Västerås Fordon AB

Västerås Fordon AB

www.vasterasfordon.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Västerås Fordon AB! Vi är din märkesoberoende bilhandlare i Västerås. Vi har bra bilar till bra priser och ett genuint bilintresse för de bilar som vi säljer och köper. Men förutom det så förmedlar och byter vi även bilar. Hos oss kan du göra ett tryggt bilköp genom någon av våra medarbetare. Vi erbjuder...

291 omdömen om Västerås Fordon AB

Sedan starten hos Reco 2018

Göran E

Bra bemötande Seriöst intryck

Pär M
Skrev om Västerås Fordon AB

Mycket bra upplevelse. Bra personligt bemötande. Vi känner oss trygga i vårt köp.

Environ Konsult E
Skrev om Västerås Fordon AB

Otroligt vänliga, proffsiga och väldigt bra service, känns som att dom är genuint intresserade av kunden. Mina varmaste rekommendationer! /Peter Ö.

Caroline O
Skrev om Västerås Fordon AB

Väldigt bra bemötande och kunnig personal. Jätte bra bil till bra pris.

Pontus T
Skrev om Västerås Fordon AB

Trevlig säljare och snabb service!

Yogahuset I P
Skrev om Västerås Fordon AB

Trevligt bemötande! Mycket nöjd!

Claes N
Skrev om Västerås Fordon AB

Träffsäkert, effektivt, proffsigt, tryggt och grymt trevligt bemötande är vår summering av att köpa bil hos Västerås Fordon AB. Från det att vi klev över tröskeln och fram till att vi lämnade med en riktigt fin bil som vi är supernöjda med. Våra bästa rekommendationer att köpa bil hos Nino. 👍👍🙏🙏

Isabella B

Toppenbra service, kan varmt rekommendera Västerås Fordon

Stephan Andreas Ö
Skrev om Västerås Fordon AB

Jättetrevliga försäljare. Bilen är jättesnygg och fungerar än så länge som den ska och jag är nöjd med bilaffären. Letade länge efter en nyare Seat Leon men förväntade mig inte att hitta den billigaste på Blocket i min hemstad Västerås där det är vida känt att bilhandlare överlag har enorma överpriser på sina bilar jämfört med andra städer. Jätteglad att jag hittade min första riktigt fina bil ett stenkast från mitt hem.

Michael J
Skrev om Västerås Fordon AB

Bra och trevlig bilhall. Blev bra bemött och omhändertagen och kände mig trygg från början till slut med bilaffären.

Malin J
Skrev om Västerås Fordon AB

Jättenöjd med både service och säljare! Det är svårt idag att lita på bilförsäljare men jag kände mig trygg med Västerås Fordon! Jag kommer absolut att anlita dom igen!

Tomas L
Skrev om Västerås Fordon AB

Bra bemötande, Snabb effektiv hantering.

Sharif M
Skrev om Västerås Fordon AB

Jag fick en bra bemötande av personalen på Västerås Fordon AB och problemet på bilen.

Amin A
Skrev om Västerås Fordon AB

Hjälpsam personal ett bra företag hade många fina bilar i bra pris

Anna K
Skrev om Västerås Fordon AB

Hittade en bil hos dem när jag befann mig på mitt lantställe. Kunde därför inte komma och titta på den på cirka en vecka. Ringde och fick ett väldigt bra bemötande. Efter att ha fått bilder på de små märken som fanns på bilen lade jag handpenning. När jag hämtade bilen fick jag också ett väldigt bra bemötande. Kan utan tvekan rekommendera Västerås fordon till vem som helst!

Viktor L
Skrev om Västerås Fordon AB

Vi fick ett mycket bra bemötande, både initialt via mail och sedan även per telefon och på plats. Vi upplevde att vi fick höra allt om bilen vi köpte, inte bara de bra sakerna. Säljaren var proffsig utan att vara påträngande. Vi är väldigt nöjda med hela upplevelsen.

Boris K
Skrev om Västerås Fordon AB

Excellent seller and great car VW Golf 7, Ninos is a great person. All recommendation

Helena A
Skrev om Västerås Fordon AB

Mycket gott bemötande. Ett nöje att vara där och göra affär!

Adriana Z
Skrev om Västerås Fordon AB

Västerås fordon köpte min bil. En snabb, smidig och seriös affär. Från första kontakt till ägarbyte. 100 % seriöst företag. Pengar på kontot, köpekontrakt, utlovat pris, affären klar på mindre än 30 minuter.

Anneli R
Skrev om Västerås Fordon AB

Serviceminded, trevliga och hjälpsamma!

Henry G
Skrev om Västerås Fordon AB

Bland dom smidigaste bilaffärer jag gjort. Visade upp min bil och provkörde den som jag sen köpte, sen snackade vi ihop oss om värdering och mellanskillnaden. Rekommenderar denna bilhandlare varmt, trevligt bemötande, rent och snyggt i bilhallen utan att vara onödigt flådig. Bilen motsvarade väl de bilder som förevisades i annonsen.

Karin Anna Marie S
Skrev om Västerås Fordon AB

Positivt bemötande o trevlig personal

Niklas A
Skrev om Västerås Fordon AB

Jättenöjd med affären. Kände mig trygg genom affären och blev bra bemött av säljaren Nino som löste allt jag bad om. Kommer komma tillbaks flera gånger.👍

Elvi L
Skrev om Västerås Fordon AB

Nöjd Kund! Bra bemötande och proffesionell personal med goda kunskaper som kunde svara på mina frågor. Bil i toppskick, en mycket smidig affär..

John E
Skrev om Västerås Fordon AB

Västerås Fordon AB köpte in min bil som jag hade annonserat på blocket. Det var en väldigt smidig affär där jag fick betalt vad som hade utlovats. Dom kom förbi hemma hos mig och affären var klar ungefär 30 min senare. Bara positivt.

Alen S
Skrev om Västerås Fordon AB

Vi sålde vår bil till Västerås Fordon AB. Det var enkelt, smidigt och fick bra pris för bilen. Proffesionellt bemötande hela vägen. Rekommenderar Västerås Fordon på bästa möjliga sätt!

Caroline E
Skrev om Västerås Fordon AB

Supernöjd med vår nyinköpta BMW. Toppen bil, bra kvalitet! Mycket kunnig personal som är engagerade och hjälpsamma, rekommenderar varmt Västerås Fordon!

Hans Lennart G
Skrev om Västerås Fordon AB

Ingen stor o vacker bilhall men behövs inte för bilen jag köpte där var en pärla. En Volvo V70 2011 med en ägare. Så fin bil ser man sällan. Mycket trevlig o uppriktig personal

Lars F

På bästa möjliga sätt Köpte en Volvo V40 2017

Andreas P
Skrev om Västerås Fordon AB

Gick snabbt och smidigt att köpa bilen. Kunde förhandla om räntan utan problem samt kom vi överens om avdrag på priset då den snart skulle servas. Trevlig personal som bjöd på en kopp kaffe.

Henrik R
Skrev om Västerås Fordon AB

Bra trevlig personal som hämtade mig på tågstationen

Johan J
Skrev om Västerås Fordon AB

Fick väldigt bra och utförligt svar på mina frågor vid köp av bil från dem. Fick även bilen levererad hem.

Åse Å
Skrev om Västerås Fordon AB

Bra bemötande. Att jag skulle köpa en bra bil. Vilket jag gjorde. Mitt köp var en Kia Ceed. Jag är jättenöjd med bilen

Dick B
Skrev om Västerås Fordon AB

Blev vänligt bemött på alla sätt, och tidigt uppmärksammad som potentiell köpare. För övrigt riktigt nöjd med bilköpet

Hans A
Skrev om Västerås Fordon AB

Mycket bra bemötande!!! Trevlig och hjälpsamma säljare.

Mattias B

Trevlig och serviceinriktade säljare

Rose-marie J
Skrev om Västerås Fordon AB

Jättetrevlig personal.Samma dag jag lämnade in min Bmw i byte,uppstod ett fel med bilen.De tog t.o.m det med fint bemötande. Och jag är jättenöjd med min nya röda,fina Bmw GT,och med affären som gjordes den heta dagen. Jag rekommenderar varmt Västerås Fordon AB.

Thomas A
Skrev om Västerås Fordon AB

Utmärkt bemötande. Tog emot mig på en söndag på tid enl överenskommelse. All info om bilen stämde exakt i verkligheten, möjligen var bilen t o m i bättre skick än beskrivet. Rekommenderas varmt Med vänlig hälsning, Thomas A

Christoffer E
Skrev om Västerås Fordon AB

Snabb, smidigt utan krångel. Bra ställe att handla bil på

Patrik E
Skrev om Västerås Fordon AB

Bra bemötande, inget försökt till ljuga om kvaliten på bilarna. Rekommenderar starkt denna bilfirma

Ola N
Skrev om Västerås Fordon AB

Försäljare kändes pålitlig och inte alltför pushigt. Visade bilen lugnt och sakligt. Köpte en DS 4 och är så här långt supernöjd.

Henrik B
Skrev om Västerås Fordon AB

Proffsigt och förtroendeingivande bemötande.

Linda S
Skrev om Västerås Fordon AB

Mycket trevligt bemötande och personalen var otroligt service-minded! Jag rekommenderar verkligen denna bilhandlare!

Kristina M
Skrev om Västerås Fordon AB

Bemötandet bra fan den bil jag ville ha.

Patric H
Skrev om Västerås Fordon AB

Mycket bra bemött. Företaget levde upp till alla förväntningar vid vårt köp av en BMW X3.

Daniel W
Skrev om Västerås Fordon AB

Mycket trevligt bemötande med 100% kund fokus. Bilen var i det skick som utlovades. Alla papper var förberedda så affären gick smidigt. Jag kommer garanterat att återkomma när det är dags att byta till en ny bil. /Daniel

Thomas S
Skrev om Västerås Fordon AB

Köpte en Volvo V70 som säljaren sa var mycket fin när vi pratade på telefon. Blev positivt överraskad då bilen var bättre än vad han sagt enligt mitt tycke. Kanontrevligt bemötande både i telefon och och på plats när jag hämtade bilen.

Aoadis M
Skrev om Västerås Fordon AB

Jag köpte min första bil från Västerås Fordon. Personalen där är väldigt trevliga, hjälpsamma och ärliga. Jag rekommenderar varmt, om man är osäker på vilken bil man ska köpa, då är det bara att besöka västerås fordon för det är där du får bästa hjälpen.

Christer B
Skrev om Västerås Fordon AB

Trevlig och kunnig personal, lättillgängligt och bra möjligheter att få provköra bilen. Fick tag i en jätteskön bil.

Jonathan Å
Skrev om Västerås Fordon AB

Snabb och proffsig service. Fina bilar i bra skick.