Magnus Jansson

Magnus Jansson

Magnus Jansson är mäklare på Våningen & Villan Stockholm

och har varit registrerad mäklare sedan 2007. Magnus Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 14 omdömen sedan 2015-01-01. Magnus Jansson har haft 61 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 34% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 14 Läs vad Magnus Jansson

• Toppen mäklare. Lättsam och enkel att samarbeta med. Håller en uppdaterad och ger råd längst med vägen. Återkopplar alltid och håller en informerad under hela processen. Lång och bred erfarenhet i branschen vilket kändes tryggt. Skulle varmt rekommendera Magnus.
    Monika B sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm
    2020-10-21
    2020-10-21
  • Sålde en 2a. Mäklaren var professionel i alla avseenden!
    Hans Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm
    2020-10-07
    • 49.3 m²
    • Frösunda
    2020-10-07
  • När jag fick hjälp av Magnus att sälja min lägenhet visade han prov på flera goda egenskaper som gör honom till en utmärkt mäklare. Magnus är driven, lyhörd, följsam och lätt att tycka om. Han ger ett seriöst och påläst intryck, och genom säljprocessen höll han mig ständigt uppdaterad. En komplett mäklare som är villig att "walk the extra mile" för att åstadkomma en lyckad säljprocess.
    Adam N sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm
    2020-10-06
    2020-10-06
  • Vi köper en liten etta på Kungsholmen, Stockholm. (Inflyttning november) Vi blev väldigt väl bemötta. Han var bra på att följa upp och hålla kontakt. Fick till ett avslut på affären på ett bra sätt, fastän vi som köpare låg långt från säljarens önskade prisbild. Domsagor. Magnus skötte det hela väldigt bra! Det är en annan sak jag vill passa på att ta upp. Men den handlar inte om Magnus specifikt.: Om utgångspriset på en lägenhet ligger på 2,5MSEK och budgivningen slutar på ca 2,7MSEK. Är det OK att då säga att det är för lågt pris? ”Jag säljer inte för under 3,1MSEK” Detta hände här men vi möttes på ett ok sätt, så det gick väl bra. Men i andra budgivningar har säljaren stått på sig. Måste man då inte ange ett accepterat pris när man annonserar lägenheten? Vi som köpare lägger tid och energi på att bjuda på nåt som vi, när det verkligen gäller, aldrig skulle ha bjudit på från första början, eftersom det accepterade priset ligger långt över vad vi klarar av. Branschproblem?!
    Anna D köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm
    2020-10-04
    2020-10-04
  • Noggrann, kunnig, trevlig och pålitlig. Mycket nöjd!
    Hannah L köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm
    2020-08-10
    • 44.0 m²
    • Vasastan
    2020-08-10
  • Vi sålde vår bostad i Kista Gårdsväg 18 i Stockholm via mäklaren Magnus Jansson, han var aktiv och professionell och mycket hjälpsam, han svarat på våra frågor hela tiden och även gav oss tipsar som hjälpte oss att sälja bostaden på bra sätt. Han ger dig tryggheten som du behöver. Vi rekommenderar starkt honom. Vänligen
    Ali O sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm
    2020-08-06
    • 44.0 m²
    • Kista
    2020-08-06
  • Magnus fick i uppdrag att sälja vår 2:a på 32kvm på Kungsholmen. Vi har köpt och sålt många lägenheter men han är utan tvekan den bästa mäklaren vi någonsin har jobbat med eller träffat. Från och med nu är det Magnus vi kommer vända oss till i framtida försäljningar. Han är trygg, kunnig, noggrann och en säljare i dess allra bästa bemärkelse. Jag rekommenderar honom varmt.
    Amel K sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm
    2020-07-09
    • 32.0 m²
    2020-07-09
  • Vi har köpt ett fritidsboende. Vi har inte träffat Magnus personligen utan kommunicerat via telefon, sms och e-mail vilket har fungerat utmärkt.Vi uppskattar Magnus snabba handläggning och svar på våra frågor.
    Johan F köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm
    2020-07-05
    • 5:a
    • 85.0 m²
    • Hundfjället
    2020-07-05
  • Jag har köpt en nybyggd lägenhet som Magnus har varit mäklare till. Jag tycker han skötte det jättebra med att informera om lägenheten och att vara en opartisk deltagare i köpet. Jag tror att Magnus gjorde säljaren mycket nöjd med sin tjänst och jag är väldigt nöjd. magnus bemötte mig väldigt bra och professionelt. Jag hade inga speciella förväntningar Om jag någonsin ska sälja mitt boende så kontakar jag gärna Magnus igen för det
    Rafael D köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm
    2020-06-29
    • 31.7 m²
    • Kista
    2020-06-29
  • Vi sålde en villa och fick mycket bra bemötande av Magnus. Han förstod snabbt husets potential och lyckades förmedla det i annonser och marknadsföringsmaterial. Han var snabb att återkoppla till oss vid frågor från spekulanter och även snabb på att återkoppla till spekulanter som varit på visningen. Han tog oss och köparna igenom affären på ett mycket smidigt och bra sätt.
    Cathrine E sålde sitt hus med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm
    2020-06-26
    • 162.0 m²