Vårdcentralen Sanden

3.8 / 5 i betyg — 4 rekommendationer

Läs vad 4 kunder tycker om Vårdcentralen Sanden

• Béatrice K
    Béatrice K skrev om Vårdcentralen Sanden
    Går dit regelbundet för provtagning och tjejerna i labbet är helt underbara. Verkar minnas varenda patient, frågar hur man mår när man träffar på dem utanför jobbet också. Däremot har vi dålig erfarenhet på läkarsidan, sällan får man träffa samma läkare 2 gånger på rad vilket gör att kontinuitet i undersökningar är bara att glömma. Men senast fick vi en riktigt bra läkare för sonen, hoppas han finns kvar nästa gång. Men jag tvivlar tyvärr.
    Nikke L gillar detta
  • Lisette S
    Lisette S skrev om Vårdcentralen Sanden
    Jag är mycket nöjd med vårdcentralen.Jag blir alltid trevligt bemött av all personal.
  • Staffan T
    Staffan T skrev om Vårdcentralen Sanden
    Oj, vilket proffsigt bemötande. Snabbt effektivt och med stor värme. Jag längtar nästan till nästa astmaanfall.
  • Mim L
    Mim L skrev om Vårdcentralen Sanden
    Instämmer, för mkt snack mellan sköterskorna,oorganiserat. Nej min förväntningar sprack, litet väntrum,mkt folk,ljud. Dumt med öppen mottagning VARJE dag, nej inte prisvärt,150 kr för max 10 min. duger bara för akutvård.
    sammanfattning, så är jag mkt missnöjd med hela den här inrättningen! De passar inte telefontiderna heller

Vårdcentraler nära Vårdcentralen Sanden:

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro

Fredsgatan 11, Örebro
Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
Camilla T:
Jag har fått kiropraktorbehandling för min rygg och axel. Har alltid fått ett trevligt bemötande och bra behandling. Mina förväntningar har ...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle

Valbovägen 343, VALBO
Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
Robert S:
Professionella och mycket kunniga.