticker ut och förankrar rollen som mäklare på ett unikt och proffsigt sätt. Hade velat att han sålde eventuella framtida objekt och hopppas på att möta honom som köpare också. Läs mer
  • Fredrik D skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Noggrann från början med längre hembesök och strukturerad för hur arbetsplanen kunde se ut. Positiv och glad. Läs mer

Senaste försäljningarna

Tomt E