Magnus Jansson
Registrerad mäklare sedan 2007-10-04
Aktiv på Reco.se sedan 2015-01-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 6 Läs vad Magnus Jansson

• Rafael D köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm

2020-06-29

Kista
    Jag har köpt en nybyggd lägenhet som Magnus har varit mäklare till. Jag tycker han skötte det jättebra med att informera om lägenheten och att vara en opartisk deltagare i köpet. Jag tror att Magnus gjorde säljaren mycket nöjd med sin tjänst och jag är väldigt nöjd.

magnus bemötte mig väldigt bra och professionelt.

Jag hade inga speciella förväntningar

Om jag någonsin ska sälja mitt boende så kontakar jag gärna Magnus igen för det Läs mer
  • Cathrine E sålde sitt hus med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm

2020-06-26

Trosa
    Vi sålde en villa och fick mycket bra bemötande av Magnus. Han förstod snabbt husets potential och lyckades förmedla det i annonser och marknadsföringsmaterial. Han var snabb att återkoppla till oss vid frågor från spekulanter och även snabb på att återkoppla till spekulanter som varit på visningen. Han tog oss och köparna igenom affären på ett mycket smidigt och bra sätt. Läs mer
  • Lars H köpte sitt hus med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm

2020-06-26

Trosa
    Tillmötesgående och professionell i sin yrkesroll. Läs mer
  • Magnus C köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm

2020-05-05

5:a
    Hundfjället
    Vi köpte en stuga i Hundfjället, Sälen och Magnus var väldigt enkel att få tag på och vi fick snabbt svar på våra frågor. Trevligt bemötande och välinformerad om området och Brf:en. Läs mer
  • Eric J
    Eric J sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm

2020-03-13

2:a
    Kungsholmen
    Magnus satt lugnt i båten och rodde i hamn vår lägenhetsförsäljning på bästa sätt för oss som säljare, och som jag uppfattar till lika stor glädje för säljaren.

Med hans starka engagemang från start till mål rekommenderar vi gladeligen Magnus på Våningen och Villan till dig som ska sälja en lägenhet i Stockholm. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Caroline L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Våningen & Villan Stockholm

2020-02-27

Kungsholmen
    Engagerad, duktig och professionell tycker jag att Magnus var under min lägenhetsförsäljning. Känner stort förtroende för honom varför jag för andra gången valde honom som mäklare och blev återigen väldigt nöjd vad gäller min försäljning. Kan varmt rekommendera Magnus! Läs mer

Senaste försäljningarna

Utkiksstigen