Västkustfastigheter

Västkustfastigheter

vastkustfastigheter.se
  • BadgeTwoYears
Ring 0431-157 00 Dela

Välkommen till Västkustfastigheter! Letar du bostad i Ängelholm, Rebbelberga, Villan, Stora Vång, Ärrarp, Skörplinge, Gånarp, Skälderviken eller Åkersholm med omnejd eller kommersiella fastigheter i södra Sverige? Vi på Västkustfastigheter är en familjeägd fastighetsförmedling som hjälper dig med köp och försäljning av villor,...

40 omdömen om Västkustfastigheter

Philip Viktor S
Munka Ljungby

Väldigt professionell av sig, hör av sig titt som tätt och väldigt informativ mäklare.

Svar från Henrik Gustafsson

Hejsan Philip! Tack för att du tog dig tid att framföra ditt omdöme! Tack även för att just vi fick möjligheten att förvalta ditt förtroende!

Canilla A
Ljungbyhed - Centralt

Henrik var alldeles kanon att ha att göra med. Aldrig några problem, pigg och glad. Lyssnade och löste våra funderingar längst med vägen, mycket proffsig och kunnig. Lugn i sitt sätt, vilket var mycket uppskattat. Jag kommer med stor sannolikhet att kontakta honom igen i framtiden om behov finns av köp eller försäljning. Jag kommer verkligen att rekommendera honom för alla jag känner.

Svar från Henrik Gustafsson

Hejsan Camilla! Tack för ert fina och värmande omdöme. Som jag kanske skrivit tidigare blir jag väldigt glad av att få bekräftat att er upplevelse av vår tjänst upplevs på det sättet som vi och jag själv strävar efter och önskar att det ska upplevas. Tack för att ni tog er tid och framföra ert omdöme!

Claes Inge J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
Ljungbyhed - Centralt

Otroligt väl bemötande och förtroendeingivande. Proffsigt hela vägen

Svar från Henrik Gustafsson

Hejsan Claes! Stort tack för att du tog dig tid att framföra ditt omdöme. Vi ska också passa på att tacka för det återkommande förtroende vi har fått av er under åren, det betyder jättemycket för oss och vi vill förvalta det på allra bästa sätt. Med bakgrund av att jag vet din erfarenhet av att göra affärer värmer ditt omdöme extra. Ta hand om er och lycka till med er nya bostad!

Adam H
Ängelholm - Centrum

Henrik har varit väldigt bra! Jag gillade hur Henrik byggde upp vår relation och kommunikation. Det var lagom mycket säljsnack och utrymmet att få fundera själv var perfekt. Hjälpt till med allt som behövts och alltid varit tillgänglig. Bara positivt med mig från Henriks arbete.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack för att du tog dit tid att lämna ditt omdöme Adam!

Anna-Karin S
Ängelholm - Rebbelberga

Kunnig, proffesionell, informerade, höll sitt ord. Kändes tryggt att lägga affären i hans händer.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack för de fina orden Anna-Karin! Tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Stort tack även för att just jag fick möjligheten att förvalta ert gemensamma förtroende! Kul att du uppskattar de för mig viktigaste värdeorden i en fastighetsförmedling!

Marie-Louise B
Ängelholm - Södra Utmarken

Jag är mycket nöjd med hur försäljningen av mitt hus har skötts från första dagen. Har alltid blivit vänligt bemött och fått snabba och tydliga svar på frågor även på de som kan tyckas dumma.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack Marie-Louise för ditt fina omdöme! Stort tack även för att just vi fick det stora förtroendet att förmedla din bostad! Det betyder jättemycket! Det finns inga dumma frågor!

Søren L
Laholms kommun - Knäred - Brånalt

Henrik var snabb, effektiv och trogen sitt ord. Alla förfrågningar besvarades snabbt, noggrant och tydligt. Jag har aldrig träffat en mäklare som Henrik, och jag hade så stort förtroende för hela transaktionen. Danska mäklare kunde lära sig mycket av Henrik.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack för dina vänliga ord, Søren! Min erfarenhet färgar såklart av sig i hur jag arbetar men ytterst är min målsättning att bemöta andra så som jag önskar att bli bemött, dvs den biten som jag kan påverka. Då är det är såklart extra roligt när du bekräftar så som jag hoppas att mitt bemötande upplevs. Jag hoppas att ni får många fina stunder i ert nya boende! Tack för att du tog dig tid att lämna ert omdöme!

Liselotte H
Ängelholm - Södra Utmarken

Mycket bra bemötande o vi är mycket nöjda som köpare

Svar från Henrik Gustafsson

Det var roligt att höra! Stort tack för att ni tog er tid att lämna ert omdöme!

Göran S
Laholms kommun - Knäred - Brånalt

Jag har ingen tidigare erfarenhet av försäljning eller köp av fastigheter och visste därmed inte heller vad som väntade. Hela processen med försäljningen av huset från första kontakten har löpt fantastiskt bra, svar på alla frågor, inget blev lämnat åt slumpen och allt väldigt bra förberett inför de olika mötena. Jag är mycket nöjd och kan inte tänka mig en bättre genomförd försäljning. Jag vet att även köparna är mycket nöjda både med Henrik och med köpet. När både köpare och säljare är nöjda så är det en god affär.

Svar från Henrik Gustafsson

Tack för att du tog dig tid att lämna ert omdöme! I vår roll som fastighetsmäklare är vi mitt i mellan säljare och köpare så dina vänliga ord värmer och bekräftar det vi ständigt strävar efter! Vårt arbetssätt är färgat av vår erfarenhet.

Caroline I
Ängelholm - Södra Utmarken

Henrik är kunnig och det märks att han har lång erfarenhet. Han är också opartisk och förmedlar det han vet utan att spekulera. Detta upplever jag som kund tryggt och säkert. Vi har haft stort förtroende för Henrik i vårt husköp.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack Caroline för att du tog dig tid att framföra ditt omdöme! Om vi i varje förmedlingen hade haft möjligheten att påverka hela hanteringen så är det precis som du skriver som vi strävar efter och hoppas att just vår mäklartjänst upplevs! Tack för ert förtroende!

Torbjörn P
Ängelholm - Södra Utmarken

Proffsigt hanterande av Henrik, hela vägen

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack Torbjörn för att du valt att framföra ditt omdöme! Tack för att jag har fått möjligheten att hjälpa er och vara en del av processen till er nya bostad!

Anita S
Ängelholm - Södra Utmarken

Jag upplever Henrik väldigt mottagande och professionell. Han lyssnar, kommer med konkreta lättförståeliga svar och är väldigt lugn!

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack Anita för dina vänliga ord! Tack även för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme!

Sylvia  E
Munka Ljungby

Med stor kunskap vänlighet och trovärdighet

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack för det fina förtroendet att förmedla er fastighet! Tack även för att ni tog er tid att lämna ert fina omdöme, tack för de värmande orden! Fortsatt bra sommar!

Claes Inge J
Ljungabolet - vid Västersjön

Det är tryggt för oss att anlita Henrik då vi gjort 2 husaffärer med honom förut och varit jättenöjda. Henrik inger förtroende och är väldigt lyhörd för våra önskemål. Helt klart den bästa mäklaren vi har anlitat.

Svar från Henrik Gustafsson

Tack för ert förnyade förtroende! Det betyder väldigt mycket. Du nämner värden som vi lägger stor vikt vid i alla våra uppdrag, därför extra kul att ni lyfter upp det! Stort tack för att ni tog er tid att lämna ert omdöme!

Stefan H
Ljungabolet - vid Västersjön

Mycket bra bemötande. Positivt med bilder som var verklighetstrogna. Själva köpet har löpt smidigt, bra förklaring och information kring hur dom olika stegen görs! Bara positivt är summeringen.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme!

Radisa C
Ängelholm - Äspenäs nära Västersjön

Henrik var vänlig, tillmötesgående och proffesionell. Vi hade en del krävande förutsättningar i samband med försäljningen, och Henrik tog hand om dessa på ett mycket bra sätt.

Svar från Henrik Gustafsson

Tack för ditt förtroende att förmedla din fastighet! Stort tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme! Önskar dig en skön sommar!

Bertil Lennart Johan P
Ängelholm - Pomona nära Skälderviken

Hitintills har allt varit utmärkt men tillträde är först 3/8 2023. MVH Bertil LJ Persson

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack Bertil för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme! Det värmer såklart extra när jag vet vilken erfarenhet du har!

Bengt A
Ängelholm - Nyhem

Henrik är lugn, saklig och man blir väldigt trevligt bemött. Han är inkännande och läser av kunden bra.Han är väl förberedd och han vet vad han gör.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack Bengt för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme! Att få möjlighet att förvalta ditt förtroende betyder jättemycket för oss! Lycka till med ditt nya boende!

Gunilla P
Ängelholm - Rebbelberga

Henrik är kunnig och inlyssnande, informerar om processen och ger lägesrapport efter hand. Har kontroll och som kund känner jag mig lugn och trygg i ärendet

Svar från Henrik Gustafsson

Hejsan Gunilla! Stort tack för de värmande orden! Roligt att höra då det är just dessa områden som vi lägger stor vikt vid, erfarenheten. Det är även i dessa område som det finns stora variationer i vår bransch. Tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme och att jag fick möjlighet att förvalta ert förtroende!

Ljiljana L
Rosengården

Trevlig, lätt att samarbeta med. Tydlig i sitt sätt att förklara saker och ting. Väldigt nöjd är jag.

Svar från Henrik Gustafsson

Hejsan Ljiljana! Tack för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Passar på att gratulera till ert nya boende!

Anders G
Förslöv

Lyhörd och hjälpsam levde upp till förväntningarna

Svar från Henrik Gustafsson

Hejsan Anders! Tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme och för de värmande orden!

Jan A
Ängelholm - Skepparkroken

Henrik har handlagt mina två ärenden på ett utmärkt sätt. Första ärendet var jag köpare av lägenhet och i ärende två säljare av fastighet. I båda fallen har Henrik informerat snabbt och klart så man kunnat följa processerna hela tiden. Dessutom har han på ett gott sätt skött inblandade personers integritet.

Svar från Henrik Gustafsson

Ett stort tack Jan för att just jag fick förtroendet att hantera ditt bostadsbyte. Tack även för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Med din livslånga erfarenhet av att göra affärer känns det väldigt hedrande!

Nina H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
Ängelholm - Centrum

Henrik är en mycket kompetent och lyhörd fastighetsmäklare. Allting har fungerat som ett schweiziskt kvalitetsurverk från början till slut med marknadsföring, visningar, information etc. Henrik kan varmt rekommenderas för den som vill få professionell hjälp med ett sälj/köpuppdrag.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack för ert omdöme och att ännu en gång få möjligheten att förvalta ert förtroende!

Mattis B
Ängelholm - Strövelstorp

Vänligt bemött, rätt information framförd och snabb på att svara. Levde upp till förväntningarna. Kommer kontakta honom vid fler försäljningar!

Svar från Henrik Gustafsson

Tack för att du tog dig tid och lämna ditt omdöme! Kul att du uppskattar våra värdegrunder samt vår service! Lycka till med ert nya boende!

Inger Marianne B
Förslöv

Med ett otroligt professionellt och personligt bemötande hanterade Henrik uppdraget på ett sätt som tyder på djup kunskap och erfarenhet av branschen. Dessutom med respekt för både säljare och köpare. En fastighetsbyrå som vi gärna skulle använda oss av igen. Familjen Bohman

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack för de fina orden och att ni tog er tid att lämna ert omdöme! Jag vill tacka för det förtroende som ni givit mig, det betyder mycket för mig och för oss som en liten fristående mäklarfirma. Extra värmande är det såklart att ni upplever att våra styrkor också gör avtryck i er upplevelse gentemot oss. Mvh Henrik

Tomas Gunnar W
Ängelholm

Mäklaren har gjort ett utmärkt jobb vilket varit av komplicerat karaktär. Mkt imponerad.

Svar från Henrik Gustafsson

Hejsan! Stort tack för att du tog dig tid att lämna omdöme! Jag tycker det är extra roligt att du bekräftar det vårt företag står för vilket är kompetensen. Vår erfarenhet och kompetens formar vårt arbetssätt att i varje enskild förmedling bidra med detta. Det är också vår definition på en fastighetsmäklare. Tack för ditt förtroende & de värmande orden!

Stig W
Sålde sin bostad med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
Laholms kommun - Knäred - Brånalt

Henrik har varit mycket trevlig och tillmötesgående. Inga problem med något alls. Han är noggrann och det har fungerat bra. Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom. MVH Stig

Svar från Henrik Gustafsson

Hejsan Stig! Stort tack för ert förtroende och för att du valt lämna ditt omdöme på vår mäklartjänst.

Åsa Ingegärd Margareta E
Ängelholm

Mycket vänligt och professionellt. Från början realistisk i både tiden det skulle ta och svårigheterna som skulle uppstå under processens gång. Nu är vi framme vid målet och vi är mycket tacksamma.

Svar från Henrik Gustafsson

Hejsan Åsa! Stort tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att lämna det. Vår erfarenhet har format vårt arbetssätt och ditt omdöme bekräftar på vilket sätt vi kan bidra med vår mäklartjänst.

Bo Christer V
Ängelholm

Direktkontakt har skett via min kudin i Ängelholm. Msil med imfo har jag fått regelbundet mef uppdateringar av vårt segdragna ätende. Allt hsr fungerat utmärkt.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme!

Björn N
Ängelholm - Össjö

Henrik har varit duktig. Han har gett oss bra information om fastigheten, och vi har inte känt oss stressade att ge oss in budgivningsprocessen.

Svar från Henrik Gustafsson

Hejsan Björn! Tack för ditt omdöme! Det bekräftar en av flera detaljer som vi aktivt jobbar med.

Leif-inge M
Munka Ljungby - Stavershult

snääll kanske behöver hjälp igen

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Känn er varmt välkomna när ni vill ha hjälp igen!

Åsa H
Köpte en tomt med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
Förslöv

Henrik har genom hela processen varit tydlig, snabbt skickat extra dokument när vi efterfrågat dem, varit lyhörd för våra synpunkter och frågor, gett raka och begripliga svar. Vi är mycket nöjda med hur han skött säljprocessen.

Svar från Henrik Gustafsson

Tack Åsa för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tiden att framföra det!

Hans Bertil Valfrid A
Ängelholm - Ausås

Jag rekommenderar gärna Henrik och hans engagemang. Han har en bra kommunikativ förmåga och har varit lätt att få kontakt med under "projektets" gång. Tyvärr inträffade några malörer i början : För låg angiven boyta samt tvåglasfönster i stället för treglas. Huruvida detta påverkade slutpriset torde vara svårt att bedöma. Henrik informerade löpande väl om budgivningen. En "jordnära" mäklare, som gärna handlägger även "udda" projekt.

Svar från Henrik Gustafsson

Tack än en gång för ditt förtroende och för att du valt att lämna ditt omdöme! Mvh Henrik, Västkustfastigheter

Alexander R
Köpte en tomt med hjälp av
Ängelholm - Äspenäs nära Västersjön

Allting har ett bäst före datum och Arnes har gått ut! Han borde pensionerat sig för länge sen och låtit yngre, hungrigare och mer kompetenta mäklare ta över. Jag skulle aldrig köpa ett objekt till där han står som mäklare och definitivt inte anlita han som mäklare. Uselt, dåligt och värdelöst är bara några av få ord jag skulle beskriva hur Arne varit som mäklare i denna affären! // Alexander

Svar från Arne Gustafsson

Fullföljer man inte ingångna köpekontrakt är de vår skyldighet som seriösa fastighetsmäklare att hjälpa våra uppdragsgivare o säljare så att affären fullföljes och de är väl inte alltid så uppskattat och de är som tur är ytterst sällan vi behöver göra detta.

Patrick B
Köpte sin bostad med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
Laholms kommun - Knäred - Brånalt

The contact with Henrik is perfect. He did his best for us.

Svar från Henrik Gustafsson

Thanks for your review, Patrick! Happy to be a part of your journey with buying your new home in a new country! Yours sincerely, Henrik, Västkustfastigheter

Leif Krister J
Källna vid Össjö - Klippans kommun

Vi har 2 ggr anlitat Västkustfastigheter och haft Henrik båda tillfällen och varit mycket nöjd med honom han har genomfört sina uppdrag mycket bra och med ett mycket fint bemötande så när vi sålde Bolestad 4834 var det ingen tvekan vem vi skulle ha att sälja det och det gick ju bra .............

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack för att du lämna ert omdöme! Tack än en gång för att ni gav oss det fina förtroendet att hjälpa er att byta bostad. Mvh Henrik, Västkustfastigheter

Agneta W
Sålde sin stuga med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
Hjärnarp - Västersjön

Henrik Gustafsson är en utmärkt fastighetsmäklare. Han sålde vår sommarstuga förra hösten. En vänlig man som svarade snabbt på frågor. Förstående och aktiv med att få stugan såld. Henrik levde mer än upp till våra förväntningar. Vi har bara gott att säga om honom.

Stort tack för de värmande orden! Mvh Henrik, Västkustfastigheter

Johan Peter B
Sålde sin stuga med hjälp av Henrik Gustafsson en del av Västkustfastigheter
Hjärnarp - Lerbäckshult

Henrik är en trevlig och sympatisk person som är lätt att ha att göra med. Han ger ett professionellt och tryggt intryck - inte bara en känsla av att vilja sälja och få bästa profit till honom själv utan vill verkligen att det ska vara bra för alla parter. Jag kan rekommendera Henrik till andra.

Svar från Henrik Gustafsson

Stort tack för att du valt att betygsätta vår tjänst! Vår erfarenhet har format vårt arbetssätt och du bekräftar hur jag vill att vår mäklartjänst ska vara. Mvh Henrik, Västkustfastigheter

Kjell-göran J
Sålde sin bostad med hjälp av
Laholms kommun - Hishult

Arne var mycket trevlig och seriös i sitt arbete. Arne levererade precis som förväntat av en seriös aktör Arne är en seriös och erfaren mäklare

Svar från Arne Gustafsson

Tack för Ditt omdöme till Reco!

Fariborz B
Köpte sin bostad med hjälp av
Laholms kommun - Hishult

Vänligt och professionellt bemötande. Bra uppdateringar och uppföljning av händelser.

Svar från Arne Gustafsson

Tack för Ditt omdöme till Reco!