Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Elisabeth har mer än 10 års erfarenhet som naprapat efter att ha jobbat sida vid sida med sin svärfar, Stefan Blomdahl, som också är leg. Naprapat. Med Elisabeth som naprapat kan du räkna med att bli väl omhändertagen och fri från din smärta och värk. Oavsett om det handlar om akut värk eller mer bestående smärta i axlar, rygg och nacke så finns Elisabeth på plats för att hjälpa dig. Elisabeths mål med de behandlingar hon utför är att hitta en långvarig lösning genom att först behandla och sedan hjälpa dig bibehålla ditt smärtfria liv i form av träningsövningar. För att du ska få den vård du behöver så har Elisabeth även tillgång till ett nätverk av specialister.

52 omdömen om Elisabeth Blomdahl

Sedan starten hos Reco 2018
    2022-12-18 Insamlad av företaget
    Professionell och mycket trevligt bemötande. Jag fick hjälp direkt med mitt ryggskott, Elisabeth är väldigt kunnig inom sitt område. Jag fick även tips på övningar att utföra hemma för att förhindra framtida skador. Mina varmaste rekommendationer!
    Stort tack Mirjam för att du lämnat ett omdöme om mig. Önskar dig lycka till med dina övningar framöver och en riktigt god jul. Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2022-12-08 Insamlad av företaget
    Lugn, trevlig och professionell, hon lämnar även tips och råd på lämpliga övningar för att komma till rätta med våra besvär. Vi är mkt nöjda att vi får ta del av hennes hjälp.
    Tack Jan och Agneta för att ni lämnat ett omdöme om mig. Lycka till med era övningar. och God Jul & Gott nytt år. Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2022-12-08 Insamlad av företaget
    Jag har stort förtroende för Elisabeth och har återkommit under flera år med olika krämpor och alltid fått bästa tänkbara bemötande. Elisabeth är professionell i sitt utövande, hon behandlar, förklarar och visar. Kan varmt rekommendera Elisabeth.
    Tack Therese, det värmer att höra att du är nöjd. Stort lycka till och välkommen om du behöver mig igen.
    Mvh Elisabeth
    2022-12-06 Insamlad av företaget
    Jag har blivit bemött på ett väldigt välkomnande och trevligt vis under alla mina besök. Under ett av besöken när vi väl pratat om vad jag hade för skada så visste Elisabeth direkt vilken muskel det var som blivit överansträngd.

Sedan förklarade hon väldigt detaljerat och professionellt vis hur och varför muskeln har blivit överanstängd. Vilket ledde till att jag fick lägga om mitt träningsschema och lägga in de övningarna samt stretchövningarna hon gav mig i slutet av mitt besök.

Övningarna som jag fått har gjort stor skillnad både i min träning och under vardagen.

Kan helt enkelt bara buga och bocka för det hjälp Elisabeth gett mig.
    Tack Sebastian för att du lämnat ett så fint omdöme om mig. Vad härligt att höra att allt fungerar väl med din träning och dina övningar. Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
  • 2022-11-30 Insamlad av företaget
    Två gånger har jag varit i behov av att anlita naprapat.
    Jag har valt att kontakta Elisabeth.
    Elisabeth har med några behandlingar fått mina besvär att försvinna båda gångerna.
    Med tips på övningar som jag skall göra själv får jag också möjlighet att motverka att besvären återkommer.
    Kan verkligen rekommendera Elisabeth, som med lugnt och metodiskt arbete gjort behandlingarna till mycket positiva stunder.
    Fint att höra Britt- Marie, Stort lycka till och välkommen om behov uppstår igen.
    Mvh Elisabeth
  • Bibbi B
    skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    2022-11-30 Insamlad av företaget
    Ett mycket seriöst företag, med mycket kunskap och trevligt bemötande, fina lokaler i Gustavsbergs hamn.
    Behandlingar som hjälper och snabbar på tillfrisknandet.
    Söker för min rygg och får alltid bra hjälp,
    Kan verkligen rekommenderas
    Tack Bibbi för det fina omdömet. Lycka till och välkommen åter vid behov. Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2022-10-16 Insamlad av företaget
    Har blivit bemött på ett väldigt bra sätt varje gång och har fått jättebra hjälp med mina problem! Har också fått bra övningar att göra hemma så är mycket nöjd.
    Tack Mathilda och stort lycka till framåt! Elisabeth Blomdahl
    2022-06-14 Insamlad av företaget
    Elisabeth utstrålar kompetens, lyhördhet, lugn och effektivitet.
    Trevligt bemötande.
    Följer upp föregående behandling.
    Jobbar effektivt utan att man känner av stress.
    Mycket nöjd med mina behandlingar.
    Tack för att du lämnat ett omdöme om mig Charlotte, Välkommen åter vid behov. Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Inkännande och lyssnande, hård när det behövs och mjuk när det behövs, duktig och kunnig på sitt område och Elisabeth är väldigt trevlig också.
    Vänliga hälsningar
    Katrin Andersson
    Tack för att du lämnat ett omdöme om mig Katrin, stort lycka till med allt. Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2022-03-11 Insamlad av företaget
    Elisabeth är lyhörd och peppande! Ger mycket bra tips och trix, vilket hjälpt mig få bort min ryggvärk!
    Stort lycka till Gabriella med din övningar! Tack för att du lämnat ett omdöme här :) Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl