Våningen & Villan Stockholm

Igeldammsgatan 14, 112 49 Stockholm — Visa karta

Nu har vi på Våningen & Villan vidgat våra vyer och tagit oss till Stockholm. Vårt första stockholmskontor ligger på Kungsholmen, en del av Stockholm våra hjärtan bankar lite extra för. Våra mäklare arbetar dock i hela Storstockholm för att du ska få det personliga bemötandet och kontakten som både du och din bostad behöver.

Vårt mål är att din bostadsaffär ska kännas helt trygg rakt igenom och vi anpassar vår tjänst efter dig och dina förutsättningar. Vår erfarenhet och kunskap ställer vi till ditt förfogande för att du ska kunna slappna av och slippa tänka på bostadsaffären, den sköter vi.

I vår tjänst ingår alltid, utöver traditionella tjänster, två mervärdestjänster. Välj bland extra onlinemarknadsföring, homestyling, unika kvällsbilder eller flyttstädning. Du väljer, vi säljer.

Välkommen till Våningen & Villan!

Läs vad 14 kunder tycker om Våningen & Villan Stockholm

• Maria B
    Maria B skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Nikki överträffade mina förväntningar och var både professionell, kunnig och engagerad.
    Jag kände mig trygg som kund och är mycket nöjd med min mäklare.
  • Petra S
    Petra S skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Lätt att få kontakt med. Trevligt och hjälpsamt bemötande!
  • Andréas W
    Andréas W skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Toppenmäklare, skötte försäljningen och allt runt omkring på ett bra och förtroendeingivande sätt.
  • Jenny I
    Jenny I skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Nikki har sedan start agerat professionellt och varit tillmötesgående och serviceinriktad.
  • Gustav K
    Gustav K skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Nikki gjorde ett kanonbra jobb. Strukturerad och handlingskraftig.
  • Rune F
    Rune F skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Trevlig, proffesionell och kunnig. En komplett mäklare utan påklistrade säljarfasoner. Rekommenderas varmt.
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Utmärkt och väldigt bra. Texten måste vara åtminstonde 30 tecken, men jag behöver inte skriva mer.
  • Erik N
    Erik N skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Jag anlitade Nikki när jag skulle sälja min lägenhet och jag är väldigt nöjd! Har ingenting att anmärka på.
  • Maria L
    Maria L skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Mycket trevligt bemötande. Jag som spekulant fick saklig information, utan påträngande "säljarsnack".

Frågor som jag hade efter visningen besvarades snabbt.

Om /När jag i framtiden ska sälja tvekar jag inte att anlita Nikki Eklund på Våningen och Villan.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Entusiastiskt, professionellt och engagerat beskriver Nikki väl.
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Nikki har varit mycket proffsig när det gäller hela försäljnings förfarandet och hon har ett trevligt sätt.

Hela tiden hållit mig underrättad vad som har hänt etc.

Inget att klaga på.

Med vänlig hälsning
    Kjell Andersson
  • Martin S
    Martin S skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Tryggt snabbt och proffsigt. Tryggt för att nikki höll mig uppdaterad om allt. Snabba svar på mina frågor och önskemål. Och professionellt då tex nikki rådde mig att skjuta på försäljningen 2 veckor då en liknande men något snyggare lägenhet gick ut samma dag som vi planerat.
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Anna Bengtsson en del av Våningen & Villan Stockholm
    Anna sålde nyligen min lägenhet på Kungsholmen och jag kunde inte vara mer nöjd. Jag valde att arbeta med henne för att hon gav ett förtroendeingivande intryck och att jag verkligen trodde på att hon skulle göra sitt allra bästa. Nu i efterhand kan jag säga att jag är supernöjd med mitt val och hur Anna hanterade hela processen och alla dess steg.
    2017-06-14 Anna B svarar Fredrik W
    Tusen tack för den fina rekommendationen, Fredrik! Jag är glad att du är nöjd med affären.
  • Alexandra T
    Alexandra T skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Nikki är trevlig i bemötande, påläst och ger snabba svar om man har några funderingar. Även om Nikki inte vet svaret direkt, tar hon snabbt reda på det och återkopplar direkt.

Igeldammsgatan 14, 112 49 Stockholm