Densia AB

4.0

3 omdömen om Densia AB

LENA A
Skrev om Densia AB

Fick hjälp utav Jan Ädel på Densia då byggföretaget Axela krånglade! Densia hjälpte mig iaf!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Oleg S
Skrev om Densia AB

Jag och min sambo anlitade besiktningsföretaget, Densia AB, för att göra besiktningen efter lägenhetsrenoveringen som gjordes av ett byggföretag Båge Bygg. Lars Sjögren utförde besiktningen och upptäckte alvarliga brister i arbetsutförandet. Besiktningsmannen vår noggrann och såg till att alla fel som upptäcktes reparerades enligt reglerna. Stor tack!

Kristina N
Skrev om Densia AB

Anlitade företaget för en överlåteslebesiktning där de övertog köparens ansvvar, dvs vårt vid köp av villa. Trevlig besiktningsman men han missade att det förekom bakfall i ett av badrummen under badkar fast fronten var borttagen. Vill sedan inte erkänna att detta är ett "fel" och en "miss" och ta på sig ansvar. Märkligt hur man försöker krypa ur för att komma undan sitt ansvvar.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen