Västra Götalands Tak AB

Kapplandsgatan 80, 414 78 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Västra Götalands Tak AB!

Vi på Västra Götalands Tak AB har varit med i branschen i över 25 år och kan hjälpa dig med allt från kompletta takläggningar, takrenoveringar och måleriarbeten till mögelsanering, solenergi, byggarbeten och mycket mer.

Med fast pris och mycket bra garantier kan du vara trygg när du anlitar oss. Vi är din diplomerade Takläggare i Göteborg med hela Sverige som arbetsplats. Vi ställer höga krav på vårt material och våra leverantörer, för att vi i vår tur ska kunna ge dig som kund ett framtidssäkrat tak. Tack vare våra duktiga takläggare kan vi lämna 30 års garanti på ett vattentätt tak. Är du nyfiken på någon av våra tjänster är du varmt välkommen att be om en kostnadsfri offert här ovan eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 18 kunder tycker om Västra Götalands Tak AB

• 2020-03-21

Dan J skrev om Västra Götalands Tak AB
    Västra Götaland tak ab.

Ett mycket seriöst företag som möter upp kunder och går igenom grundligt tillsammans med kund och bemöter kundens frågor och funderingar. Så upplevde jag Västra Götalands tak. När jobbet var klar ringde det ifrån vgt och dom undrade om jag fortfarande var nöjd med deras arbeten. Läs mer

Betania K skrev om Västra Götalands Tak AB
    Takreperation som gjordes till 100 procent alla kategorier
    .super Läs mer

Ebba Q skrev om Västra Götalands Tak AB
    Trevliga arbetare som hade extrem koll på vad de gjorde & vad som behövde göras.
    Hade snyggt runt omkring sig & jobbade effektivt.
    Supernöjd & går absolut i god för företaget!
    Tack för ett snyggt tak & ett bra jobb Läs mer

Kristina S skrev om Västra Götalands Tak AB
    De la ny papptak på huset och Boden. Trevliga och gjorde ett bra jobb! Kommer att anlita de för fler uppdrag! Läs mer
  • 2020-03-05

Felicia H skrev om Västra Götalands Tak AB
    Tack så mycket VgTak för ert fina arbete! Proffsigt gjort in i minsta detalj Läs mer
  • 2020-01-04

Mimmi E skrev om Västra Götalands Tak AB
    Jag fick taket utbytt.
    Jag blev väl bemött (även om jag vid två tillfällen blev ihopblandad med någon annan kund...).
    Arbetet blev snabbt genomfört, vilket jag var tacksam för.

Jag fick "Slutfaktura" den 2/10 (på 30.000:-). När det kom ytterligare en faktura (på 3.000:-) två(!) månader senare, får jag medge att jag blev besviken. Jag trodde slutfaktura betydde slutfaktura... Läs mer
  • 2019-12-12

Willy O skrev om Västra Götalands Tak AB
    Jag köpte ett komplett takbyte av V G Tak AB. Jag blev väl bemött och jobbet utfördes på ett effektiv och bra sätt, kan varmt rekommenderas! Läs mer
    Västra Götalands Tak AB gillar detta
  • 2019-12-10

Cecilia S skrev om Västra Götalands Tak AB
    Jag rekommenderar Västra Götalands tak. De är trevliga och kunniga och gjorde ett jättebra jobb med takomläggningen på mitt hus. Ett stort tack till allihop och ett speciellt tack till plåtslagaren i gänget som med stor omsorg om detaljerna färdigställde det sista. Läs mer
    2019-12-12 Västra Götalands Tak AB svarar Cecilia S
    Tack för ditt fina omdöme Cecilia. Och tack för förtroendet vi fick att hjälpa er med ert nya tak. / Västra Götalands Tak
    Västra Götalands Tak AB gillar detta
  • Conny C

2019-09-17

Conny C skrev om Västra Götalands Tak AB
    Bra från början till slut! Bra folk som kunde sin sak och höll rent och snyggt runt sig. Proffs! Läs mer
  • Peter W

2019-09-17

Peter W skrev om Västra Götalands Tak AB
    Mycket seriösa och kunniga. Har lagt om flera tak och är lika nöjd varje gång. Första gången var vi flera grannar som lade om samtidigt och vi är alla väldigt positiva till hur smidigt allt gick. Läs mer

Oskar T skrev om Västra Götalands Tak AB
    Nöjd med hantverkarna, inte nöjd med kommunikation från säljaren och planerare. Läs mer
  • Irwing J

2019-09-16

Irwing J skrev om Västra Götalands Tak AB
    Jag köpte en komplett takläggning, ca 175 m2 till vår villa. Genomgång före köp var utmärkt. De hade inte billigaste offerten, men gav bäst förhandsintryck. Dock blev offerten ngt dyrare än förhandsbeskedet. Läggningen utfördes på fyra dagar av 7 ungerska takläggare, som var mycket professionella hantverkare. Några talade engelska, så det var inga problem att kommunicera. Läggningen tog några dagar längre än utlovat delvis pga regn samt även på dålig planering av deras svenska handläggare på plats. Pga av detta begärde man påslag med 9% för extra arbete, vilket jag inte godkände. . Efter telefonsamtal accepterade ansvarig mina argument och ursprungligt pris stod fast. Jag är mycket nöjd med arbetet och företagets bemötande. Jag rekommenderar detta företag.
    /Irwing Johanson, Närarp, Gällstad Läs mer
  • Pär H

2019-09-16

Pär H skrev om Västra Götalands Tak AB
    Beställde ett takbyte och har fått ett mycket positivt upplevelse i hela kedjan från sälj, montörer och plåtarbete.

Arbetet genomfördes i tid, till budget och över förväntan.

Kan starkt rekommendera Västra Götalands Tak AB. Läs mer

Gustav P skrev om Västra Götalands Tak AB
    Blev ej nöjd vindskivorna. Det vara sagt att ni skulle byta ut vindskivorna, men ni skruvade bara på nya utanpå de gamla vindskivorna. Detta resulterar i att grannen och mina vindskivor ligger i olika nivåer Läs mer

Johan B skrev om Västra Götalands Tak AB
    Jag har anlitat Västra Götalands tak vid två tillfällen och är blivit lika nöjd varje gång. Det ena taket var ett papptak och det andra ett med betongpannor. Det jag gillar bäst är att dom är snabba och att dom håller rent efter sig när dom är klara. Sen att det blev snyggt och bra är såklart väldigt bra också :) Läs mer

Karl-Rune B skrev om Västra Götalands Tak AB
    Nytt tak på villa i betongtegel.
    Mycket bra bemötande på ett professionellt sätt.
    Överträffade det förväntade resultatet.
    Mycket väl utfört jobb Läs mer
  • Eva F

2019-01-13

Eva F skrev om Västra Götalands Tak AB
    Västra Götalands Tak har åstadkommit ett under med min järnvägsstation från 1875. Huset har genomgått metamorfos genom att det fått ett grönt tak med ärggröna plåtdetaljer. Den gröna färgen skiftar beroende på ljuset, vilket gör att huset ser ut att leva sitt eget liv.

Förutom ett slutresultat som övergår de förväntningar jag hade, har jag uppskattat:
    . punktlighet
    . kvalitet rakt igenom
    . mailkontakt som fungerat förträffligt
    . känsla för det estetiska uttrycket

Västra Götalands Tak sätter en ära i att utföra kvalitetsarbeten. Jag är mycket nöjd.

Eva Fidjeland, Orrefors Järnvägsstation
    http://orrefors.heymo.se Läs mer
    Eva F gillar detta
  • Lise-lott M

2013-02-01

Lise-lott M skrev om Västra Götalands Tak AB
    Tackar ännu en gång för ett nytt fint tak jag är mycket nöjd jag rekommendera denna firma för bra service samt ett mycket bra och utfört takomläggning på våran fastighet. Läs mer

Kapplandsgatan 80, 414 78 Göteborg