Daryoush Delfi
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få vara en del av människors största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För min kompetens som mäklare! Med mig kommer du inte bara göra en bra försäljning, du får även hjälp med att hitta en ny bostad. Jag skulle även beskriva mig som väldigt lyhörd.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med barnen eller spelar fotboll.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett enplanshus med närhet till vatten.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har varit egenföretagare sedan jag var 17 år. Läs mer

Läs vad 37 Läs vad Daryoush Delfi

• Lara A köpte sin lägenhet med hjälp av Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping

2019-05-18

Trosa
    Mycket bra mäklare hjälpte till med allt Läs mer
  • Johanna F köpte sin lägenhet med hjälp av Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping

2019-04-23

Öster
    Jag kan rekommendera Daryoush till andra som vill köpa en bostad. Jag och min sambo köpte våran första lägenhet med hjälp utav honom. Han var tillgänglig och svarade snabbt under hela processen. Vi kände oss trygga med honom som mäklare. Läs mer
  • Tobias J köpte sin lägenhet med hjälp av Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping

2019-04-23

Öster
    Bostadsrätt, snabb affär, bra bemötande. Läs mer
  • Gunilla P köpte sin lägenhet med hjälp av Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping

2019-02-27

1. Skulle köpa lägenhet Arnö 1
    2. Bra i början, men lite stressat, missuppfattningar med kontraktet som vi inte hade kommit överens om,
    3.Vi hade förväntningarna som vi upplevt tidigare, Vi förväntar oss att en mäklare ska upplysa oss om viktiga avtal som lånelöfte av banken i stället för upprätta avtal som är felaktiga,
    4. Banken upplyste oss att inte skriva några avtal.
    5. Min fru försökte kontakta Daryoush Delfi ,på telefon och sms,
    Han verkar inte ha någon lust att svara ? Läs mer
  • Mattias K köpte sitt hus med hjälp av Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping

2019-02-17

Stensborg
    Har inom loppet av ett år stött på Daryoush Delphi två gånger. En gång som säljare, och nu senast som köpare. En mycket kompetent yrkesman som kan sin sak. Kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Kent E
    Kent E sålde sitt hus med hjälp av Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping

2019-02-15

Stensborg
    Vi sålde en villa och fick mkt proffesionell hjälp av Delfi. Sedan är hela kontoret extremt trevligt och proffsigt. Mycket (bra) smart att det finns en fungerande styling och fotografer samt en butik (möbler) kopplat till mäkleriet. Min fru köpte en massa saker, förstås, bara genom att gå in där! Läs mer
  • Birgitta A köpte sin lägenhet med hjälp av Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping

2019-01-23

Arnö
    Köpt en bostadsrätt. Först mycket bra bemötande, men sedan mycket dåligt. Mina förväntningar var att få löpande information om bygget, det har jag inte alls fått. De förändringar som gjorts har jag överhuvudtaget inte fått från honom, utan dels upptäckt själv på ritning dels av folk som jobbar här. Jag valde denna lägenhet av flera skäl, bl a för att det skulle bli garage, sedan togs den bort och det skulle bli carport, nu verkar inte heller det bli. Jag valde 3:e våningen för att där skulle vara 2 lika stora balkonger. Nu har den med kvällssol blivit en balkong som man bara kan stå i en rad på. När jag fick förhandskontraktet tiilsammans med kostnadskalkyl och stadgar fanns också en objekbeskrivning och en ritning som båda visar att det ska finnas en kapphylla, det har jag fått veta först nu att den har de tagit bort. Inget av detta (som liknar sagan om skräddaren som skulle sy en kostym och slutar med att det bidde ingenting) har Delfi informerat om. Hans uppgift är väl bl a att kräva information från sin uppdragsgivare och delge den till sina intressenter/köpare. Vi fick en inbjudan att komma och se en visningslägenhet, och körde 70 mil t o r, med block, penna och måttband, men det var ju ingen ide’ att mäta när inte innerväggarna var klara. Vad vi fick se var betongväggar, golv och tak samt öppningar i dem för fönster och dörrar. För mig kunde det lika gärna ha varit ett cykel- och barnvagnsförråd. Vi var i lägenheten i max 10 min, så det blev en lång och dyr historia för ingenting. När jag klagade till Delfi sa han att han lyckats ordna denna visning för det var mycket sällan man kunde få se en visningslägenhet i nyprod., vilket jag vet är rent nonsens. Till yttermera visso har jag av grannar här fått höra att det funnits en riktig och t o m möblerad visningslägenhet i hus 4.
    Detta är några exempel på (det finns fler) varför jag ger honom så lågt betyg. Läs mer
  • Jan S köpte sin lägenhet med hjälp av Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping

2019-01-18

Isaksdal
    Köpt bostadsrätt, mycket snabb ,effektiv och smidigt avslut, mycket trevlig mäklaren rekommenderas varmt Läs mer
  • Calvin F köpte sin lägenhet med hjälp av Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping

2019-01-04

Arnö
    Särklass stans bästa mäklarbyrå. Delfi i sig är väldigt professionell och trygg mäklare.

Rekommenderar Delfi till alla som vill både köpa och sälja boende i Nyköping. Läs mer
    Daryoush D gillar detta
  • Erika B köpte sitt hus med hjälp av Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping

2018-09-29

Vi har precis köpt villa för vilken Dayoush Delfi varit mäklare och är nöjda så här långt :) . Vi upplever honom lugn, sympatisk och proffsig. Tydlig och bra vid kontraktskrivning. För övrigt ett plus också för Våningen o Villans koncept. Snyggt presentationsmaterial av objektet.
    Vi kan varmt rekommendera Delfi. Läs mer

Senaste försäljningarna