Aktiv på Reco.se sedan 2016

• Thibault D skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Utmärkt! Utmärkt! Utmärkt! Utmärkt! Utmärkt! Läs mer
  • Yaowapa K
    Yaowapa K skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Teoriutbildningen hade ett integrerande upplägg där diskussioner ledd av Ibbe, trafiklärare och ägare för företaget, förde fram många tänkbara situationer där trafiksäkerhet och rekommenderad handling kom på tal (oh mycket väl till användning vid senare verklig tillämpning ).
    Detta ledda till en mycket djupare förståelse för hur beteendet i trafiken i mångt och mycket påverkar resterande samspelet i trafiken.
    Vi hade många stunder där vi blev upplysta om situationer som obevakade korsningar kan hanteras på rätt sätt, oförutsedda händelser som kan leda till mycket ledsamma olyckor, men också mer lättsamma stunder med anekdoter om trafikregler som upplevts i verkliga livet och hur man följer dem.

En överlag gedigen och engagerande utbildning som byggt upp en större förståelse för trafikregler i allmänhet.

Väl värt att nämna är att jag klarade provet på första försöket tack vare utbildningen.

Tack Ibbe med kollegor på Vårbergs Trafikskola! Läs mer
  • Ahlam M skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Bra bemötande, bra upplägg, tydlig info Läs mer
  • Adnan Q skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Väldigt lärorikt, hjälpte till med små saker man ofta inte fokusera på. Saker som sen kan orsaka stora besvar. Som sagt väldigt lärorikt. Läs mer
  • Isabell G skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Bra information som man lärde sig mycket av. Bra upplägg men för mycket information innan rast så man orkade inte ta in allting precis innan rasten. Rast efter 1 timme istället för 1.5 timme skulle vara bättre. Annars riktigt bra och lärorik kurs. Läs mer
  • Nandor V skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Jag tyckte att det var en informations rik presentaion och bra uppdelning i de olika delarna. Läs mer
  • Zdravko B skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Det var väldigt bra. De förklarade ganska mycke vad är det som vi kad göra i trafiken ochi inte göra förklarade korsningar och cirkulahunsplacer och allt.
    Jag är nöjd me dom. Läs mer
  • Lena B skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Teorilektionerna var mycket lärorika och höll sitt innehåll när till boken. De sa till om någon information avvek från boken vilket var bra att veta. Man fick käxor som man gick igenom om det behövdes samt små diskussioner uppkom vilket var till stor hjälp. Jag hade inga förväntningar men jag känner att jag intesaknade något. Läs mer
  • Yasmine H skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Kan varmt rekommendera teori lektioner på vårbergstrafiksskola .. jätte bra lärare 👌 han förklarar på ett bra sätt och har bra gruppövningar och diskussioner lärde mig mycket.. Läs mer
  • Sara M skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Nyttigt och bra, genomfört med entusiasm av Ibbe! Läs mer