Alla kategorier Blommor Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Västberga Blommor & Gravvårdar

Västberga Blommor & Gravvårdar

Sjösavägen 26, 124 55 Bandhagen — Visa karta

Vi har allt för din gravplats. Hos oss kan du köpa blommor, beställa gravsten, inskriptioner, ommålning och förgyllning av text på gravstenar. Du kan även beställa renovering, rengöring och riktning av gravstenar, blommor till begravning, självvattnande planteringslådor och övriga stenhuggeri och kyrkogårdsarbeten. Vi utför gravstensarbeten på alla Stockholms kyrkogårdar och begravningsplatser. Butiken har funnits vid Västberga begravningsplats i över 50 år. Vi har även: Buketter, plantor, krukväxter, snittblommor, snittgrönt, julgrupper, prydnadssaker, presenter, kransar, granrisdekorationer, krukor, stort sortiment av gravljus, gravlyktor, marschaller, marschallhållare, gravvaser, granitvaser, bronssparvar, vita duvor, små stenar med budskap och mycket annat. Du är varmt välkommen att besöka oss vid Västberga begravningsplats i Stockholm.

Läs vad 1 kund tycker om Västberga Blommor & Gravvårdar

Sjösavägen 26, 124 55 Bandhagen