Vardagsfrid

Adolfsbergsvägen 29, 168 67 Bromma — Visa karta

Vardagsfrid är ett av de snabbast växande Gasellbolagen i Stockholm och städar ca 2000 hushåll per månad med 100 medarbetare i Storstockholmsområdet. Vi är ett värdestyrt bolag utifrån Respekt, Ansvar och Kvalitet. Vi vill skapa sysselsättning för 250 personer. Huvudparten av dessa får genom Vardagsfrid sitt första arbete i Sverige. Våra kundlöften är:

- Kollektivavtal
- En ordinarie städare
- Vi pratar svenska

Kontorsfrid.se är specialist på kontorsstädning och en del av Vardagsfrid AB. Kontorsfrids levererar bekymmersfrihet till kontorsmiljöer. Vår städteknik är Svanenmärkt och har en utpräglad CSR profil för integration. Vardagsfrid är medlemmar i ALMEGA, har kollektivavtal och är Auktoriserade Serviceentreprenörer.

2015 utsågs vi till Årets Företagare i Sundbyberg.
2016 utsågs vi till DI Gasellföretag och var det 9:e snabbast växande bolaget av 200 000 företag i Stockholm.

Prova oss så får du veta varför vi är ett av Stockholm snabbast växande företag.

Läs vad 323 kunder tycker om Vardagsfrid

• Ingela H
    Ingela H skrev om Vardagsfrid
    Läser alla fina vitsord om hur bra och professionella personalen är på Vardagsfrid.
    Tyvärr kan jag inte hålla med helt i dessa uppskattande rekommendationerna
    Jag önskar att jag kunde! Men jag har fått en dålig erfarenhet. Jag beställde " provstäd " ( Varför heter det så?
    man måste ju betala för den och förbinder sig vid ett abonnemang vid samma tillfälle )
    Den var jag jättenöjd med. Sen vid andra tillfället skulle jag få en annan som städade och det blev inte så bra.
    Hon städade inte rent och vid en fråga till henne om hon tagit ut en matta i hallen och torkat golvet där, så svara de hon ja, absolut har jag det. Vilket hon inte hade. Hon fuskade och ljög för mig. Vid kontakt med arbetsledaren så blev jag erbjuden 1h extra vid nästa städtillfälle. Jag går inte med på det och förväntar mig en bättre ersättning.
    Jag är besviken och tycker att det är så himla tråkigt att hålla på med allt detta ringande och förklarande
    Det ända jag vill är att få ett jobb gjort som jag betalar för. Det är väl det som ni erbjuder? hur svårt kan det va?
    Mvh Ingela Halling
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Vardagsfrid
    Jag abonnerar på månadsstädning och har anlitat Vardagsfrid för en storstädning en gång. De har överlag uppträtt proffsigt och vi är nöjda med tjänsten. På minussidan kan företaget vara något otillgängliga och knepiga i kontakterna. T.ex. har jag varit i kontakt ang en faktura och när jag velat ställa in städning men haft svårt att få kontakt med rätt person och fått svårbegripliga svar. Det ska tilläggas att problemet varit förhållandevis litet.
    2017-09-20 Torkel K svarar Joakim L
    Tack för fin rekommendation Joakim. Vi har startat en kundtjänst så att den upplevelsen ska bli bättre. Hoppas det märks nästa gång du har en fråga.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Vardagsfrid
    Vardagsfrid håller vad dom lovar och H som städar hos oss gör ett ypperligt jobb. Vi är supernöjda. Vi valde Vardagsfrid pga rekommendationer och att de har kollektivavtal.
    2017-09-20 Torkel K svarar Lotta E
    Yey! Det är så kul att ha er med på båten som förstår hur viktigt kollektivavtal är för vår bransch. Tack för fina ord Lotta!
  • Lori M
    Lori M skrev om Vardagsfrid
    Fick ett bra och proffesionellt mottagande. När jag vid några tillfällen var tvungen att omboka en städning var det inga problem.
    Tyckte efter en tid att min kontaktperson byttes ut och när jag fick så småningom en annan var det svårt att nå henne kanske pga att hon många gånger arbetade hemifrån. På grund av sjukdom fick jag några andra städerskor och beslöt att både byta kontaktperson och hemhjälp. Mina önskemål bemöttes positivt och det verkar nu att färre missförstånd klarades upp och skulle nu genom att byta städdag få mina önskemål uppfyllda. Får se om detta fungerar. Ska också påpeka att alla städningar har genomförts utmärkt.
    Själva systemet med Potter utsprida över året är krångliga att sätta sig in i. I det stora och hela tycker jag att Vardagsfrid är mycket bättre än andra städfirmor som jag prövat.
    2017-09-14 Torkel K svarar Lori M
    Tack för fin rekommendation Lori. Så länge man pratar så löser man det mesta. Kul att du är så nöjd.
  • Bodil W
    Bodil W skrev om Vardagsfrid
    Struligt och okunnigt.
    Svårt att få byta förtids inbetalda pengar mot tjänster
    2017-09-14 Torkel K svarar Bodil W
    Tack för rekommendationen Bodil. Innan sommaren sjösatte vi en ny organisation som ska hantera administrationen bättre - så som i ditt fall. Hoppas du ska märka det under din nästa kontakt för städplanering.
  • Anna L
    Anna L skrev om Vardagsfrid
    Haft städ varannan vecka i ca. 1 år. Hade en städare vi bytte ut som inte var så bra, de andra var helt OK. Beställde vid ett tillfälle storstädning men märkte ingen skillnad från en vanlig städning. Det var tex. Damm kvar i taket.

Alltid trevliga och svarar på frågor, lite oklart hur potten med timmar funkar, timmar försvinner tex. vid årsskiftet fick vi lära oss.
    2017-09-14 Torkel K svarar Anna L
    Tack för fin rekommendation Anna. Timpottens tömning är ett krav från skatteverket. Men tanken med abonnemanget är att det ska vara 0 i slutet av året. På fakturan står saldot varje månad och nu i oktober kommunicerar vi och påminner att planera julstädning, fönsterputs osv så timmarna används. Tveka inte att planera din städning genom att prata med din regionschef eller Natalie på kundtjänst.
  • Margaretha F
    Margaretha F skrev om Vardagsfrid
    Jag är mycket nöjd med Martha även de andra två städarna har varit bra.
    Min erfarenhet är ännu inte så stor.
    Jag väntar på att få hjälp med fönsterputs och storstädning.
    Men fasaden och övrigt måste bli färdigt först, då hör jag av mig
    2017-09-14 Torkel K svarar Margaretha F
    Kul att du är så nöjd Margaretha - vi finns här när renoveringen är klar!
  • Bertil P
    Bertil P skrev om Vardagsfrid
    Vi är hittills helt nöjda med er servie dock har vi
    just fått en ny städare och vi vill se hur detta
    utfaller efter några fler städningar.
    MVH Bertil Pålsson
    2017-09-14 Torkel K svarar Bertil P
    Tack för rekommendationen Bertil. Vår snittkvalitet ökar kontinuerligt och nya insatser sjösätts kontinuerligt så jag känner mig trygga att ni blir fortsatt nöjda. Väl mött/Torkel
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Vardagsfrid
    Vi använder Vardagsfrid till kontorsstädning 2 gånger i veckan. Om vi har varit mindre nöjda med något eller ha velat ändra på något har det varit snabb uppföljning. Allt har fungerat bra.
    2017-09-12 Torkel K svarar Henrik T
    Tack för fin rekommendation Henrik. Kul att höra från er om vår kontorsstädning som vi kallar Kontorsfrid.se
  • Kristian L
    Kristian L skrev om Vardagsfrid
    Bra utfört jobb. Verkar behandla anställda schysst. Folk går vidare till utbildning och andra jobb, det är ju kul för dem. Viss omsättning av anställda, men lägre än förväntat i branschen. Stort hjärta och bra struktur gör att det går bra för nya att komma in. De gånger de inte levt upp till förväntningarna har de fixat snabbt efteråt utan besvär.
    2017-09-12 Torkel K svarar Kristian L
    Tack för fina ord Kristian. Det värmer mer än du tror för mig och mina kollegor. Kul att ni är så nöjda och att vi kan jobba tillsammans när det ibland gått fel så att leendet snabbt kan komma tillbaka. Tack!
  • Dana T
    Dana T skrev om Vardagsfrid
    Har haft er som städhjälp genom 3 år. Hur nöjd som helst. Speciellt Dorota och Bersi har gjord ett fantastiskt jobb hos oss. Väldigt noggran städning där man verkligen känner en stor skillnad före och efter. Det är DÄRFÖR jag har Vardagsfrid!!!
    2017-09-12 Torkel K svarar Dana T
    Stort tack för denna tid Dana och hoppas du ska landa fint i din nya stad. Dorota och Bersi har öga för detaljer en fin yrkesstolthet som märks i varje handgrepp hos kund -jag sprider detta vidare i organisationen. Tack för fina ord.
  • Johan M
    Johan M skrev om Vardagsfrid
    Väldigt snabba på att återkoppla och bra service!
    2017-09-11 Torkel K svarar Johan M
    Tack Johan! Kul att höra, jag sprider det vidare i organisationen.
  • Ylva H
    Ylva H skrev om Vardagsfrid
    Kommuniationen har alltid fungerat bra, men framförallt är Hassan som städar toppen och den som får mig att stanna kvar som kund.
    2017-09-11 Torkel K svarar Ylva H
    Hassan är en klass för sig. Det är så roligt att krossa fördomar att killar inte kan städa :)
  • Erica L
    Erica L skrev om Vardagsfrid
    Bra service och trevligt bemötande!
    2017-09-11 Torkel K svarar Erica L
    Men Erica, du skämmer bort oss. Tack för fina ord - jag sprider vidare på nästa teammöte!
  • Lena T
    Lena T skrev om Vardagsfrid
    Bra bemötande, tack för hjälpen med städningen.
    2017-09-11 Torkel K svarar Lena T
    Tusen tack Lena! Ha en trevlig dag!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Vardagsfrid
    Genomgående bra bemötende. Vi köper städtjänster. Bra städare som håller tiderna (hittills) och bra städning. Dåliga för att inte säga usla faktureringsrutiner. Om man gör något som avviker från de rakaste rutinerna blir faktureringen lika gärna fel som rätt.
    2017-09-11 Torkel K svarar Magnus L
    Hej Magnus, Tack för trevlig rekommendation. Innan sommaren genomförde vi en omorganisation för att lösa administrationen. Hoppas du får uppleva den effekten nästa gång vi har kontakt.
  • Kristin O
    Kristin O skrev om Vardagsfrid
    Trevlig personal som gör ett bra jobb. De gånger de ej gjort det har Vardsgsfrid ordnat det snabbt och smidigt.
    2017-09-11 Torkel K svarar Kristin O
    Tack Kristin för fina rekommendationsord!
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Vardagsfrid
    Proffsig handläggning, trygg städning.
    2017-09-12 Torkel K svarar Jessica P
    Tack för fina rekommendationsord Jessica - jag sprider vidare i organisationen!
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Vardagsfrid
    Bra bemötande och trevlig personal. Lyhörd ledning med god ambition och arbetsmiljötänk.
    2017-09-08 Torkel K svarar Tomas W
    Tack för fina ord Tomas! Kul att du uppskattar vår personalpolitik!
  • Peter S
    Peter S skrev om Vardagsfrid
    Bra städning
    Dålig administration med flera missar och obesvarad mejl!
    2017-09-07 Torkel K svarar Peter S
    Tack för rekommendationen om städningen.
    Ang kontoret har vi nyligen gjort en omorganisation, tillsatt en kundtjänst och implementerat ärendehanteringssystem för att råda bot på det du påpekar. Hoppas du kommer uppleva detta under din nästa kontakt med oss och få en ännu bättre upplevelse.
  • Johan V
    Johan V skrev om Vardagsfrid
    Bra kontakt med kontoret

Ganska slarvig städning, tex dåligt dammsuget under soffa och inte dammat på många ställen. Vi hade ett par olika städare och detta upprepades oavsett städare.

Städarna var också oaktsamma och lyckade krossa ett par saker, bl a en sak med affektionsvärde som ej gick att ersätta. Vi fick dock ersättning från Vardagsfrid mot kvitto för inköpta ersättningssaker.

Vill ni ha ordenligt städat kan jag inte rekommendera Vardagsfrid.
    2017-09-07 Torkel K svarar Johan V
    Tack för rekommendationen Johan. Vi har flera Johan V, så jag ser inte ditt ärende. Men bra att ärendet hanterades som det ska med kontoret, när olyckan var framme. Ingen kedja är starkare än den enskilda länken eller händelsen. Hoppas du kan läsa vidare på våra rekommendationen att vår norm ligger på en högre nivå än vad du fick uppleva. Självklart tar vi åt oss av händelser och ser till att ändra processer, prata med berörd personal och låta organisation dra lärdom för att undvika samma misstak.
  • Elisabet W
    Elisabet W skrev om Vardagsfrid
    Jag har anlitat vardagsfrid 1 g/mån sedan 3/17. Efter vissa incidenter i början - vilka rättades till - har det fungeret bra med Angeliqe som passar tiden, arbetar lugnt och ordentligt.
    Vissa ändringar har mötts med förståelse.

Dock har jag en undran: när jag i augusti sökte Emma hörde jag en röst ( yngre manlig?) svara "lämna ett meddelande efter den jävla tonen" - hörde jag rätt??

Elisabet Wikman

2017-09-07 Torkel K svarar Elisabet W
    Hej Elisabet,
    Tack för rekommendationen och kul att intrimmningen gick bra hos er! Vi har tydligen någon telefon med ett otydligt meddelande som kan misstolkas. Jag tar en runda på våra telefonsvar så det blir tydligare och missförstånd undviks. Tack för påpekandet!
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Vardagsfrid
    Bra och flexibel service. Trevligt bemötande. Kan rekommendera för hemstädning.
    2017-09-07 Torkel K svarar Stefan N
    Tack för fin rekommendation - jag sprider vidare i organisationen!
  • Lisen N
    Lisen N skrev om Vardagsfrid
    Har från börjat fått ett grymt proffsigt bemötande från Vardagsfrid. Vi har sedan ett drygt år underbara Irene som städar hos oss som vi aldrig vill bli av med. Hon är helt underbar och snart som en del av familjen. Är helt underbart att komma hem utan att behöva tänka på vardagsstädningen.Varannan onsdag doftar det dessutom extra rent. Det är lyx på hög nivå!
    Lisen Nordenswan i Råsunda
    2017-09-12 Torkel K svarar Lisen N
    Lisen du är så vänlig och vi blir så glada. Irene är en klass för sig och hon tycker det är så kul att göra sina kunder glada - vilket uppenbarligen funkar.
  • Lena S
    Lena S skrev om Vardagsfrid
    Helt ok, men blev väldigt besviken då jag hade bokat storstädning och de inte diskade 3 glas/koppar utan istället bara flyttade dessa föremål för att kunna göra diskhon skinande blank
    2017-09-05 Torkel K svarar Lena S
    Hej Lena, Tack för din rekommendation. Beroende på tiden vi har för storstädningen så tar man beslut om man har tid att ta fram och diska, ställa ner i diskmaskin eller flytta sakerna för att rengöra köket. Kanske var det så enkelt att hon inte hittade handdiskmedlet. Självklart så satsar vi på det första alternativet. Över tid så lär vi oss vad du vill ha, hur mycket tid vi har och kan justera storleken på abbonnemanget att innefatta det som önskas. Vi har t.ex kunder som lägger till en timme strykning, en tvättstuga, vika tvätt eller plocka upp alla barnleksaker från golven. Så länge man pratar med oss så löser vi det mesta.
    väl mött/Torkel
  • Anna S
    Anna S skrev om Vardagsfrid
    Trevliga, kompetenta med kollektivavtal och schyssta villkor.
    2017-09-15 Torkel K svarar Anna S
    Tack Anna för fina rekommendationsord. Jag sprider det vidare i organisationen!
  • Kjersti T
    Kjersti T skrev om Vardagsfrid
    Bra städning, men dåliga på att återkopla på ärenden via mejl
    2017-09-04 Torkel K svarar Kjersti T
    Tack för rekommendationen Kjersti! Jag tar med feedbacken. Vi har under sommaren driftsatt en kundtjänstlösning som håller koll på ärendena i mailen. Hoppas du får den upplevelsen vi vill när du mailar oss nästa gång på info@vardagsfrid .se.
  • Per S
    Per S skrev om Vardagsfrid
    Har varit kund i snart ett år. Mycket nöjd, med städning, bemötande och personlig service.

Per
    2017-09-12 Torkel K svarar Per S
    Tack för fina ord Per! Kul att du är så nöjd - jag skickar vidare i organisationen!
  • Marie W
    Marie W skrev om Vardagsfrid
    Bemötandet från företaget har alltid varit utmärkt. Jag har köpt städning och Irene som städar hos oss är toppen! Hon är alltid trevlig, glad och tillmötesgående samt städar kanonbra - vi är mycket nöjda med henne :-)
    2017-09-04 Torkel K svarar Marie W
    Nu blir Irene glad! Du har ju rätt - hon är kanonbra!
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Vardagsfrid
    De första kontakterna var något "struliga" men sedan var allt okey.

Vi var mycket nöjda med den städare vi haft och även kontakten med hans handledare.
    2017-09-04 Torkel K svarar Kerstin N
    Tack Kerstin för din rekommendation - kul att ni trivs med oss!
  • Ragnhild U
    Ragnhild U skrev om Vardagsfrid
    Ända från början var intrycket av medarbetarna i företaget mkt positivt; detta har ej förändrats. Vi har städning 22ggr/månaden och har även haft storstädning. Jag rekomenderar Vardagsfrid till alla vänner.
    2017-09-04 Torkel K svarar Ragnhild U
    Tack Ragnhild för en trevlig rekommendation om din städning varannan vecka. Kul att haft med dig på stora delar av vår resa över tid.
  • Barbro F
    Barbro F skrev om Vardagsfrid
    Bra bemötande, både personligt och per telefon/mail.
    I kand ojämn städning.
    2017-09-15 Torkel K svarar Barbro F
    Tack Barbro för rekommendationen. Ta alltid kontakt med oss om du undrar hur det ska vara. När man påtalar något så har vi möjlighet att lyfta servicen. Ring in eller maila oss så rättar vi till frågetecken och leveranser att det passar. Väl mött/Torkel
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Vardagsfrid
    Jag köper hemstädning varannan vecka. Upplever att det till EM början brustit i information av byte av städare. Men vid missnöjdhet tillmötes gott detta men med påtryckning från mig ( kund).
    Nu nöjd med städare
    2017-09-04 Torkel K svarar Jessica H
    Hej Jessica, kul att vi hittade rätt med varandra. Tack för rekommendationen
  • Fatima M
    Fatima M skrev om Vardagsfrid
    Nöjd med leveransen från Vardagsfrid. Bra dialog med kunden vid förhinder
    2017-09-04 Torkel K svarar Fatima M
    Tack för fin rekommendation Fatima. Jag sprider vidare i organisationen.
  • Hussein S
    Hussein S skrev om Vardagsfrid
    Personal från arbetsförmedlingens program, subventionerade jobb som tvingar ut folk på pissjobb med pisslön. Kommer sent går tidigt fastän man betalar per timma.
    2017-09-04 Torkel K svarar Hussein S
    Hej Hussein, detta stämmer inte med vår bild av verkligheten. Du får gärna kontakta kundtjänst så kan vi reda ut hur det ligger till. Självklart ska tider hållas.
  • Lise-lott L
    Lise-lott L skrev om Vardagsfrid
    Allt fungerar klockrent, kommer när de ska och inga problem om man behöver ändra tid eller så.
    2017-09-04 Torkel K svarar Lise-lott L
    Tack Lise-lott! Det blir jag glad över att höra och ska sprida i organisationen!
  • Karin S
    Karin S skrev om Vardagsfrid
    Mycket bra, vi är nöjda! Skulle dock vilja ha autogiro eller pappersfaktura, inte mailfaktura.
    2017-09-04 Torkel K svarar Karin S
    Hej Karin! Vi har alternativen autogiro och papperfaktura. Autogiro är gratis och det ansluter du via din bank. Kontakta oss så hjälper vi dig.
  • Hans L
    Hans L skrev om Vardagsfrid
    Första gången företaget var hemma hos oss gick vi igenom vad som skulle städas och Vardagsfrid berättade hur e gör de olika momenten. Vi började med en storstädning vilket jag tror kändes bra för båda parter.
    Vi fick en person som var "vår" och det kändes bra. Vi kunde berätta om det var något speciellt som skulle göras eller undantas. Då städarna på Vardagsfrid är bra utbildade så behövde vi inte titta på utan vi kan lita fullt ut att de gör på bästa sätt. Och vi ser resultatet. Superbra. Vi säger till i tid då vi inte behöver städat ex om vi är bortresta eller städar själva. Ex på sommaren. Det tryggaste är att det är samma person som kommer och behövs vikarie så vet vi att den personen också gör ett bra jobb. Kontaktan med Vardagsfrid är enkel och snabb.
    Tack
    2017-09-04 Torkel K svarar Hans L
    Tack för fina ord Hans, kul att höra att intrycket är så gott om hela teamet!
  • Helene M
    Helene M skrev om Vardagsfrid
    Allt funkar bra! Har inga synpunkter.
    2017-09-04 Torkel K svarar Helene M
    Toppen - tack för fina ord Helene!
  • Maria L
    Maria L skrev om Vardagsfrid
    Hej, vi har varit mycket nöjda med tjänsten med allt från support över mail med stor flexibilitet och snabba svar till personal på plats som utfört sitt jobb mycket väl. Vi har valt att avsluta pga av personliga skäl där vi nu inte har samma behov som tidigare.
    2017-09-01 Torkel K svarar Maria L
    Tack för fina ord Maria! Framtiden för föränderlig och vips så möts vi kanske igen. Du är du hjärtligt välkommen så klart! Ha en solig dag!
  • Barbro M
    Barbro M skrev om Vardagsfrid
    Jag får hjälp med städning av min lägenhet och nöjd med resultatet.
    2017-09-01 Torkel K svarar Barbro M
    Tack för fin rekommendation! Nu blir Joanna glad!
  • Michael L
    Michael L skrev om Vardagsfrid
    Har haft 4 timmars städning var fjärde vecka med bra kvalitet och resultat på själva städningen. Dock är deras affärssätt uselt, förutom ett högt timpris så utnyttjas inte hela tiden som jag betalat för utan resterande tid läggs till en timpott som används för att sedan försöka sälja mertjänster som storstädning mm. När jag avslutade mitt abonnemang hos Vardagsfrid var kommunikationen med kundtjänst dålig, efter att först fått be om en bekräftelse på att abonnemanget var uppsagt och sista städningen genomförd fick jag senare mejl om att det skulle ske en ytterligare städning 3 veckor efter det som tidigare kommunicerats som den sista städningen. Dock dök det aldrig upp någon som städade på denna tidpunkt. Jag försökte även få svar på hur jag får tillbaka nyckeln men utan framgång, Efter en dryg månad hade jag vägarna förbi deras kontor och jag fick prata med dem personligen. Nyckeln fanns inte på kontoret men damp ner i brevlådan dagen efter. Jag fick även veta att timpotten som hade sparats upp tillföll Vardagsfrid och att jag inte kunde få några pengar tillbaka.
    2017-09-01 Torkel K svarar Michael L
    Hej och tack för din rekommendation.
    Vi har nu gjort en omorganisation som löser många av dina synpunkter. Om du vill prova oss igen så är du självklart välkommen tillbaka. Väl mött/Torkel
  • Elinor W
    Elinor W skrev om Vardagsfrid
    Bra företag, alltid bra bemötande om man mailar eller ringer! Enkelt och smidigt att kunna omboka en städtid, ex om ett barn har blivit sjukt, mycket värdefullt! Städningen är bra och städpersonalen vi har haft hos oss är pålitliga och trevliga!
    2017-09-01 Torkel K svarar Elinor W
    Varje del av kedjan är viktig och vi jobbar ständigt att vara på tå och låta städarna göra sin magi.
  • Steffen H
    Steffen H skrev om Vardagsfrid
    Jag är mycket nöjd med Vardagsfrid. Dom tänker på detaljerna, har en mycket bra service och fram för allt bra städpersonal. En extra stor eloge till Roxana.
    2017-09-01 Torkel K svarar Steffen H
    Åh nu blir Roxana glad! Kul att ni är nöjda!
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Vardagsfrid
    Städar 2ggr/ mån
    Bra information och bra genomfört arbete. Mycket nöjd!
    2017-09-01 Torkel K svarar Susanne L
    Kul Susanne! Meddela gärna kundtjänst hur vi kan få din känsla att bli betyg 5 under hösten. Väl mött/Torkel
  • Björn D
    Björn D skrev om Vardagsfrid
    mina önskemål har tillgodosetts utan omgång på ett bra sätt.
    2017-09-01 Torkel K svarar Björn D
    Tack björn - värmande ord som jag sprider vidare i organisationen.
  • Barry W
    Barry W skrev om Vardagsfrid
    I got a single cleaning but was billed for a subscription. After sorting it out I was billed for a subscription again 12 months later.
    2017-09-01 Torkel K svarar Barry W
    Hi Barry, apparently the system produced an invoice after a year due to a glitch. The invoice was deleted as you remember. The glitch got solved last year. Have a nice day!
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Vardagsfrid
    Fungerar bra men man måste vara tydlig med vad man vill ha gjort.
    2017-09-01 Torkel K svarar Gunnar S
    Tack Gunnar! Med rak och tydlig kommunikation löser man det mesta!
  • Marie S
    Marie S skrev om Vardagsfrid
    Trevligt bemötande, passar tider, bra uppföljning. vi har städning varannan vecka.
    2017-09-01 Torkel K svarar Marie S
    Tack för fina ord Marie, det värmer!
  • Malin N
    Malin N skrev om Vardagsfrid
    Är väldigt nöjd med städningen. Får gehör om något är fel. Rekommenderas varmt. Malin Nilsson
    2017-09-01 Torkel K svarar Malin N
    Tack Malin - kul att höra att det fungerar som det ska!

Adolfsbergsvägen 29, 168 67 Bromma