feedback company

Checkins
Ring företaget
Vårdcentralen Sanden

Sturegatan 20 A 961 33 BODEN

Vårdcentralen Sanden finns på Sturegatan 20 A i BODEN och är sökbara på bl.a. Läkare och Vårdcentral

Mer funktioner

Vad tycker du om Vårdcentralen Sanden

Läs vad Recos användare tycker om Vårdcentralen Sanden

• Status: 30
    skrev om Vårdcentralen Sanden:
    Går dit regelbundet för provtagning och tjejerna i labbet är helt underbara. Verkar minnas varenda patient, frågar hur man mår när man träffar på dem utanför jobbet också. Däremot har vi dålig erfarenhet på läkarsidan, sällan får man träffa samma läkare 2 gånger på rad vilket gör att kontinuitet i undersökningar är bara att glömma. Men senast fick vi en riktigt bra läkare för sonen, hoppas han finns kvar nästa gång. Men jag tvivlar tyvärr.
    Nikke L gillar detta.
  • Status: 3
    skrev om Vårdcentralen Sanden:
    Jag är mycket nöjd med vårdcentralen.Jag blir alltid trevligt bemött av all personal.
  • Status: 24
    skrev om Vårdcentralen Sanden:
    Oj, vilket proffsigt bemötande. Snabbt effektivt och med stor värme. Jag längtar nästan till nästa astmaanfall.
  • Status: 1
    skrev om Vårdcentralen Sanden:
    Instämmer, för mkt snack mellan sköterskorna,oorganiserat. Nej min förväntningar sprack, litet väntrum,mkt folk,ljud. Dumt med öppen mottagning VARJE dag, nej inte prisvärt,150 kr för max 10 min. duger bara för akutvård. sammanfattning, så är jag mkt missnöjd med hela den här inrättningen! De passar inte telefontiderna heller

Företag nära Vårdcentralen Sanden

Stureskolan