Henrik Gustafsson

Henrik Gustafsson

Henrik Gustafsson är mäklare på Västkustfastigheter

Henrik Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2004-10. Henrik Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.8. Henrik Gustafsson har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

36 omdömen om Henrik Gustafsson

Canilla A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
Ljungbyhed - Centralt

Henrik var alldeles kanon att ha att göra med. Aldrig några problem, pigg och glad. Lyssnade och löste våra funderingar längst med vägen, mycket proffsig och kunnig. Lugn i sitt sätt, vilket var mycket uppskattat. Jag kommer med stor sannolikhet att kontakta honom igen i framtiden om behov finns av köp eller försäljning. Jag kommer verkligen att rekommendera honom för alla jag känner.

Svar från Henrik Gustafsson

Hejsan Camilla! Tack för ert fina och värmande omdöme. Som jag kanske skrivit tidigare blir jag väldigt glad av att få bekräftat att er upplevelse av vår tjänst upplevs på det sättet som vi och jag själv strävar efter och önskar att det ska upplevas. Tack för att ni tog er tid och framföra ert omdöme!

Claes Inge J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
Ljungbyhed - Centralt

Otroligt väl bemötande och förtroendeingivande. Proffsigt hela vägen

Svar från Henrik Gustafsson

Hejsan Claes! Stort tack för att du tog dig tid att framföra ditt omdöme. Vi ska också passa på att tacka för det återkommande förtroende vi har fått av er under åren, det betyder jättemycket för oss och vi vill förvalta det på allra bästa sätt. Med bakgrund av att jag vet din erfarenhet av att göra affärer värmer ditt omdöme extra. Ta hand om er och lycka till med er nya bostad!

Adam H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
Ängelholm - Centrum

Henrik har varit väldigt bra! Jag gillade hur Henrik byggde upp vår relation och kommunikation. Det var lagom mycket säljsnack och utrymmet att få fundera själv var perfekt. Hjälpt till med allt som behövts och alltid varit tillgänglig. Bara positivt med mig från Henriks arbete.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack för att du tog dit tid att lämna ditt omdöme Adam!

Anna-Karin S
Ängelholm - Rebbelberga

Kunnig, proffesionell, informerade, höll sitt ord. Kändes tryggt att lägga affären i hans händer.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack för de fina orden Anna-Karin! Tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Stort tack även för att just jag fick möjligheten att förvalta ert gemensamma förtroende! Kul att du uppskattar de för mig viktigaste värdeorden i en fastighetsförmedling!

Marie-Louise B
Ängelholm - Södra Utmarken

Jag är mycket nöjd med hur försäljningen av mitt hus har skötts från första dagen. Har alltid blivit vänligt bemött och fått snabba och tydliga svar på frågor även på de som kan tyckas dumma.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack Marie-Louise för ditt fina omdöme! Stort tack även för att just vi fick det stora förtroendet att förmedla din bostad! Det betyder jättemycket! Det finns inga dumma frågor!

Søren L
Laholms kommun - Knäred - Brånalt

Henrik var snabb, effektiv och trogen sitt ord. Alla förfrågningar besvarades snabbt, noggrant och tydligt. Jag har aldrig träffat en mäklare som Henrik, och jag hade så stort förtroende för hela transaktionen. Danska mäklare kunde lära sig mycket av Henrik.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack för dina vänliga ord, Søren! Min erfarenhet färgar såklart av sig i hur jag arbetar men ytterst är min målsättning att bemöta andra så som jag önskar att bli bemött, dvs den biten som jag kan påverka. Då är det är såklart extra roligt när du bekräftar så som jag hoppas att mitt bemötande upplevs. Jag hoppas att ni får många fina stunder i ert nya boende! Tack för att du tog dig tid att lämna ert omdöme!

Liselotte H
Ängelholm - Södra Utmarken

Mycket bra bemötande o vi är mycket nöjda som köpare

Svar från Henrik Gustafsson

Det var roligt att höra! Stort tack för att ni tog er tid att lämna ert omdöme!

Göran S
Laholms kommun - Knäred - Brånalt

Jag har ingen tidigare erfarenhet av försäljning eller köp av fastigheter och visste därmed inte heller vad som väntade. Hela processen med försäljningen av huset från första kontakten har löpt fantastiskt bra, svar på alla frågor, inget blev lämnat åt slumpen och allt väldigt bra förberett inför de olika mötena. Jag är mycket nöjd och kan inte tänka mig en bättre genomförd försäljning. Jag vet att även köparna är mycket nöjda både med Henrik och med köpet. När både köpare och säljare är nöjda så är det en god affär.

Svar från Henrik Gustafsson

Tack för att du tog dig tid att lämna ert omdöme! I vår roll som fastighetsmäklare är vi mitt i mellan säljare och köpare så dina vänliga ord värmer och bekräftar det vi ständigt strävar efter! Vårt arbetssätt är färgat av vår erfarenhet.

Caroline I
Ängelholm - Södra Utmarken

Henrik är kunnig och det märks att han har lång erfarenhet. Han är också opartisk och förmedlar det han vet utan att spekulera. Detta upplever jag som kund tryggt och säkert. Vi har haft stort förtroende för Henrik i vårt husköp.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack Caroline för att du tog dig tid att framföra ditt omdöme! Om vi i varje förmedlingen hade haft möjligheten att påverka hela hanteringen så är det precis som du skriver som vi strävar efter och hoppas att just vår mäklartjänst upplevs! Tack för ert förtroende!

Torbjörn P
Ängelholm - Södra Utmarken

Proffsigt hanterande av Henrik, hela vägen

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack Torbjörn för att du valt att framföra ditt omdöme! Tack för att jag har fått möjligheten att hjälpa er och vara en del av processen till er nya bostad!