Elisabeth Blomdahl

Elisabeth Blomdahl

Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Elisabeth har mer än 10 års erfarenhet som naprapat efter att ha jobbat sida vid sida med sin svärfar, Stefan Blomdahl, som också är leg. Naprapat. Med Elisabeth som naprapat kan du räkna med att bli väl omhändertagen och fri från din smärta och värk. Oavsett om det handlar om akut värk eller mer bestående smärta i axlar, rygg och nacke så finns Elisabeth på plats för att hjälpa dig. Elisabeths mål med de behandlingar hon utför är att hitta en långvarig lösning genom att först behandla och sedan hjälpa dig bibehålla ditt smärtfria liv i form av träningsövningar. För att du ska få den vård du behöver så har Elisabeth även tillgång till ett nätverk av specialister.

63 omdömen om Elisabeth Blomdahl

Sedan starten hos Reco 2018
Cecilia F
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Fint bemötande, Elisabeth är inlyssnande och proffsig! Goda resultat redan efter ett par behandlingar. Rekommenderas varmt!

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Cecilia för att du rekommenderar mig. Stort lycka till med dina övningar. Mvh Elisabeth Blomdahl

Malin W
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Otroligt nöjd med behandlingen av min bröstrygg. Haft problem länge men nu har Elisabeth fixat detta och jag har fått bra övningar att jobba vidare med, Tack!

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack för att du lämnat ett omdöme Malin, lycka till med dina övningar nu! Mvh Elisabeth

Kristina P
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Elisabeth är kunnig, trevlig och duktig! Hon tar sig tid för det lilla extra. Jag rekommenderar henne varmt.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Kristina för fina ord det glädjer mig. lycka till med övningarna. Mvh Elisabeth

Staffan L
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Behandlingen som jag fick hjälpte mycket bra för mitt diskbråck.Bemötandet var proffsigt och trevligt.

Tack Staffan, lycka till med allt och välkommen åter vid behov. Mvh Elisabeth

Lena E
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Proffsigt vänligt bemötande Blev hjälp med mitt problem i ryggen En positiv upplevelse och bra tips att använda i fortsättningen Kommer att rekommendera

Hej Lena, Tack för ditt omdöme, Lycka till. Mvh Elisabeth

Göran I
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Min artros i ryggen har genom Elisabeths professionella och avslappnande behandling blivit mycket bättre.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Göran för att du lämnat ett omdöme om mig. Ha en fin dag. Mvh Elisabeth Blomdahl

Iréne O
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Fick snabbt en tid och ett vänligt och professionelt bemötande vid besöken. Fick bra och effektiv behandling för min onda nacke och rygg. Sedan råd och övningar för fortsatt tillfrisknande.

Tack Iréne, ta hand om dig och lycka till med övningarna. Mvh Elisabeth

Niclas Eson Anton T
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Känner mig så väl omhändertagen från första besöket och Elisabeth har verkligen hjälp mig att få ordning på mitt diskbråck. Hon har förklarat så jag förstått vad som har hänt, gett mig bästa tänkbara behandling och bra övningar. Kan verkligen rekommendera att boka besök vid problem.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack för du lämnat ett omdöme om mig, stort lycka till med allt. Mvh Elisabeth

Henrik W
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Jag besökte Er i somras, Elisabeth Blomdahl tog hand om mig. Det blev en behandling innan er semester. Jag vill bara tacka! Det var en perfekt behandling, och bra råd om vila o stretch. Underbart och tack! Henrik W

Svar från Elisabeth Blomdahl

Kul Henrik att det kändes bra med behandlingen, stort lycka till och tack för att du lämnat ett omdöme. Mvh Elisabeth

Ann-Maith P
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Elisabeth är mycket duktig och ger ett mycket fint och duktigt arbete. Känner mig trygg hos Elisabeth. Kan varmt rekommendera Elisabeth.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack snälla Ann-Maith för att du rekommenderar mig. Lycka till med dina övningar. Mvh Elisabeth