5 rekommendationer

Anna Bengtsson
en del av Våningen & Villan Stockholm

Igeldammsgatan 14
112 49 Stockholm — Visa karta

Vad tror Anna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 5 kunder tycker om Anna Bengtsson

• Andreas E
    Andreas E skrev om Anna Bengtsson en del av Våningen & Villan Stockholm
    Bostadsrätt 74m2.
    Trevlig. Alltid glad och tillmötesgående. Bästa service.
    Komplicerad försäljning som sammanföll med att marknaden stod helt still. Väldigt många som kom men väldigt få ville lägga bud så det var svettigt. Kände att Anna hela tiden stöttade ochh gjorde allt som gick för att slutligen få till en försäljning. Läs mer
  • Isabelle A
    Isabelle A skrev om Anna Bengtsson en del av Våningen & Villan Stockholm
    Anna är trevlig, proffsig och tillmötesgående. Fick hjälp med både lägenhetsförsäljning samt köp av henne. Läs mer
  • Elsa L
    Elsa L skrev om Anna Bengtsson en del av Våningen & Villan Stockholm
    Köpt lägenhet i midsommarkransen
    Köpet gick dåligt till i slutet för att mäklaren sa att det fanns nån som va villig att betala högre men att jag skulle få den för lite mindre om jag tog den idag ,de va mitt första köp så jag gjorde ju de men nu så här efteråt så känns det fel å jag tycker mäklaren borde ha fixat upp det bättre å inte tillåta att de går till på de viset.
    Annars var det väl ganska bra.
    Mäklaren var trevlig Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Anna Bengtsson en del av Våningen & Villan Stockholm
    Anna är väldigt kunnig inom sitt expertområde och försäljningen av min bostadsrätt blev då väldigt trygg och effektiv. Annas arbetsinsats var dessutom mycket över förväntan vilket fick mig att känna mig speciell och prioriterad. Anna gav helt enkelt det lilla extra som man önskar att varje mäklare skulle göra! Läs mer
    Anna B gillar detta
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Anna Bengtsson en del av Våningen & Villan Stockholm
    Anna sålde nyligen min lägenhet på Kungsholmen och jag kunde inte vara mer nöjd. Jag valde att arbeta med henne för att hon gav ett förtroendeingivande intryck och att jag verkligen trodde på att hon skulle göra sitt allra bästa. Nu i efterhand kan jag säga att jag är supernöjd med mitt val och hur Anna hanterade hela processen och alla dess steg. Läs mer
    2017-06-14 Anna B svarar Fredrik W
    Tusen tack för den fina rekommendationen, Fredrik! Jag är glad att du är nöjd med affären.
Nikki Eklund
Anna Bengtsson