Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Värderingshuset Småhus Vhs AB

Värderingshuset Småhus Vhs AB

Warfvinges Väg 26, 112 51 Stockholm — Visa karta

Våra medarbetare har lång branscherfarenhet av marknadsvärdering av villor, fritidshus och bostadsrättslägenheter, besiktning i samband med fastighetsöverlåtelser, och skadeutredningar.

Läs vad 3 kunder tycker om Värderingshuset Småhus Vhs AB

• Kristina S
    Kristina S skrev om Värderingshuset Småhus Vhs AB
    VARNING! Missade ett hål i taket, där de läckt in vatten under 20 år. Vägrar erkänna vad takläggare, snickare och försäkringsbolag skrattar åt. Deras eget försäkringsbolag tar inte i ärendet då de "inte utfört besiktningen enligt SBR:s riktlinjer". Välj INTE denna firma! Läs mer
  • Terese T
    Terese T skrev om Värderingshuset Småhus Vhs AB
    9000 kr bortkastade!Torftigt protokoll, inga foton."En lite avvikande lukt i hallen" visade sig vara stående vatten i skreva under huset, mikrobakteriell påväxt under halva huset som måste saneras, riva upp golvet?Ingen rekommendation att gå vidare med "dö råtta lukten". Mögel och Bakteriekontroll, MBK med sin mögelhund såg och dokumenterade med foto. Men då hade vi redan skrivit på Köpekontraktet ! Läs mer
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Värderingshuset Småhus Vhs AB
    Varning! Vid ett husköp anlitade vi Värderingshuset. I krypgrunden fanns det så mkt fukt att det nästan var vatten. Detta såg inte personalen från Värderinghuset. Som tur var tog vi dit en fuktspecialist som upptäckte detta och husköpet kunde gå tillbaka. Akta Er för detta företag Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Richard O Richard O tycker:
“Det bästa är att dom har längr...” Läs mer

Smedjegatan 6, 13154, Nacka