Mäklare Skåne Trelleborg Våningen & Villan Trelleborg Mathias Blomberg Hading
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2019-04

Läs vad 18 Läs vad Mathias Blomberg Hading

• Carola G köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg

2019-04-14

Beddingestrand
    Jag har köpt en bostadsrätt av Mathias B och han har även sålt mitt hus. Allt har gått väldigt smidigt. Mathias är kunnig och driven och jag har blivit bra bemött på alla sätt. Mitt hus blev sålt snabbt till ett bra pris. Jag tycker M hanterar både säljare och köpare på ett utmärkt professionellt sätt Läs mer
  • Mariette Pia Anna-Lisa G sålde sitt hus med hjälp av Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg

2019-03-24

Sålt äldre hus med dåligt läge. Helsäker mäklare, rak o korrekt med bra svar/frågor, sålde huset ganska snabbt. Här lovades inget som man ej kunde hålla och även om vi fick gå ner i pris fanns det motivering varför. Mkt nöjd och har rekommenderat vån o villa till flera andra. Läs mer
  • Kerstin H köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg

2019-03-22

Beddingestrand
    Har köpt en nybyggd bostadsrättshus på nätet, eftersom jag inte är i Sverige nu.
    Bra. Läs mer
  • Uno Anders N sålde sitt hus med hjälp av Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg

Dalköpinge
    Sålde vår villa, UTMÄRKT bemötande från början till slut! Vi fick betalt exakt som vi önskade. Kan varmt rekommenderas!!! Läs mer
  • André A sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg

Svarte
    - Sålt radhus.
    - Utmärkt bemötande. Läs mer
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg

2019-03-20

Trevlig och får saker att hända på kort tid. Läs mer
  • Kristian W skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg

2018-09-14

Mathias sålde ett egenägt radhus åt oss, i Malmö. Under hela resans gång (som för övrigt blev kort och framgångsrik) uppträdde Mathias professionellt och sakligt men bemötte alltid oss säljare på ett personligt sätt. Trevlig, lättpratad utan att bli tröttsamt ”säljig”.

Mathias levde upp till alla våra förväntningar, han värderade huset bra, påtalade viktiga saker att göra, hjälpte oss med juridiska frågor, kom snabbt ut på marknaden och fick slutligen ett pris en bra bit över utgångspris. Den enda smärre bristen var en något dålig återkoppling under budgivningen pga snabba bud och tekniska problem vilket ledde till att vi såg på Hemnet när nya bud inkommit ist för att få information direkt av Mathias.

Helhetsbilden av Mathias är utomordentligt positiv, jag skulle definitivt rekommendera andra att använda sig av Mathias och Våningen&Villan vid försäljning! Läs mer
  • Jesper Å
    Jesper Å skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg

2018-07-12

3 rums lögenhet på ribban i Malmö.

Professionellt bemöt av Mathias, alltid tillgänglig och snabb på att ta action.

Vi förväntade oss en snabb och enkel försäljning av vår lägenhet och det är också de vi upplevt. Allt från första mötet, fotografering till visningar och kontraktsskrivning.

Positiv upplevelse där Mathias visade framfötterna och var hela tiden ett steg före, detta var en uppfriskande upplevelse om man jämför med andra mäklare vi har haft att göra med. Läs mer
  • Andre S skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg

2018-02-21

Mathias är en perfekt säljare och väldigt förtroendeingivande.
    Vi är väldigt nöjda med arbetet som gjordes när vi sålde vår Villa i Trelleborg.
    Bra uppföljning och väldigt kunnig inom sitt område. Läs mer
  • Enes N skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg

2018-02-20

Jobbar för kundens bästa.
    Inte konstigt att dem börja etablera sig så starkt i Trelleborg. Läs mer

Senaste försäljningarna

Murkelvägen B