Rreze Dautaj
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 5 Läs vad Rreze Dautaj

• Sophy Q sålde sin lägenhet med hjälp av Rreze Dautaj en del av Våningen & Villan Stockholm

2020-03-15

Kista
    Rreze är jätte trevligt och hjälpsam. Läs mer
  • Hengameh B sålde sin lägenhet med hjälp av Rreze Dautaj en del av Våningen & Villan Stockholm

2020-03-14

Kista
    Rreeze är väldigt professionell, ger utmärkt bra service och alltid närvarande Läs mer
  • Filip M köpte sin lägenhet med hjälp av Rreze Dautaj en del av Våningen & Villan Stockholm

2020-03-13

Supertrevlig och professionell. Läs mer
  • Hakop H sålde sin lägenhet med hjälp av Rreze Dautaj en del av Våningen & Villan Stockholm

2020-03-02

Kista
    Tack för ett jättefint jobb, supernöjd med försäljningen av min lägenhet. Rreze är ett självklart val vid nästa försäljning! Rekommenderar starkt Läs mer
  • Robin K
    Robin K sålde sin lägenhet med hjälp av Rreze Dautaj en del av Våningen & Villan Stockholm

2019-09-20

Huvudsta
    Jag har sålt en bostadsrätt i Solna på 50kvm. Rreze, min mäklare, har hanterat hela processen otroligt bra. Innan jag anlitade henne så hade jag vissa förutfattade meningar om att mäklare kunde vara opersonliga med "försäljar-attityd", men Rreze suddade ut dom fördomarna helt och hållet. Hon har vart otroligt professionell och samtidigt mycket trivsam att samtala med. Jag har, genom hela processen, känt att jag har kunnat lita på hennes omdömmen och råd, och vart trygg i att hon tar hand om det komplicerade delarna som en vanlig pleb som jag inte har koll på.

Jag fick min lägenhet såld till ett pris långt över förväntan tack vare Rreze. Att hon är väldigt professionell, trevlig och trivsam att göra med är självklart ett stort plus i kanten!

5/5 would mäklare again Läs mer

Senaste försäljningarna