Nina Ollhage

Nina Ollhage

Nina Ollhage är mäklare på Våningen & Villan Staffanstorp

Nina Ollhage har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Nina Ollhage har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 123 omdömen med ett betyg på 4.7. Nina Ollhage har haft 3 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2022-04

Läs vad 123 Läs vad Nina Ollhage

• köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Staffanstorp
    • Nobeltorget
    2022-05-16 Verifierad kund
    Nina får högsta betyg av mig, väldigt bra bemötande och snabb och fin respons på mina frågor. Jag känner mig helt trygg i mitt köp genom Nina.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Underbart bemötande , med värme, lugn och engagemang.
    Bra bemötande, hade alla svar på mina frågor och lite till.
    Super bra på alla nivåer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ollhage en del av Våningen & Villan Staffanstorp
    2022-04-19 Verifierad kund
    Nina är oerhört professionell och levererar det som hon lovar och mer! Vi bad om snabb försäljning och en godtagbar slant. Vi fick en hypersnabb försäljning och en riktigt fin slant dessutom. Inte bara detta, utan även ett bra bemötande mot säljare såväl som köpare gör Nina till min rekommendation om du behöver en mäklare i Staffanstorp och dess omnejd.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra hantering av köpet.
    • Ribersborg
    2020-02-20 Verifierad kund
    Jag sålde min övernattningslägenhet i Malmö. 1,5 rok med snedtak på fjärde våningen utan hiss i Ribersborg.
    Nina gav bra råd om rimligt utgångspris och vad jag borde göra för att lägenheten skulle vara mer attraktiv för potentiella köpare.
    Jag tyckte väldigt mycket om min lägenhet, så jag var förvånad att det var först efter ett antal visningar som det kom något rimligt bud. Men jag tror att det beror på att intressenterna inte uppfattade informationen att det inte fanns hiss i huset.
    • Staffanstorp
    2020-02-20 Verifierad kund
    Sålde en bostadsrätt
    Proffsigt och bra bemötande
    Fick sålt innan den kom upp på hemnet
    I stort sett mycket bra
    2020-02-18 Verifierad kund
    Hej jag tycker att hon är trevlig person och duktig på sitt jobb önskar henne lycka i sitt liv.
    • Staffanstorp
    2020-02-18 Verifierad kund
    Mycket bra service. Visste att Nina var bra men nu fick jag själv uppleva och kan säga att alla mäklare borde vara som hon. Med Nina som mäklare känner man sig väldigt trygg hon ger ett stort förtroende och hög kunskap.
    2020-02-13 Verifierad kund
    Bostadsrätt 107kvm Bara

Bara positivt att säga om Nina, proffsig och tillmötesgående. Alltid tillgänglig och snabb på återkoppling. Vi är mycket nöjda med Nina som mäklare
    • 4:a
    • 107.0 m²
    2020-02-11 Verifierad kund
    Nina har varit tillmötesgående och engagerad sedan första gången vi stötte på henne i vår process att hitta en ny bostad. Första gången blev de tyvärr inget köp. Men andra gången vi sprang på Nina gick de vår väg. Ninas engagemang och professionalism kan jag vart rekommendera. Det är en mäklare som har koll och en realistisk syn på bostadsmarknaden.