Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Lidingö Varmt & Skönt i Stockholm AB

Snickarvägen 3, 132 38 Saltsjö-boo — Visa karta

Villavägen 23, 13738, VÄSTERHANINGE
Savalle Entreprenad
Susanne D:
Engagerad, pålitlig och noggrann. Vi anlitade Savalle Entreprenad för att montera vårt nya kök. Mycket nöjda!

Rörmokare nära Varmt & Skönt i Stockholm AB:

Trädgårdsvägen 4A, SALTSJÖ-BOO
Bengt F:
Nu har vi fått bergvärme installerat av Värmekompaniet. Toppen i allt. Planeringen har fungarat utmärkt, alla hantverkarna har kommit som...

Källängsvägen 15, LIDINGÖ
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Magnus H:
Proffsig, snabb och pålitlig! Bosse föreslog egna kreativa lösningar dessutom.

Södra Kungsvägen 66, LIDINGÖ
Välkomna! Läs mer ›
John L:
Vi har en bergvärmeanläggning sedan sju år. Vi är mycket nöjda med service och kundsupport. Snabbt, sakligt och ett professionellt uppträdan...

Läs vad 22 kunder tycker om Varmt & Skönt i Stockholm AB

• Mimmi K
    Mimmi K skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    bra jobb i stort, fick hjälp via telefon att hitta rätt modell för mitt sommarhus.
    installation utfördes 2 dagar försent pga leveransfel men det sköttes såpass bra att jag ändå rekommenderar
  • micke p
    micke p skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Tack! Pumpen installerad och klar 1 vecka efter beställning. Allt gick fort och smidigt
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Mycket hjälpsam personal. Kundorienterade med förståelse och kunskap om det de säljer.
  • Magdalena E
    Magdalena E skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Toppenbra. Installerat och klart utan bekymmer.
  • Maria L
    Maria L skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Mitt ventilationssystem Bacho i köket från 1983 klappade ihop, inom några dagar kom tekniker ut kostnadsfritt innan bytet och det nya aggregatet på plats är mycket tystare än det gamla. Proffsigt installerat och alla jag pratat med har varit trevliga och gett bra service! Har rekommenderat de andra radhusen i området att använda er för byte av ventilationen!
  • daniel j
    daniel j skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    jättebra service faktiskt. lätta att ha och göra med från början till slut och jag är nöjd med installationen.
    de installerade värmepump i mitt fritidshus.
    rekommenderas!
  • jonas j
    jonas j skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Varmt och Skönt var här idag och installerade luftvärmepump. Trevligt bemötande och kunnig installatör, allt gick smidigt.
  • John D
    John D skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Bra service, är nöjd med installationen. Rekommenderas!
  • eva l
    eva l skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    - Tillmötesgående och trevliga
    - Flexibla: de kunde möta mina krav på att få pumpen installerad inom 1 vecka
    - Punktliga: kom på utsatt tid
    - Professionellt utförande i installationen

Sällan jag haft att göra med en firma inom hantverk som varit såhär bra, därför vill jag rekommendera dem!
  • Eivar J
    Eivar J skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Det gick fort att sätta upp värmepumpen och installatören var kunnig, är nöjd även om leveransen dröjde lite längre än jag hade tänkt mig.
  • anita s
    anita s skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Vi har haft problem med ventilationen i huset sen vi flyttade in för 5 år sedan. Vi hade en tekniker här från Varmt&Skönt som gjorde ett mycket bra jobb. Han rengjorde systemet och värmepumpen grundligt och sedan injusterade han alla luftflöden i huset. Inomhusluften har nu blivit mycket bättre känner vi. Vi är mycket nöjda kunder och vill rekommendera er till andra som har problem med ventilationen.
  • Diego F
    Diego F skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    utförde arbetet och lite till. ventilationsrengöring.. trevliga killar....
  • Dorian K
    Dorian K skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Vi har letat runt efter luftvärmepump, Varmt & Skönt hjälpte oss från början till slut. De var serviceminded och i stort sett korrekta i arbetet de utförde. Det uppstod ett litet fel men de kom tillbaka på backjobb utan större problem och löste detta.
  • Anders S
    Anders S skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Duktiga och proffsiga i sitt arbete och agerande mot mig som kund. Bra!
  • Sara L
    Sara L skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Alltid varit lätta att ha och göra med. Rekommenderas varmt
  • Per A
    Per A skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    De var snabba på lösa problemet som uppstod med min värmepump 3 månader efter installationen. Trevlig support!
  • Maj G
    Maj G skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    De va och gjorde en sånhär ventilationskontroll hos mig. Men är ju lite orolig att släppa in någon man inte vet vem det är. Men de va duktiga och proffsiga,nu har vi fått en offert på ventilationsrengöring.
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    De rengjorde min ventilation, smidigt&snabbt ufört, trevliga killar, kände mig väl omhändertagen som kund. Bra!
  • Olle E
    Olle E skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Supertrevliga Anton hjälpte mig med placering av värmepump via telefon, killarna kom och satte upp den 3 veckor senare. Punktliga, service-minded och duktiga installatörer! Tack
  • Erik J
    Erik J skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Vi gjorde en ventilationsrengöring via Varmt och Skönt.
    Trevligt bemötande, grabbarna var hela tiden noga med att fråga om jag som kund var nöjd, och sist men inte minst lyckades dom få min frånluftspump att sluta låta så förbaskat. Vi är jättenöjda!
  • Kenneth F
    Kenneth F skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Köpt en luftvärmepump.

Fått hjälp i hela processen från beställning till installation. Allt har gått snabbt och fungerat smidigt.

Rekommenderas varmt.
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Varmt & Skönt i Stockholm AB
    Varning för detta företag. De servade vår värmepump så dåligt att vi måste felsöka. Sedan skickar de inkasso på oss. Bu vad dåligt!

Snickarvägen 3, 132 38 Saltsjö-boo