Alla kategorier Renovera kök Stockholms län Värmdö Värmdö Kakel & Design AB

Värmdö Kakel & Design AB

Fenix Väg 20, 134 44 Gustavsberg — Visa karta

Välkommen till Värmdö Kakel & Design!

Vi bygger ditt hem! Vi är en helhetsentreprenad för hemmen i Stockholm med omnejd. Genom smidiga och prisvärda lösningar skapar vi tillsamman med dig, de bästa resultaten.

Vi utför badrumsrenovering, köksrenovering, renovering, målning och tapetsering, golvläggning och golvslipning, elinstallationer, rörarbeten och mycket mer - tryggt, säkert och smidigt. Hos oss på Värmdö Kakel & Design. Ta gärna en titt in på vår hemsida för att se lite härliga bilder, få inspiration och känn dig varmt välkommen!
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om Värmdö Kakel & Design AB

• Brita V

2019-05-03

Brita V skrev om Värmdö Kakel & Design AB
    Helt nytt badrum. Bra hjälp med design. Snabbt utfört arbete löpande och på ett professionellt sätt. Förmånligt pris. Läs mer
  • 2019-04-19

Tove L skrev om Värmdö Kakel & Design AB
    Vi har köpt kakel och fick bra hjälp och tips i butiken. Extra plus för att det var bra erbjudande på kaklet vi ville ha. :)
    Hämtade upp kaklet en vecka senare och kommunikationen med butiken har fungerat smidigt. Läs mer
  • 2019-04-17

Patrik A skrev om Värmdö Kakel & Design AB
    Bra service och support kryddat med ett trevligt bemötande.
    Arbetet gick fort och helt utan anmärkningar. Läs mer
  • 2019-04-09

Jessica R skrev om Värmdö Kakel & Design AB
    Grym service! Rekommenderas! De hjälper till med allt inom kakel & klinker, färg, golv, tapet, badrum och även kök. 👍 Läs mer
  • 2019-04-08

Anna Rumjana Z skrev om Värmdö Kakel & Design AB
    Hej!
    Ni har en jättefin butik med trevlig personal och mycket god service!

Toppen!!

Kommer gärna tillbaka många gånger!!! Läs mer
  • 2019-03-21

Åsa K skrev om Värmdö Kakel & Design AB
    Fick badrum o kök fixat köpte båda, har blivit väl bemött och om det varit något som var knas blev det åtgärdat, någon gång fick man stöta på annars så nöjd. Läs mer
    2019-03-27 Värmdö Kakel & Design svarar Åsa K
    Tack för dina fina ord!

Ha en fin dag.

• Mattias A

2019-03-21

Mattias A skrev om Värmdö Kakel & Design AB
    Trevligt och professionellt bemötande både i butiken och på byggarbetsplatsen.
    Inga ”kryddade” fakturor och oklarheter. Trevlig personal där inga språkförbistringar uppstår. Ett företag man kan lita på. Läs mer
    2019-03-27 Värmdö Kakel & Design svarar Mattias A
    Tack för det fina omdömet!

• 2019-03-20

Ileana V skrev om Värmdö Kakel & Design AB
    Totalrenovering av badrum.
    Slutresultatet var bra, men vägen dit var krokig.
    Administrationen kring jobbet var strulig, och hade vi inte tagit stor del i renoveringen hade det uppstått flera fel och blivit mycket dyrare. Vi fick ta många kontakter med företaget för att få det hela rätt. Ingen ritning upprättades i förväg, varför det uppstod missar på vägen pga dålig kommunikation mellan hantverkare och ansvarig på företaget. Badrummet är fint och det verkar uppfylla kraven för ett bra hantverk. Läs mer
    2019-03-27 Värmdö Kakel & Design svarar Ileana V
    Tack för omdömet Ileana!
    Vi tar till oss av dina åsikter och arbetar ständigt för att bli bättre.

Ha en fin dag!

• 2019-03-19

Anna A skrev om Värmdö Kakel & Design AB
    Jag har anlitat Värmdö kakel och design vid flera tillfällen. De har renoverat kök, byggt väggar, målat, fixat golv och mer därtill i två olika boenden. Det bästa är bredden av kompetens och ett ständigt lösningsorienterat förhållningssätt. Det är transparent och pålitligt, aldrig några kryddade fakturor. Ett gäng hantverkare att lita på helt enkelt. Precis så som du vill ha det. Läs mer
    2019-03-27 Värmdö Kakel & Design svarar Anna A
    Tack för det fina omdömet!

• Veronica V

2019-03-15

Veronica V skrev om Värmdö Kakel & Design AB
    Badrums renovering med toppen bra service ...vi sa vad vi ville ha och de fixade dom. Plockade ut material efter önskemål
    Tidsplanen höll och trevliga ovh hjälpsamma hantverkare Läs mer
    2019-03-27 Värmdö Kakel & Design svarar Veronica V
    Tack för ditt omdöme!

• Joakim S

2019-03-14

Joakim S skrev om Värmdö Kakel & Design AB
    Riktigt bra renoveringar på våra restauranger.
    Snabba
    Proffsiga och kunniga. Läs mer
    2019-03-27 Värmdö Kakel & Design svarar Joakim S
    Tack för rekommendationen!

• 2018-06-28

Olle L skrev om Värmdö Kakel & Design AB
    En klassisk byggfirma. De lovade att starta mitt renoveringsarbete senast 14 dagar efter det att jag godkänt offerten. Men, istället för att boka in ett uppstartsmöte och komma igång stack min kontaktperson på semester i Grekland. Och när hans chef ska förklara det obegripliga beteendet så säger han något i stil med "ja, du vet ju hur byggare är...". Och inte blir det bättre av att semesterfiraren, väl hemkommen från Grekland, inte ens har vett att be om ursäkt för att han lovar runt och håller tunt. Istället blir han lite stött av "tonen i mitt mail" när jag frustrerad försöker få igång projektet som då var flera veckor sent. Och eftersom de aldrig slutade att dra fötterna efter sig så har jag nu tagit in en annan byggfirma för uppdraget som är av en helt annan kaliber än Värmdö Kakel och Design. Läs mer
  • Fred L

2016-05-15

Fred L skrev om Värmdö Kakel & Design AB
    Väldigt duktiga och fick ett mycket fint badrum.
    Väldigt nöjd. Läs mer

Fenix Väg 20, 134 44 Gustavsberg