Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Våningen & Villan Våningen & Villan Stockholm

Våningen & Villan Stockholm

Igeldammsgatan 14, 112 49 Stockholm — Visa karta

Nu har vi på Våningen & Villan vidgat våra vyer och tagit oss till Stockholm. Vårt första stockholmskontor ligger på Kungsholmen, en del av Stockholm våra hjärtan bankar lite extra för. Våra mäklare arbetar dock i hela Storstockholm för att du ska få det personliga bemötandet och kontakten som både du och din bostad behöver.

Vårt mål är att din bostadsaffär ska kännas helt trygg rakt igenom och vi anpassar vår tjänst efter dig och dina förutsättningar. Vår erfarenhet och kunskap ställer vi till ditt förfogande för att du ska kunna slappna av och slippa tänka på bostadsaffären, den sköter vi.

I vår tjänst ingår alltid, utöver traditionella tjänster, två mervärdestjänster. Välj bland extra onlinemarknadsföring, homestyling, unika kvällsbilder eller flyttstädning. Du väljer, vi säljer.

Välkommen till Våningen & Villan!

Läs vad 24 kunder tycker om Våningen & Villan Stockholm

• Ruzdija S
    Ruzdija S skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Jag har köpt lägenhet, Nikki är jätte profesoniell och kan sitt jobb, och är jätte glad att har fått träffa en ung och så duktigt mäklare Läs mer
  • Hani B
    Hani B skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Jag köpte en 3a på Hundlokegränd . Efter en rejälbudgivning så vann jag. Min första bostadsrätt så jag visste inte riktigt hur det fungerar med sådant köp. Nicki var väldigt smidig på aatt svara på telefon o visade mig lägenheten om och om igen flera gånger då jag alltid glömde mått osv... jag blev bemött med mycket kärlek och respekt, måste säga att nicki förstjänar 10stjärnor med tanken på servicen jag fått för att ha vart så jobbig kund. Jag har kännt mig väldigt trygg under affären. Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Anna Bengtsson en del av Våningen & Villan Stockholm
    Bostadsrätt 74m2.
    Trevlig. Alltid glad och tillmötesgående. Bästa service.
    Komplicerad försäljning som sammanföll med att marknaden stod helt still. Väldigt många som kom men väldigt få ville lägga bud så det var svettigt. Kände att Anna hela tiden stöttade ochh gjorde allt som gick för att slutligen få till en försäljning. Läs mer
  • Isabelle A
    Isabelle A skrev om Anna Bengtsson en del av Våningen & Villan Stockholm
    Anna är trevlig, proffsig och tillmötesgående. Fick hjälp med både lägenhetsförsäljning samt köp av henne. Läs mer
  • Elsa L
    Elsa L skrev om Anna Bengtsson en del av Våningen & Villan Stockholm
    Köpt lägenhet i midsommarkransen
    Köpet gick dåligt till i slutet för att mäklaren sa att det fanns nån som va villig att betala högre men att jag skulle få den för lite mindre om jag tog den idag ,de va mitt första köp så jag gjorde ju de men nu så här efteråt så känns det fel å jag tycker mäklaren borde ha fixat upp det bättre å inte tillåta att de går till på de viset.
    Annars var det väl ganska bra.
    Mäklaren var trevlig Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Anna Bengtsson en del av Våningen & Villan Stockholm
    Anna är väldigt kunnig inom sitt expertområde och försäljningen av min bostadsrätt blev då väldigt trygg och effektiv. Annas arbetsinsats var dessutom mycket över förväntan vilket fick mig att känna mig speciell och prioriterad. Anna gav helt enkelt det lilla extra som man önskar att varje mäklare skulle göra! Läs mer
    Anna B gillar detta
  • Federica A
    Federica A skrev om Våningen & Villan Stockholm
    Bra och varm bemötande, mycket kunskap om objektekt, alla våra frågor besvarades. Bra vägledning i detaljerna kring underskrivningen av överlåtelse avtalet. Bra kontinuerlig kontakt under budgivningen. Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Våningen & Villan Stockholm
    Mycket positiv mäklare som inger mycket trygghet. Pålitlig och entusiastisk. Är med oss säljare hela vägen och deltar även i inspektionen av huset. Har stor och lång erfarenhet. Skicklig på att bemöta olika människor. Kreativa idéer till nyttan av huset. Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Kunning och engagerad, alltid redo att bistå med råd och att göra det lilla extra. Läs mer
  • Josefine E
    Josefine E skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Otroligt proffsig och duktig! Såg dessutom till så att vi fick försäljningsrekord i föreningen på vår lägenhet. Kommer definitivt anlita igen i framtiden! Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Nikki överträffade mina förväntningar och var både professionell, kunnig och engagerad.
    Jag kände mig trygg som kund och är mycket nöjd med min mäklare. Läs mer
  • Petra S
    Petra S skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Lätt att få kontakt med. Trevligt och hjälpsamt bemötande! Läs mer
  • Andréas W
    Andréas W skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Toppenmäklare, skötte försäljningen och allt runt omkring på ett bra och förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • Jenny I
    Jenny I skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Nikki har sedan start agerat professionellt och varit tillmötesgående och serviceinriktad. Läs mer
  • Gustav K
    Gustav K skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Nikki gjorde ett kanonbra jobb. Strukturerad och handlingskraftig. Läs mer
  • Rune F
    Rune F skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Trevlig, proffesionell och kunnig. En komplett mäklare utan påklistrade säljarfasoner. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Utmärkt och väldigt bra. Texten måste vara åtminstonde 30 tecken, men jag behöver inte skriva mer. Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Jag anlitade Nikki när jag skulle sälja min lägenhet och jag är väldigt nöjd! Har ingenting att anmärka på. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Mycket trevligt bemötande. Jag som spekulant fick saklig information, utan påträngande "säljarsnack".

Frågor som jag hade efter visningen besvarades snabbt.

Om /När jag i framtiden ska sälja tvekar jag inte att anlita Nikki Eklund på Våningen och Villan. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Entusiastiskt, professionellt och engagerat beskriver Nikki väl. Läs mer
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Nikki har varit mycket proffsig när det gäller hela försäljnings förfarandet och hon har ett trevligt sätt.

Hela tiden hållit mig underrättad vad som har hänt etc.

Inget att klaga på.

Med vänlig hälsning
    Kjell Andersson Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Tryggt snabbt och proffsigt. Tryggt för att nikki höll mig uppdaterad om allt. Snabba svar på mina frågor och önskemål. Och professionellt då tex nikki rådde mig att skjuta på försäljningen 2 veckor då en liknande men något snyggare lägenhet gick ut samma dag som vi planerat. Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Anna Bengtsson en del av Våningen & Villan Stockholm
    Anna sålde nyligen min lägenhet på Kungsholmen och jag kunde inte vara mer nöjd. Jag valde att arbeta med henne för att hon gav ett förtroendeingivande intryck och att jag verkligen trodde på att hon skulle göra sitt allra bästa. Nu i efterhand kan jag säga att jag är supernöjd med mitt val och hur Anna hanterade hela processen och alla dess steg. Läs mer
    2017-06-14 Anna B svarar Fredrik W
    Tusen tack för den fina rekommendationen, Fredrik! Jag är glad att du är nöjd med affären.
  • Alexandra T
    Alexandra T skrev om Nikki Eklund en del av Våningen & Villan Stockholm
    Nikki är trevlig i bemötande, påläst och ger snabba svar om man har några funderingar. Även om Nikki inte vet svaret direkt, tar hon snabbt reda på det och återkopplar direkt. Läs mer

Igeldammsgatan 14, 112 49 Stockholm