Vårda Ögon Halmstad

Vårda Ögon Halmstad

Ring 0107-09 99 99 www.varda.se
4.5

Välkommen till Vårda Ögon Halmstad! Vi är ditt trygga och moderna val för synfelsbehandlingar och har funnits sedan år 1999. Vår serviceinriktade personal har hjälpt många människor med synfel under åren. Vi erbjuder ett flertal metoder av avancerad och säker laserteknologi/linsbyte, helt beroende på dina förutsättningar. Vi...

19 omdömen om Vårda Ögon Halmstad

Helene A
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Mycket bra bemötande, trevlig och kompetent personal. Lugn och trevlig miljö. Bra och tydlig information. Allt blev som jag hoppats på efter min RLE-operation.

Aida M
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Trevlig personal och trevligt bemötande! Superduktiga läkare. Operation tog max 45 min för båda ögon, utan smärta och ont. Supernöjd med resultat. Högsta betyg från mig! Rekommenderar gärna!

Michael N
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Gjorde en ögonlaseroperation. Bra bemötande av personalen och även efterkontrollerna var bra.

Maria M
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Bytte linser i Halmstad för ca 6 månader sedan. Mycket kompetent personal och mycket trevliga. Fick en klar och tydlig förklaring före operationen om hur synen blir efter operationen, vilket har stämt till 100 %. Förväntningarna blev som jag fick det förklarat för mig. Idag kan jag se vad som står i min mobiltfn, kan gå och handla och se priser m m. Det är ett av de bästa besluten jag har tagit i mitt liv :)

Sofia S
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Mkt trevlig optiker Peter i Halmstad! Sedan operation i Malmö. Nöjd!

Stefan O
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Köpte behandling för att slippa använda glasögon och linser

Jimmy J
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Nocut på båda ögonen. blev bemött helt okej men märktes tydligt att pengarna betydde mycket mer än kunden. Jag förväntade mej att få en bra syn men nej, ser bättre med mina gamla glasögon men nu har jag fått bieffekter på köpet som, dåligt mörkerseende, aura runt alla lysande objekt dag som natt, irritation samt känsla av torrhet i ögonen, även att det kan bli suddigt för några sekunder ibland och svårare att fokusera på föremål, tar jag på mej mina gamla glasögon så försvinner många symptomen. Med andra ord så skulle jag ha lagt pengarna på annat.

Antonio M gillar detta
Louise H
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Jag var på mina kontroller i Halmstad men gjorde operationen i Malmö. I Halmstad har jag fått otroligt bra bemötande! Professionellt och personligt på samma gång. Tydliga, rakt på sak men trevliga. I Malmö kändes de också väldigt professionella. Inte riktigt samma personliga kontakt vilket är positivt. Man är ju lite nervös när man ska operera sig och då vill jag hellre att de fokuserar än småpratar. Kände mig väldigt trygg under hela mitt besök.

Lena S
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Jag var på Vårda i Halmstad o gjorde undersökningar för att göra en laseroperation, synfel. Operationen utfördes i Göteborg. Mycket bra bemötande på båda klinikerna! Frågor besvarades o förundersökningar gjordes innan operationen. Allt gick smidigt! Rekommenderar alltid Vårda till vänner o bekanta!

Karin W
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Otroligt varmt mottagande samt omhändertagande.

Andreas N
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Jag har gjort en laseroperation av båda ögonen, opererades i Malmö, men har gjort alla undersökningar mm i Halmstad, allt har fungerat väldigt bra, trevligt bemötande ingående förklaring om hur allt skulle gå till, och bra uppföljning efteråt.

Anders K
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Mycket bra och familjärt! Hjärtlig mottagande men underligt då Peter optikern kommer ut och mötet mej med glasögon på sej! När han sedan förklarar sej så förstår jag!

Petter B
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Trevlig klinik, trevliga lokaler. professionellt mottagande. Visste väl inte riktigt vad jag skulle förvänta mig men det var bra respons när jag behövde hjälp. Eftersom mitt högeröga krabbar lite är det väl inte supernöjd ännu men så bra som jag ser på vänster ska jag väl inte klaga.

Veronica H

Proffsigt och bra. Levde upp till förväntningarna. Fantastiskt resultat

Gustav
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Fick bästa möjliga resultat på min operation och blev väl bemött av professionell personal innan, under och efter operationen.

Dennis S

Riktigt bra ställa. Bra personal. Bra bemötande

Kristian B
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

jag är jätte nöjd med Vårda.

Stefan F

christine F
Skrev om Vårda Ögon Halmstad

Väldigt trevlig personal och bra och utförlig information.