VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)

2009 startades VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB) av kusinerna Johan Larsson och Jens Staaf. Målsättningen har alltid varit att sälja nyare begagnade bilar till rätt pris. Genom åren har det skett komplettering av utbud med släpvagnar, fyrhjulingar, promenadskotrar, elmopeder och mopedbilar. Idag är VMfordon återförsäljare av mopedbilar från Ligier och Casalini. Vi kan med stolthet skriva att vi är 3:e största återförsäljaren av Ligier i Sverige. Hos oss finns även en serviceverkstad där vi utför service och reparationer på personbilar, mopedbilar och fyrhjulingar. Välkommen till den personliga bilfirman i Köping.

Läs vad 17 kunder tycker om VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB) 2

2022-05-22 Insamlad av företaget
    Bra service! Distansköp men allt fungerade perfekt! Rekommenderas!
    Hej Jonas. Tack för ditt omdöme. Kul att ni blev nöjda. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-05-14 Insamlad av företaget
    Superbra service perfekt och smidig affär vid köp av mopedbil
    Tack Niclas för ditt omdöme. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-05-13 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och hjälpte mig med lite tips kring frågor jag hade om den Ligier JS50 jag köpte förra året.
    Hej Per. Tusen tack för ditt omdöme, och kul att höra att du är nöjd. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Bra bemötande
    Allt gick väldigt smidigt
    Tack för ditt omdöme Claudia. Kul att du är nöjd. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Riktigt trevliga. Håller vad dom lovar.
    Tack för ditt omdöme Patrik. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Trevlig och bra, kan varmt rekommenderas
    Tusen tack för ditt omdöme Patrik. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Jag blev trevligt bemött när jag bytte min bil till en annan bil. Rekommenderar gärna VM fordon. Ska jag byta bil någon fler gång så kommer jag att ta kontakt med dom.
    MVH// Lena R
    Hej Lena. Tack för ditt omdöme. Bra att du blev nöjd med bemötandet hos oss. Välkommen tillbaka VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Företaget motsvarade min förväntningar. Köpte en VW T6 som var helt enligt annonsen.
    Hej Magnus. Tack för ditt omdöme, och kul att du blev nöjd med den fina transportbilen. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-05-01 Insamlad av företaget
    Supernöjd med mopedbilen och allt gick smidigt vid leverans.
    Kul att du är nöjd Alexander. Tusen tack för affären och omdömet. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-05-01 Insamlad av företaget
    Köpet av mopedbil som fraktades till Stockholm gick hur smidigt som helst!
    Tack för ditt omdöme Veronica. Kul att ni är nöjda. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-05-01 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och väldigt service inriktade.
    Köpet av mopedbilen gick väldigt snabbt och smidigt.
    Leverans till dörren var en väldigt bra service.
    Kan verkligen rekommendera VM fordon.
    /Tommy
    Tusen tack för ditt omdöme och din rekommendation Tommy. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-04-30 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, snabba svar, hjälpsamma med allt
    Tack för ditt omdöme Morten. Härligt att du är nöjd. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Med väldigt hög servicekänsla
    Tack för ditt omdöme Martin. Det är alltid vårat mål att ge kunden exakt den känsla du beskriver. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Fick kontakt direkt och varan de sålde blev levererad dagen efter med en snabb installation av en baslåda. Mycket snabbt och bra agerat av företaget och mopedbilen köptes helt digitalt med hjälp av BankID. Mycket smidig affär!
    Hej Pontus. Tack för ditt omdöme. Kul att du blev nöjd med affären och leveransen av mopedbilen. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Personalen ger en ett trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera dem.
    Tack för ditt omdöme Conny. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Jag köpte en BMW 320d GT 2018 smidig affär fick hjälp med att överföra pengarna. Bilen OK
    Tusen tack för ditt omdöme Kjell. Härligt att du blev nöjd med bilen. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Jättebra och trevliga att ha att göra med. Även fått hjälp efter köpet
    Hej Rebecca. Tack för ditt omdöme. Kul att du är nöjd. VMfordon (Västra Mälardalens Fordon AB)