Rekommenderat företag 2015 - Vardagsfrid

Vardagsfrid

Adolfsbergsvägen 29, 168 67 Bromma — Visa karta

Vardagsfrid är hemstädningsspecialister med rent samvete, vi gör inget annat.
Vi städar tusentals hushåll per månad med samma städrutin.

Kontorsfrid.se är specialist på kontorsstädning och en del av Vardagsfrid AB. Kontorsfrids levererar bekymmersfrihet till kontorsmiljöer. Vår städteknik pågår Svanenmärkning och har en utpräglad CSR profil för integration.

Vardagsfrid är medlemmar i ALMEGA, har kollektivavtal, arbetsleder på svenska och är Auktoriserade Serviceentreprenörer. 2015 utsågs vi till Årets Företagare i Sundbyberg.

Vardagsfrid är ett komplett städföretag och vår verksamhet bygger på att erbjuda hemstädning till privatpersoner med god kvalitet, noggrannhet i utförande och god kundkontakt. Vi erbjuder städabonnemang på 4h enligt återkommande frekvens som du själv väljer. Vår personal är anställda med kollektivavtal och du får samma städare till ditt hem varje gång. Samtliga som anställs kontrolleras i brottsregistret och skriver på sekretessavtal. Allt för att kunna erbjuda våra kunder största möjliga trygghet och som vårt namn antyder; frid i vardagen.
Önskar du ett personligt städföretag med fokus på kundnöjdhet har du hittat rätt, varmt välkommen till oss!

Läs vad 235 kunder tycker om Vardagsfrid

• Sara M
    Sara M skrev om Vardagsfrid
    Städningen är det inget fel på däremot är administrationen bristande då det ofta blivit fel med om- och avbokningar.
    2016-11-23 Torkel K svarar Sara M
    Hej Sara - tack för rekommendationen! Det var en jobbig högsäsong och vi har legat efter i rekryteringen till kontoret. Just nu håller vi på att förstärker administrationstjänsterna på kontoret för att hantera det du beskriver så man har samma sköna känsla i all kontakt med oss. Tack för tålamod.
  • Annika R
    Annika R skrev om Vardagsfrid
    Så dåligt städat. Inte ett enda rum utan fusk ( 3 rok). Trodde inte våra ögon när man tom hällt golvvattnet i toan o inte spolat. Torkat golv utan att byta vatten, kolsvart. Ringde dagen efter. Då säger städledaren att hon påtalat fusket och samtidigt upptäckt att dom inte skulle hinna städa hall, badrum o klädkammare. Varför hörde ingen av sig till oss? GSG blev tanken.
    Erbjöd att göra om städningen med andra städare men vi hade fått nog. Det var första o sista gången beroende på just detta att städledaren sket i att ringa.
    Trots allt fusk o det man inte hann så får vi betala för 1.5 timme.

Det var kul att komma hem från sjukhuset, not.
    2016-11-08 Torkel K svarar Annika R
    Hej Annika. Jag kan bara beklaga att du inte är nöjd, som du märker på våra tidigare rekommendationer är vår vanliga standard högre. Ibland kan det dock gå fel med tidsplanering, stressad arbetsledare, ovan medarbetare att ta tidsbeslut mellan att slutföra städning vs gå till nästa kund. Det kan vi beklaga, men ingen medarbetare har haft ont uppsåt.

För oss är det viktigt att göra en bedömning av klagomålet på plats (utöver några detaljbilder du skickade) men då vi inte släpptes in i din lägenhet så är det svårt att föra en diskussion runt kvalitén på städningen. Detta vill vi alltid göra samma dag så man kan bedöma städarens hantverk korrekt, och snabbt boka in åtgärd.

Vi erbjöd oss ändå att gratis göra om städningen med en av våra bästa städare efter dina klagomål med flera möjliga tider efter ditt önskemål. Detta vill du inte ha. När inte heller detta var ok, och ditt försäkringsbolag sagt sitt, så strök vi över 70% av uppdragets fakturerbara tid som kompensation.

Jag hoppas du blivit helt återställd efter din sjukhusvistelse och önskar dig välmående i framtiden.
    2016-11-08 Annika R svarar Torkel K
    Det vore nog bra om du höll dig till sanningen. Du försöker få det till att det inte var så slarvigt.

Ingen har bett att få komma in i lägenheten o det var VI som kontaktade er trits att städledaren visste.

En sak till. Du lägger ut om försäkringsbolaget vilket inte alls har med städningen att göra .
    Att vi var ärliga och tog ert fusk själva är vår privata sak.

Ni har fått ett antal bilder och en lista på allt som inte var städat med kompletteringar. Vadå inte medvetet....?
    Är man två på ett uppdrag så lämnar man inte i förtid så det blir en kvar.

Så....... det du skriver är en dåres försvarstal.

Du gick ett steg för långt i detta och det skulle du inte gjort. Det bevisar bara vilket dåligt företag ni är.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Göran T
    Göran T skrev om Vardagsfrid
    Johan som städar hos oss gör alltid ett bra jobb! Vi har aldrig varit missnöjda med resultatet. Dessutom har det varit smidigt att få hjälp när vi behövt pausa städning och dylikt.

Mvh, Göran
  • Börje H
    Börje H skrev om Vardagsfrid
    Vi har varit kunder hos Vardagsfrid i några år och vi har haft en och samma person hela tiden, vilket känns tryggt.
    Hon är noggrann, effektiv, kommer alltid i tid och är mycket trevlig.
    Det är alltid kul att komma hem efter att hon har städat. Ofta har hon ändrat på några detaljer såsom kuddar, stolar eller något annat som piffar upp det hela!
    Kan varmt rekommendera Vardagsfrid!
    Börje Hjelm
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Vardagsfrid
    Jag tycker att Vardagsfrid är ett företag som det är lätt att få kontakt med. De är trevliga i sitt bemötande. Vi har städ av lägenhet 2 ggr/månad. De som kommer gör ett mycket bra jobb.
    2016-08-16 Torkel K svarar Lennart E
    Tack för en fin rekommendation Lennart! Jag för vidare internt så rätt personer får veta.
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Vardagsfrid
    Vi kan bara rekommendera Vardagsfrid. Vi har en bra dialog på Vardagsfrid, som alltid snabbt svarar på våra mail och vi har en fantastisk städerska som kommer varannan vecka och städar vår lägenhet. Är det något som saknas så ligger alltid ett trevligt meddelande på diskbänken och väntar när vi kommer hem. Det är också smidigt att ha sin timpott till förfogande när något dyker upp. Skönt att kunna utnyttja för fönsterputs eller grovstäd när så behövs.
    2016-08-15 Torkel K svarar Daniel R
    Tack Daniel för en fin Rekommendation!
  • Johan L
    Johan L skrev om Vardagsfrid
    Fungerar bra de första gångerna då städledaren var med och inspekterade, därefter blir det en märkbar försämring gång efter gång. Mycket slarv. Vi anlitade deras fönsterputsare som inte ens hade utrustning med. De fick göra om jobbet 4 ggr och då smutsat ner ett par av våra väggar som nu måste målas om. Detta är uselt skött an Vardagsfrid.
    2016-08-15 Torkel K svarar Johan L
    Hej Johan, bra att vi fick tag på dig så vi kunde reda ut och ha en plan framgent.
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Vardagsfrid
    Vi har anlitat Vardagsfrid sedan slutet av 2014. När vi påbörjade avtalet poängterade vi att det viktigaste för oss var att personen som städade tog ett personligt ansvar och att vi inte skulle behöva kolla hela tiden, att vi alltid ville ha samma som städar samt att personen åtminstone pratar hjälplig svenska. Efter drygt 1,5 år kan vi summera följande: Vi har under denna tid haft 8 olika städare varav 2 vikarier. Inte vad vi hade önskat. Städkvaliteten har varit skiftande, ibland direkt dålig, aldrig riktigt bra. Ibland har ingen kommit, ibland väldigt sent. Få pratar någon svenska. Nu har vi tröttnat, och sagt upp avtalet, Jag kan INTE rekommendera Vardagsfrid!
    2016-08-08 Torkel K svarar Gunnar A
    Hej Gunnar & Mona,
    Tack för din reco. Jag kan i systemet se och konstatera att att vi haft otur personalmässigt och att det gått troll på ditt uppdrag - vilket gör ont i magen för mig och jag tar detta vidare internt. Hoppas du förstår att det inte är vår norm, vilja eller ambition.
    Under våren har vi utökat med ett nytt kvalitetsprogram, personalutbildning och rekryteringsprogram. Detta har börjat ge god effekt men tyvärr hinner ni inte få del av detta då vi skiljs. Jag hoppas ni hittar en bra lösning. Hittar ni inte en annan lösning som lever upp till era krav så är ni självklart välkomna tillbaka för en nystart med oss.
    Väl mött,
    /Torkel, VD Vardagsfrid
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Vardagsfrid
    Det är alltid lika fint att komma hem till ett nystädat hem, kommunikationen har fungerat bra så jag är nöjd!
    2016-06-08 Torkel K svarar Ylva S
    Toppen Ylva! Allt blir ju lite enklare när man pratar samma språk! Tack för rekommendationen!
  • Rolf T
    Rolf T skrev om Vardagsfrid
    Städning 4tim varannan vecka i stort sätt nöjda.
    2016-06-08 Torkel K svarar Rolf T
    Tack Rolf, trevligt att höra. Tveka inte att höra av dig till oss på kontoret om vad som som kan förbättras för att få toppbetyg?
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Vardagsfrid
    Vi har använt Vardagsfrid för städning hemma varannan vecka i drygt ett halvår. Vi har aldrig köpt städning från något annat företag så vi har inget att jämföra med. Städningen har varit ok men inte mer än så.
    2016-06-08 Torkel K svarar Susanne O
    Susanne, tack för rekommendationen. Jag ber områdeschefen synka med dig så att förväntningar och leverans kan mötas!
  • Solveig J
    Solveig J skrev om Vardagsfrid
    Bra bemötande och en fördel att kunna prata med den som utför städningen. hon gör ett bra jobb och är trevlig att ha och göra med.
    2016-06-08 Torkel K svarar Solveig J
    Hej Solveig, kul att höra. Jag visar upp det på kontoret så rätt person får höra det!
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Vardagsfrid
    Plus: punktliga, samma person varje gång, kollektivavtal, försiktiga med ömtåliga föremål, det blir rent, timpott, känns seriösa.
    Minus: städarna kan vara dåliga på att ställa tillbaka sakerna som de stod från början.
    2016-06-08 Torkel K svarar Ulrika E
    Tack för din Rekommendation!
    Alla kunder är olika - en del vill ha "konstnärlig höjd" på sina puffade kuddar och andra vill ha det precis som man har ställt det. Meddela din kontakt så uppdaterar vi arbetsordern enligt dina önskemål..
  • Rasmus S
    Rasmus S skrev om Vardagsfrid
    Otroligt nöjd från dag ett, proffesionellt bemötande och det känns tryggt att personalen har kollektivavtal
    2016-06-08 Torkel K svarar Rasmus S
    Tack Rasmus! Trevligt att höra!
  • Terese J
    Terese J skrev om Vardagsfrid
    I början var allt frid och fröjd, men när vår ordinarie städare slutade så blev det tyvärr mest krångel. Det var slarvigt städat och missar jag inte kunde acceptera. Men som sagt, så länge vår första städare var kvar var jag supernöjd.
    Jag har idag sagt upp mitt avtal.
    2016-05-09 Torkel K svarar Terese J
    Tack för din reco. Alla är vi nya i början men ibland blir det en dålig matchning. Vi utökat bemanning och rekryteringsavdelningen så vi kan få ett bättre och stabilare kvalitet framgent. Det börjar ge effekt - du är självklart välkommen tillbaka om du inte hittar vad du söker någon annanstans.
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Vardagsfrid
    Snabbt och enkelt att bli kund. Har haft två olika städare, båda män. under de 8 månader vi varit kunder. Har inte varit nöjd, men gett det en chans. Vid första tillfället fick vi ny städare då den förste slutade. Var inte nöjd igen men gav det en chans efter samtal om att ha med kvalitetskontrollant. Så ett par städningar till får visa.
    2016-05-09 Torkel K svarar Peter Ö
    Hej Peter och tack för tålamod. Alla är vi nya i början sen kan man ha lite otur med bemanningen. Vi har utökat HR samt Driftledning för att ha bättre snitt på personalen. Tala ur hjärtat med Julia så vi vet var vi har dig och kan fixa. Torkel@vardagsfrid.se VD/Grundare.
  • Lena L
    Lena L skrev om Vardagsfrid
    Ojämn städning.
    Den håller inte riktigt måttet. Ofta är det ställen man glömt damma och torka,
    Man drar heller inte bort en tvättkorg tex för att dammsuga bakom.
    2016-05-09 Torkel K svarar Lena L
    Tack för rekommendationen! Bra att du säger till så vi kan fixa. Kan du maila oss på info@vardagsfrid.se så vi kan rätta till det?
  • Anna L
    Anna L skrev om Vardagsfrid
    Bra processer och bemötande. Hade önskat ett uppföljningssamtal efter ca 3 städningar. Har lite detalj-synpunkter kring vår städning.
    2016-05-09 Torkel K svarar Anna L
    Tack för rekommendationen, det brukar vi göra vanligtvis men verkar ha missats här. Maila/ring oss så får vi in dina synpunkter i arbetsordern. info@vardagsfrid.se
  • Veera L
    Veera L skrev om Vardagsfrid
    Jättetrevliga och duktiga städare! Vi har haft två olika ordinarie städare och är mycket nöjda med kvalitén på tjänsten.
    Kan vara lite struligt ibland med ombokning etc när vår vanliga städdag inträffar på en helg eller liknande, de skulle kunna ha bättre beredskap för detta.
    Seriöst företag som är medlemmar i Almega med avtalsenliga villkor för sin personal, stort plus för detta!
    2016-05-09 Torkel K svarar Veera L
    Tack för rekommendationen! De där röda dagarna är alltid svårt att hantera framförallt i kombination med VABB och sjukdom hos kund. Vi jobbar med ständiga förbättringar och proaktivitet - jag tar med mig din kommentar till vår nästa taktikdag.
  • Linda C
    Linda C skrev om Vardagsfrid
    Trevlig och bra service. De städar noggrant och är pålitliga. Samma person kommer alltid och byts bara ut om hen får förhinder, som tex sjukdom, och då blir man meddelad. Första städtillfället kommer en handläggare och går igenom vad man vill få ut av städningen och hur mycket som hinns med på avsatt tid. Vi är mycket nöjda.
    2016-05-09 Torkel K svarar Linda C
    Hej Linda, Kul att höra att du är så nöjd!
  • Linda V
    Linda V skrev om Vardagsfrid
    Fungerar bra. Kommer i tid och är duktiga på att stryka kläder
    2016-05-09 Torkel K svarar Linda V
    Tack Linda, dessa kommentarer är väldigt uppskattade internt!
  • Inga-britt O
    Inga-britt O skrev om Vardagsfrid
    Mycket positivt. Viktigt att personalen trivs med sitt arbete och det fick jag intrycket att man gjorde. Miljötänket är också viktigt.
    2016-05-09 Torkel K svarar Inga-britt O
    Tack för din rekommendation! Den egna attityden är otroligt viktig oavsett vad man gör till vardags. När man älskar sitt jobb så syns det på kvalitén. Vi har precis svanenmärkt Kontorsstädningen, och använder samma teknik och kem på hemstädningen. På sikt kommer vi uppgradera hemstädningen till en egen svanenmärkning, mest en pengafråga. Metoderna sitter redan. Tack.
    Torkel K gillar detta
  • Monica L
    Monica L skrev om Vardagsfrid
    Gott bemötande. Jag har 4 tim städning/månad. Även om själva städningen inte pågår i 4 tim är jag nöjd med utförandet utom att de som städar inte fått instruktioner under sin utbildning att alltid göra ren dammsugarborsten. Det får jag göra själv. Flickan som städar är mycket duktig, effektiv och trevlig.
    2016-05-03 Torkel K svarar Monica L
    Tack för fin rekommendation. Jag ber Ina kontakta dig och säkerställa arbetsordern och tiden så det blir rätt i fortsättningen.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Vardagsfrid
    Helt ok, lite jobbigt att det är oftast nya städare vid varje tillfälle. Det känns som att kvaliteten blir lidande. Men överlag är jag nöjd.
  • Olov W
    Olov W skrev om Vardagsfrid
    Smidigt, flexibelt och med ett trevligt bemötande.
  • Olle H
    Olle H skrev om Vardagsfrid
    Proffsiga, trevliga, pålitliga, flexibla och med tydliga värderingar.
  • Margit H
    Margit H skrev om Vardagsfrid
    Vi har en mycket positiv upplevelse av Vardagsfrid. Dessutom är det en win win situation eftersom företaget betalar sociala avgifter för sina anställda. De har mycket trevliga o pålitliga anställda, som man känner sig trygg med o trivs med.
    Vi är mycket glada att ha hittat Vardagsfrid.
    2016-05-02 Torkel K svarar Margit H
    Trevligt att höra! Tack för fina och ord och rekommendation
  • Lori M
    Lori M skrev om Vardagsfrid
    Jag är sedan några månader kund hos Vardagsfrid. Mina erfarenheter hittills är mycket goda.Den första storstädningen var utmärkt. Fönstren putsades och lägenheten städades från golv till tak.
    Nu har jag fått samma person som kommer varje gång och
    som vet hur jag vill ha det.
    Ingen av de städfirmor jag haft tidigare har gjort ett så bra jobb. Jag kan absolut rekommendera Vardagsfrid!
    L.M.
    2016-05-02 Torkel K svarar Lori M
    Tack Lori! Skönt att allt fungerar som det ska!
  • Malin D
    Malin D skrev om Vardagsfrid
    Det började lite rörigt för oss. Strul med kommunikationen med Julia som var arbetsledare, som visserligen också var ny. När vår städare blev sjukskriven bytte vi arbetsledare till Katazyna och nu funkar det mycket bra. Vi är supernöjda med Dorota som städar hos oss vartannan vecka.
    2016-05-02 Torkel K svarar Malin D
    Alla är vi nya i början - men det är alltid fokus kundnöjdhet och med gemensamma krafter försöker vi så gott vi kan. Tack för en fin rekommendation.
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Vardagsfrid
    Väldigt bra service och kvalitet på städmingen
  • Naemi H
    Naemi H skrev om Vardagsfrid
    Bemötandet var bra från första början när ringde och beställde. Städaren är trevlig och städar bra.
    2016-05-02 Torkel K svarar Naemi H
    Kul Naemi! Tar med mig informationen vidare till Raouf!
  • Marie B
    Marie B skrev om Vardagsfrid
    Ok, lite slarvigt städat här och där.
    2016-05-02 Torkel K svarar Marie B
    Hej Marie, Tack för rekommendationen. Jag ber arbetsledaren kontakta dig.
  • Martin L
    Martin L skrev om Vardagsfrid
    Jag är helnöjd med Vardagsfrid avseende städning, bemötande och allt sådant. Minus är att städaren en gång var väldigt förkyld - det känns inte så kul att ha en förkyld person i sitt hem. Städningen är väldigt bra och om jag önskar något ytterligare så skulle det vara lite mer egna initiativ. T.ex. vill jag inte behöva säga till att lamporna måste damm-torkas också.
    2016-05-02 Torkel K svarar Martin L
    Hej Martin,
    Tack för rekommendationen och bra feedback. Tar med mig informationen vidare i internt. /Torkel
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Vardagsfrid
    Proffsigt bemötande och tydliga besked. Har haft lite otur med många byten av personal, men det har inte varit Vardagsfrids fel och jag har fått besked i god tid. Framför allt har det aldrig påverkat resultatet. Jättefint arbete varje gång, en fröjd att komma hem.
    2016-04-29 Torkel K svarar Jörgen E
    Tack Jörgen och tack för förståelse när "livet" slår till för vår personal. Väl mött /Torkel
  • Christian W
    Christian W skrev om Vardagsfrid
    Vi har hemstädning varannan vecka. Vi är väldigt nöjda med det professionella bemötandet man får av personalen på företaget. Vi har tyvärr haft lite olyckligt med en städerska som har slutat men företaget har varit bra på att lösa med ersättare även om vi inte fått en ny fast ännu.
    2016-04-29 Torkel K svarar Christian W
    Tack Christian! Vi har ett stort uppsving på södra sidan och förstärker teamet så du ska få samma känsla med nya fasta städaren. Julia jobbar på det. mvh /Torkel
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Vardagsfrid
    Pålitligt och noggrant företag med mkt bra ordning och kundkontakt. Bra att Vardagsfrid har ett arbetssätt som underlättar integration för nya svenskar.
    2016-04-29 Torkel K svarar Magnus H
    Kul att du tar reda på våra värderingar. Jag tror på arbetsintegration som verktyg och nu har vi i ledningsgruppen åtagit oss målet att #skapa250jobb vilket känns väldigt kul! Tack för att du är med oss på resan.
  • Mikaela A
    Mikaela A skrev om Vardagsfrid
    Mycket profisionellt. Noggran genomgång vid först städtillfället.
    2016-04-29 Torkel K svarar Mikaela A
    Tack Mikaela - då fortsätter vi i samma anda!
  • Linnea M
    Linnea M skrev om Vardagsfrid
    Vår ordinarie städare är vi mycket nöjda, medan vi har varit missnöjda med flera vikarier i de fall ordinarie personal varit sjuk eller bortrest.
    2016-04-29 Torkel K svarar Linnea M
    Hej Tack för rekommendationen och kul att du uppskattar Helen. Ibland blir det ju fel, så vi kompenserade med fönsterputs - även om det bara är en tröst. Personalärendet har vi hanterat internt. Julia gick precis förbi och hälsar! /Torkel
  • Ecoinfiltration M
    Ecoinfiltration M skrev om Vardagsfrid
    Vi tycker att vardagsfrid gör ett mycket bra jobb med städningen av våra kontorslokaler. De gör ett noggrant jobb och det märks stor skillnad jämfört med företaget vi använde tidigare.
    2016-04-29 Torkel K svarar Ecoinfiltration M
    Vad kul att höra att kontorsstädningen är bekymmerslös! Lokalvård är en infrastruktur som ofta inte ägnas tankeverksamhet åt förrän det är dåligt utfört - därför är betyder en rekommendation så mycket för oss! Kul och tack!
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Vardagsfrid
    Jättenöjda med vårt städabbonemang hos Vardagsfrid. Ser storstädat ut varenda gång trots att vi bara har 4 timmar varannan vecka. Priset är helt ok också och klart värt det då firman kör med Kollektivavtal och man vet att dem anställda har schyssta vilkor.
    2016-04-29 Torkel K svarar Jonas B
    Det är så skönt att våra kunder fattar detta med kollektivavtal. Tack för fina ord.
  • Jonatan S
    Jonatan S skrev om Vardagsfrid
    Otroligt professionella och duktiga!
    Supernöjd med Vardagsfrid överlag.
    2016-04-29 Torkel K svarar Jonatan S
    BOOM! Tack för fina ord Jonathan!
  • Jakob N
    Jakob N skrev om Vardagsfrid
    Har städning varannan vecka vilket funkar jättebra. Trevlig personal och bra städning. Var alltid 100% rent i början men har tappat lite med tiden. Rekommenderas oavsett varmt!
    2016-04-29 Torkel K svarar Jakob N
    Tack för en fin rekommendation Jakob! Jag ber Julia synka med dig om finlirskänslan. /Torkel
    Torkel K gillar detta
  • Joachim H
    Joachim H skrev om Vardagsfrid
    Punktliga och mycket väl utförda tjänster. Aldrig varit problem att med relativt kort framförhållning ställa in/byta tid.
    2016-04-21 Torkel K svarar Joachim H
    Tack Joachim - skönt att du uppskattar tjänsten!
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Vardagsfrid
    Mycket bra bemötande. Vi får hjälp med städning i vårat hem. Vi hade oturen att inte få så bra städning i början och efter att ha sagt till och ingen försändning hände så fick vi en ny städerna och hon är jätte bra.
    2016-04-21 Torkel K svarar Gabriella H
    Jag blir så glad när kunderna säger till så vi kan få medarbetarna att lyfta hos samma kund eller ta med sig feedbacken och leverera bättre hos nästa kund. Alla är vi nya i början eller kan ha en period där det är svårt att fokusera på jobbet. Då är vår värdebaserade ledarskap till hjälp för att lyfta medarbetaren till en ny bättre nivå. Tack för din feedback.
  • Joachim K
    Joachim K skrev om Vardagsfrid
    helt ok - jag använder Vardagsfrid i hgång i månaden.
    Skulle uppskatta om jag fick en påminnelse några dagar innan de skall komma om det är något särskilt man vill ha utfört !
    2016-04-21 Torkel K svarar Joachim K
    Bra idé Joachim, jag tar med mig den för framtida systemkrav.
  • Paula G
    Paula G skrev om Vardagsfrid
    Vi är jättenöjda med Vardagsfrid. Vi har en fast städare som är både duktig och trevligt. Det är härligt att komma hem på måndagar!
    2016-04-21 Torkel K svarar Paula G
    Skön start på veckan och att man kan slappna av hela helgen och veta att det snart är piffat. Tack för din rekommendation.
  • Hjalmar M
    Hjalmar M skrev om Vardagsfrid
    Något ojämn kvalité på städarna, men den nuvarande är bra med öga för detaljer. Kontoret svarar snabbt och trevligt utan något strul på de förfrågningar jag gjort.
    2016-04-21 Torkel K svarar Hjalmar M
    Kul att du tycker om din städares kvalitet! Det är väldigt viktigt för oss att få in signalerna om era förväntningar - tack!
  • Florian M
    Florian M skrev om Vardagsfrid
    De är trevliga och gör ett bra jobb. Jag får också snabbt svar när jag skickar ett mail till dem. De brukar städa hos mig två gånger i månaden och jag har också haft fönsterputs. Jag är jätte nöjd.
    2016-04-21 Torkel K svarar Florian M
    Kul Florian! Vi försöker vårt bästa! Maila oss gärna för hur vi kan förbättra din upplevelse.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Vardagsfrid
    De två städare vi har haft har inte var kompetenta. Mer utbildning kan kanske vara en lösning. Frustrerande när det inte är bra utfört.
    2016-04-29 Torkel K svarar Fredrik H
    Hej Fredrik, Ibland går det troll i en leverans - här hände det och det är jag ledsen för. Om du vill, kan du kontakta Ina med en fräsch start. En flexibilitet runt tid gör det enklare göra en god levererans, just nu kan jag räkna till 5 städninjor i ditt område som har möjlighet att ta ny kund beroende på tid. Men synka med Ina. mvh /Torkel
  • Irene H
    Irene H skrev om Vardagsfrid
    Har beställt hemstädning var 4:e vecka, och när jag träffade deras representant så låt det väldigt bra. Då jag har problem med hörsel och är 79 år så begärde jag en dam som talade svenska så det inte skulle bli några problem. Enligt vardagsfrid så har dom skickat 3 st olika 1 man och 2 damer ingen talade svenska. Jag beställde fönsterputs i höstas och dom skickade en man som inte vågade tvätta fönstren eftersom jag bodde på 11 tr. Vardagsfrids representant har varit här och besiktigat lägenheten, men har inte informerat sin personal hur det såg ut.
    2016-04-21 Torkel K svarar Irene H
    Hej Irene,
    Tack för feedbacken - bra att Juila och du pratade igår och kunde hitta en med ersättning och väg framåt med belåtenhet.
    mvh
    Torkel, VD Vardagsfrid