Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Våningen & Villan Våningen & Villan Ystad

Våningen & Villan Ystad

En del av Våningen & Villan

Malmövägen 5D, 271 50 Ystad — Visa karta

Välkommen till oss på Våningen & Villan i Ystad!

Vi består av ett gäng mäklare som är specialiserade på trakterna här i Ystad och vackra Skåne. Är det hit du vill flytta är det garanterat oss du ska kontakta. Vare sig du vill göra ett köp eller sälja din bostad ser vi till att vi skräddarsyr bostadsaffären efter dina önskemål.

Men oss ingår alltid två mervärden i affären, som exempelvis flyttstädning eller homestyling. Dessutom får du självklart en kostnadsfri värdering om du så önskar. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 12 kunder tycker om Våningen & Villan Ystad

• Kristian W skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Mathias sålde ett egenägt radhus åt oss, i Malmö. Under hela resans gång (som för övrigt blev kort och framgångsrik) uppträdde Mathias professionellt och sakligt men bemötte alltid oss säljare på ett personligt sätt. Trevlig, lättpratad utan att bli tröttsamt ”säljig”.

Mathias levde upp till alla våra förväntningar, han värderade huset bra, påtalade viktiga saker att göra, hjälpte oss med juridiska frågor, kom snabbt ut på marknaden och fick slutligen ett pris en bra bit över utgångspris. Den enda smärre bristen var en något dålig återkoppling under budgivningen pga snabba bud och tekniska problem vilket ledde till att vi såg på Hemnet när nya bud inkommit ist för att få information direkt av Mathias.

Helhetsbilden av Mathias är utomordentligt positiv, jag skulle definitivt rekommendera andra att använda sig av Mathias och Våningen&Villan vid försäljning! Läs mer
  • Jesper Å
    Jesper Å skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    3 rums lögenhet på ribban i Malmö.

Professionellt bemöt av Mathias, alltid tillgänglig och snabb på att ta action.

Vi förväntade oss en snabb och enkel försäljning av vår lägenhet och det är också de vi upplevt. Allt från första mötet, fotografering till visningar och kontraktsskrivning.

Positiv upplevelse där Mathias visade framfötterna och var hela tiden ett steg före, detta var en uppfriskande upplevelse om man jämför med andra mäklare vi har haft att göra med. Läs mer
  • Andre S skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Mathias är en perfekt säljare och väldigt förtroendeingivande.
    Vi är väldigt nöjda med arbetet som gjordes när vi sålde vår Villa i Trelleborg.
    Bra uppföljning och väldigt kunnig inom sitt område. Läs mer
  • Enes N skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Jobbar för kundens bästa.
    Inte konstigt att dem börja etablera sig så starkt i Trelleborg. Läs mer
  • Malin N skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Mycket bra på båda frågorna. Tillmötesgående och svarade på mail när som helst på dygnet. Mycket kunnig mäklare. Läs mer
  • Suzann S
    Suzann S skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Gott intryck efter första presentationen samt en djärv och rättfram approach gjorde valet av mäklare enkelt. Effektiv och proffsig hela vägen, men även lyhörd för mina önskemål som kund. Jag skulle absolut rekommendera honom! Läs mer
  • Mårten J skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Mathias är affärsmässig och kreativ med stort kundfokus Läs mer
  • Thomas W skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    energisk och driven mäklare.
    bra bemötande
    resultatinriktad
    levde upp mer än väl till förväntan Läs mer
  • Jörgen L skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Snabb och tydlig. Återkopplar. Läs mer
  • Pierre G skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Trevlig och drivande.
    Levererade det han lovade och mer därtill.
    Skulle jag sälja igen hade jag gjort samma val Läs mer
  • Carina P skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Mathias är en professionell och duktig mäklare, som ger det där lilla extra för att bostaden ska bli såld. Han är lätt att prata med och är hjälpsam. En mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • Nadja H
    Nadja H skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Proffsig och vänligt bemötande. Snabb återkoppling. Håller måttet på alla sätt. Läs mer

Malmövägen 5D, 271 50 Ystad