Mäklare Skåne Ystad Våningen & Villan Ystad Mathias Blomberg Hading
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11

Läs vad 12 kunder tycker om Mathias Blomberg Hading

• Kristian W skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Mathias sålde ett egenägt radhus åt oss, i Malmö. Under hela resans gång (som för övrigt blev kort och framgångsrik) uppträdde Mathias professionellt och sakligt men bemötte alltid oss säljare på ett personligt sätt. Trevlig, lättpratad utan att bli tröttsamt ”säljig”.

Mathias levde upp till alla våra förväntningar, han värderade huset bra, påtalade viktiga saker att göra, hjälpte oss med juridiska frågor, kom snabbt ut på marknaden och fick slutligen ett pris en bra bit över utgångspris. Den enda smärre bristen var en något dålig återkoppling under budgivningen pga snabba bud och tekniska problem vilket ledde till att vi såg på Hemnet när nya bud inkommit ist för att få information direkt av Mathias.

Helhetsbilden av Mathias är utomordentligt positiv, jag skulle definitivt rekommendera andra att använda sig av Mathias och Våningen&Villan vid försäljning! Läs mer
  • Jesper Å
    Jesper Å skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    3 rums lögenhet på ribban i Malmö.

Professionellt bemöt av Mathias, alltid tillgänglig och snabb på att ta action.

Vi förväntade oss en snabb och enkel försäljning av vår lägenhet och det är också de vi upplevt. Allt från första mötet, fotografering till visningar och kontraktsskrivning.

Positiv upplevelse där Mathias visade framfötterna och var hela tiden ett steg före, detta var en uppfriskande upplevelse om man jämför med andra mäklare vi har haft att göra med. Läs mer
  • Andre S skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Mathias är en perfekt säljare och väldigt förtroendeingivande.
    Vi är väldigt nöjda med arbetet som gjordes när vi sålde vår Villa i Trelleborg.
    Bra uppföljning och väldigt kunnig inom sitt område. Läs mer
  • Enes N skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Jobbar för kundens bästa.
    Inte konstigt att dem börja etablera sig så starkt i Trelleborg. Läs mer
  • Malin N skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Mycket bra på båda frågorna. Tillmötesgående och svarade på mail när som helst på dygnet. Mycket kunnig mäklare. Läs mer
  • Suzann S
    Suzann S skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Gott intryck efter första presentationen samt en djärv och rättfram approach gjorde valet av mäklare enkelt. Effektiv och proffsig hela vägen, men även lyhörd för mina önskemål som kund. Jag skulle absolut rekommendera honom! Läs mer
  • Mårten J skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Mathias är affärsmässig och kreativ med stort kundfokus Läs mer
  • Thomas W skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    energisk och driven mäklare.
    bra bemötande
    resultatinriktad
    levde upp mer än väl till förväntan Läs mer
  • Jörgen L skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Snabb och tydlig. Återkopplar. Läs mer
  • Pierre G skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Ystad
    Trevlig och drivande.
    Levererade det han lovade och mer därtill.
    Skulle jag sälja igen hade jag gjort samma val Läs mer

Senaste försäljningarna

4:a