Västermalms Trafikskola

Västermalms Trafikskola

Välkommen till Västermalms Trafikskola! Vi strävar efter att du ska få en så bra och effektiv körkortsutbildning som möjligt och anpassar utbildningsplanen efter dig och dina behov. Alla lär vi oss på olika sätt, i olika takt och vill lägga olika mycket tid på körkortet, därför är det viktigt att du får vara med i planeringen...

56 omdömen om Västermalms Trafikskola

Ingrid F
Skrev om Västermalms Trafikskola

Jättebra skola! Alla lärare och duktiga och trevliga. Jag körde främst med Lise som är världens bästa lärare. Pedagogisk, lugn och roliga att köra bil med. Fick ett individanpassat upplägg som fungerade för mig som också övningskörde en del hemma. Upplevde inte att skolan/lärarna försökte sälja på mig onödiga lektioner, som vissa andra trafikskolan gör. Rekommenderar Västermalms trafikskola, och Lise till alla som vill ta körkort!

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Sara-Klara S
Skrev om Västermalms Trafikskola

Superbra trafikskola, kan verkligen rekommendera! Jag körde med Andreas och lyckades klara uppkörningen på första försöket tack vare honom. Han var så bra, pedagogisk och förstående. De är dessutom alltid snabba och hjälpsamma med svar på mejl/telefon. Jättenöjd med hela upplevelsen från början till slut!

Mats Vilhelm E
Skrev om Västermalms Trafikskola

Supernöjd med hela utbildningen och all hjälp från receptionen. Körde med Andreas och klarade min uppkörning på första försöket. Tack Västermalms trafikskola!

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
EVA V
Skrev om Västermalms Trafikskola

Västermalms trafikskola hjälpte mig med körkortet. Skolan har bra lärare. Körde med Andreas de sista lektionerna och han var mycket pedagogisk. I receptionen blir man alltid trevligt bemött. Rekommenderar Västermalms trafikskola framför andra trafikskolor i Stockholm.

SVETLANA P
Skrev om Västermalms Trafikskola

Västermalms Trafikskola erbjuder prisvärda körlektioner med kvalité och trovärdighet. Andreas är den bästa trafiklärare som finns, pedagogisk och alltid uppmuntrande. Han hjälpte mig att uppnå en hög nivå i min körning och gjorde mig redo för uppkörning på kort tid.( efter bara 12 lektioner). Rekommenderas varmt!

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

ADAM E
Skrev om Västermalms Trafikskola

En riktigt bra trafiksskola som är extremt pedagogisk och individanpassad! Stort tack för att ni var så professionella i er utbildning, är så glad att jag valde denna trafikskola!

DANIIL S
Skrev om Västermalms Trafikskola

Efter många misslyckade försök att ta körkortet kom jag till Västermalms Trafikskola. Pluggade med Andreas, som var en perfekt lärare för mig, och äntligen klarade uppkörningen!

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Leopold W
Skrev om Västermalms Trafikskola

Tog 5 st lektioner med Anna som var fantastiskt bra. Klara uppkörningen på första försöket och har nu lyckats ta mitt körkort på bara 4 månader. Rekommenderar verkligen Västermalms Trafikskola.

Susanne E
Skrev om Västermalms Trafikskola

Klarade uppkörningen på första försöket! Har kört i ungefär ett halvår och fått fantastisk hjälp av Västermalmstrafikskola. Jag har kört med flera av lärarna, alla är väldigt duktiga och bra på att lära ut. Framförallt har jag kört med Andreas, som varit fantastisk hela vägen - trygg, stöttande och pedagogisk. Jag skulle rekommendera den här trafikskolan till alla.

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

ROBIN L
Skrev om Västermalms Trafikskola

Underbara lärare, det som starkt drar ner betyget, är att dom vägrar betala ut elevsaldo. Jag har nu väntat i över två veckor på pengar som dom lovat ska betalas ut. Jag kommer inte komma tillbaka när jag läkt. Lärarna är duktiga, men det här är inte okay

JONAS B
Skrev om Västermalms Trafikskola

Väldigt bra och tålmodiga lärare. Det går inte att misslyckas här !!! Tusen tack. /J

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

ANNA T
Skrev om Västermalms Trafikskola

Väldigt bra trafikskola! Lärarna är jättetrevliga och pedagogiska, speciellt Anna! Man får en otrolig möjlighet att köra med olika lärare så man kan öva inför uppkörningen. Jag klarade uppkörningen på första försöket tack vare Anna!

JACQUELINE B
Skrev om Västermalms Trafikskola

Väldigt nöjd med Västermalms Trafikskola! Speciellt Göran som är väldigt trevlig och pedagogisk trafiklärare!

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Mehrnoosh S
Skrev om Västermalms Trafikskola

Rekommenderar inte...............................................................................

Sarah Joanna S
Skrev om Västermalms Trafikskola

Seriösa, hjälpsamma och trevliga. Jag körde mest med Anna och hon är pedagogisk, peppande och rolig. Jag kan verkligen rekommendera Västermalms trafikskola.

Ida V
Skrev om Västermalms Trafikskola

Superbra bemötande från alla och Anna är en fantastisk lärare. Pedagogisk och rolig men framförallt fick hon mig att känna mig lugn och trygg bakom ratten. Kunde inte önskat mig en bättre trafikskola.

Linda C
Skrev om Västermalms Trafikskola

Jag kan verkligen rekommendera Västermalms trafikskola och Anna som trafiklärare. Anna är väldigt pedagogisk och kunnig, förklarar saker på ett lättförståeligt sätt och är trevlig och lätt att komma överens med. Väldigt trevligt bemötande från alla på trafikskolan - rekommenderas starkt!

Christoffer C
Skrev om Västermalms Trafikskola

Västermalms Trafikskola är en fantastisk trafikskola. De är otroligt kunniga förare, skickliga pedagoger och dessutom passionerade människor. Lärarna är entusiastiska, färgstarka individer med väldigt olika personligheter, vilket är ytterligare en fördel för eleven då hon kan välja att utbilda sig med den lärare som passar henne bäst. Jag åkte mycket med Elise, men även med Anna och Pia och kände att mångsidigheten i inlärningen gav mig en nyanserad förståelse för både trafiken och själva körningen. De är även flexibla och...

SEBASTIAN H
Skrev om Västermalms Trafikskola

Oerhört bra trafikskola. Tydlig, individanpassad plan med stöd hela tiden. Bra möjligheter att påverka själv. Trevlig bemötande från alla och bra hjälp med att besvara alla frågor som kan dyka upp. Kan varmt rekommendera.

Smilla W
Skrev om Västermalms Trafikskola

Jag är supernöjd över att jag valde Västermalms Trafikskola som väg till mitt körkort. Fick superbra hjälp av Anna samt Elise och jag klarade både skrivningen och uppkörningen på första försöket. Rekommenderar starkt!

Julia  K
Skrev om Västermalms Trafikskola

Kanon bra trafikskola! Anna är en fantastisk lärare som är både lugn och pedagogisk samt väldigt peppande. Genom trafikskolan kunde jag lägga upp en bra planering vilket gjorde att jag kunde ta körkortet på ett smidigt sätt. Rekommenderar Västermalms Trafikskola starkt.

Madeleine  V
Skrev om Västermalms Trafikskola

Vill ni få kortkort så ska ni definitivt välja Västermalms körskola. Man känner sig oerhört trygg med sin körlärare som är mycket bra på att peppa sin elev, altid snabba svar på mejl och telefon. Dessa människor gör allt för att du ska nå målet, helt underbara och proffsiga!

Agnes V
Skrev om Västermalms Trafikskola

Att ta körkort visade sig vara en riktig utmaning för mig men tack vare Anna på Västermalms Trafikskola så gick det till slut vägen. Så sjukt tacksam för all henne hjälp!

Edwin B
Skrev om Västermalms Trafikskola

Tog mitt körkort med hjälp av Västermalms trafikskola. Hade inte möjlighet att övningsköra privat, men med stöd från trevliga och pedagogiska lärare lyckades jag ta mig i mål ändå! Körde främst med Anna men även lite med Perry och Clary. Bra att få möjlighet att köra med flera olika lärare med olika perspektiv! Catharina i receptionen var även väldigt behjälplig med att boka tider åt mig så jag kunde få ihop det med övriga livet! Även bra längd på körlektionerna med 70 min så man hann träna tillräckligt varje gång.

Ester S
Skrev om Västermalms Trafikskola

Riktigt bra trafikskola! Effektiva och hjälpsamma när det gäller tider, bra priser, snabba på att svara på mail vid frågor, tydliga och hjälpsamma. Jag har haft lite svårt med tider då jag varit mammaledig men har kännt att dom alltid tänkt på mig och återkopplat angående tider snabbt och bra. Alla lärare är jättebra, jag körde mest med Clary men även med Anna och Perry några enstaka gånger, alla är superduktiga. Och Catharina i receptionen som hjälpt till med allt och underlättat så mycket! Klarade uppkörningen på...

Arvid P
Skrev om Västermalms Trafikskola

Jag tyckte allt fungerade superbra! Jag hade Anna som huvudlärare men körde även nån gång med Perry och Clary, och alla fungerade bra tycker jag. Klarade allt på första försöket!

Maximiliam K
Skrev om Västermalms Trafikskola

Super bra! Effektiva och snabba! 2 månader sen va körkortet fixat!

Erika
Skrev om Västermalms Trafikskola

Väldigt nöjd! Tog cirka 15 lektioner och klarade körkortet på första försöket. Bra lärare och engagemang från hela trafikskolan!

Shadi A gillar detta
Marielle P
Skrev om Västermalms Trafikskola

Supernöjd! Tack vare Perry så klarade jag uppkörningen på första försöket och har nu körkort! Han är pedagogisk och gav många bra tips inför uppkörningen. Tog totalt 16 lektioner inkl lite privat körning. Böckerna inför teorin var också väldigt bra. Rekommenderar!

Jonas B
Skrev om Västermalms Trafikskola

Superbra trafikskola! På cirka två månader så fixade jag körkortet. Och med 15 lektioner på enbart körskola så klarade jag uppkörningen på första försöket. Väldigt bra lärare och engagemang från hela trafikskolan!

Adelie G
Skrev om Västermalms Trafikskola

Jag tog kontakt med Västermalms trafikskola för lära mig köra bil inte bara för att få ett körkort. Jag var jättenervös för jag hade aldrig suttit bakom en ratt. Fick ett fantastiskt professionellt mottagande med humor och stor kunskap. Det tog mig nästan ett år men till slut kände jag mig säker och klarade av både teori och uppkörning. Jag hade aldrig klarat av det hela utan deras motivation och hjälp. Så glad att jag valde dem.

Gunilla A
Skrev om Västermalms Trafikskola

Jättebra trafikskola! Jag körde mest med bästa Anna Wendelin. Hon är en väldigt kompetent och trevlig lärare med ett otroligt tålamod - en pärla. Mycket fint bemötande från alla på trafikskolan. Bra bokningssystem, enkelt och smidigt. Catharina i receptionen är grym på att hjälpa till med allt på ett supertrevligt sätt! Jag kan verkligen kommendera trafikskolan!

Sara W
Skrev om Västermalms Trafikskola

Väldigt servicemindad personal, hjälpte mig att snabbt ordna tid för risktesterna trots att det egentligen var fullt. Väldigt duktiga instruktörer med bra pedagogisk förmåga och duktiga på att förklara.

Emil E
Skrev om Västermalms Trafikskola

Ca 20 körlektioner och riskkurserna. Jag är supernöjd, bra bemötande, mycket bra lärare och en trevlig skola överlag.

Isabelle B
Skrev om Västermalms Trafikskola

Jag är verkligen supernöjd med Västermalms trafikskola. Från första övningskörningen till den sista, och min lärare Clary visade otroligt engagemang och vilja att hjälpa mig framåt.

Svar från Västermalms Trafikskola

Hej Isabelle! Tack för ditt fina omdöme. Vi är så glada att vi kunnat hjälpa dig hela vägen till ditt körkort! Clary hälsar så gott! Ha det så bra så kanske vi syns i trafiken. Med vänlig hälsning alla vi på Västermalms Trafikskola

Patrik S
Skrev om Västermalms Trafikskola

Mycket trevliga, professionella och lösningsorienterade.

Sofie E
Skrev om Västermalms Trafikskola

Hej! Från början och hela vägen fram till körkortet möttes jag av riktigt glada och proffsiga medarbetare och körskollärare på Västermalms Trafikskola. Ett stort varmt tack till Catharina och Clary men framförallt till Anna! Jag hoppades på ett körkort men trodde kanske inte riktigt att det skulle gå - men det gick!! Det är aldrig för sent:)

Shaheer M
Skrev om Västermalms Trafikskola

Helpful & friendly staff. Perry was was patient and gave very good advice during lesson. Regards

Camilla M
Skrev om Västermalms Trafikskola

Bästa trafikskolan med skickliga, erfarna och professionella lärare! Jag tog körkortet med Västermalms hjälp och fick min utbildning stegvis och anpassad till mig, vi är alla unika och för mig tog det lite längre tid men med mina lärares stöd gav jag aldrig upp utan jag övervann mina rädslor och har idag ett efterlängtat körkort! Jag kan bara ge mina varmaste rekommendationer! De erbjuder bra paketlösningar och är väldigt tillmötesgående, en eloge till Catharina i receptionen också.

Annika L
Skrev om Västermalms Trafikskola

Mycket bra. Seriösa lärare som ger bra återkoppling. Bra service.

Tove M
Skrev om Västermalms Trafikskola

Jag hade en seriös, duktig och lugn handledare! Rekommenderar absolut!

Björn R
Skrev om Västermalms Trafikskola

Jag tog körlektioner och andra nödvändiga kurser för att ta körkort. Jag tycker att bemötandet var bra och lärarna höll god kvalitet. Det som drar ner nöjdheten en del är att ingen förklarade att de ordnade uppkörning endast i Västerås vilket avsevärt höjde priset för den - och därmed pressen för att lyckas första gången. Jag valde att göra uppkörningen på egen hand istället. Det hade varit bra om de varit tydliga med detta från början. Men på det stora hela var det ändå en positiv upplevelse.

Peter N
Skrev om Västermalms Trafikskola

Jag är väldigt nöjd med Västermalmstrafikskola. Utan några egentliga förkunskaper så lyckades jag ta mitt körkort (på första försöket teori så väl som förarprov) på bara 24 lektioner och det är tack vare Västermalmstrafikskolas utomordentligt kompetenta instruktörer och utbildningsprogram.

Anna S
Skrev om Västermalms Trafikskola

Skulle rekommendera Västermalms trafikskola alla dagar i veckan! Så bra och professionella lärare.

OSKAR B
Skrev om Västermalms Trafikskola

Jag hade Sören Andersson som lärare och jag måste säga att han var perfekt. Lugn och sansad och pedagogisk. Nu hade jag svårt att få frekvens på lektionerna i början vilket gjorde att allt tog rätt lång tid men när vi väl var framme vid uppkörning så klarade jag den på första försöket så all cred till Västermalms Trafikskola!

Agnes F
Skrev om Västermalms Trafikskola

Jag tycker att receptionisten (Katarina) var otroligt trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Min första lärare Petra var jättebra, även Clary gav ett seriöst intryck och de båda kändes väldigt duktiga. Min huvudlärare Perry tyckte jag dock mest mansplainade mig och jag tycker att jag lärde mig mer på än lektion med Clary än vad jag gjorde på 12 med honom. Som skola i sig är dom bra så länge man vänder sig till kvinnorna som jobbar där. Männen gav mest ett överlägset och oseriöst intryck enligt mig. Jag ger en 5:à till Katarina...

Veronica D
Skrev om Västermalms Trafikskola

Min tid på västermalmskörskola har varit toppen! Från bokning med super trevliga Catharina till mina körlektioner med Perry har allt var prickfritt. Mycket bra feedback från körlärare, lärt mig snabbt pga av duktig personal!

Emelie H
Skrev om Västermalms Trafikskola

Utan Clary hade jag inte klarat att ta mitt körkort på så kort tid, bra tydlig instruktör med mycket bra input och kunskap.

Angelina L
Skrev om Västermalms Trafikskola

Jag tog mitt körkort för snart ett år sedan via Västermalms trafikskola och rekommenderar dem starkt. Jag körde med Perry och blev säkrare i trafiken steg för steg. Han gav bra tips, var pedagogisk och trappade upp lektionerna i en bra takt efter min nivå. När jag körde upp klarade jag det direkt och framför allt blev jag en lugn och säker bilförare. Stort tack!

Svar från Västermalms Trafikskola

Hej Angelina. Bra att du är nöjd med vår utbildning. Det är vi glada för. Perry hälsar att du skall fortsätta köra lugnt och säkert som han lärt dig. Ha det så bra! Och tack för att vi fick förtroendet att lära dig köra bil. Hälsningar Västermalms Trafikskola

Henrik H
Skrev om Västermalms Trafikskola

Bästa trafikskolan i Stockholms innerstad!

Svar från Västermalms Trafikskola

Hej Henrik! Tack för ditt fina omdöme, det blir vi glada för! Hoppas att du kör mycket så att du fått användning för ditt körkort :) Ha det så bra! Hälsar alla vi på Västermalms Trafikskola